Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Liberecký kraj.
Krajský úřad Libereckého kraje
U Jezu 642/2a • 461 80 Liberec 2 • tel.: + 420 485 226 111 • fax: + 420 485 226 362
<br> e-mail: podatelna@kraj-lbc.cz • www.kraj-lbc.cz • IČ: 70891508 • DIČ: CZ70891508
<br> Datová schránka: c5kbvkw
<br> Krajský úřad Libereckého kraje
<br>
odbor kancelář ředitele
<br>
<br> Ředitel Krajského úřadu Libereckého kraje vyhlašuje dle zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících
<br> územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,výběrové řízení na obsazení
<br> pracovního místa:
<br>
<br>
PROJEKTOVÝ,FINANČNÍ MANAŽER/MANAŽERKA PROJEKTU
<br> „PODPORA PROCESŮ STŘEDNĚDOBÉHO PLÁNOVÁNÍ,SÍŤOVÁNÍ A
<br> FINANCOVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB V LIBERECKÉM KRAJI“
<br> ODDĚLENÍ ROZVOJE A FINANCOVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB
<br> ODBORU SOCIÁLNÍCH VĚCÍ
Krajského úřadu Libereckého kraje
<br>
<br> Místo výkonu práce: Liberecký kraj - Krajský úřad Libereckého kraje
<br> Platové zařazení: 11.platová třída (zákon č.262/2006 Sb <.>,zákoník práce,a nařízení vlády
<br> č.564/2006 Sb <.>,o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě)
<br> Charakteristika vykonávané činnosti:
<br> koordinuje postupy prací s návazností činností v jednotlivých úkolech projektu
<br> zajišťuje řízení a veškeré procesy v rámci projektu
<br> zabezpečuje technické,administrativní a organizační zajištění projektu
<br> koordinuje jednotlivé aktivity projektu a zodpovídá za jejich plnění,včetně výstupů projektu
(indikátorů projektu)
<br> průběžně sleduje a vyhodnocuje plnění aktivit a výstupů projektu,indikátorů a dodržování
časového harmonogramu projektu
<br> pracuje v systému MS 2014+
<br> zpracovává monitorovací zprávy projektu (průběžné,mimořádné,závěrečnou),včetně
příloh a odpovídá za jejich včasné a řádné předložení MPSV
<br> řídí finanční toky projektu a zajišťuje administraci prostředků v rámci projektu
<br> koordinuje a zajišťuje po odborné stránce obsah veřejných zakázek a spolupracuje na jejich
tvorbě
<br> je hlavní kontaktní osobou projektu vůči MPSV
Zákonné předpoklady:
<br> státní občan ČR,popř.fyzická osoba,která je cizím státním příslušníkem a má v ČR trvalý
pobyt dle § 65 a násl.zákona č.326/1999 Sb <.>,o pobytu cizinců na území České republiky
<br> dosažení věku 18 let
<br> způsobilost k právním úkonům
<br> bezúhonnost
<br> ovládání českého jazyka
Kvalifikační předpoklady:
<br> vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu podmínkou <,>
obor veřejná správa,veřejná ekonomika nebo zkušenosti s řízením projektu výhodou
<br> Jiné požadavky:
<br> dobré organizační a komunikační schopnosti
<br> zkušenosti s vedením projektu výhodou
<br> dobrá znalost práce s výpočetní technikou (Windows,Office,Explorer)
<br>
<br>
Krajský úřad Libereckého kraje v roce 2012 úspěšně absolvoval audit Rovné příležitosti
<br> 2
<br> schopnost analyticky a koncepčně myslet
<br> samostatnost,iniciativa a flexibilita
<br> vysoké pracovní nasazení
<br> řidičský průkaz skupiny B výhodou
Uchazeči předloží písemnou přihlášku,která musí obsahovat tyto náležitosti:
<br> přesné označení výběrového řízení
<br> jméno,příjmení a titul uchazeče
<br> datum a místo narození uchazeče
<br> státní příslušnost uchazeče
<br> místo trvalého pobytu uchazeče
<br> číslo občanského průkazu nebo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního občana
<br> datum a podpis uchazeče
Výčet dokladů,které zájemce připojí k přihlášce:
<br> strukturovaný životopis,ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních
a o odborných znalostech a dovednostech
<br> osobní dotazník včetně fotografie (tiskopis je k dispozici na webových stránkách
Libereckého kraje nebo je možno si ho vyzvednout na personálním oddělení,v podatelně
<br> krajského úřadu nebo si vyžádat jeho elektronické zaslání)
<br> výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
<br> ověřená kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání
Pracovní poměr: na dobu určitou (po dobu realizace projektu – nejpozději do 28.2.2020)
<br> Předpokládaný termín nástupu: září 2017
<br> Lhůta pro podání přihlášky: do 31.srpna 2017
<br> Způsob podání přihlášky: písemně poštou nebo osobně na adresu: Krajský úřad Libereckého
<br> kraje,personální a mzdové oddělení,U Jezu 642/2a,461 80 Liberec 2
<br> telefon 485226376 (Školová),485226336 (Ing.Servít)
<br> e-mail: jitka.skolova@kraj-lbc.cz milan.servit@kraj-lbc.cz
<br> V elektronické podobě lze zasílat materiály pouze prostřednictvím datové schránky v souladu se
<br> zákonem č.300/2008 Sb <.>,o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů <.>
<br> Obálku označte textem: Výběrové řízení na místo projektový,finanční manažer/manažerka
<br> projektu „Podpora procesů střednědobého plánování,síťování a financování sociálních
<br> služeb v Libereckém kraji“
<br>
<br> V Liberci dne 18.července 2017
<br>
<br>
<br>
<br> Mgr.XXXX XXXXXX
<br> ředitel krajského úřadu
<br>
<br>
2017-07-17T13:29:23+0000
Mgr.XXXX XXXXXX
Načteno
Meta
Další dokumenty od Liberecký kraj | ||
---|---|---|
11. 09. 2025 | Účelová dotace z Dotačního fondu Libereckého kraje Josefu Kucinovi na projekt „D25 Jiřetín p. B.“ | |
11. 09. 2025 | Účelová dotace z Dotačního fondu Libereckého kraje spolku Dramacentrum Bezejména, z.s. na "Inscenac... | |
11. 09. 2025 | Závěr zjišťovacího řízení | |
10. 09. 2025 | OOP-stanovení přechodné úpravy provozu na sil. I/65 a sil. I/14-Etapa 2 | |
10. 09. 2025 | Opatření obecné povahy - stanovení přechodné úpravy na silnici I/13 | |
...a další |