Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Jičín.
Signature Not
<br> JUDr.Jan IVIaI 177201715:
<br> VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY
<br> v rámci veřejné zakázky malého rozsahu zadávané mimo režim zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek,ve znění pozdějších předpisů,(dálejen „zákon")
<br> Ta to veřejná zakázka je zakázkou malého rozsahu ve smyslu 5 27 zákona.Veřejná zakázka.se tak dle 5 3 7 zákona řídt'pouze zásadami uveden ými v 5 6 zákona,další postup y tohoto zadá vacího řízení
<br> nejsou stanovené zákonem a přáaadné odkazy na zákon či užitá zákonná ustanoveni v tomto dokumentu jsou použita pouze analogicky <.>
<br> Název veřejné zakázky:
<br> Sportovní areál Jičín — oprava střechy Aquacentra
<br> Druh zadávacího řízení: VZMR
<br> Předmět veřejné zakázky: Stavební práce
<br> Zadavatel: město Jičín
<br> Sídlo zadavatele: Žižkovo náměstí 18 Valdické Předměstí,506 01 Jičín 1 IČO: 00271632
<br> Osoba oprávněná jednat za zadavatele:
<br> JUDr.XXX XXXX,starosta města
<br> Kontaktní osoba:
<br> Ing,XXXXX XXXX — ve věcech technických XXXXX XXXXXXXXX,DiS.— ve věcech organizace zakázky
<br> +420 733 617 305,+420 493 545 180 (J.Šmíd)
<br> Telefom +420 493 545 184 (L.Hellerová).smideujicincz E-mall:
<br> hollerova©muiicin.cz
<br> 1 Vymezení předmětu plnění veřejné zakázky
<br> 1.1 Základní specifikace
<br> Popis předmětu veřejné zakázky:
<br> Předmětem této veřejné zakázky je oprava střechy objektu Aquacentra Jičín <.>
<br> zakázky:
<br> Klasifikace předmětu plnění veřejné
<br> Klasifikace předmětu plnění veřejné zakázky odpovídá položkám,případně položce:
<br> - 45212290-5 Opravy a údržba sportovních zařízení
<br> Místo plnění:
<br> Objekt Aquacentra v ul.U Stadionu Č.p.1268,506 01 Jičín,kraj Královéhradecký
<br> Doba plnění veřejné zakázky:
<br> Předpokládané zahájení: 1 1.9.2017 Předpokládané ukončení: 13.10.2017
<br> 1.2 Předpokládaná hodnota veřejné zakázky
<br> Zadavatel stanovil předpokládanou hodnotu v následujícívýši: 500.000,— Kč bez DPH
<br> 2 Podmínky a požadavky na zpracování nabídky
<br> 2.1 Náležitosti podání
<br> Nabídky se podávají v písemné listinné formě v řádně uzavřené obálce opatřené na uzavřeních označením obchodní fi rmy/ názvem a razítkem či podpisem.Obálka musí být zřetelně označena názvem veřejné zakázky,na kterou účastník podává svou nabídku,tzn.„NEOTVÍRAT - Cenová nabídka - Jičín — Sportovní areál Jičín — oprava střechy Aquacentra
<br> Listínné nabídky se do výše uvedené lhůty pro podání nabídek podávají na adresu:
<br> Městský úřad Jičín,Žižkovo nám.18,506 01 Jičín <.>
<br> Na obálce musí být uvedena adresa,na nížje možné zaslat vyrozuměnív případě,že nabídka byla podána po uplynutí lhůty pro podání nabídek <.>
<br> Rozhodujícím pro doručení nabídkyje okamžik převzetí nabídky zadavatelem prostřednictvím podatelny Městského úřadu Jičín,tj.příjmové razítko městského úřadu v Jičíně s označením data a času podání nabídky,a to do konce lhůty pro podání nabídek v pracovnídny v době od 07:30 do 14:00 hodin (Út,Čt a Pá) a 07:30 do 17:00 hodin (Po a St).Osobou přijímající nabídku je příslušná pracovnice podatelny Městského úřadu Jičín,Zižkovo nám.18 <.>
<br> Zadavatel neumožňuje podat varianty nabídek.Nabídka musí být podána v českém jazyce <.>
<br> Každý dodavatel může podat v jednom zadávacím řízení pouze jednu nabídku.Dodavatel,který podal nabídku v zadávacím řízení,nesmí současně být poddodavatelem,jehož prostřednictvím jiný dodavatel v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci ani podat společnou nabídku s jiným dodavatelem.Pokud dodavatel podá více nabídek samostatně nebo společně s dalšími dodavateli,nebo je poddodavatelem,jehož prostřednictvím jiný dodavatel v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci,zadavatel všechny nabíd ky podané takoVýrn dodavatelem vyřadí <.>
<br> 2.2 Datum podání nabídek Nabídky se podávají nejpozději do 14.8.2017 do 9:00 hod <.>
<br> 2.3 Struktura nabídky
<br> Zadavatel požaduje přediožit nabídku v následující struktuře:
<br> 1.Identifikační údaje o účastníkovi
<br> Název účastníka,právní forma,sídlo,lČO,DIČ,bankovní spojení,jména členů statutárního orgánu společnosti vč.kontaktů (telefon,lD datové schránky,e-mail,adresa),pověřená osoba zmocněná k dalšímu jednánívčetně písemného pověření k zastupovánía kontaktního emailu,který bude sloužit ke komunikaci se zadavatelem v rámci tohoto zadávacího řízení <.>
<br> 2.Kvalifikace
<br> Doklady prokazující splnění kvalifikace požadované touto výzvou <.>
<br> 3.Nabídková cena — výkaz výměr
<br> Nabídková XXXX v členění požadovaném touto výzvou tj.oceněný výkaz výměr.Účastník předložíoceněný výkaz výměr též v elektronickém formátu (např.excel,<.> esoupis,xc4 nebo obdobném výstupu z počítačového softwaru) na CD <.>
<br> 4.Smlouva
<br> Návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat za účastníka.Účastník předloží smlouvu též v elektronickém formátu (např.word nebo obdobném výstupu z počítačového softwaru) na CD <.>
<br> 5.Harmonogram prováděných prací
<br> Harmonogram prováděných prací
<br> 2.4 Vysvětlení zadávacích podmínek
<br> Písemná forma dotazu musí bý...
Načteno
Meta
Veřejná zakázka
Další dokumenty od Město Jičín | ||
---|---|---|
22. 04. 2025 | Stavební povolení, Pod Koželuhy 556-557, Jičín | |
17. 04. 2025 | SDZ - oprava sil. II/280 Libáň-Kopidlno | |
15. 04. 2025 | SDZ - oprava sil. III/28029 Pševes | |
14. 04. 2025 | Přechodné SDZ - Jičín, ul. Poděbradova u Čejkovic | |
14. 04. 2025 | Výběrové řízení - sociální pracovník | |
...a další |