Město Klatovy - Výzva k podání nabídek VZMR na služby "Revitalizace zeleně - městský hřbitov v Klatovech"

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Klatovy.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Výzva k podání nabídek VZMR na služby "Revitalizace zeleně - městský hřbitov v Klatovech"

M ESTOKLATRVY
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDEK
veřejná zakázka malého rozsahu na služby
MIMO REŽIM ZÁKONA č.134/2016 Sb <.>,O ZADÁVÁNÍ VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK
„Revitalizace zeleně – městský hřbitov v Klatovech“
OBSAH:
1.Identifikační údaje zadavatele
<br> 2.Druh a předmět plnění veřejné zakázky
<br> 3.Poskytování zadávací dokumentace
4.Požadavky na prokázání splnění kvalifikace
5.Způsob hodnocení nabídek
6.Obchodní podmínky
7.Technické podmínky
<br> 8.Varianty nabídky
9.Požadavky na uspořádání nabídky
10.Lhůta a místo pro podání nabídek
<br> 11.Ostatní podmínky,požadavky a informace zadavatele
<br> 1.1 Základní identifikační údaje
město Klatovy,nám.Míru 62,339 01 Klatovy
IČO: 00255661
DIČ: CZ00255661
Právní forma: územně samosprávný celek
Zástupce ve věcech smluvních:
Mgr.XXXXXX XXXXXXX,starosta města
Zástupce ve věcech technických:
Ing.XXXX XXXXXX,investiční referent města Klatovy
<br>
<br>
<br>
tel.: 376 347 239,e-mail: jkucera@mukt.cz
<br>
Kontaktní osoby pro zadávací řízení:
Ing.XXXXXXX XXXXXXXXXX,vedoucí odboru rozvoje města
<br>
<br> tel.: 376 347 247,e-mail: dpleskotova@mukt.cz
<br>
<br> XXXX XXXXXXXXX,pracovnice odboru rozvoje města
<br>
<br> tel.: 376 347 255,e-mail: javaleckova@mukt.cz
Profil zadavatele: http://www.e-zakazky.cz/Profil-Zadavatele/9079573f-c46e-4651-a9fc-07a4e6e09976
1.2 Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele
Osobou oprávněnou jednat jménem zadavatele ve věcech smluvních je Mgr.XXXXXX XXXXXXX,starosta města <.>
X.X Druh veřejné zakázky: veřejná zakázka malého rozsahu na služby <.>
2.2 Předmět veřejné zakázky: předmětem plnění veřejné zakázky je zhotovení díla v rozsahu stanoveném v zadávací dokumentaci <.>
Kód CPV: 77300000-3 – zahradnické služby,77211400-6 – kácení stromů,77211600-8 – vysazování stromů,77340000-5 – prořezávání stromů a zastřihování živých plotů
Vymezení předmětu veřejné zakázky:
Předmětem plnění této veřejné zakázky je realizace prací pro akci „Revitalizace zeleně – městský hřbitov v Klatovech“ <.>
<br> Předmět veřejné zakázky je podrobně popsán v projektové dokumentaci pro provedení stavby a soupisu prací s výkazem výměr zpracované Ing.Jakubem Chvojkou a Ing.Radkou Frydrychovou v 12/2016 <.>
Předmětem plnění je kácení dřevin s výrazně zhoršeným zdravotním stavem a kritickou provozní bezpečností,ošetření významných stromů,výsadby doplňkových a náhradních dřevin a nezbytná následná péče na městském hřbitově v Klatovech <.>
Projekt je spolufinancován Evropskou unií – Evropským fondem pro regionální rozvoj v rámci Operačního programu životního prostředí <.>
Registrační číslo projektu: CZ.05.4.27/0.0/0.0/16_033/0002792
<br> 2.3 Doba a místo plnění veřejné zakázky
Vybraný dodavatel bude realizovat plnění v následujících termínech:
Zadavatel požaduje zahájení plnění veřejné zakázky: 01.10.2017 <.>
Zadavatel požaduje úplné dokončení plnění předmětu veřejné zakázky: 31.12.2018 <.>
Dílčí termíny:
01.10.2017–31.12.2017 (kácení dřevin vč.odstranění pařezů,odstranění menších neperspektivních dřevin,odborné ošetření stávajících dřevin vč.instalace bezpečnostních vazeb,výsadba stromů a keřů)
<br>
01.01.2018–31.12.2018 (rozvojová péče o výsadby dřevin se zálivkou)
Místo plnění: p.p.č.161,p.p.č.2483/1,p.p.č.2483/2 v k.ú.Klatovy
Zadavatel požaduje,aby zadavatelem určené významné činnosti při plnění veřejné zakázky byly plněny přímo vybraným dodavatelem.Za tyto významné činnosti při plnění veřejné zakázky považuje zadavatel odborné dendrologické práce – ošetření stávajících stromů,výchovný řez stromů a kontrola,oprava úvazků a kotvení stromů <.>
2.4 Předpokládaná hodnota veřejné zakázky: 1.513.108,26 Kč bez DPH <.>
Zadavatel stanovil předpokládanou hodnotu na základě projektové dokumentace a soupisu prací s výkazem výměr.Předpokládaná hodnota VZ zahrnuje veškeré činnosti předmětu plnění dle čl.2.2 <.>
3.1 Obecná ujednání o poskytování ZD
Kompletní zadávací dokumentace včetně všech příloh je zveřejněna na Profilu zadavatele po celou dobu lhůty pro podání nabídek <.>
Kontaktní osoby pro vydání zadávací dokumentace:
XXXX XXXXXXXXX,tel.: XXX XXX XXX,e-mail: javaleckova@mukt.cz
Bc.XXXXX XXXXXXXX,tel.: XXX XXX XXX,e-mail: philscher@mukt.cz
3.2 Vysvětlení zadávací dokumentace
Zadavatel poskytne účastníkům zadávacího řízení vysvětlení zadávací dokumentace na základě jejich písemné žádosti,doručené zadavateli nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Zadavatel odešle vysvětlení zadávací dokumentace,případně související dokumenty v přiměřené lhůtě od doručení žádosti; za přiměřenou dobu považuje zadavatel lhůtu 2 pracovních dnů <.>
4.1 Účastník zadávacího řízení prokáže splnění všech požadovaných kvalifikačních předpokladů předložením příslušných dokladů v prosté kopii přímo do nabídky <.>
4.2 Doklady prokazující základní způsobilost a profesní způsobilost musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem podání nabídky <.>
4.3 Pokud není účastník zadávacího řízení schopen prokázat splnění určité čá...

Načteno

edesky.cz/d/789371

Meta

Veřejná zakázka   Zákon 106/1999  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Klatovy      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz