Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Zákupy.
MĚSTO JABLONNÉ V PODJEŠTĚDÍ
se sídlem Městský úřad,náměstí Míru 22,471 25 Jablonné v Podještědí
<br> IČ 00260576,tel.487 829 961,fax 487 829 972,ID datové schránky 5gtbz44
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Vyřizuje: Mgr.Pastorková e-mail: pastorkova@jvpmesto.cz tel: 487 829 962 v Jablonném v Podještědí dne 10.7.2017
<br> č.jednací: počet listů dokumentu/počet listů (svazků) příloh: 1/0
<br>
<br> Veřejná výzva
<br>
Podle ustanovení § 7 odst.3 zákona 312/2002 Sb <.>,o úřednících samosprávných celků <,>
<br> v platném znění (dále jen „zákon o úřednících“) vyhlašuji výzvu na pracovní pozici
<br> referent odboru stavební úřad <.>
<br> Název územního samosprávného celku: Město Jablonné v Podještědí
<br> Sídlo: náměstí Míru 22,471 25 Jablonné v Podještědí
<br> Druh práce:
<br> referent odboru stavebního úřadu <,>
<br> funkce úředníka zařazeného do MěÚ Jablonné v Podještědí <.>
<br> Hlavní pracovní činnost:
<br> Správní řízení dle zákona č.183/2006 Sb <.>,o územním plánování a stavebním řádu <,>
<br> ve znění pozdějších předpisů (stavební zákon) <.>
<br> Místo výkonu práce:
<br> náměstí Míru čp.22,471 25 Jablonné v Podještědí,v rozsahu působnosti stavebního úřadu <.>
<br> Platové zařazení:
<br> 9.třída platového stupně dle uznané praxe v souladu s nařízením vlády č.222/2010 Sb <.>,o
<br> platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě a dalšími právními předpisy
<br> v platném znění <.>
<br> Doba trvání pracovního poměru:
<br> pracovní smlouva na dobu neurčitou <,>
<br> nástup do zaměstnání: 1.9.2017 (nebo dle dohody) <.>
<br>
<br> Předpoklady pro vznik pracovního poměru stanovené § 4 zákona č.321/2002 Sb <.>,o
<br> úřednících <.>
<br> Úředníkem se může stát osoba:
- je státním občanem ČR,případně cizí státní příslušník s trvalým pobytem v ČR;
<br> - je starší 18 let;
<br> - má způsobilost k právním úkonům;
<br> - prokáže bezúhonnost <.>
<br>
<br> Požadavky zaměstnavatele:
<br> středoškolské vzdělání s maturitou,stavebního a podobných oborů je předností;
<br> znalost práce na PC;
<br> dobré komunikační a organizační schopnosti;
<br> řidičské oprávnění skupiny B;
<br> znalost principů veřejné správy výhodou;
<br> zkouška ZOZ v oboru vítána <.>
<br>
<br>
<br>
<br> Přihláška:
<br> Zájemce podá písemnou přihlášku,která musí obsahovat tyto náležitosti:
<br> jméno,příjmení,titul;
<br> datum a místo narození;
<br> místo trvalého pobytu;
<br> státní příslušnost uchazeče (číslo občanského průkazu nebo číslo o povolení k pobytu,jde-li o
<br> cizího státního příslušníka);
<br> datum a podpis uchazeče;
<br> prohlášení uchazeče v tomto znění:
<br> Tímto dávám ve smyslu zákona č.101/2000 Sb <.>,o ochraně osobních údajů,souhlas
<br> k shromažďování,zpracování a uchování svých osobních údajů v rozsahu nezbytném pro
<br> provedení výběru zájemce ve výběrovém řízení na pracovní pozici „referent stavebního
<br> úřadu“ <.>
<br>
<br> Zájemce k přihlášce připojí tyto doklady:
<br> profesní životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a
<br> dovednostech;
<br> výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíců;
<br> ověřenou kopii o nejvyšším dosaženém vzdělání,případně ZOZ <.>
<br>
<br> Místo a způsob podání přihlášky:
<br> Osobně do podatelny nebo zaslat na adresu:
<br> Městský úřad Jablonné v Podještědí
<br> Mgr.XXXXXXX XXXXXXXXXX,tajemnice
<br> Náměstí Míru XX,XXX XX Jablonné v Podještědí
<br>
<br> Obálka označená „Výběrové řízení – referent odboru SÚ – neotvírat!“
<br>
<br> Lhůta pro podání přihlášky 26.7.2017,do 16,00 hodin <.>
<br>
<br> Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení bez udání důvodu zrušit,či nevybrat žádného
<br> uchazeče <.>
<br> Zájemce nese náklady,které mu ve výběrovém řízení vznikly <.>
<br> Kontaktní osoba:
<br> Mgr.XXXXXXX XXXXXXXXXX,tajemnice MěÚ,e-mail: pastorkova@jvpmesto.cz,tel.: 606 032 315
<br> XXXXXXX XXXXX,vedoucí odboru SÚ,e-mail: zitna@jvpmesto.cz,tel: 723 474 346
<br>
<br>
<br> Jablonné v Podještědí,10.7.2017
<br>
<br>
<br> Mgr.XXXXXXX XXXXXXXXXX,v.r <.>
<br> Tajemnice MěÚ
<br>
<br>
<br> (otisk úředního razítka)
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> 2017-07-10T13:10:05+0200
XXXXX XXXXXXX
Načteno
Meta
Územní plánování Nabídka zaměstnání
Další dokumenty od Město Zákupy | ||
---|---|---|
21. 11. 2024 | Záměr města Zákupy č. 20/2024 | |
21. 11. 2024 | Záměr města Zákupy č. 21/2024 | |
21. 11. 2024 | Darovací smlouva č. B 09-68/2024 - MUDr. Juraj Császár | |
20. 11. 2024 | Usnesení ze 42. schůze Rady města Zákupy, která se konala dne 20. 11. 2024 | |
20. 11. 2024 | Usnesení a Zápis z 18. zasedání Zastupitelstva města Zákupy ze dne 13. 11. 2024 | |
...a další |