Město Příbram - Výběrová řízení: volná pracovní místa na Krajském úřadě Středočeského kraje

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Příbram.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

vedouci_oddeleni_skupinovych_projektu_29.6.17_.pdf

Oznámení o vyhlášení výběrového ízení
editelka Krajského ú adu St edočeského kraje vyhlašuje dne 29.6.2017 výběrové ízení na
<br> obsazení pracovního místa:
<br>
vedoucí oddělení skupinových projektů
<br>
Místo výkonu práce: Praha
Sjednaný druh práce: vedoucí oddělení skupinových projektů
Platové za azení: platová t ída 12 dle na ízení vlády č.564/2006 Sb <.>,o platových
<br> poměrech zaměstnanců ve ve ejných službách a správě,v platném
znění
<br> Datum nástupu: po ukončení výběrového ízení
<br>
Charakteristika vykonávané práce: odpovědnost za vedení oddělení a plnění svě ených
úkolů,koordinace činností,komplexní koordinace p ípravy,realizace a udržitelnosti
skupinových projektů (zejména projekty v rámci kotlíkové dotace a OPVK),ízení
a administrace skupinových projektů včetně monitoringu aktuálního stavu,koordinace
metodické pomoci žadatelům a p íjemcům,koordinace posuzování a analýza možností
využívání prost edků z evropských strukturálních a investičních fondů na skupinové projekty <.>
<br>
<br> Zákonné p edpoklady pro vznik pracovního poměru ú edníka stanoví § 4 zákona
č.312/2002 Sb <.>,o ú ednících územních samosprávných celků a o změně některých
zákonů,v platném znění:
Občan České republiky,p ípadně cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice <,>
starší 1Ř let,způsobilý k právním úkonům,bezúhonný,ovládající jednací jazyk <.>
<br>
Požadujeme:
<br>  vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalá ském studijním programu
 znalost zákona č.12ř/2000 Sb <.>,o krajích,zákona č.312/2000 Sb <.>,o ú ednících
<br> územních samosprávných celků,zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání ve ejných
zakázek,zákona č.24Ř/2000 Sb <.>,o podpo e regionálního rozvoje
<br>  znalost práce na PC (MS Office) na uživatelské úrovni
 znalost MS2014+,programů pro prezentaci a ízení projektů
 zkušenosti s projektovým ízením minimálně 3 roky
 zkušenosti s ízením a administrací skupinových projektů výhodou
 zkušenosti s p ípravou a realizací projektů EU minimálně 3 roky
 praxe s ízením týmu pracovníků výhodou
 orientace v problematice ve ejné správy
 profesionalita,odpovědnost a spolehlivost
 organizační a koordinační schopnosti
<br>
Nabízíme:
 p i nástupu do pracovního poměru mentoring po dobu 3 měsíců
 dny zdravotního volna a samostudia
 p íspěvek na stravování
 p íspěvek na penzijní p ipojištění,doplňkové penzijní spo ení a životní pojištění
 p íspěvek na ošacení
 p íspěvek na kulturní a sportovní aktivity
<br>
<br> Zborovská 11 150 21 Praha 5 www.kr-stredocesky.cz
<br>  dary p i životních výročích,půjčky a dary p i ešení tíživých životních situací
<br>
Náležitosti p ihlášky podle § 7 odst.4 zákona o ú ednících územních samosprávných
celků a o změně některých zákonů,v platném znění jsou:
jméno,p íjmení,titul,datum a místo narození,státní p íslušnost,místo trvalého pobytu,číslo
občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního občana) <,>
datum a podpis.Prosíme též kontaktní adresu,pokud je odlišná od místa trvalého bydliště a
telefonické spojení,p ípadně rovněž e-mail <.>
<br>
K p ihlášce uchazeč p ipojí:
 strukturovaný profesní životopis,ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních
<br> zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech
 výpis z evidence Rejst íku trestů ne starší 3 měsíců (p íp.ově enou kopii)
 ově enou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,p ípadně osvědčení
o absolvovaných kurzech a školeních
 vypracovanou koncepci oddělení (v rozsahu maximálně 5 stran formátu A4) <.>
<br>
P edpokladem pro jmenování do funkce vedoucího ú edníka je požadováno splnění dalších
p edpokladů podle § 2,4 a 20 zákona č.451/1řř1 Sb <.>,kterým se stanoví některé další
p edpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České
a Slovenské Federativní Republiky,České a Slovenské Republiky,ve znění pozdějších
p edpisů <.>
<br>
Uchazeč dále p ipojí:
 lustrační osvědčení (ově ená kopie),event.kopie žádosti o vydání tohoto osvědčení
 čestné prohlášení (podle § 2,4 a 20 zákona č.451/1řř1 Sb <.>,kterým se stanoví
<br> některé další p edpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a
organizacích České a Slovenské Federativní Republiky,České republiky a Slovenské
republiky,ve znění pozdějších p edpisů) <.>
<br>
P edpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1.prosinci 1ř71 <.>
<br>
P ihlášky s požadovanými doklady je nutno doručit nejpozději do 20.7.2017 do podatelny
na adresu: Krajský ú ad St edočeského kraje,Zborovská 11,150 21 Praha 5 <.>
<br>
Obálku označte slovy „V – vedoucí oddělení skupinových projektů“ <.>
<br>
Další informace Vám poskytne Ing.XXXX XXXXX,MBA,vedoucí Odboru ízení dotačních
projektů,pově ený zastupováním,tel.: 257 280 151,e-mail: barak@kr-s.cz <.>
<br>
<br>
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit nebo prodloužit toto výběrové ízení kdykoliv
v jeho průběhu či nevybrat žádného uchazeče <.>
<br>
<br>
V Praze dne 29.6.2017
<br>
<br>
<br>
<br> JUDr.XXXX XXX XXXXX
editelka Krajského ú adu St edočeského kraje
<br>
...

ved._odd.Controlling_3._7.17_.pdf

Oznámení o vyhlášení výběrového ízení
editelka Krajského ú adu St edočeského kraje vyhlašuje dne 3.7.2017 výběrové ízení na
<br> obsazení pracovního místa:
<br>
vedoucí oddělení Controlling
<br>
Místo výkonu práce: Praha
Sjednaný druh práce: vedoucí oddělení Controlling
Platové za azení: platová t ída 13 dle na ízení vlády č.564/2006 Sb <.>,o platových
<br> poměrech zaměstnanců ve ve ejných službách a správě,v platném
znění
<br> Datum nástupu: po ukončení výběrového ízení
<br>
Charakteristika vykonávané práce: ízení a organizace práce oddělení Controlling v oblasti
podpory ízení a nastavení metod ízení procesů krajského ú adu prost ednictvím stanovených
cílů.Poskytování komplexních informací pro ekonomicko-strategické ízení <.>
Porovnávání plánovaných ukazatelů se skutečností,vyhodnocování výsledků,zpracovávání
souhrnných technicko-ekonomických a strategických plánů a analýz.Sledování trendů vývoje
vybraných ukazatelů pro pot eby všech stupňů ízení <.>
<br>
Zákonné p edpoklady pro vznik pracovního poměru ú edníka stanoví § 4
zákona č.312/2002 Sb <.>,o ú ednících územních samosprávných celků a o změně
některých zákonů,v platném znění:
Občan České republiky,p ípadně cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice <,>
starší 1Ř let,způsobilý k právním úkonům,bezúhonný,ovládající jednací jazyk <.>
<br>
Požadujeme:
 vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
 znalost zákona č.12ř/2000 Sb <.>,o krajích,zákona č.12Ř/200 Sb <.>,o obcích,zákona
<br> č.312/2002 Sb <.>,o ú ednících územních samosprávných celků,zákona č.320/2001
Sb <.>,o finanční kontrole ve ve ejné správě a dalších souvisejících zákonů
<br>  znalosti v oblasti technické,ekonomické,majetkoprávní kontroly
 znalost práce na PC na uživatelské úrovni
 znalost procesního a projektového ízení výhodou
 znalost systému ve ejné správy výhodou
 praxe v ídící pozici v oblasti Controllingu výhodou
 zkušenosti s ízením kolektivu a s týmovou prací,manažerské schopnosti
 schopnost analytického a koncepčního myšlení,flexibilita,komunikativnost,dobré
<br> vyjad ovací,organizační a koordinační schopnosti,schopnost prezentace
 ochota dále se vzdělávat
 odpovědnost a samostatnost
<br>
<br> Nabízíme:
 p i nástupu do pracovního poměru mentoring po dobu 3 měsíců
 dny zdravotního volna a samostudia
 p íspěvek na stravování
 p íspěvek na penzijní p ipojištění,doplňkové penzijní spo ení a životní pojištění
 p íspěvek na ošacení
 p íspěvek na kulturní a sportovní aktivity
<br>
<br> Zborovská 11 150 21 Praha 5 www.kr-stredocesky.cz
<br>  dary p i životních výročích,půjčky a dary p i ešení tíživých životních situací
<br>
Náležitosti p ihlášky podle § 7 odst.4 zákona o ú ednících územních samosprávných
celků a o změně některých zákonů,v platném znění jsou:
jméno,p íjmení,titul,datum a místo narození,státní p íslušnost,místo trvalého pobytu,číslo
občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního občana) <,>
datum a podpis.Prosíme též kontaktní adresu,pokud je odlišná od místa trvalého bydliště
a telefonické spojení,p ípadně rovněž e-mail <.>
<br>
K p ihlášce uchazeč p ipojí:
 strukturovaný profesní životopis,ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních
zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech
 výpis z evidence Rejst íku trestů ne starší 3 měsíců (p íp.ově enou kopii)
 ově enou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,p íp.osvědčení
o absolvovaných kurzech a školeních
 vypracovanou koncepci oddělení (v rozsahu maximálně 3 stran formátu A4) <.>
<br>
P edpokladem pro jmenování do funkce vedoucího ú edníka je požadováno splnění dalších
p edpokladů podle § 2,4 a 20 zákona č.451/1řř1 Sb <.>,kterým se stanoví některé další
p edpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České
a Slovenské Federativní Republiky,České a Slovenské Republiky,ve znění pozdějších
p edpisů <.>
Uchazeč dále p ipojí:
 lustrační osvědčení (ově ená kopie),event.kopie žádosti o vydání tohoto osvědčení <,>
 čestné prohlášení (podle § 2,4 a 20 zákona č.451/1řř1 Sb <.>,kterým se stanoví některé
další p edpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích
České a Slovenské Federativní Republiky,České republiky a Slovenské republiky,ve znění
pozdějších p edpisů) <.>
<br>
P edpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1.prosinci 1ř71 <.>
<br>
P ihlášky s požadovanými doklady je nutno doručit nejpozději do 21.7.2017 do podatelny
na adresu: Krajský ú ad St edočeského kraje,Zborovská 11,150 21 Praha 5 <.>
<br>
Obálku označte slovy „V – vedoucí oddělení Controlling“ <.>
<br>
Další informace Vám poskytne JUDr.Ji í Holub,zástupce editelky pro oblast ve ejné správy <,>
tel.: 257 280 495,e-mail: holub@kr-s.cz <.>
<br>
<br> Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit nebo prodloužit toto výběrové ízení kdykoliv
v jeho průběhu či nevybrat žádného uchazeče <.>
<br>
V Praze dne 3.7.2017
<br>
<br>
<br>
<br> JUDr.XXXX XXX XXXXX
editelka Krajského ú adu St edočeského kraje
<br>
<br>
<br>
<br>
...

projektovy_a_financni_manazer_IT_29.6.17_.pdf

Oznámení o vyhlášení výběrového ízení
editelka Krajského ú adu St edočeského kraje vyhlašuje dne 29.6.2017 výběrové ízení na
<br> obsazení pracovního místa:
<br>
projektový/á a finanční manažer/ka pro oblast IT
<br>
Místo výkonu práce: Praha
Sjednaný druh práce: projektový a finanční manažer
Platové za azení: platová t ída 11 podle na ízení vlády č.564/2006 Sb <.>,o platových
<br> poměrech zaměstnanců ve ve ejných službách a správě,v platném
znění
<br> Datum nástupu: po ukončení výběrového ízení
<br>
Charakteristika vykonávané práce: průběžné vyhodnocování požadavků zainteresovaných
stran,kraje,z izovaných p íspěvkových organizací kraje v návaznosti na dotační možnosti
pomoci nebo podpory a zpracování jejich p ehledů,zajišťování komplexního zpracovávání
projektů pomoci nebo podpory v souladu se stanovenými pravidly,p íprava a realizace
projektů pomoci nebo podpory podle věcného,finančního,časového a právního rámce <,>
spolupráce a koordinace projektů s p íslušnou p íspěvkovou organizací,spolupráce p i
nastavení smluvních podmínek pro dodavatele ve ejných zakázek,komunikace
s poskytovatelem dotace <.>
<br>
<br> Zákonné p edpoklady pro vznik pracovního poměru ú edníka stanoví § 4 zákona
č.312/2002 Sb <.>,o ú ednících územních samosprávných celků a o změně některých
zákonů,v platném znění:
Občan České republiky,p ípadně cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice <,>
starší 1Ř let,způsobilý k právním úkonům,bezúhonný,ovládající jednací jazyk <.>
<br>
Požadujeme:
 VŠ vzdělání v magisterském nebo bakalá ském studijním programu
 znalost zákona č.12ř/2000 Sb <.>,o krajích,zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání
<br> ve ejných zakázek,zákona č.106/1řřř Sb <.>,o svobodném p ístupu k informacím <,>
zákona č.101/2000 Sb <.>,o ochraně osobních údajů,zákona č.320/2001 Sb <.>,o finanční
kontrole ve ve ejné správě,zákona č.312/2000 Sb <.>,o ú ednících územních
samosprávných celků výhodou
<br>  znalost práce na PC (MS Office,Internet) na uživatelské úrovni
 praxe v oblasti p ípravy a realizace projektů v oblasti IT spolufinancovaných
<br> z Evropských strukturálních a investičních fondů min.1 rok výhodou
 doložení realizovaných projektů v oblasti IT výhodou
 znalost programu GINIS výhodou
 organizační a komunikační schopnosti
 schopnost týmové spolupráce
 schopnost vést dialog
 schopnost identifikace a analýzy problémů
 odpovědnost,spolehlivost,profesionalita
 odolnost vůči zátěži a stresu
<br>
<br>
<br>
Zborovská 11 150 21 Praha 5 tel.: 257 280 241 www.kr-stredocesky.cz
<br> Nabízíme:
 p i nástupu do pracovního poměru mentoring po dobu 3 měsíců
 dny zdravotního volna a samostudia
 p íspěvek na stravování
 p íspěvek na penzijní p ipojištění,doplňkové penzijní spo ení a životní pojištění
 p íspěvek na ošacení
 p íspěvek na kulturní a sportovní aktivity
 dary p i životních výročích,půjčky a dary p i ešení tíživých životních situací
<br>
<br> Náležitosti p ihlášky podle § 7 odst.4 zákona o ú ednících územních samosprávných
celků a o změně některých zákonů,v platném znění jsou:
jméno,p íjmení,titul,datum a místo narození,státní p íslušnost,místo trvalého pobytu,číslo
občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního občana) <,>
datum a podpis.Prosíme též kontaktní adresu,pokud je odlišná od místa trvalého bydliště <,>
a telefonické spojení,p ípadně rovněž e-mail <.>
<br>
K p ihlášce uchazeč p ipojí:
 strukturovaný profesní životopis,ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních
<br> zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech
 výpis z evidence Rejst íku trestů ne starší 3 měsíců (p íp.ově enou kopii)
 ově enou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,p ípadně osvědčení
o absolvovaných kurzech a školeních
<br>
<br>
P ihlášky s požadovanými doklady je nutno doručit nejpozději do 20.7.2016 do podatelny
na adresu: Krajský ú ad St edočeského kraje,Zborovská 11,150 21 Praha 5 <.>
<br>
Obálku označte slovy „V – projektový a finanční manažer IT“ <.>
<br>
Další informace Vám poskytne Ing.XXXX XXXXX,MBA,vedoucí Odboru ízení dotačních
projektů,pově ený zastupováním,tel.: 257 280 151,e-mail: barak@kr-s.cz <.>
<br>
<br>
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit nebo prodloužit toto výběrové ízení kdykoliv
v jeho průběhu či nevybrat žádného uchazeče <.>
<br>
<br> V Praze dne 29.6.2017
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> JUDr.XXXX XXX XXXXX
editelka Krajského ú adu St edočeského kraje
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Vyvěšeno: Svěšeno:

projektovy_a_financni_manazer_-_kotlikove_dotace_29.6.17_.pdf

Oznámení o vyhlášení výběrového ízení
editelka Krajského ú adu St edočeského kraje vyhlašuje dne 29.6.2017 výběrové ízení na
<br> obsazení pracovního místa:
<br>
projektový/á a finanční manažer/ka
<br>
Místo výkonu práce: Praha
Sjednaný druh práce: projektový a finanční manažer
Platové za azení: platová t ída 11 dle na ízení vlády č.564/2006 Sb <.>,o platových
poměrech zaměstnanců ve ve ejných službách a správě,v platném
znění
Pracovní poměr: na dobu určitou,po dobu realizace projektu “Výměna zdrojů tepla na
<br> pevná paliva v rodinných domech ve St edočeském kraji 2017 – 201ř“
Datum nástupu: po ukončení výběrového ízení
<br>
Charakteristika vykonávané práce: ízení,koordinace a administrace projektu „Výměna
zdrojů tepla na pevná paliva v rodinných domech ve St edočeském kraji 2017 – 201ř“ <.>
Zajišťování p ípravy a zpracování monitorovacích zpráv.Komunikace s poskytovatelem
dotace a tiskovým oddělením KUSK.Zajišťování podkladů pro publicitu projektu a jeho
prezentace s vedením kraje pro obce s rozší enou působností.Zajišťování podkladů pro
jednání orgánů kraje a pro ve ejnosprávní kontroly.Komunikace se žadateli
a vy izování jejich stížností.Podílení se na administraci žádostí a smluv,plánování
a zajišťování fyzické kontroly na místě.Organizace p ípravy seminá ů k projektu.Spolupráce
s p íslušnými odbornými útvary Krajského ú adu St edočeského kraje p i realizaci projektu <.>
<br>
Zákonné p edpoklady pro vznik pracovního poměru ú edníka stanoví § 4 zákona
č.312/2002 Sb <.>,o ú ednících územních samosprávných celků a o změně některých
zákonů,v platném znění:
Občan České republiky,p ípadně cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice <,>
starší 1Ř let,způsobilý k právním úkonům,bezúhonný,ovládající jednací jazyk <.>
<br>
<br>
Požadujeme:
 VŠ vzdělání v magisterském nebo bakalá ském studijním programu
 znalost zákona zákon č.12ř/2000 Sb.o krajích,zákona č.106/1řřř Sb <.>,o svobodném
<br> p ístupu k informacím,zákona č.320/2001 Sb <.>,o finanční kontrole ve ve ejné správě <,>
zákona č.123/1řřŘ Sb <.>,o právu na informace o životním prost edí
<br>  uživatelská znalost práce na PC (MS Office)
 praxe v oblasti ízení nebo administrace skupinových projektů (zejména kotlíkových
<br> dotací) spolufinancovaných z Evropských strukturálních a investičních fondů EU
výhodou
<br>  znalost MS2014+ výhodou
 znalost IS Ginis výhodou
 schopnost vést dialog
 profesionalita,odpovědnost a spolehlivost
 organizační a komunikační schopnosti
 schopnost týmové spolupráce
 odolnost vůči zátěži a stresu
<br>
<br>
<br> Zborovská 11 150 21 Praha 5 www.kr-stredocesky.cz
<br>
<br> Nabízíme:
 p i nástupu do pracovního poměru mentoring po dobu 3 měsíců
 dny zdravotního volna a samostudia
 p íspěvek na stravování
 p íspěvek na penzijní p ipojištění,doplňkové penzijní spo ení a životní pojištění
 p íspěvek na ošacení
 p íspěvek na kulturní a sportovní aktivity
 dary p i životních výročích,půjčky a dary p i ešení tíživých životních situací
<br>
<br> Náležitosti p ihlášky podle § 7 odst.4 zákona o ú ednících územních samosprávných
celků a o změně některých zákonů,v platném znění jsou:
jméno,p íjmení,titul,datum a místo narození,státní p íslušnost,místo trvalého pobytu,číslo
občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního občana) <,>
datum a podpis.Prosíme též kontaktní adresu,pokud je odlišná od místa trvalého bydliště
a telefonické spojení,p ípadně rovněž e-mail <.>
<br>
K p ihlášce uchazeč p ipojí:
<br>
 strukturovaný profesní životopis,ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních
zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech
<br>  výpis z evidence Rejst íku trestů ne starší 3 měsíců (p íp.ově enou kopii)
 ově enou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,p íp.svědčení
o absolvovaných kurzech a školeních
<br>
<br>
<br> P ihlášky s požadovanými doklady je nutno doručit nejpozději do 20.7.2017 do podatelny
na adresu: Krajský ú ad St edočeského kraje,Zborovská 11,150 21 Praha 5 <.>
<br> Obálku označte slovy „V – projektový a finanční manažer (kotlíkové dotace)“ <.>
<br>
Další informace Vám poskytne Ing.XXXX XXXXX,MBA,vedoucí Odboru dotačních projektů <,>
pově ený zastupováním,tel.: 257 280 151,e-mail: barak@kr-s.cz <.>
<br>
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit nebo prodloužit toto výběrové ízení kdykoliv
v jeho průběhu či nevybrat žádného uchazeče <.>
<br>
<br>
<br> V Praze dne 29.6.2017
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> JUDr.XXXX XXX XXXXX
editelka Krajského ú adu St edočeského kraje
<br>
<br>
<br>
<br> Vyvěšeno:
<br>
<br>
Svěšeno:

interni_auditor_3.7.17_.pdf

Oznámení o vyhlášení výběrového ízení
editelka Krajského ú adu St edočeského kraje vyhlašuje dne 3.7.2017 výběrové ízení na
<br> obsazení 2 pracovních míst:
<br>
interní auditor/ka
<br>
Místo výkonu práce: Praha
Sjednaný druh práce: interní auditor
Platové za azení: platová t ída 12 dle na ízení vlády č.564/2006 Sb <.>,o platových
<br> poměrech zaměstnanců ve ve ejných službách a správě,v platném
znění
<br> Datum nástupu: po ukončení výběrového ízení
<br>
Charakteristika vykonávané práce: Realizace plánovaných a mimo ádných auditů
zamě ených na zjišťování dodržování právních p edpisů,p ijatých opat ení a stanovených
postupů.Provádění dílčích a analytických prací pro výkon interního auditu ministerstva <,>
Nejvyššího kontrolního ú adu,kraje nebo hlavního města Prahy nebo výkon jednotlivých typů
interního auditu v těchto organizacích.Vyhodnocování účinnosti vnit ního kontrolního
systému.Analýza vytvo ených podmínek a postupů pro hospodárný,efektivní a účelný výkon
ve ejné správy.Provádění p ezkumu a vyhodnocení operací dle zákona č.320/2001 Sb.<,>
o finanční kontrole.Zabezpečování metodické a konzultační činnosti na úseku interního
auditu v rámci St edočeského kraje <.>
<br>
Zákonné p edpoklady pro vznik pracovního poměru ú edníka stanoví § 4 zákona
č.312/2002 Sb <.>,o ú ednících územních samosprávných celků a o změně některých
zákonů,v platném znění:
Občan České republiky,p ípadně cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice <,>
starší 1Ř let,způsobilý k právním úkonům,bezúhonný,ovládající jednací jazyk <.>
<br>
Požadujeme:
<br>  vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalá ském studijním programu
s p evažujícím zamě ením na ekonomii,právo nebo ve ejnou správu
<br>  znalost zákona č.320/2001 Sb <.>,o finanční kontrole ve ve ejné správě a o změně
některých zákonů (zákon o finanční kontrole) a prováděcí vyhlášky č.416/2004 Sb.<,>
kterou se provádí zákon č.320/2001 Sb <.>,o finanční kontrole,zákona č.255/2012 Sb.<,>
o kontrole (kontrolní ád),zákona č.250/2000 Sb <.>,o rozpočtových pravidlech
územních rozpočtů,zákon č.134/2016 Sb <.>,o zadávání ve ejných zakázek
<br>  znalost práce na PC (MS EXCEL – velmi dobrá znalost,schopnost využívat grafy <,>
kontingenční tabulky výhodou,MS WORD - velmi dobrá znalost,včetně schopnosti
vytvá et šablony dokumentů,MS OUTLOOK - dobrá znalost)
<br>  obecná znalost Mezinárodního rámce profesní praxe interního auditu výhodou
 znalost prost edí IS GINIS a MS VISIO výhodou
 znalost účetní legislativy (zákona č.563/1řř1 Sb <.>,o účetnictví,včetně prováděcích
<br> p edpisů výhodou
 praxe v oblasti auditu,p ezkoumání hospoda ení územních celků nebo ve výkonu
<br> ve ejnosprávních kontrol alespoň 2 roky výhodou
 orientace v právních p edpisech ve ejné správy
 schopnost stanovit priority úkolů,efektivně plánovat a využívat svůj pracovní čas
 komunikační,vyjednávací a prezentační dovednosti na dobré úrovni
<br>
<br> Zborovská 11 150 21 Praha 5 www.kr-stredocesky.cz
<br>  schopnost rozhodovat a p ebírat v rámci p idělených úkolů za tato rozhodnutí
zodpovědnost
<br>  schopnost správného používání českého jazyka v písemném i mluveném projevu
<br>
Nabízíme:
 p i nástupu do pracovního poměru mentoring po dobu 3 měsíců
 dny zdravotního volna a samostudia
 p íspěvek na stravování
 p íspěvek na penzijní p ipojištění,doplňkové penzijní spo ení a životní pojištění
 p íspěvek na ošacení
 p íspěvek na kulturní a sportovní aktivity
 dary p i životních výročích,půjčky a dary p i ešení tíživých životních situací
<br>
<br>
<br> Náležitosti p ihlášky podle § 7 odst.4 zákona o ú ednících územních samosprávných
celků a o změně některých zákonů,v platném znění jsou:
Jméno,p íjmení,titul,datum a místo narození,státní p íslušnost,místo trvalého pobytu <,>
číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního
občana),datum a podpis.Prosíme též kontaktní adresu,pokud je odlišná od místa trvalého
bydliště a telefonické spojení,p ípadně rovněž e-mail <.>
<br>
K p ihlášce uchazeč p ipojí:
<br>  strukturovaný profesní životopis,ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních
zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech
<br>  výpis z evidence Rejst íku trestů ne starší 3 měsíců (p íp.ově enou kopii)
 ově enou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,p ípadně osvědčení
o absolvovaných kurzech a školeních prokazující kvalifikaci pro sjednaný druh práce
<br>
P ihlášky s požadovanými doklady je nutno doručit nejpozději do 21.7.2017 do podatelny
na adresu: Krajský ú ad St edočeského kraje,Zborovská 11,150 21 Praha 5 <.>
<br>
Obálku označte slovy „V - interní auditor“ <.>
Další informace Vám poskytne Ing.XXX XXXXXXX,vedoucí Útvaru interního auditu,tel.:
257 280 484,e-mail: rendova@kr-s.cz
<br>
<br>
<br> Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit nebo prodloužit toto výběrové ízení kdykoliv
v jeho průběhu či nevybrat žádného uchazeče <.>
<br>
<br> V Praze dne 3.7.2017
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> JUDr.XXXX XXX XXXXX
editelka Krajského ú adu St edočeského kra...

administrativni_pracovnik_v_obl_ZP_29.6.17_.pdf

Oznámení o vyhlášení výběrového ízení
editelka Krajského ú adu St edočeského kraje vyhlašuje dne 29.6.2017 výběrové ízení na
<br> obsazení 3 pracovních míst:
<br>
administrativní pracovník/ce v oblasti životního prost edí
<br>
Místo výkonu práce: Praha
Sjednaný druh práce: administrativní pracovník v oblasti ŽP
Platové za azení: platová t ída 9 dle na ízení vlády č.564/2006 Sb <.>,o platových
poměrech zaměstnanců ve ve ejných službách a správě,v platném
znění
Pracovní poměr: na dobu určitou,po dobu realizace projektu „Výměna zdrojů tepla na
<br> pevná paliva v rodinných domech ve St edočeském kraji 2017 - 2019“
Datum nástupu: po ukončení výběrového ízení
<br>
Charakteristika vykonávané práce: Zajišťování agendy související s poskytováním dotací
na projekt „Výměna zdrojů tepla na pevná paliva v rodinných domech ve St edočeském kraji
2017 - 2019“.Zajišťování konzultační a poradenské činnosti v této agendě.Provádění správy
poskytnutých dotací,kontroly čerpání a užití dotací,p edávání podkladů pro proplacení
(provádění plateb dle smlouvy jednotlivých žadatelů,sledování indikátorů).Účast na interních
kontrolách,zajišťování podkladů pro kontrolu,zajišťování součinnosti dalších osob
relevantních p i kontrole.Vy izování stížností,podnětů a oznámení v rozsahu působnosti dle
p edcházejících bodů.P íprava podkladů z p edmětné agendy pro jednání orgánů
St edočeského kraje <.>
<br>
<br> Zákonné p edpoklady pro vznik pracovního poměru ú edníka stanoví § 4 zákona
č.312/2002 Sb <.>,o ú ednících územních samosprávných celků a o změně některých
zákonů,v platném znění:
Občan České republiky,p ípadně cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice <,>
starší 1Ř let,způsobilý k právním úkonům,bezúhonný,ovládající jednací jazyk <.>
<br>
<br>
Požadujeme:
 vyšší odborné vzdělání nebo st ední vzdělání s maturitní zkouškou
 znalost zákona zákon č.12ř/2000 Sb.o krajích,zákona č.106/1řřř Sb <.>,o svobodném
<br> p ístupu k informacím,zákona č.320/2001 Sb <.>,o finanční kontrole ve ve ejné správě <,>
zákona č.123/1řřŘ Sb <.>,o právu na informace o životním prost edí výhodou
<br>  uživatelská znalost práce na PC (MS Office)
 praxe v oblasti administrace nebo kontroly projektů spolufinancovaných
<br> z Evropských strukturálních a investičních fondů EU výhodou
 znalost IS Ginis výhodou
 schopnost vést dialog
 profesionalita,odpovědnost a spolehlivost
 organizační a komunikační schopnosti
 schopnost týmové spolupráce
 odolnost vůči zátěži a stresu
<br>
<br>
<br>
<br> Zborovská 11 150 21 Praha 5 www.kr-stredocesky.cz
<br> Nabízíme:
 p i nástupu do pracovního poměru mentoring po dobu 3 měsíců
 dny zdravotního volna a samostudia
 p íspěvek na stravování
 p íspěvek na penzijní p ipojištění,doplňkové penzijní spo ení a životní pojištění
 p íspěvek na ošacení
 p íspěvek na kulturní a sportovní aktivity
 dary p i životních výročích,půjčky a dary p i ešení tíživých životních situací
<br>
<br> Náležitosti p ihlášky podle § 7 odst.4 zákona o ú ednících územních samosprávných
celků a o změně některých zákonů,v platném znění jsou:
jméno,p íjmení,titul,datum a místo narození,státní p íslušnost,místo trvalého pobytu,číslo
občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního občana) <,>
datum a podpis.Prosíme též kontaktní adresu,pokud je odlišná od místa trvalého bydliště
a telefonické spojení,p ípadně rovněž e-mail <.>
<br>
K p ihlášce uchazeč p ipojí:
<br>
 strukturovaný profesní životopis,ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních
zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech
<br>  výpis z evidence Rejst íku trestů ne starší 3 měsíců (p íp.ově enou kopii)
 ově enou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,p íp.svědčení
o absolvovaných kurzech a školeních
<br>
<br>
<br> P ihlášky s požadovanými doklady je nutno doručit nejpozději do 20.7.2017 do podatelny
na adresu: Krajský ú ad St edočeského kraje,Zborovská 11,150 21 Praha 5 <.>
<br> Obálku označte slovy „V – administrativní pracovník v oblasti ŽP“ <.>
<br>
Další informace Vám poskytne Ing.XXXX XXXXX,MBA,vedoucí Odboru dotačních projektů <,>
pově ený zastupováním,tel.: 257 280 151,e-mail: barak@kr-s.cz <.>
<br>
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit nebo prodloužit toto výběrové ízení kdykoliv
v jeho průběhu či nevybrat žádného uchazeče <.>
<br>
<br>
<br>
V Praze dne 29.6.2017
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> JUDr.XXXX XXX XXXXX
editelka Krajského ú adu St edočeského kraje
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Vyvěšeno:
<br>
<br>
<br>
Svěšeno:

Načteno

edesky.cz/d/782750


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Příbram      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz