Obec Kamenice - Poptávkové řízení VZ č.15/2017/T ,,Konzultační činnost pro ochranu osobních údajů"

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Kamenice.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

2017_15 poptávka GDPR v3.pdf

OBEC KAMENICE
Ringhofferovo náměstí 434,Olešovice,251 68 Kamenice,IČ: 00240273
<br> tel.: 323 673 105,e-mail: podatelna@obeckamenice.cz,datová schránka: f6ibnuh
<br>
<br>
<br> POPTÁVKOVÉ ŘÍZENÍ (VZ č.15/2017/T)
<br>
<br> Název poptávky:
Konzultační činnost pro ochranu osobních údajů při přípravě programu režimu
<br> ochrany osobních údajů dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady EU 2016/679
<br> (dále jen Nařízení)
<br> Předpokládaný rozsah zakázky – 100.000,-Kč bez DPH
<br> Zadavatel: Obec Kamenice
<br> Ringhofferovo nám.434,251 68 Kamenice
<br> IČO: 00240273
<br> DIČ: CZ00240273
<br> Kontaktní osoba
<br> zadavatele:
<br> Ing.XXXXXXXX XXXXXX,Ing.XXXX XXXXXXXX
<br> Tel.XXXXXXXXX,XXXXXXXXX
<br> zeleny@obeckamenice.cz,boxanova@kamenice.cz
<br> Předmět poptávky: Konzultační činnost pro ochranu osobních údajů při přípravě programu
<br> režimu ochrany osobních údajů dle Nařízení Evropského parlamentu a
<br> Rady EU 2016/679 (dále jen Nařízení)
<br> Lhůta pro podání nabídek
<br> a způsob podání:
Nabídky je možné podávat do 12.7.2017 do 9:00 hodin – osobně na
<br> podatelně,nebo poštou tak,aby byly doručeny dne 12.7.2017 do 9:00
<br> hodin.Obálka musí být označena „VŘ GDPR – neotvírat “
<br> Podklady:
1.Předmět veřejné zakázky
2.Příloha – cenová nabídka
3.Specifické činnosti úřadu
4.Spisový a skartační plán
<br> Místo plnění: Ringhofferovo náměstí 434,Olešovice,251 68 Kamenice a celé území
<br> České republiky
<br> Termín plnění: Od 19.7.2017 do 29.8.2017
<br> Způsob hodnocení
<br> nabídek:
<br> Způsob hodnocení nabídek podle hodnotících kritérií
<br> Hodnotícím kritériem je nejnižší nabídková cena (bez DPH) v CZK <.>
<br>
Nabídková cena (bez DPH) v CZK:
<br> Hodnocena XXXX XXXX XXX DPH,cena je stanovena jako součet služeb
<br> v objemu celé délky smlouvy <.>
<br> V případě,že by byla shoda více uchazečů na nejnižší nabídkové ceně <,>
<br> využije zadavatel formu dialogu s uchazeči k upřesnění a zlepšení
<br> nabídek,tak aby bylo možno vybrat ekonomicky nejvýhodnější nabídku <.>
<br> Hodnocení nabídek je neveřejné <.>
<br> Nabídka bude obsahovat tyto povinné dokumenty:
<br>
<br>
<br>
- Rámcovou smlouvu
<br> - Podrobný popis,jak bude naplněn předmět díla a podrobný obsah
nabídky pro jednotlivé etapy ze strany uchazeče <.>
<br> - Přílohu – cenová nabídka
<br> - Reference – Certifikát EU GDPR DPO – Pověřence pro Ochranu
Osobních Údajů nebo obdobný ( například Certifikát auditora ISO/IEC
<br> 27001 Systém managementu bezpečnosti informací ) a 2 zakázky
<br> obdobného charakteru,každá v XXX.hodnotě XXX.XXX,-Kč bez DPH <,>
<br> realizované v posledních 1 roce
<br> - profesní životopisy hlavních osob realizačního týmu tak,aby byly
<br> pokryty všechny podstatné aspekty poptávky
<br>
<br> Nabídka bude předložena v listinné a elektronické podobě (CD)
<br>
<br> Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit poptávkové řízení bez udání
<br> důvodů <.>
<br> Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny nabídky <.>
<br> Kvalifikační kritéria: Živnostenské oprávnění pro činnosti,které jsou předmětem poptávky
<br> Na poptávku se neaplikují ustanovení zákona č.137/2006 Sb <.>,o veřejných zakázkách <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
PŘEDMĚT VEŘEJNÉ ZAKÁZKY č./2017/T
VYMEZENÍ PŘEDMĚTU A ROZSAHU PLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY
<br>
Předmětem plnění veřejné zakázky je poskytování následujících služeb:
<br>
Etapa I
<br>
<br> Konzultační činnost odbornosti pověřence pro ochranu osobních údajů při přípravě programu
<br> režimu ochrany osobních údajů dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady EU 2016/679
<br> (dále jen Nařízení)
<br>
<br> a) Úvodní vysvětlení se základními požadavky nařízení
<br> Požadovaný výstup: SEZNÁMENÍ KLÍČOVÝCH OSOB ÚŘADU S PRINCIPY
<br> A POŽADAVKY NAŘÍZENÍ (prezentace a workshop,předpokládaný rozsah 6
<br> pracovníků úřadu,2-4 hodiny)
<br>
<br> Termín odevzdání díla: 21.7.2017
<br>
<br> b) 1) Vstupní analýza – Soupis podkladových materiálů (směrnice,interní
<br> nařízení) - procesy
<br> Inventura agend úřadu obce – seznam aplikací nebo systémů – identifikace <,>
<br> kde všude se pracuje s osobními údaji,rozčlenění agend na výkon v samostatné
<br> a přenesené působnosti <.>
<br> Požadovaný výstup: Seznam agend,směrnic a aplikací s vyznačením výskytu
<br> osobních údajů <.>
<br>
<br> Termín odevzdání díla: 1.8.2017
<br>
<br> b) 2) Vstupní inventura osobních údajů,identifikace zpracování osobních
<br> údajů v analogové (tj.zejména papírové) a digitální podobě
<br> Požadovaný výstup: ÚPLNÁ INVENTURA ZPRACOVÁVANÝCH
<br> OSOBNÍCH ÚDAJŮ PODLE JEDNOTLIVÝCH AGEND S VYZNAČENÍM
<br> ZNÁMÝCH PRÁVNÍCH TITULŮ - identifikace osobních údajů s nejistým
<br> právním titulem zpracování
<br> Termín odevzdání díla: 1.8.2017
<br>
<br> b) 3) Evidence osobních údajů – k jednotlivým agendám budou doplněny
<br> datové struktury (datové věty,kategorie) osobních údajů,všude již bude znám
<br> právní titul a účel zpracování osobních údajů,definování doby zpracování (či
<br> kritérií jejího určení).Minimalizace rozsahu zpracovávaných údajů <.>
<br>
<br> Posouzení dop...

Příloha 2 - cenová nabídka v3.xlsx

List1
Uchazeč:
Cena za dílčí celek bez DPH Jednotková XXXX s DPH Množství Hodnocená cena zakázky
I.Etapa
a)      Úvodní vysvětlení se základními požadavky nařízení - 0 Kč 1 - 0 Kč
b) 1) Vstupní analýza - 0 Kč 1 - 0 Kč
b) 2) Přezkoumání vstupní - 0 Kč 1 - 0 Kč
b) 3) Evidence osobních údajů - 0 Kč 1 - 0 Kč
c) Aplikace metodiky posouzení vlivu zpracování na ochranu osobních údajů - 0 Kč 1 - 0 Kč
d) Formulace požadavků na agendový systém - 0 Kč 1 - 0 Kč
e) 1) Agregace požadavků - 0 Kč 1 - 0 Kč
Cena za hodinu bez DPH Jednotková XXXX s DPH Množství Hodnocená cena zakázky
e) X)Spolupráce na vyjasnění případných dotazů - 0 Kč 5 - 0 Kč
e) 3)Spolupráce na vyhodnocení nabídek - 0 Kč 5 - 0 Kč
Nabídková XXXX - X Kč
Vyplňuje uchazeč

Příloha 3 - Specifické činnosti úřadu.pdf

Specifické činnosti úřadu - Obsah činnosti jednotlivých odborů
<br> ( Obsah neobsahuje činnosti běžné pro zajištění chodu organizace,např.PAM a atd.<.>.<.> )
<br> 1.Kancelář obce Kamenice:
<br> ●Vede organizačně technickou agendu jednání rady obce a zastupitelstva obce,pořizuje
<br> zápisy z jednání rady a zastupitelstva,vypracovává usnesení a zajišťuje jeho rozeslání
<br> v souladu s jednacím řádem,zajišťuje výrobu a zveřejňování pozvání na zastupitelstvo <,>
<br> soustřeďuje materiály pro jednání zastupitelstva a zajišťuje jejich distribuci <.>
<br> ●Zabezpečuje organizačně technickou agendu pro komise a výbory zastupitelstva obce <.>
<br> ●Vede evidenci smluv <.>
<br> ●Vede evidenci stížností a petic,postoupení těchto petic k vyřízení jednotlivým odborům a
<br> následnou evidenci odpovědí příslušných úseků <.>
<br> ●Archivuje písemnosti obce a úřadu – systematické ukládání písemností,inventarizace a
<br> skartace archivních fondů a sbírek <.>
<br> ●Zajišťuje informovanost občanů – poskytování informací v souladu se zákonem,místní
<br> zpravodaj,web <.>
<br> ●Zabezpečuje krizové plánování – evidence kontaktů krizových štábů,účast na řešení
<br> krizových situací v obci (živelné pohromy apod.) <.>
<br> ●Zajišťuje pro potřeby starosty,místostarostů a tajemníka vidimaci a legalizaci – ověřování
<br> kopií listin a ověřování podpisů <.>
<br> ●Podílí se na tvorbě základních organizačních a řídících norem – organizační řád,pracovní řád <,>
<br> řídící normy,ostatní organizační normy,organizace žádostí o informace v souladu se zákonem
<br> č.106/1999 Sb <.>,o svobodném přístupu k informacím <.>
<br> ●Podílí se na tvorbě strategických dokumentů,plánů a vizí rozvoje obce <.>
<br> ●Podílí se na zajištění bezpečnosti a prevenci kriminality v obci <.>
<br> ●Podílí se na zajištění spolupráce mezi okolními obcemi,mikroregion Ladův kraj <.>
<br> ●Podílí se na zajištění podpory cestovního ruchu,podnikání,zaměstnanosti,církví,kultury <,>
<br> sportu,volnočasových aktivit,komunitního života,spolků,sdružení a neziskových organizací <.>
<br>
<br> ●Podílí se na zajištění agendy osadních výborů <.>
<br> ●Vede agendu dopravní obslužnosti obce a evidenci smluv na zajištění dopravní obslužnosti
<br> obce <.>
<br> ●Vede agendu související s výkonem práv zřizovatele
<br> ● Zabezpečuje organizačně agendu jednotky sboru dobrovolných hasičů obce Kamenice
<br> ●Vede agendy sociální problematiky,zdravotnictví a školství
<br> ●Vede agendu grantů a darů obce,evidenci smluv na granty a dary <.>
<br> ●Vede agendu ze zákona o loteriích a jiných podobných hrách ( loterie,tomboly,VHP a VLT)
<br> ●Spolupracuje při zajištění voleb,referenda,sčítání lidu,domů,bytů apod <.>,řešení otázek na
<br> úseku služeb (veřejná doprava,telekomunikace,pošta,televize,bankovní služby,další služby
<br> veřejnosti) <.>
<br> ●Vede sklad kancelářského materiálu,zajišťuje a eviduje nákup kancelářského materiálu <,>
<br> nákup a servis techniky pro administrativní činnost aparátu obecního úřadu <.>
<br> ●Zajišťuje vstupní a periodické školení zaměstnanců <.>
<br> ●Spolupracuje s dotčenými státními orgány <.>
<br> ●Podílí se na tvorbě obecně závazných právních předpisů obce <.>
<br> ●Zajišťuje evidenci a vyřizování stížností,připomínek,oznámení a podnětů členů rady <,>
<br> zastupitelstva a občanů v souladu s příslušnými právními předpisy <.>
<br> ●Vede evidenci nařízení obce a obecně závazných vyhlášek obce,eviduje a archivuje vnitřní
<br> směrnice obecního úřadu <.>
<br> ●Vede centrální evidenci všech úředních razítek používaných odbory v samostatné i
<br> přenesené působnosti,zajišťuje zhotovení nových razítek a oznamuje ztrátu razítek MV ČR
<br> ● Zajišťuje evidenci a vyřizování věcí v rámci probační a mediační služby <.>
<br> ●Evidence služebních cest,odchodů a jízd služebními vozidly <.>
<br> 2.Odbor správní:
<br> ●Zajišťuje a organizuje všechny druhy voleb,příp.místního referenda – příprava podkladů k
<br> volbám,materiální zajištění průběhu voleb <.>
<br>
<br> ●Komplexní evidence obyvatel – aktualizace registru občanů obce,správní řízení na úseku
<br> trvalého pobytu,aktualizace XXX v elektronické i v listinné podobě,zadávání XXX do
<br> informačního systému evidence obyvatel (ISEO),výpisy z informačního systému obyvatel <.>
<br> ●Matrika – správní obvod Kamenice,Kostelec u Křížků,Radějovice <.>
<br> ●Přijímá a eviduje hlášení ztrát a nálezů <.>
<br> ●Opatrovnictví <.>
<br> ● Kontroluje a zajišťuje průběžné aktualizace úřední desky,včetně elektronické – vyvěšování <,>
<br> svěšení a evidence vyvěšovaných úředních listin,vyhlášek,odesílání vyhlášek po svěšení
<br> správním orgánům <.>
<br> ●Vidimace a legalizace – ověřování kopií listin a ověřování podpisů <.>
<br> ●Zajištění kompletní agendy CzechPOINT <.>
<br> ●Eviduje čísla popisná a evidenční,vydává potvrzení o přidělení čísla popisného a evidenčního <,>
<br> aktualizace adresních míst v RUIAN <.>
<br> ●Statistická hlášení vyplývající z jednotlivých činností odboru <.>
<br> ●Spolupráce na úseku spisové s...

Příloha 4 - Spisový a skartační plán.pdf

1
<br> Příloha č.1
<br> Spisový a skartační plán
<br>
<br> I.Rejstřík znaků spisového a skartačního plánu podle hlavních skupin
<br> Jednotlivé skupiny spisových znaků spisové znaky od - do
<br> Znaky všeobecné 51 - 99
<br> Organizace činnosti 101 - 108
<br> Agendy kontroly 112 - 115
<br> Personální práce 117 - 122
<br> Finance 176 – 181
<br> Životní prostředí 201 – 249
<br> Správa majetku obce,doprava 254 – 280
<br> Územní plánování a stavební řád 326 - 341
<br> Kultura,záležitosti církví,školy,mládež,sport 401 - 457
<br> Zdravotnictví,sociální péče,péče o rodinu,požární ochrana 526 – 585
<br> Všeobecná vnitřní správa 602 - 624
<br>
<br> II.Spisové znaky spisového a skartačního plánu
<br> Spisový znak Heslo Skartační znak/lhůta
<br>
<br> 51 – 99 ZNAKY VŠEOBECNÉ
<br>
51 Dokumenty vedoucích
<br> 51.1 Dokumenty starosty V/10
<br> 51.2 Dokumenty místostarosty V/10
<br> 51.3 Dokumenty tajemníka V/10
<br> 51.4 Dokumenty vedoucích odborů V/10
<br>
<br> 52 Spolupráce se státními orgány a jinými subjekty
<br> 52.1 Součinnost se správními úřady V/5
<br> 52.2 Součinnost se samosprávnými subjekty V/5
<br> 52.3 Členství ve Svazu měst a obcí ČR V/5
<br> 52.5 Mikroregiony V/5
<br> 52.7 Součinnost s orgány výkonné moci,orgány územních samosprávných celků V/5
<br> 52.7.1 spolupráce s orgány jiných obcí (sdružování,svazky obcí) A/51)
<br>
<br> 53 Organizace členění a působnost úřadu
<br> 53.1 Systematizace úřadu A/5
<br> 53.2 Statut,organizační řád A/5
<br> 53.3 Ostatní vnitřní předpisy V/51)
<br>
<br> 54 Řízení,kontrola a metodická činnost
<br> 54.1 u obecního úřadu: A/5
<br> 54.2 u příspěvkových organizací,jichž je obec zřizovatelem,a organizačních složek obce A/5
<br> 54.3 ústředními správními úřady pro činnost obecního úřadu V/5
<br> 54.4 Metodické materiály:
<br> 54.4.1 vlastní A/5
<br> 54.4.2 ostatní S/5
<br>
<br>
<br> 2
<br>
<br> 55 Rehabilitace A/10
<br>
<br> 56 Smlouvy (nejsou-li nedílnou součástí příslušných písemností)
<br> 56.1 všeobecně V/51)
<br> 56.2 hospodářské V/51)
<br> 56.3 nájemní S/51)
<br> 56.4 majetkoprávní A/51)
<br> 56.6 ostatní V/51)
<br>
<br> 57 Statistika,výkaznictví
<br> 57.2 Roční výkazy,výroční zprávy A/5
<br> 57.3 Výkazy s kratší než roční periodicitou S/5
<br> 57.4 Pomocný materiál ke statistice o sčítání lidí,domů a bytů V/52)
<br> 57.5.Jednorázové soupisy V/52)
<br> 57.6 Podkladový materiál k výkazům S/52)
<br>
<br> 58 Automatizace,výpočetní technika
<br> 58.1 Informační systém úřadu A/51)
<br> 58.2 Programová dokumentace S/53)
<br> 58.3 Provozní dokumentace,licence S/53)
<br> 58.5 Elektronické podpisy a certifikáty S/5
<br>
<br> 59 Petiční právo V/10
<br>
<br> 60 Stížnosti,podněty a oznámení občanů
<br> 60.1 Stížnosti,podněty a oznámení občanů V/5
<br> 60.2 Hodnocení,rozbory,evidence A/5
<br>
<br> 61 Ochrana obyvatelstva,Integrovaný záchranný systém,krizové řízení
61.1 Ochrana obyvatelstva:
<br> 61.1.1Organizace ochrany obyvatelstva a zařízení civilní obrany A/5
<br> 61.1.2Spolupráce s ostatními orgány a organizacemi (jednotky požární ochrany <,>
<br> občanská sdružení,technické a jiné služby aj.) V/5
<br> 61.1.7 Stanoviska obce jako dotčeného orgánu ve stavebním a územním řízení
<br> z hlediska ochrany obyvatelstva A/5
<br>
<br> 61.2 Integrovaný záchranný systém
<br> 61.2.1 Organizace integrovaného záchranného systému V/5
<br> 61.2.2 Dokumentace Integrovaného záchranného systému (havarijní plánování,cvičení,vzdělávání S/5
<br> 61.2.3 Koordinace záchranných a likvidačních prací V/5
<br> 61.2.4 Financování,náhrady S/5
<br>
<br>
<br> 61.3 Krizové řízení
<br> 61.3.1 Organizace krizového řízení (bezpečnostní rada,krizový štáb) A/5
<br> 61.3.3 Připravenost na krizové stavy (krizové plánování,cvičení,vzdělávání v krizovém řízení) S/5
<br> 61.3.4 Krizové situace (mimořádné události,živelní pohromy aj.) A/5
<br> 61.3.6 Humanitární pomoc V/5
<br>
<br>
<br> 62 Zahraniční styky a cesty V/5
<br>
<br> 63 Referendum,místní referendum
<br> 63.1 Vyhlášení,průběh a výsledek referenda A/10
<br> 63.2 Ostatní dokumentace referenda V/5
<br> 63.3 Použité hlasovací lístky a úřední obálky referenda S4)
<br>
<br>
<br>
<br> 3
<br> 63.4 Místní referendum
<br> 63.4.1 Návrh na konání místního referenda,podpisové listiny,usnesení o vyhlášení referenda <,>
<br> Zápisy okrskových a místních komisí,vyhlášení výsledků hlasování A/10
<br> 63.4.2 Ostatní dokumentace V/5
<br> 63.4.3 Použité hlasovací lístky a úřední obálky S5)
<br>
<br> 65 Plány,koncepce,programy rozvoje obce A/10
<br>
<br> 66 Pokuty (ukládání,hrazení) S/5
<br>
<br> 67 Přestupky,správní delikty
<br> 67.1 Rozbory,hodnocení A/5
<br> 67.2 Evidence přestupků,S/5
<br> 67.3 Konkrétní případy V/5
<br> 67.4 Správní delikty podnikajících právnických osob a fyzických osob V/5
<br> 67.5 Správní delikty podle zákona o obcích V/5
<br>
<br> 68 Ochrana státního a služebního tajemství V/5
<br>
<br> 69 Fotografování,filmování (povolení aj.) S/5
<br>
<br> 70 Spisová služba
<br> 70.1 Skartační řízení A/5
<br> 70.2 Podací deník (jednací protokol) A/51)
<br> 70.3 Doručovací k...

Načteno

edesky.cz/d/780931

Meta

Veřejná zakázka   Stavby   Jednání zastupitelstva   Územní plánování   Pronájem   Rozpočet   Zákon 106/1999   EIA   Stavby   Jednání zastupitelstva   Veřejná zakázka   Územní plánování   Rozpočet  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Další dokumenty od Obec Kamenice
16. 12. 2025
15. 12. 2025
15. 12. 2025
15. 12. 2025
15. 12. 2025
  ...a další
Více dokumentů od Obec Kamenice      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz