Město Ivančice - Program pro poskytování dotací nebo návratných finančních výpomocí z rozpočtu města Ivančice pro rok 2018

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Ivančice.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Příloha č. 3 - Vzor vyúčtování

Priloha c.3 vyuctovani
<br>
<br>
<br> Příloha č.3
MĚSTO IVANČICE
Formulář pro vyhodnocení a vyúčtování dotace za rok 2018
poskytnuté v rámci Programu finanční podpory města Ivančice
<br> Číslo smlouvy:
<br> Název organizace:
<br> Název projektu <,>
(účel,na který byla dotace poskytnuta)
<br> Termín konání projektu:
<br> Stručné zhodnocení projektu a
<br> stručné zhodnocení přínosu,který dotace přinesla
<br> Schválená výše dotace
od města Ivančice:
(uveďte celkovou částku v Kč)
<br> VYÚČTOVÁNÍ
Soupis všech přiložených prvotních účetních dokladů,kopií prvotních účetních dokladů a dalších dokladů prokazujících čerpání dotace <.>
V případě potřeby přidejte řádky <.>
Druh dokladu Provázanost dokladu s platbou Datum vystavení dokladu Účel platby Částka CELKEM Částka hrazená z dotace města
(faktura,paragon,smlouva…) (doložený výdajový pokladní doklad
nebo výpis z účtu)
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> CELKEM 0 0
Vyúčtování zpracoval:
Jméno,příjmení: Telefon: E-mail: Datum: Podpis:
<br> Za správnost vyúčtování zodpovídá statutární orgán:
Jméno,příjmení: Datum: Podpis příjemce dotace:
(u právnické osoby razítko + podpis)
<br>
<br> Následnou veřejnosprávní kontrolu za město Ivančice provedl(a):
Jméno,příjmení:…………….<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> Datum:…………………………………… Podpis:…………………………… <.>

Příloha č. 2 - Vzor žádosti

List1
<br> Příloha č.2 Dotace pro rok: 2018
<br> Žádost o poskytnutí dotace z rozpočtu města Ivančice
<br> Název dotačního programu (označte křížkem): Dílčí program finanční podpory - SPORT
Dílčí program finanční podpory - KULTURA,PÉČE O PAMÁTKY A SPOLKOVÁ ČINNOST
Základní údaje o žadateli (právnická osoba / fyzická osoba):
Název žadatele1) / Jméno a příjmení:
Sídlo / Trvalé bydliště (ulice,č.p <.>,č.o <.>,PSČ,obec):
IČ / Datum narození:
Právní forma žadatele (spolek,s.r.o <.>,a.s <.>,nadace,církevní org.): Jsem plátcem DPH (zakroužkujte): ANO NE
Je-li žadatel právnická osoba,je nutné doložit:
- identifikaci osob s podílem v této právnické osobě
- identifikaci osob,v nichž má přímý podíl,a výši tohoto podílu
Forma vedení účetnictví žadatele (zakroužkujte) podvojné účetnictví daňová evidence žádné
Rok vzniku organizace právnické osoby: Web žadatele (pokud existuje):
Bankovní spojení - název banky,číslo účtu žadatele2):
Statutární zástupce žadatele - jméno,příjmení,adresa,tel.3):
Kontaktní osoba ve věci žádosti:
Telefonní kontakt (mobil): E-mail:
Základní údaje o akci / projektu
Název akce / projektu:
Druh projektu (označte křížkem): jednorázová akce celoroční činnost
Stručný popis činnosti / akce:
Termín konání akce / projektu4):
Místo konání:
Členská základna
Děti a mládež do 18 let Dospělí Trenéři Funkcionáři Tréninková činnost Účast v soutěžích (v sezóně)
počet členů družstev počet členů družstev s licencí bez počet hodin v týdnu mládež dospělí
<br> počet členů z Ivančic: počet členů ze znevýhodněných sociálních skupin5):
Položkový rozpočet činnosti / projektu / akce6):
VÝDAJE: PŘÍJMY:
děti a mládež do 18 let dospělí děti a mládež do 18 let dospělí
pronájmy prostor (zkušeben,sportovišť,sálu apod.) příspěvky členů (průměrně na jednotlivce)
materiální zabezpečení (technické,zdravotní,ostatní) příspěvky členů celkem
registrace,licence,školení příspěvky ze svazu,resp.jiné zastřešující organizace
startovné na soutěžích dotace na činnost / akci z ostatních zdrojů
rozhodčí sponzorské příspěvky a dary
doprava (cestovní náklady) příjmy z ostatních aktivit žadatele
příspěvky placené svazu,resp.jiné zastřešující organizaci startovné (příp.vstupné)
ostatní provozní náklady (např.energie) ostaní příjmy (rozepište)
ceny (medaile,poháry,diplomy)
propagace,prezentace
ostatní výdaje (rozepište,případně doplňte řádky)
PŘEDPOKL.VÝDAJE CELKEM: PŘEDPOKL.PŘÍJMY CELKEM:
ODŮVODNĚNÍ žádosti7):
ÚČEL,na který chce žadatel dotaci použít8):
POŽADOVANÁ ČÁSTKA (výše dotace) v Kč a v % k celkovým očekávaným výdajům: Kč % Výše poskytnuté dotace v minulém kalendářním roce Kč
ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ:
Stvrzuji úplnost a pravdivost uváděných údajů a potvrzuji,že nezatajuji žádné okolnosti důležité pro posouzení žádosti o dotaci.Souhlasím se zveřejněním svého jména (názvu nebo firmy),názvu projektu,výše poskytnuté dotace a účelu,na nějž je dotace poskytována a souhlasím se zpracováním osobních údajů ve smyslu zákona č.101/2000 Sb.o ochraně osobních údajů.Beru na vědomí,že jako žadatel o dotaci jsem povinen písemně oznámit poskytovali dotace veškeré změny údajů uvedených v žádosti,které nastanou po podání žádosti <.>
Zároveň čestně prohlašuji,že nemám závazky po lhůtě splatnosti vůči Městu Ivančice ani jiným územním samosprávám,nemám v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění,nebo na pojistném a na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.Prohlašuji,že nebyl na majetek žadatele prohlášen konkurz,nebylo zahájeno konkurzní,vyrovnávací nebo insolvenční řízení,ani nebyl návrh na prohlášení konkurzu zamítnut pro nedostatek úpadce <.>
Místo a datum vyhotovení žádosti: Razítko,jméno a podpis statutárního zástupce žadatele9):
<br>
<br>
<br> PŘÍLOHY (zakroužkujte ty,které přikládáte):
P Fotokopie výpisu z obchodního či jiného příslušného rejstříku - u právnické osoby
P Fotokopie živnostenského listu nebo jiného osvědčení,případně prohlášení,že činnost/akci,na kterou žádá o dotaci,bude osobně zajišťovat
P Fotokopie platných stanov nebo statutu
P Fotokopie dokladu o stanovení statutárního orgánu
P Fotokopie dokladu o zřízení a vedení bankovního účtu
P Výsledky hospodaření (příjmy a výdaje organizace za poslední kalendářní rok) - povinné pokud žadatel žádá o částku vyšší než 50 tis Kč <.>
P Plná moc v případě,že je žadatel zastoupen
<br> VYPLNĚNOU ŽÁDOST VČETNĚ POVINNÝCH PŘÍLOH ZAŠLETE POŠTOU NA ADRESU: Městský úřad Ivančice,Palackého nám.196/6,664 91 Ivančic,případně podejte prostřednictvím podatelny Měststkého úřadu Ivančice <.>
<br> VYSVĚTLIVKY K VYPLNĚNÍ FORMULÁŘE:
1) uveďte přesný název dle dokladu o právní subjektivitě
2) žadatel je povinen doložit k žádosti o dotaci doklad o zřízení bankovního účtu,na který bude dotace zaslána.Dokládá se u nových žadatelů nebo v případě změny bankovního účtu <.>
3) uveďte osobu jednající jménem žadatele,tedy statutární orgán nebo osobu,která jedná na základě udělené plné moci
4) uveďte dobu,v níž má být dosaženo daného účelu (t...

Příloha č. 1 - Dílčí programy

Příloha č.1
<br> Přehled a vymezení Dílčích programů:
<br> KULTURA,PÉČE O PAMÁTKY A SPOLKOVÁ ČINNOST
Cílem a účelem je podpořit rozvoj kultury ve městě Ivančice,rozšíření a zkvalitnění
nabídky kulturních aktivit na území města,udržování a obnovování místních tradic a
zvyků,vytváření podmínek pro organizovanou aktivitu všech generací v oblasti
kultury,umožnění kulturních vystoupení i mimo město Ivančice,účast na soutěžích <,>
prezentace města v tisku,literatuře,filmu apod <.>,a to jak současnosti tak historie
města a jeho významných osobností a dále podpořit péči o památky,rozvoj spolkové
organizované činnosti,jak zájmové zaměřené do jiných oblastí než kultura a sport <,>
tak zaměřené na práci s dětmi a pořádání akcí pro ně,ostatní volnočasové aktivity
s dlouhodobou účinností zaměřené na propagaci a prezentaci činnosti subjektů ve
městě Ivančice se záměrem zapojit do aktivit veřejnost,zejména cílovou skupinu -
kategorii dětí a mládeže <.>
<br>
SPORT
Cílem a účelem je rozšíření a zkvalitnění nabídky sportovních aktivit na území
města,podpora sportovních soutěží všech kategorií,podpora pravidelné sportovní
organizované aktivity mládeže na území města,rozšíření počtu sportující mládeže <,>
umožnění účasti na sportovních soutěžích <.>

Program VFP z rozpočtu 2018 - pravidla

Program pro stíkytování dotacílnebo návratných finančních výpomocí
<br> z rozpočtu města IvančiceM ' ' rek-„20:18 -— obecná pravidla
<br> Zastupitelstvo města Ivančice schválilo dne 26.6.2017 tento Program pro poskytování dotací nebo návratných finančních výpomocí z rozpočtu města Ivančice pro rok 2018(dá|e „Program") ve smyslu 5 100 zákona č.250/2000 Sb.o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů v platném znění <.>
<br> 1.Úvod,vysvětlení základních pojmů: zkratky:
<br> Program je finančním nástrojem města Ivančice (dále „město“ nebo „poskytovatei“),jehož účelem je podpora vymezených oblastí života města,ato nekomerčního charakteru <.>
<br> Program je tvořen dílčími programy (dále „Dílčí program“),které jsou vymezeny stanovenými prioritami a rozvojovými záměry města; přehled a vymezení Dílčích programů pro rok 2018 je Přílohou č.1 <.>
<br> Dotace nebo návratná finanční výpomoc ( dále „ finanční podpora“) se poskytuje na účel určený poskytovatelem v některém :: Dílčích programů,na jiný účel určený žadatelem v Žádosti nebo na účel stanovený zvláštním právním předpisem ( např.5 160 až 163 zákona č.561/2004 Sb <.>,školský zákon,v platném znění) <.>
<br> Dotací se rozumí peněžní prostředky poskytnuté z rozpočtu města právnické nebo fyzické osobě na stanovený účel <.>
<br> Návratnou finanční výpomocí se rozumí peněžní prostředky poskytnuté bezúročné z rozpočtu města právnické nebo fyzické osobě na stanovený účel,které je jejich příjemce povinen vrátit do rozpočtu poskytovatele ve stanovené lhůtě <.>
<br> Projekt,který žadatel předkládá poskytovateli,je žadatelem vypracovaný popis činnosti.jež povedou nebo přispějí k dosažení cíle vymezeného v Dílčim programu; pod pojmem „projekt“ se dále v textu rozumí jak jednorázová akce,tak souhrn činností za dobu,pro kterou je žádáno o finanční podporu <.>
<br> Zkratky dále v textu:
<br> RMI = Rada města Ivančice
<br> Zlilil : Zastupitelstvo města Ivančice <.>
<br> MěÚ : Městský úřad Ivančice
<br> OW MěU = odbor vnitřních věcí Městského úřadu Ivančice
<br> OPF MěÚ = odbor plánovací a finanční Městského úřadu Ivančice
<br> OISMaP MěÚ = odbor investic,správy majetku a právní Městského úřadu Ivančice
<br> 2.Dílčí programLQro rok 2018
<br> Název Dílčíhoprogramu _ předpokládaný objem finančních prostředků KULTURA,PÉČE O PAMATKY A SPOLKOVA CINNOST---------------900000,-Kč SPORT _ „ _ __ _ 2.100.000,-Kč CELKOVA CASTKA FINANCNI PODPORY pro rok 2018 činí -------3,000.000,-Kč
<br> 3.Časový harmonogram
<br> Vyvěšení Programu a Dílčích programů pro rok 2018: od 2_7._6.do _31.10.2017 Termín pro doručenížádostía projektů: - ' '- _ ' __- Projednání a rozhodnutí v Rlilll ! ZMI: nejpozději do 31.12 2017 Převzetí a kontrola závěrečných zpráv + vyúčtování — nejpozději do 31 01.2019,neni-Ii ve veřejnoprávní smlouvě uveden jiný termín <.>
<br> 4.Organizační zajištění Programu.kompetence
<br> Přijímání žádosti = podatelna MěÚ ve vestibulu budovy na Palackého nám.196f6,Ivančice <.>
<br> Poskytování informací žadatelům =
<br> sekretariát starosty v 1.patře budovy,dveře č.202 — paní XXXX XXXXXXXX <,>
<br> tel.XXX XXX XXX nebo Ing.XXXXX XXXXXXXX,vedoucí OW MěÚ,X.patro,dveře
<br> č.304,tel.546 419 418 <.>
<br> Kontrola správnosti a úplnosti podaných žádostí,vytvoření seznamu podaných žádostí = ekretariát starosty v 1.patře budovy,dveře č.202 — paní XXXX XXXXXXXX,tel.XXX XXX XXX <.>
<br> Vyhodnocení podaných žádostí o finanční podporu = Rlvil <.>
<br> Rozhodnutí o poskytnutí či neposkytnutí finanční podpory,rozhodnutí o výši finanční podpory = RMI nebo Zl'víl ( dle z.č.12812000 Sb <.>,zákon o obcích v platném znění) Sepsání smluv,zajištění jejich podpisu smluvními stranami,kontrola vyúčtování = Ing.XXXXX XXXXXXXX,vedoucí OW MěÚ <.>
<br> Převod finanční podpory na účet žadatele = OPF MěÚ <.>
<br> Výplata finanční podpory v hotovosti = pokladna ve vestibulu budovy MěÚ na Palackého náměstí 196i6,Ivančice <.>
<br> 5.Pravidla pro postup žadatelů o finanční podpolp
<br> Jednotlivé vymezené oblasti finanční podpory města Ivančice jsou specifikovány v Dílčích programech,pro něž platí k předkládání žádostí o finanční podporu,poskytování prostředků a povinnosti závěrečné zprávy a vyúčtování stejná pravidla ohíedné způsobilých žadatelů,možné výše finanční podpory,nákladů (které lze a které nelze hradit z poskytnuté finanční podpory),pravidel pro poskytnutí finanční podpory,vzorových formulářů a termínů podávání žádostí či předkládání závěrečné zprávy s vyúčtováním — viz dále čl.6.až 8 <.>
<br> 6.Okruh způsobilých žadatelů
<br> Žadatelem o finanční podporu může být fyzická nebo právnická osoba <.>
<br> Žádost mohou předložit fyzické osoby a právnické osoby s bydlištěm či sídlem
<br> v Ivančicích;
<br> zcela výjimečně s bydlištěm či sídlem mimo Ivančice,ato v případě,že projekt je určen pro obyvatele města Ivančice nebo je jeho cílem kulturní památka na katastru města nebo jde o dílo obsahující informace o významných ivančických rodácích či událostech <.>
<br> V rámci tohoto Dílčího programu bude příjemcům,kteří...

Načteno

edesky.cz/d/776632

Meta

Rozpočet   Pronájem   Rozpočet   Rozpočet   Zveřejnění záměru   Rozpočet  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Ivančice      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz