Praha 20 - MHMP - výběrové řízení - specialista/specialistka integrace cizinců

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Praha 20.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

vyberove_rizeni_RED.pdf

OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
<br>
Hlavní město Praha - Magistrát hlavního města Prahy
<br> zastoupené ředitelkou Magistrátu hlavního města Prahy
<br>
<br> v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně
<br> některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů,vyhlašuje dne 13.června 2017 výběrové řízení
<br> na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice
<br>
<br> specialista / specialistka integrace cizinců
<br> v odboru „Kancelář ředitele Magistrátu“ Magistrátu hlavního města Prahy
<br> (kód 2682)
<br>
<br> Sjednaný druh práce: specialista / specialistka integrace cizinců,s místem výkonu práce Praha <,>
<br> v platové třídě 1) 11
<br>
<br> Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou
<br> Plný pracovní úvazek <.>
<br> Termín nástupu: dle dohody <.>
<br>
<br>
<br> Náplň práce
<br> Metodická,poradenská a konzultační činnosti v oblasti problematiky integrace cizinců
<br> a národnostních menšin v rámci působnosti hlavního města Prahy <.>
<br> Koordinace činností v oblasti spolupráce s komunitami cizinců a národnostními menšinami na
<br> území hlavního města Prahy <.>
<br> Analytická a koncepční činnost <.>
<br> Zodpovědnost za realizaci politiky hlavního města Prahy ve vztahu k integraci cizinců <,>
<br> vyhodnocování její účinnost a příprava návrhů opatření <.>
<br> Spolupráce při úpravách legislativy <.>
<br> Zpracování materiálů pro jednání orgánů hlavního města Prahy <.>
<br> Zabezpečování úkolů a priorit vlády,spolupráce s úřady městských částí a s organizacemi
<br> cizinců a organizacemi zabývajícími se integrací cizinců <.>
<br> Zajišťování odborných akcí a prezentace města na tuzemských a zahraničních konferencích
<br> a seminářích.Spolupráce s resortními ministerstvy,realizace záměrů Vlády ČR a příslušných
<br> ministerstev ve vztahu k ČR,ale i k Evropské unii,spolupráce s příslušnými orgány.Zajišťování
<br> mezinárodní spolupráce <.>
<br> Průběžné mapování a vyhodnocování informací ve vztahu k integraci cizinců žijících
<br> a působících v HMP a v dalších větších městech v ČR i v zahraničí <.>
<br> Stanovování zásad pro poskytování finanční podpory z rozpočtu hlavního města Prahy <.>
<br> Konzultační a poradenská činnost žadatelům o XXXXX či dotaci <.>
<br> Kontrola plnění,realizace a efektivity projektů Integračního centra Praha o.p.s.(včetně
<br> finančního vypořádání jednotlivých projektů) <.>
<br>
<br>
<br> HLAVNÍ MĚSTO PRAHA
<br> MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č.312/2002 Sb <.>,o
<br> úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,ve znění pozdějších
<br> předpisů:
<br> a) fyzická osoba,která dosáhla věku 18 let
<br> b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice,který
<br> ovládá český jazyk
<br> c) způsobilost k právním úkonům
<br> d) bezúhonnost2) <.>
<br>
<br> Požadované vzdělání
<br>
<br>  vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské
vzdělání v bakalářském studijním programu
<br>
<br> Požadované znalosti a dovednosti
<br>
<br>  předchozí praxe v oblasti integrace cizinců
<br>  velmi dobré odborné znalosti v problematice integrace cizinců
<br>  znalost koncepčních materiálů vztahujících se k oblasti integrace cizinců na úrovni státní
politiky a na úrovni hl.města Prahy
<br>  znalost příslušných mezinárodních dokumentů a smluv a dalších právních norem a
předpisů souvisejících s oblastí integrace cizinců
<br>  znalost zákona č.131/2000 Sb <.>,o hl.m.Praze,zákona č.108/2006 Sb <.>,o sociálních
službách,vše v platném znění
<br>  výborná znalost anglického jazyka v mluveném i písemném projevu (nejméně na úrovni
B2)
<br>  dobrá znalost práce na PC (MS Office,Internet)
<br>
Osobnostní předpoklady
<br>  velmi dobré organizační dovednosti,schopnost koordinovat
<br>  komunikační dovednosti,včetně dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném
projevu
<br>  prezentační dovednosti
<br>  koncepční myšlení a analytické schopnosti
<br>  samostatný přístup ke svěřeným činnostem
<br>
Výhodou
<br>  zkušenosti z oblasti dotačních řízení (včetně evropských projektů)
<br>
Nabízíme
<br>  stabilní zázemí úřadu územní samosprávy
<br>  pružnou pracovní dobu
<br>  podporu profesního růstu
<br>  program mentoringu
<br>  5 týdnů dovolené,dny zdravotního volna
<br>  příspěvek na stravování formou stravenek
<br>  širokou škálu dalších zaměstnaneckých výhod
<br>
<br>
<br>
<br> Způsob podání přihlášky do výběrového řízení
<br>
<br> Uchazeč/uchazečka podává přihlášku3) k výběrovému řízení,jejíž náležitosti podle
<br> § 7 odst.4 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně
<br> některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů,jsou:
<br>  jméno,příjmení,titul <,>
<br>  datum a místo narození <,>
<br>  státní příslušnost <,>
<br>  místo trvalého pobytu <,>
<br>  číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o ci...

Načteno

edesky.cz/d/776580

Meta

Nabídka zaměstnání   Rozpočet  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Praha 20      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz