Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Odry.
M É s T 0 0 D R v
<br> Odbor rozvoje města Masarykovo nám.25,742 35 Odry
<br> VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY
<br> pro veřejnou zakázku malého rozsahu na stavební práce s názvem
<br> Rekonstrukce hygienického zázemí V budově ZŠ Pohořská,Odry
<br> Název zadavatele: Město Odry
<br> IČ zadavatele: 00298221
<br> Sídlo zadavatele: Masarykovo nám.25,742 35 Odry
<br> Osoba oprávněná jednat za zadavatele: Ing.XXXXX XXXXX,starosta
<br> Kontaktní osoba ve věcech technických: XXXXXX XXXXXX,technik odboru správy
<br> nemovitého majetku Odry,tel.: 556 768 121 Kontaktní osoba ve věcech veřejné zakázky: Ing.Kamila Ambrožova,vedoucí odboru
<br> rozvoje města,tel.: 556 768 187
<br> \ 1.Vymezení předmětu,doby plnění a předpokládané hodnoty zakázky <.>
<br> 1) Předmětem plnění je rekonstrukce prostor hygienického zázemí v 2.NP severovýchodního křídla základní školy <.>
<br> V I.NP se nachází tělocvična,sklad cvičebního nářadí,šatna muži,šatna ženy,umývárna,sklad,zádveří.Ve 2.NP se nachází chodba se schodištěm,chodba/galerie,šatna pro ženy,šatna pro muže,WC pro učitele,předsíň WC učitelé,WC muži,WC ženy,předsíň WC muži,předsíň WC ženy,umývárna a sklad.Stávající místnost umývárny bude rozdělena zděnými příčkamí,sprchy muži a sprchy ženy budou obloženy keramickým obkladem.Rozdělením místnosti vniknou čtyři nové místnosti: sprcha muži,sprcha ženy,chodba a sklad <.>
<br> Součástí stavebních prací jsou také úpravy kanalizace,vodovodů,elektrorozvodů a vybavení rekonstruovaných prostor zařizovacími předměty <.>
<br> Stavba bude provedena dle dokumentace pro ohlášení stavby snázvem „Základní škola,objekt č.p.8,Odry,Rekonstrukce hygienického zázemí“,zpracované Ing.Petrem Elknerem,se sídlem Vítovka 68,742 35 Odry,IČ: 60336269 a dle Souhlasu s provedením ohlášeného stavebního záměru ěj: MěÚO/07589/2017/334.l ze dne 30.03.2017 <.>
<br> Přesný rozsah předmětu veřejné zakázky je podrobně specifikován v zadávací dokumentaci,která bude zadavatelem zaslána na základě žádosti účastníka zadávacího řízení.Zádost zašle účastník zadávacího řízení na el.adresu: ambrozovangdgysz <.>
<br> 2) Doba a místo plnění veřejné zakázky: a) Termín zahájení prací: předpoklad: červenec 2017,b) Termín dokončení prací: do 31.08.2017 b) Místem plnění je sídlo základní školy na ulici Pohořská v Odrách,ě.p.8 <.>
<br> 3) Předpokládaná hodnota zakázky 270 tis.Kč bez DPH <.>
<br> II.I—Io dnocení nabidek <.>
<br> Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti
<br> vvv:
<br> všech hodnocených nabidek veřejné zakázky <.>
<br> III.Požadavky na kvalifikaci <.>
<br> Podrobné požadavky na prokázání kvalifikace dodavatelů jsou popsány vzadávací dokumentaci <.>
<br> \ IV.Požadavky na způsob zpracování nabídky <.>
<br> 1) Podrobné požadavky na způsob zpracování nabídky jsou popsány vzadávací dokumentaci <.>
<br> 2) Nabídka bude doručena doporučeně poštou nebo osobním podáním na adresu: Město Odry,Masarykovo náměstí 25,742 35 XXXX do XX.XX.XXXX do XX:XX hodin <.>
<br> 3) Učastník zadávacího řízení je povinen nabídku doručit v uzavřené,nepoškozené obálce (balíku).Obálka bude uzavřena a opatřena razítkem účastníka zadávacího řízení a zřetelně označena nápisem:
<br> „NEOTVÍRAT - VEŘEJNÁ ZAKÁVZKA“ Rekonstrukce hygienického zázemí v budově ZS Pohořská,Odry
<br> Na obálce musí být adresa účastníka zadávacího řízení.Doručené nabídky budou evidovány a XXXX XXX přiděleno pořadové číslo.Nabídka nesmí obsahovat přepisy a opravy,které by mohly zadavatele uvést v omyl <.>
<br> Í V.Práva zadavatele <.>
<br> 1) Zadavatel si vyhrazuje právo ponechat si obdržené nabídky <.>
<br> 2) Zadavatel nebude účastníkům zadávacího řízení hradit žádné náklady spojené s účastí v zadávacím řízení <.>
<br> 3) V souladu s ustanovením & 2 písm.e) zákona č.320/2001 Sb <.>,o í'inanční kontrole ve veřejné správě bude vybraný dodavatel osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly <.>
<br> 4) Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky a následně neuzavřít smlouvu s žádným z dodavatelů <.>
<br> S) Zadavatele je oprávněn zadávací řízení kdykoliv zrušit až do uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem <.>
<br> V Odrách dne 22.06.2017 „47 ffi-' \\ ' A.<.> Ing.XXXXX XXXXX „ - starejsta města č.VR: XX/XXXX ;"
Načteno
Meta
Veřejná zakázka
Další dokumenty od Město Odry | ||
---|---|---|
08. 10. 2021 | Telefonní seznam volebních místností ve správním obvodu města Oder | |
05. 10. 2021 | Město Odry - Informační povinnost správce daně | |
01. 10. 2021 | Oznámení o době a místě konání voleb | |
01. 10. 2021 | Informace o počtu a sídlech volebních okrsků | |
30. 09. 2021 | Město Odry - Výběrové řízení č. 06/2021 Referent OÚPSŘ | |
...a další |