Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Praha 8.
MČ Praha 8: Odběr novinek e-mailemSečtěte čísla šest a tři
Výsledek zapište číselnými znaky Toto pole je povinné Špatný výsledek
Máte-li již účet na webu městské části,využijte přihlášení ke svému účtu.Odběr novinek můžete kdykoli upravit nebo zrušit.Při problémech s registrací nás kontaktujte na webmaster@praha8.cz.Vytisknout
Přihláška do výběrového řízení
<br> (podle ustanovení § 7 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků)
<br> Pracovní místo:
<br> Oznámení o vyhlášení výběrového řízení ze dne:
<br> Jméno,příjmení,titul
<br>
Datum a místo narození
<br>
Státní příslušnost
<br>
Místo trvalého pobytu
<br>
Kontaktní adresa (pokud je odlišná od místa trvalého pobytu)
<br>
Číslo občanského průkazu
<br>
Číslo dokladu o povolení k pobytu (jde-li o cizího státního občana)
<br>
Kontaktní telefon,e-mail
<br>
<br> K přihlášce se připojují následující doklady:
<br> 1.strukturovaný profesní životopis,ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
<br> 2.originál nebo ověřená kopie výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem – pokud takový doklad domovský stát nevydává,doloží se bezúhonnost čestným prohlášením)
<br> 3.ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
<br> Datum:
<br> podpis uchazeče
MĚSTSKÁ ČÁST PRAHA 8
<br> ÚŘAD MĚSTSKÉ ČÁSTI PRAHA 8
<br>
<br>
<br>
<br> OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
<br>
Městská část Praha 8 – Úřad městské části Praha 8
<br> zastoupený JUDr.Josefem Rambouskem,tajemníkem
<br> Úřadu městské části Praha 8
<br>
<br> vyhlašuje dne 22.6.2017 výběrové řízení na obsazení pracovního místa
<br>
<br> referent / referentka
<br> oddělení hospodářské správy v odboru kancelář starosty
<br> Úřadu městské části Praha 8
<br>
<br> Sjednaný druh práce: referent/referentka,s místem výkonu práce Praha,v platové třídě* 9 <.>
<br> Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou.Plný pracovní úvazek <.>
<br> Předpokládané datum nástupu od 15.7.2017
<br>
<br> Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č.312/2002 Sb.<,>
<br> o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
<br> a) fyzická osoba,která dosáhla věku 18 let;
b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice,který
<br> ovládá český jazyk;
<br> c) způsobilost k právním úkonům;
d) bezúhonnost** <.>
<br>
<br> Požadované vzdělání
<br>
<br> vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
<br>
<br>
Požadované znalosti a dovednosti
<br> znalost práce na PC (zejména MS Office);
<br> administrativní dovednosti <.>
<br>
<br>
<br>
Pracovní náplň
<br> zajišťuje materiálně-technické zabezpečení vnitřní správy;
<br> zabezpečuje skladové hospodářství vnitřní správy;
<br> provádí rozpočtování,financování a rozborovou činnost Kapitoly 09 – vnitřní správa
a Kapitoly 10 – pokladní správa a příslušné části zdaňované činnosti (ZČ),kterou odbor
<br> zabezpečuje;
<br> provádí fakturaci;
<br>
<br> organizuje činnost pokladen,pokladní služby a hospodaření se zálohou,v souladu s příslušnou
"Směrnicí" Úřadu;
<br> eviduje a vyhledává pohledávky,vzniklé z vlastní činnosti a předává je k řešení odboru
právních služeb (3220);
<br> provádí operativně-technickou evidenci,včetně inventarizace,mimo operativní evidence
prostředků software s pořizovací cenou do 7 000,- Kč;
<br> uzavírá pojistné smlouvy a zabezpečuje likvidaci případných škod;
<br> řídí reprostředisko Úřadu a provádí rozmnožování písemných materiálů pro jeho potřeby;
<br> zabezpečuje vyúčtování cestovních nákladů (služební cesty);
<br> organizuje a provádí potřebné úkony k zajištění výzdoby budov Úřadu při významných
výročích;
<br> zabezpečuje provoz kotelen Úřadu,včetně úklidu a schůdnosti přilehlých chodníků;
zabezpečuje úklid v budovách Úřadu;
<br> na základě požadavků odboru živnostenského a správních činností zabezpečuje technicko-
materiální potřeby pro volby do Parlamentu České republiky,volby do Evropského
<br> parlamentu konané na území České republiky a do zastupitelstev územní samosprávy a pro
<br> konání referend a místních referend;
<br> pečuje o řádné a důstojné materiální vybavení obřadní síně libeňského Zámku;
<br> je operativním správcem movitého majetku sloužícího vnitřní správě Úřadu,pečuje o obnovu
tohoto majetku a provádí jeho vnitřní dislokace;
<br> zabezpečuje údržbu svěřeného majetku;
<br> provádí inventarizace svěřeného majetku a realizuje opatření z nich vyplývající;
<br> ve spolupráci s ekonomickým odborem a poradní skupinou tajemníka ("škodní komisí")
připravuje podklady pro řízení o náhradách škod na jím spravovaném majetku;
<br> spolupracuje s ekonomickým odborem při sestavování a plnění rozpočtu Kapitoly 09 – vnitřní
správa a Kapitoly 10 – pokladní správa a kontroluje jeho čerpání;
<br> zpracovává rozbory hospodaření Úřadu v rámci Kapitoly 09 – vnitřní správa a Kapitoly 10 –
pokladní správa,navrhuje a zdůvodňuje ekonomickému odboru změny rozpočtu v Kapitole
<br> 09 – vnitřní správa a v Kapitole 10 – pokladní správa;
<br> navrhuje uzavírání smluv v oboru hospodaření v rozpočtové Kapitole 09 – vnitřní správa
a Kapitole 10 – pokladní správa a sleduje jejich plnění;
<br> zajišťuje ve spolupráci s příslušnou správní firmou;
<br> přípravu,realizaci a stavební dozor rozsáhlých investic,s posuzováním a vyhodnocováním
jejich efektivnosti,na objektech,v nichž sídlí Úřad;
<br> sledování technického stavu objektů budov Úřadu a přípravu návrhů na jejich stavební úpravy
a rekonstrukce;
<br> provádění kontroly údržbářských prací na budovách Úřadu;
<br> provádění kontroly dodavatelů projektů a stavebních prací týkajících se budov Úřadu,včetně
jejich fakturace;
<br> přípravu plánu oprav a stavebních investic budov Úřadu;
<br> přípravu všech podkladů a jednání k vydání stavebního povolení pro jednotlivé stavební akce <,>
včetně spolupráce s Pražským ústavem památkové péče;
<br> stanovisko a veškerá jednání s Magistrátem,odborem památkové péče a dalšími všemi
dotčenými subjekty ve věcech stavebního řízení;
<br> zajišťuje uzavření povinného a havarijního pojištění a zabezpečuje likvidaci škod;
<br> vyhodnocuje efektivní využívání vozidel a spotřebu pohonných hmot,vede příslušnou
evidenci jízd;
<br> odpovídá za dodržován...
Načteno
Meta
Stavební informace Rozpočet