Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Praha 20.
MĚSTO ČELÁKOVICE se sídlem náměstí 5.května č.p.1 <,>
<br> 250 88 Čelákovice,IČ: 00240117
<br>
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
<br>
Tajemník MěÚ Čelákovice vyhlašuje v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních
samosprávných celků a o změně některých zákonů,v platném znění,(dále jen „zákon o úřednících“) <,>
<br>
<br> VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ na obsazení pracovní pozice:
SPRÁVCE INFORMAČNÍCH A KOMUNIKAČNÍCH TECHNOLOGIÍ
<br> - Odbor organizační MěÚ v Čelákovicích
– informatik,spisová služba
<br>
Pracovní poměr: na dobu NEURČITOU <.>
Místo výkonu práce: Městský úřad v Čelákovicích <.>
Platové zařazení: 9.platová třída dle NV č.222/2010 Sb.a 564/2006 Sb <.>,v pl.znění <.>
Termín nástupu: dohodou/ihned <.>
<br> Předpoklady:
<br> • stanovené § 4 zákona 312/2002 Sb <.>,(„zákon o úřednících“)
(1) Úředníkem se může stát fyzická osoba,která je státním občanem ČR,popř.fyzická
osoba,která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt,dosáhla věku 18 let,je
způsobilá k právním úkonům,je bezúhonná,ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady
pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem <.>
<br>
<br> Kvalifikační předpoklady:
<br> • Vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou <.>
<br>
<br> Výhodou při výběrovém řízení je:
• vzdělání v oblasti informačních technologií výhodou <,>
• praxe v oblasti informačních technologií výhodou <,>
• znalost zákona č.365/2000 Sb <.>,o informačních systémech veřejné správy v pl.znění <.>
<br>
<br> Další požadované dovednosti a schopnosti:
<br> • všeobecný přehled v informačních technologiích (HW i SW) <,>
• velmi dobrá znalost programů: MS Office 2007 a vyšší,MS Windows Server 2008 R2 a
<br> vyšší <,>
• znalost problematiky webových stránek a internetových prezentací (HTML,CSS)
• základní znalost AJ – počítačová terminologie <,>
• komunikační schopnosti <,>
• vysoká flexibilita a spolehlivost <,>
• pečlivost a příjemné vystupování <,>
• řidičský průkaz sk.B výhodou <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
Charakteristika vykonávané funkce:
<br> • zajišťování chodu a správné funkce počítačových aplikací a procesů zpracování dat <,>
• správa a rozvoj informačních systémů <,>
• řešení uživatelských problémů <.>
<br>
<br> Písemná přihláška k výběrovému řízení musí obsahovat:
<br> • údaje stanovené v § 7,odst.4 zákona č.312/2002 Sb <.>,(„zákon o úřednících“):
a) jméno a příjmení a titul uchazeče <,>
b) datum a místo narození uchazeče <,>
c) státní příslušnost uchazeče <,>
d) místo trvalého pobytu uchazeče <,>
e) číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu <,>
f) datum a podpis uchazeče <.>
<br>
<br>
K přihlášce se připojí:
• doklady podle § 7 odst.5 zákona č.312/2002 Sb <.>,(„zákon o úřednících“):
a) životopis,ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných
<br> znalostech a dovednostech týkajících se správních činností <,>
b) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce <,>
c) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání <,>
• případná osvědčení o absolvovaných kurzech a školeních <,>
• telefonní a e-mailový kontakt na uchazeče <,>
• souhlas s nakládáním s osobními údaji pro účely výběrového řízení <.>
<br>
<br> Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit nejpozději do:
• čtvrtka 20.července 2017 - 11.00 hodin:
<br> a) poštou na adresu MěÚ Čelákovice,nám.5.května č.1,250 88 Čelákovice <,>
b) osobně do podatelny MěÚ Čelákovice <.>
<br>
<br> Obálku v levém horním rohu označit:
<br> • adresou přihlašovaného <,>
• „VŘ - OORG - IT" <.>
<br>
Upozornění:
• výběrové řízení proběhne pravděpodobně ve středu 26.července 2017
(z tohoto důvodu je nutné v přihlášce uvést telefonní a e-mailový kontakt na uchazeče) <.>
<br> Kontakt + další informace: XXXXXX XXXXXXXXX,vedoucí OORG
tel.: XXX XXX XXX
<br> Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu
nebo nevybrat žádného uchazeče <.>
<br> Ing.XXXXXX XXXXXXXX,v.r <.>
tajemník MěÚ Čelákovice
Načteno
Meta
Nabídka zaměstnání
Další dokumenty od Praha 20 | ||
---|---|---|
01. 10. 2024 | Výzva na ÚD ID 17462 P-20 | |
30. 09. 2024 | Plán zimní sněhové pohotovosti na rok 2024 - 2025 | |
30. 09. 2024 | Aukční vyhláška - Č. EAS-PHA-52-2024-HMU2 - skleníky | |
27. 09. 2024 | Zahájení zjišťovacího řízení "Aktualizace krajského Plánu odpadového hospodářství Hl.m. Prahy. | |
26. 09. 2024 | VŘ - OSVZ - sociální pracovník OSPOD2 | |
...a další |