Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Hlinsko.
Město Hlinsko
Poděbradovo náměstí 1,539 23 Hlinsko
Adresa pracoviště: Poděbradovo náměstí 1,Hlinsko,vchod B
<br> Č.j.: Hl 41452/2017/OIMM
Spis.znak – skart.znak/lhůta: 91.1-V/5
Vyřizuje: XXXXX XXXXXX
Tel.: XXX XXX XXX
E – mail: trunec@hlinsko.cz
Počet listů/příloh: 6/5
V Hlinsku dne: 14.6.2017
<br> Výzva k podání nabídky na veřejnou zakázku malého rozsahu
<br> Zadavatel město Hlinsko
vyzývá zájemce
<br> dle čl.2.3 směrnice č.01/2017/R pro zadávání veřejných zakázek,vydané v návaznosti na příslušná
ustanovení zákona č.134/2016 Sb,<.> o zadávání veřejných zakázek,(dále jen „ZZVZ“) a schválené
v souladu s ust.§ 102 odst.3 zákona č.128/2000 Sb <.>,o obcích,ve znění pozdějších předpisů,Radou
města Hlinska a účinné od 1.února 2017 k podání nabídky neveřejnou zakázku malého rozsahu:
<br> Rekonstrukce chodníku v ulici Karla Lidického
<br> OBSAH TEXTOVÉ ČÁSTI:
1.Identifikační údaje zadavatele:.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.2
2.Informace o druhu a předmětu veřejné zakázky.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 2
3.Poskytnutí zadávací dokumentace.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.2
4.Termíny plnění veřejné zakázky.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.2
5.Obchodní a platební podmínky.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.2
6.Požadavky na prokázání splnění kvalifikace.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 3
7.Omezení poddodavatelů.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.3
8.Údaje o hodnotících kritériích.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.4
9.Lhůty a místo pro podání nabídek,formální požadavky na nabídku.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 4
10.Obsah nabídky – členění.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 5
11.Zrušení zadávacího řízení.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.5
12.Další práva zadavatele.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.6
13.Přílohy.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.6
<br> Název projektu: „Rekonstrukce chodníku v ulici Karla Lidického“
1
<br> MUHLX008U6AH
<br>
<br> 1.Identifikační údaje zadavatele:
<br> Název: Město Hlinsko
Sídlo: Poděbradovo náměstí 1,539 23 Hlinsko
Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele: XXXXXXXX XXXXX,DiS.– starosta města
IČO: XXXXXXXX
DIČ: CZ00270059
Kontaktní osoba: XXXXX XXXXXX
e-mail: trunec@hlinsko.cz
tel: XXX XXX XXX
fax: 469 319 255
(dále jen „zadavatel“)
<br> 2.Informace o druhu a předmětu veřejné zakázky
<br> 2.1.Druh veřejné zakázky - zakázka malého rozsahu na stavební práce
Předmět veřejné zakázky – Rekonstrukce chodníku v ulici Karla Lidického
<br> Předmětem veřejné zakázky je celková rekonstrukce chodníku v ulici Karla Lidického.Jedná se o
rekonstrukci chodníku od křižovatky ulice Willsonova po křížení ulic Faráře Toufara a ulice U Drahého
Růžku <.>
<br> Zhotovené dílo bude zakončeno předáním zadavateli,z které bude zhotoven předávací
protokol díla <.>
<br> Záruční doba díla činí 60 měsíců <.>
<br> 3.Poskytnutí zadávací dokumentace
<br> Zadávací dokumentace je v plném rozsahu zveřejněna na stránkách města:
http://www.hlinsko.cz/mestsky-urad/verejne-zakazky.Zadávací dokumentaci tvoří Projektová
dokumentace zpracovaná společností SONET BUILDING s.r.o <.>,Klicperova 1541,539 01 Hlinsko <,>
zastoupené Ing.XXXX XXXXX a je přílohou č.X této výzvy <.>
<br> 4.Termíny plnění veřejné zakázky
<br> Zahájení: 3.7.2017
<br> Ukončení: 31.8.2017
<br> 5.Obchodní a platební podmínky
<br> Zadavatel přikládá návrh obchodních podmínek (příloha č.4).Tyto obchodní podmínky jsou
vypracovány ve formě a struktuře smlouvy o dílo.Uchazeči do těchto obchodních podmínek
pouze doplní údaje nezbytné pro vznik návrhu smlouvy (zejména vlastní identifikační údaje <,>
cenu a případné další údaje,jejichž...
Načteno
Meta
Veřejná zakázka Rozpočet
Další dokumenty od Město Hlinsko | ||
---|---|---|
25. 11. 2024 | Rozpočtová opatření k 18.11.2024 | |
21. 11. 2024 | Oznámení - pronájem nebytových prostor | |
21. 11. 2024 | Návrh rozpočtu na rok 2025 - Sdružení obcí mikroregionu Hlinecko, Svazek obcí | |
21. 11. 2024 | Oznámení - prodej a směna poz. parcel | |
21. 11. 2024 | Návrh rozpočtu města Hlinsko na rok 2025 | |
...a další |