Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Brno.
Statutární město Brno - Magistrát města Brna
p ř i j m e
<br> do pracovního poměru na dobu určitou do 31.12.2023
<br> zaměstnance/zaměstnankyni na pozici
<br> asistent manažera ITI
<br> s místem výkonu práce: Kancelář metropolitní spolupráce a marketingu MMB
<br> (inzerát č.078/2017)
<br>
<br>
<br> Charakteristika pozice:
<br> Asistent manažera ITI zjišťuje a vykonává činnosti spojené s administrací Integrované
<br> strategie rozvoje Brněnské metropolitní oblasti pro uplatnění nástroje ITI.Vykonává činnosti
<br> spojené s administrací projektů vybraných k realizaci prostřednictvím nástroje ITI;
<br> organizačně,formálně a technicky zajišťuje jednání Řídicího výboru a Pracovních skupin
<br> v rámci integrované strategie.Zabezpečuje souhrnnou agendu úkolů oddělení,vede jejich
<br> evidenci,sleduje postup jejich plnění a dbá na dodržení stanovených termínů.Asistent
<br> manažera ITI vykonává nestereotypní a zodpovědnou práci,která vytváří příležitost
<br> k seberealizaci a osobnímu růstu,pracuje v příjemném pracovním prostředí v centru Brna
<br> v mladém kolektivu <.>
<br>
<br> Bližší informace o druhu práce podá:
<br> Ing.XXXX XXXXXXX <.>,vedoucí Oddělení řízení ITI a metropolitní spolupráce,Kancelář
<br> metropolitní spolupráce a marketingu,tel.č.: 542 172 058 <.>
<br>
<br> Platové podmínky se řídí zákonem č.262/2006 Sb <.>,zákoník práce,ve znění pozdějších
<br> předpisů a nařízením vlády č.564/2006 Sb <.>,o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných
<br> službách a správě,ve znění pozdějších předpisů (platová třída 8 - platový tarif
<br> od 14 540,- Kč do 21.920,- Kč v závislosti na zařazení do platového stupně + příplatky dle
<br> nařízení vlády) <.>
<br>
<br> Kvalifikační předpoklady a požadavky:
<br> střední vzdělání s maturitní zkouškou <,>
<br> výborné organizační schopnosti <,>
<br> kultivovaný ústní i písemný projev <,>
<br> znalost balíku kancelářských programů MS Office (nebo obdobných) <.>
<br>
Dále výhodou:
<br> zkušenosti se softwarem na elektronickou správu a řízení dokumentů (např.e-spis) <,>
<br> znalost některého světového jazyka (angličtina,němčina,francouzština) <,>
<br> zkušenosti s asistentskou pozicí a back office <,>
<br> znalost principů veřejné správy a samosprávy <,>
<br> znalost území Brněnské metropolitní oblasti <,>
<br> zaměření na detail <,>
<br> schopnost učit se novému,stanovit si priority a dodržovat termíny <,>
<br> praktické zkušenosti se systémem Benefit/Monit/MS2014+ <.>
<br>
Termín nástupu: ihned
<br>
<br>
<br>
<br>
Písemné přihlášky se strukturovaným životopisem a motivačním dopisem zašlete
<br> do 19.června 2017 (včetně) na adresu:
<br> Magistrát města Brna
<br> Personální oddělení
<br> Dominikánské nám.1
<br> 601 67 BRNO
<br>
<br> nebo předejte na podatelně Magistrátu města Brna,Malinovského nám.č.3 <.>
<br>
<br> Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběr kdykoliv v jeho průběhu <.>
<br>
Oznámení vyvěšeno dne: 12.6.2017
Načteno
Meta
Nic nerozpoznáno
| Další dokumenty od Město Brno | ||
|---|---|---|
| 22. 12. 2025 | vzor 831: Garáž pro odstavení techniky údržby MČ, kat.úz. Žebětín, parc.č. 939/1 | |
| 22. 12. 2025 | vzor 830: Optické propojení Quantcom Brno 2025: Žarošická | |
| 22. 12. 2025 | přechodné stanovení OOP, ul. Šámalova+2 | |
| 22. 12. 2025 | Veř. vyhláška PDZ Mikuláškovo náměstí | |
| 22. 12. 2025 | Veř. vyhláška-stanovení PDZ - BRNO, Křídlovická-kulturní akce 2026 | |
| ...a další | ||