Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Krupka.
Mňam ď.J
<br> MĚSTO KRUPKA Mariánské náměstí č.p.32 417 42 Krupka 1 '
<br> Zpráva o plnění Příkazu starosty města Krupka č.04/OF/2017
<br> k odstranění chyb a nedostatků vyplývající ze Zprávy o výsledku přezkoumání hospodaření za rok 2016
<br> Vyjádření:
<br> Odstranění chvbv dle Přílohy B zprávy <.>
<br> Územní celky účtují o některých skutečnostech v knihách podrozvahových účtů.Na podrozvahových účtech se provádějí účetní zápisy do te' doby,dokud nej sou splněny podmínky pro účtování v hlavní knize (bod 5.1.Český účetní standard pro vybrané účetní jednotky č.701 Účty a zásady účtování na účtech).V případě dotací se v knize podrozvahových účtů vykazuje mimo jiné i ' ta část pohledávky z titulu dotace,o které nemohlo být účtováno v hlavní knize.O této skutečnosti se účtuje prostřednictvím podrozvahových účtů <.>
<br> Územní celek účtoval v knihách podrozvahových účtů o podmíněných pohledávkách z titulu transferů V případě projektu ArchaeoMontan 2018 v nesprávné výši.Při stanovení výše podmíněné pohledávky u transferů (dále jen pohledávka z titulu dotace vykázaná v knize podrozvahových účtů) je třeba vycházet jednak ze smlouvy o dotaci,kde je uvedena maximální možná výše dotace,a jednak je třeba vzít v úvahu výši pohledávek z titulu dotace,o kterých bylo účtováno prostřednictvím účtů hlavní knihy (tj.pohledávky z titulu dotace,které jsou vykázané v rozvaze na účtu 388).Maximální možná výše pohledávky z titulu dotace vykázaná vknize podrozvahových účtů by měla být vypočítána jako rozdíl mezi očekávanou výší dotace podle smlouvy a výši pohledávek z titulu dotace,které jsou vykázané v rozvaze <.>
<br> Územní celek výši podmíněných pohledávek u projektu ArchaeoMontan 2018 ztitulu dotace; vypočítal jako rozdíl mezi maximální výší dotace,přijatými zálohami a výši pohledávek na dotaci (účet 388).' v
<br> Podle smlouvy uzavřené se Svobodným státem Sasko a Ministerstvem pro místní rozvoj ČR činí celková výše dotace hrazená Svobodným státem' Sasko 19 825 290,26 Kč.Vroce 2016 je o alikvotním nároku na dotaci účtováno prostřednictvím účtu 388 Dohadné účty aktivní ve výši 2 163 906,91 Kč.Stav účtu 953 Dlouhodobé podmíněně pohledávky ze zahraničních transferů vztahující se k projektu ArchaeoMontan 2018 by měl být vykázán v příloze A.4.Informace podle 57 odst.5 zákona o stavu účtů v knize podrozvahových účtů ve výši 17 661 383,35 Kč aje vykázán ve výši 16 798 953,23 Kč <.>
<br> Obdobně 11 částí dotace hrazené Ministerstvem pro místní rozvoj ČR činí celková dotace 1 166 193,42 Kč.V roce 2016 je o alikvotním nároku na dotaci účtováno prostřednictvím účtu 388 Dohadné účty aktivní ve výši 127 288,64 Kč.Stav účtu 955 Dlouhodobé podmíněné pohledávky z ostatních zdrojů vztahující se k projektu ArchaeoMontan 2018 by měl být vykázán V příloze A.4.Informace podle 57 odst.5 zákona o stavu účtů v knize podrozvahových účtů ve výši 1 038 904,81 Kč aje vykázán ve výši 987 912,97 Kč.Tato nesprávnost nemá vliv na výsledek hospodaření <.>
<br> Oprava: Zůstatky podrozvahových účtů 953 Dlouhodobé podmíněné pohledávky ze zahraničních transferů a 955 Dlouhodobé podmíněně pohledávky zostatních zdrojů byly účetním dokladem číslo 160093/5/2017 dne 15.052017 opraveny tak,aby byla vazba na celkovou výši nároku dotace v součtu v rozvaze (SU 388) a podrozvaze (SU 953 a 955) <.>
<br> Zodpovídá: vedoucí finančního odboru
<br> Zpracovala dne 15.052017
<br> ú/
<br> Bc.XXXXX XXXXXXX vedoucí finančního odboru
<br> Zpráva byla projednána dne XX.052017
<br> PhDr.Ing.XXXXXX XXXXXX,Ph.D <.>,MBA starosta města
?ŽÝŽUHA cf.“ ?
<br> MĚSTO KRUPKA Mariánské náměstí č.p.32 417 42 Krupka 1 "
<br> Zpráva o plnění Příkazu starosty města Krupka č.03/OF/2017
<br> k odstranění chyb a nedostatků vyplývající ze Zprávy o výsledku přezkoumání hospodaření za rok 2016
<br> Vyjádření: Odstranění chyb“ dle Přílohy B zpráyy <.>
<br> Popis chyby č.1:
<br> Dlouhodobý majetek určený k prodeji se v rozvaze územního celku vykazuje samostatně,oceňuje se reálnou hodnotou a neodepisuje se.Rozhodný okamžik,od kterého se majetek považuje za majetek určený k prodeji,souvisí bezprostředně s rozhodnutím příslušné kompetentní osoby nebo orgánu,které jsou k tomuto rozhodnutí oprávněné.S výjimkou následujících případů územní celek účetní postup u majetku určeného k prodeji dodržuje.V obou níže uvedených případech rozdíl mezi účetní a prodejní cenou nepřevyšuje 500 tis.Kč,proto by majetek v souladu s vnitřní směrnicí nebyl přeceňován na reálnou hodnotu <.>
<br> Z hlediska účetní závěrky se nejedná o významné účetní případy.Důvodem nesrovnalostí bylo předání podkladů pro účtování mezi odbory až po uzavření účetních knih <.>
<br> Konkrétně se jednalo o prodeje pozemků fyzickým osobám.Prodeje byly schváleny zastupitelstvem města usnesením B/7 ze dne 29.2.2016.K 31.12.2016 prodeje pozemků nebyly uskutečněny.V souladu s š 14 odst.10 vyhlášky č.410/2009 Sb.kprovedení zákona o účetnictví pro některé vybrané účetní jednotky měly být pozemky ve výši 2 156 Kč vykázány v rozvaze v položce rozvahy A.II.10 Dlouhodobý hmotný majetek určený k prodeji a jsou vykázány v položce rozvahy A.II.1 Pozemky <.>
<br> Rada města na základě usnesení č.1232/2016 ze dne 14.10.2016 rozhodla o záměru prodeje- stavby „Krupka,Bohosudov,Lindnerova,pp.č.248/1 — kanalizace“.Prodej nebyl realizován do 31.12.2016.V souladu s š 14 odst.10 vyhlášky č.410/2009 Sb.k provedení zákona o účetnictví pro některé vybrané účetní jednotky měla být stavba ve výši 194 756 Kč vykázána v rozvaze v položce rozvahy A.II.10 Dlouhodobý hmotný majetek určený kprodeji a je vykázána položce „rozvahy A.II.3 Stavby v sloupci brutto ve výši 194 756 Kč,v sloupci korekce ve výši 2000 Kč a V sloupci netto ve výši 192 756 Kč.S ohledem na to,že podle (5 66 odst.7 písm.i) vyhlášky č.410/2009 Sb.kprovedení zákona o účetnictví pro některé vybrané účetní jednotky se majetek určený k prodeji neodepisuje,nemělo být zahájeno odepisování.Odpisy stavby za rok 2016 ve výši 2 000 Kč jsou vykázány ve výkazu zisku a ztráty vpoložce 28 “Odpisy dlouhodobého majetku.V důsledku této nesprávností by výsledek hospodaření za rok 2016 měl být o částku 2 000 Kč lepší <.>
<br> Oprava a opatření: Podklady do účetnictví kproúčtování majetku budou předávány v souladu s vnitřními
<br> normami,se Směrnicí č.3/2011/S/taj <.>,o oběhu účetních dokladů,a se Směrnicí — reálná hodnota majetku určeného k prodeji č.11/2014/RM <.>
<br> Popis chyby č.2:
<br> Zastupitelstvo města konané dne 12 9.2016 rozhodlo usnesením č 6 o „prominutí poplatku z prodlení vzniklého z dluženého nájemného a plnění spojeného s užíváním bytu“.Výše prominutého penále ciní 523 651,35 Kč.O prominutí nebylo účtováno,pohledávka z titulu poplatku prodlení je k 31.12.2016 vykázána v rozvaze územního celku.Územní celek nepostupoval podle usnesení zastupitelstva.Vzhledem ktomu,že existence pohledávky byla potvrzena odpovědným pracovníkem v dokladové inventarizaci,tato skutečnost dále svědčí o XXX,že nebyla důsledně provedena dokladová inventarizace příslušného účtu.Současně bylo zjištěno,že V jiných případech pohledávky územního celku ztitulu poplatků z prodlení nejsou v účetnictví vykázány.Obdobná nesprávnost byla uvedena ve zprávě o přezkoumání hospodaření za rok 2015 <.>
<br> Oprava a opatření: Podklad o prominutí pohledávky byl dne 21.04.2017předložen kzaúčtování.Účetním
<br> dokladem c.43310/4/2017 byla provedena oprava <.>
<br> Podklady do účetnictví budou předávány řádně a včas v souladu s vnitřními normami,se Směrnicí č.3/2011/S/taj <.>,o oběhu účetních dokladů,a Směrnicí č.18/2009/taj <.>,o evidenci a vymáhání pohledávek.Při provádění inventarizačních pracích bude postupováno v souladu se Směrnicí ě.10/2014/RM,o hospodaření s majetkem a proveden inventarizace majetku a závazků <.>
<br> Pohledávky ztitulu poplatku z prodlení a další nárokové částky (příslušenství) nejsou evidované v účetnictví města.Výpočet tohoto příslušenství provádí advokátní kancelář smluvně zajištěná městem.Po dohodě s advokátní kanceláří budou veškerá příslušenství vypočtena a v termínu do 30 9.2017 předložena k zaúčtování do účetnictví města <.>
<br> Zodpovídá: vedoucí odboru správy města vedoucí majetkového oddělení
<br> Zpracovala dne 29.052017
<br> twr/
<br> Dana Cervenková vedoucí odboru správy města
<br> ve ucí majet vého oddělení
<br>.052017 a na základě požadavku k opravě a opatření chyby č.ínem do 30.092017 <.>
<br> Zpráva byla projednána dne 2 souhlasím se sta o eným te
<br> PhDr.Ing.Zdeně Matouš,Ph.D <.>,starosta města
?ĚŽDIM a'? &
<br> MĚSTO KRUPKA Mariánské náměstí č.p.32 417 42 Krupka 1'
<br> Příkaz StarOSty města Krupka č.04/OF/2017
<br> k odstranění chyb a nedostatků vyplývající ze Zprávy o výsledku přezkoumání hospodaření za rok 2016
<br> V návaznosti na zpracovanou Zprávu o “výsledku přezkoumání hospodaření města Krupka za období 01.012016 —— 31.122016 vydávám příkaz starosty města Krupka !( odstranění chyb a nedostatků vyplývající ze zprávy o výsledku hospodaření <.>,I.g_dstranění chvb dle Přílohy B zprávy <.>
<br> Popis chyby:
<br> Územní celky účtují o některých skutečnostech vknihách podrozvahových účtů.Na podrozvahových účtech se provádějí účetní zápisy do te' doby,dokud nejsou splněny podmínky pro účtování v hlavní knize (bod 5.1.Ceský účetní standard pro vybrané účetní jednotky č.701 Účty a zásady účtování na účtech).V případě dotací se vknize podrozvahových účtů vykazuje mimo jiné i ta část pohledávky z titulu dotace,o které nemohlo být účtováno v hlavní knize.O této skutečnosti se účtuje prostřednictvím podrozvahových účtů <.>
<br> Územní celek účtoval v knihách podrozvahových účtů o podmíněných pohledávkách z titulu transferů v případě projektu ArchaeoMontan 2018 v nesprávné výši.Při stanovení výše podmíněné pohledávky u transferů (dále jen pohledávka z titulu dotace vykázaná V knize podrozvahových účtů) je třeba vycházet jednak ze smlouvy o dotaci,kde je uvedena maximální možná výše dotace,a jednak je třeba vzít v úvahu výši pohledávek z titulu dotace,o kterých bylo účtováno prostřednictvím účtů hlavní knihy—(tj.pohledávky ztitulu dotace,které jsou vykázané v rozvaze na účtu 388).Maximální možná výše pohledávky z titulu dotace vykázaná v knize podrozvahových účtů by měla být vypočítána jako rozdíl mezi očekávanou výší'dotace podle smlouvy a výší pohledávek z titulu dotace,které jsou vykázané v rozvaze <.>
<br> Územní celek výši podmíněných pohledávek u projektu ArchaeoMontan 2018 z titulu dotace,vypočítal jako rozdíl mezi maximální výší dotace,přijatými zálohami a výší pohledávek na dotaci (účet 388) <.>
<br> Podle smlouvy uzavřené se Svobodným státem Sasko a Ministerstvem pro místní rozvoj ČR činí celková výše dotace hrazená Svobodným státem Sasko 19 825 290,26 Kč.V roce2016 je o alikvotním nároku na dotaci účtováno prostřednictvím účtu 388 Dohadné účty aktivní ve výši 2 163 906,91 Kč.Stav účtu 953 Dlouhodobé podmíněné pohledávky ze zahraničních transferů vztahující se k projektu ArchaeoMontan 2018 by měl být vykázán v příloze A.4.Informace podle 57 odst.5 zákona o stavu účtů v knize podrozvahových účtů ve výši 17 661 383,35 Kč a je vykázán ve výši 16 798 953,23 Kč <.>
<br> Obdobně 11 “částí dotace hrazené Ministerstvem pro místní rozvoj ČR činí celková dotace 1 166 193,42 Kč.V roce 2016 je o alikvotním nároku na dotaci účtováno prostřednictvím účtu 388 Dohadné účty aktivní ve výši 127 288,64 Kč.Stav účtu 955 Dlouhodobé podmíněné pohledávky z ostatních zdrojů vztahující se kprojektu ArchaeoMontan 2018.by měl být vykázán v příloze A.4.Informace podle 57 odst.5 zákona o stavu účtů vknize podrozvahových účtů ve výši 1 038 904,81 Kč a je vykázán ve výši 987 912,97 Kč.Tato nesprávnost—nemá vliv na výsledek hospodaření <.>
<br> 1
<br> Příkazuji provést opravu stavu podrozvahových účtů vztahujících se k projektu ArchaeoMontan 2018.'
<br> Zodpovídá: vedoucí finančního odboru Termín: do 15.05.2017
<br> PíScnmé vyjádření k plnění uvedeného nedostatku včetně přijatého nápravného opatření předložte v termínu do 15.052017 <.>
<br> V Krupce 12.052017
<br> PhDr.Ing.Zdeně Matouš,Ph.D <.>,M starosta města
?ÚŽ 0m a'? 2 <.>
<br> MĚSTO KRUPKA Mariánské náměstí č.p.32 417 42 Krupka 1 - “
<br> Příkaz starosty města Krupka č.03/0F/2017
<br> k odstranění chyb a nedostatků vyplývající ze Zprávy o výsledku přezkoumání hospodaření _ za rok 2016
<br> V návaznosti na zpracovanou Zprávu o výsledku přezkoumání hospodaření města Krupka za období 01.012016 —-— 31.122016 vydávám příkaz starosty města Krupka k odstranění chyb a nedostatků vyplývající ze zprávy o výsledku hospodaření <.>
<br> I.Odstranění chyb dle Přílohy B zprávy <.>
<br> Popis chyby č.1:
<br> Dlouhodobý majetek určený kprodeji se v rozvaze územního celku vykazuje samostatně,oceňuje se reálnou hodnotou a neodepisuje se.Rozhodný okamžik,od kterého se majetek považuje za majetek určený kprodeji,souvisí bezprostředně s rozhodnutím příslušné kompetentní osoby nebo orgánu,které jsou ktomuto rozhodnutí oprávněné.S výjimkou následujících případů územní celek účetní postup u majetku určeného kprodeji dodržuje.V obou níže uvedených případech rozdíl mezi účetní a prodejní cenou nepřevyšuje 500 tis.Kč,proto by majetek v souladu s vnitřní směrnicí nebyl přeceňován na reálnou hodnotu <.>
<br> Z hlediska účetní závěrky se nejedná o významné účetní případy.Důvodem nesrovnalostí bylo předání podkladů pro účtování mezi odbory až po uzavření účetních knih <.>
<br> Konkrétně se jednalo o prodeje pozemků fyzickým osobám.Prodeje byly schváleny zastupitelstvem města usnesením B/7 ze dne 29.2.2016.K31.12.2016 prodeje pozemků nebyly uskutečněny.V souladu s š 14 odst.10 vyhlášky č.410/2009 Sb.k provedení zákona o účetnictví pro některé vybrané účetní jednotky měly být pozemky ve výši 2 156 Kč vykázány v rozvaze v položce rozvahy A.II.10 Dlouhodobý hmotný majetek určený kprodeji a jsou vykázány v.položce rozvahy A.II.1 Pozemky.<.> <,>
<br> Rada města na základě usnesení č.1232/2016 ze dne 14.10.2016 rozhodla o záměru prodeje stavby „Krupka,Bohosudov,Lindnerova,p.p.č.248/1— kanalizace“.Prodej nebyl realizován do 31.12.2016.V souladu s š 14 odst.10 vyhlášky č.410/2009 Sb.kprovedení zákona o účetnictví pro některé vybrané účetní jednotky měla být stavba ve výši 194 756 Kč vykázána v rozvaze v položce rozvahy A.II.10 Dlouhodobý hmotný majetek určený kprodeji a je vykázána položce rozvahy A.II.3 Stavby v sloupci brutto ve výši 194 756 Kč,vsloupci ' korekce ve výši 2000 Kč a v sloupci netto ve výši 192 756 Kč.S ohledem na to,že podle 5 66 odst.7 písm.i) vyhlášky č.410/2009 Sb.k provedení zákona o účetnictví pro některé vybrané účetní jednotky se majetek určený kprodeji neodepisuje,nemělo být zahájeno odepisování.Odpisy stavby za rok 2016 ve výši 2 000 Kč jsou vykázány ve výkazu zisku a ztráty v položce 28 Odpisy dlouhodobého majetku.V důsledku této nesprávností by výsledek hospodaření za rok 2016 měl být o částku 2 000 Kč lepší <.>
<br> Příkazuji přijmout opatření k plnění povinnostem vyplývající shora citované vyhlášky,Směrnice č.3/2011/S/taj <.>,o oběhu účetních dokladů,& Směrnice — reálná hodnota majetku určeného k prodeji č.1 1/2014/RM
<br> Popis chyby č.2:
<br> Zastupitelstvo města konané dne 12.9.2016- rozhodlo usnesením č.6 o „prominutí poplatku z prodlení vzniklého z dluženého nájemného a plnění spojeného s užíváním bytu“.Výše.<.> prominutého penále činí 523 651,35 Kč.O prominutí nebylo účtováno,pohledávka z titulu poplatku prodlení je k 31.12.2016 vykázána v rozvaze územního celku.Územní celek nepostupoval podle usnesení zastupitelstva.Vzhledem ktomu,že existence pohledávky byla potvrzena odpovědným pracovníkem v dokladové inventarizaci,tato skutečnost dále svědčí o XXX,že nebyla důsledně provedena dokladová inventarizace příslušného účtu.Současně bylo zjištěno,že v jiných případech pohledávky územního celku z titulu poplatků z prodlení nejsou „v účetnictví vykázány.Obdobná nesprávnost byla uvedena ve zprávě o přezkoumání hospodaření za rok 2015 <.>
<br> Příkazuji přijmout opatření pro zpracování podkladu k zaúčtování do účetnictví poplatků z prodlení vzniklých z dlužného nájemného a plnění spojeného s užíváním bytu tak,aby pohledávky byly vykázané v účetnictví k 31.052017,dále dodržování Směrnice č.3/2011/S/taj <.>,o oběhu účetních dekladů,Směrnice o hospodaření smajetkem a provedení inventarizace majetku a závazků č.lO/2014/RM a Směrnice evidence a vymáhání pohledávek č.18/2009/taj <.>
<br> Na základě této nesprávností je ve Zprávě upozorňováno na rizika,která mohou mít negativní dopad na hospodaření územního celku v budoucnosti.Podle 538 zákona 128/2000 Sb.o obcích je obec povinna trvale sledovat,zda dlužníci včas a řádně plní své závazky,a zabezpečit,aby nedošlo k promlčení nebo zániku z nich vyplývajících práv.Pro plnění této povinnosti.j e základním zdrojem informací účetnictví.Existuje tak riziko,že některé nároky územního celku vyplývající ze smluvních a jiných vztahů,nebudou ze strany dlužníků řádně a včas plněny & územní celek o této skutečnosti nebude informován <.>
<br> Zodpovídá: vedoucí odboru správy města vedoucí majetkového oddělení
<br> Termín: do 31.052017
<br>...
Mlži/m a'f ! *
<br> spol.s s: a <.>
<br> daňové a účetní poradenství,audit
<br> ZPRÁVA o VÝSLEDKU PŘEZKOUMÁNÍ HOSPODAŘENÍ
<br> zpracovaná
<br> „ podle zákona č,93/2009 Sb <.>,o auditorech a o změně některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů,auditorského standardu č.52,'dalších relevantních předpisů vydaných Kometou auditorů České republiky <,>
<br> podle ustanovení & 42 zákona č.128/2000 Sb <.>,o obcích (obecní zřízení),ve znění pozdějších předpisů a podle ustanovení 510 zákona č.420/2004 Sb <.>,o přezkoumávání hospodaření územních samosprávných celků & dobrovolných svazků obcí,ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon č.420/2004 Sb.“) <.>
<br> pro územní samosprávný celek město Krupka
<br> za období od 1.1.2016 do 31,121.2016
<br> Tel.: 417 637 281,417 637 282 Moskevská 1/14 476 704 314 434 01 Most Fax: 417 637 290 email: agis©agis.cz www.agis.cz
<br> spol.s r.o <.>
<br> daňové a účetní poradenství,audit
<br> 1.VŠEOBECNÉ INFORMACE
<br> Územní samosprávný celek město Krupka (dále jen „územní celek“)
<br> Starosta: PhDr.Ing.XXXXXX XXXXXX,Ph.D <.>,MBA
<br> Auditorské společnost: AGIS,spol.s r.o <.>
<br> Jména osob provádějících přezkoumání hospodaření územního celku: Ing.XXXXX XXXXXXXXX,Ing.Šárka Faíglová,Ing.XXX XXXXXXX,Ing.XXXX XXXXXXXXXXXX,JUDr.Ing.XXXX XXXX a Ing.XXXXXXX XXXXXXXX,jako odpovědný auditor
<br> Vymezení pravomoci auditora k provedení přezkoumání hospodaření územního celku: Auditorská společnost provedla přezkoumání hospodaření územního celku v souladu s ustanovenímš 4 odst.7 zákona č.420/2004 Sb <.>,ustanovení 5 2 písm.b) zákona č.93/2009 Sb <.>,o auditorech a o změně některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů <.>
<br> Místo přezkoumání: Krupka,Most <.>
<br> Období,ve kterém bylo přezkoumání hospodaření provedeno: od 02.09.2016 do 10.05.2017 <.>
<br> Přezkoumání bylo zahájeno dne 02.09.2016 zasláním žádosti o poskytnutí dokumentů,XXX a informací pro přezkoumání hospodaření a ukončeno dne XX.05.2017 zasláním návrhu zprávy o přezkoumání hospodaření územnímu celku <.>
<br> Tel.: 417 637 281,417 637 282 M k ' 1 1 476 704 314 _ 2 4254 33512355 4 Fax: 417 637 290 email: agis©agi5.cz
<br> www.agis.cz
<br> II.PŘEDMĚT PŘEZKOUMÁNÍ HOSPODAŘENÍ
<br> Předmětem přezkoumání jsou podle ustanovení 5 2 odst.1 zákona č.420/2004 Sb <.>,údaje o ročním hospodaření,tvořící součást závěrečného účtu podle €; 17 odst.2 a 3 zákona č.250/2000 Sb <.>,o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů,ve znění pozdějších předpisů,a to:
<br> a)
<br> b) 8) d)
<br> %)
<br> plnění příjmů a výdajů rozpočtu včetně peněžních operací,týkajících se rozpočtových prostředků <,>
<br> finanční operace,týkající se tvorby a použití peněžních fondů <,>
<br> náklady a výnosy podnikatelské činnosti územního celku <,>
<br> peněžní operace,týkající se sdružených prostředků vynakládaných na základě smlouvy mezi dvěma nebo více územními celky,anebo na základě smlouvy s jinými právnickými nebo fyzickými osobami <,>
<br> finanční operace,týkající se cizich zdrojů ve smyslu právních předpisů o účetnictví <,>
<br> hospodaření a nakládání s prostředky poskytnutými z Národního fondu a s dalšími prostředky ze zahraničí poskytnutými na základě mezinárodních smluv <,>
<br> vyúčtování & vypořádání finančních vztahů ke státnímu rozpočtu,k rozpočtúm krajů,k rozpočtům obcí,k jiným rozpočtům,ke státním fondůma k dalším osobám <.>
<br> Předmětem přezkoumání v souladu s ustanovením tj 2 odst.2 zákona č.420/2004 Sb.jsou “dále
<br> oblasti:
<br> a) b) e)
<br> a)
<br> s) 11)
<br> nakládání a hospodaření s majetkem ve vlastnictví územního celku <,>
<br> nakládání & hospodaření s majetkem státu,s nímž hospodaří územní celek <,>
<br> zadávání a uskutečňování veřejných zakázek,s výjimkou úkonů a postupů přezkoumaných orgánem dohledu podle zákona č.137/2006 Sb„ o veřejných zakázkách,ve znění pozdějších předpisů <,>
<br> stav pohledávek a závazků a nakládání s nimi <,>
<br> ručení za závazky fyzických a právnických osob <,>
<br> zastavování movitých a nemovitých věcí ve prospěch třetích osob <,>
<br> zřizování věcných břemen k majetku územního celku <,>
<br> účetnictví vedené územním celkem <,>
<br> ověření poměru dluhu územního celku k průměru jeho příjmů za poslední 4 rozpočtové roky podle právního předpisu upravujícího rozpočtovou odpovědnost <.>
<br> m.HLEDISKA PŘEZKOUMÁNÍ HOSPODAŘENÍ
<br> Předmět přezkoumání podle ustanovení 5 3 zákona č.420/2004 Sb.(viz bod 11.této zprávy) se ověřuje z hlediska:
<br> a) dodržování povinností stanovených zvláštními právními předpisy,b) souladu hospodaření s finančními prostředky ve srovnání s rozpočtem <,>
<br> c) dodržení účelu poskytnuté dotace nebo návratné finanční výpomoci a podmínek jejich použití <,>
<br> d) věcné a formální správnosti dokladů o přezkoumávaných operacích <.>
<br> Právní předpisy použité při přezkoumání hospodaření pokrývající výše uvedená hlediska jsou uvedeny v příloze A,která je nedílnou součástí této zprávy <.>
<br> IV.DEFlNOVÁNÍODPOVĚDNOSTÍ
<br> Za hospodaření,které bylo předmětem přezkoumání a z...
Načteno
Meta
Prodej Prodej Prodej Rozpočet
Další dokumenty od Město Krupka | ||
---|---|---|
13. 08. 2025 | 299 snímek_se_zákresem.pdf | |
13. 08. 2025 | 299-12719-2025 záměr.pdf | |
13. 08. 2025 | Záměr pronájmu pozemku | |
11. 08. 2025 | 297-12662 Situace_-_K._Capka_250_Krupka.pdf | |
11. 08. 2025 | 297-12662 011_VV-Oznameni_o_navrhu_OOP_-_K._Capka_250_Krupka.pdf | |
...a další |