Město Bílina - Provádění truhlářských prací

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Bílina.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

navrh_ramcove_smlouvy_truhlar.docx

Návrh rámcové smlouvy
RÁMCOVÁ SMLOUVA O DÍLO
(dále jen „smlouva“)
uzavřená dle zákona č.89/2012 Sb <.>,Občanský zákoník
v platném znění
<br>
Článek 1 - Smluvní strany
1.1 Objednatel:
<br>
Obchodní název: Město Bílina
Místo podnikání: Břežánská 50/4,418 31 Bílina
Zastoupená: starostou města,Oldřichem Bubeníčkem
IČ: 00266230
DIČ: CZ00266230
Bankovní spojení: ČS a.s.Teplice,pobočka Bílina
Číslo účtu: 27-1060440379/0800
(dále též „objednatel“)
<br> 1.2 Zhotovitel: (doplní uchazeč)
<br> Obchodní název:
Sídlo / místo podnikání:
IČ:
DIČ:
Bankovní spojení:
Číslo účtu:
(dále též „zhotovitel“)
<br>
Článek 2 - Základní ustanovení
<br> 2.1 Smluvní strany prohlašují,že údaje uvedené v Článku 1 jsou v souladu se skutečností a že změny dotčených údajů oznámí bez prodlení druhé smluvní straně <.>
<br> 2.2 Zhotovitel prohlašuje,že je oprávněn podnikat v záležitostech,které jsou předmětem této smlouvy <.>
<br> Článek 3 – Předmět a rozsah díla
<br> 3.1 Zhotovitel se touto smlouvou zavazuje provádět truhlářské práce
v objektech,které jsou ve vlastnictví města Bíliny,dle pokynů objednatele <.>
<br> 3.2 Místem plnění předmětu smlouvy jsou objekty ve vlastnictví města Bíliny <.>
<br>
Článek 4 – Cenové ujednání
<br> 4.1 Smluvní strany se dohodly takto:
Hodinová zúčtovací sazba ve výši ………………………….<.> (doplní uchazeč) Kč/hod.bez DPH
<br> 4.2 K HZS bude připočítána cena spotřebovaného materiálu dle předložených dokladů <,>
popřípadě cena spotřebovaného materiálu v ceně,v místě a době obvyklé <.>
4.3 HZS obsahuje veškeré potřebné náklady k provedení prací,tj.včetně nákladů na dopravu
(dopravné),vyjma spotřebovaného materiálu <.>
4.4 Cena jednotlivých dodávek a prací prováděných na základě této smlouvy se stanoví dle
jednotlivých dílčích objednávek objednavatele na základě částek dle č.4.1 <.>
4.5 Smluvní strany se dohodly,že DPH bude účtováno dle aktuálně platných zákonů a předpisů
v době vyúčtování <.>
4.6 Dohodnutou smluvní cenu lze měnit pouze dohodou mezi oběma smluvními stranami <.>
<br>
Článek 5 – Platební podmínky
<br> 5.1 Zálohy nebudou objednatelem poskytovány <.>
<br> 5.2 Splatnost faktur je stanovena na dobu 30 dnů ode dne doručení faktury objednateli,pokud se smluvní strany nedohodnou jinak <.>
<br> 5.3 Všechny faktury a daňové doklady budou obsahovat předepsané a určené údaje <.>
<br> 5.4 Jestliže faktura nebo daňový doklad nebude obsahovat předepsané náležitosti je objednatel oprávněn ji do data splatnosti vrátit s tím,že zhotovitel je poté povinen vystavit novou fakturu,daňový doklad s novým termínem splatnosti.V takovém to případě není objednatel v prodlení s placením faktury <.>
<br>
Článek 6 – Doba platnosti smlouvy
<br> 6.1 Zhotovitel se zavazuje provádět jednotlivé práce průběžné v pořadí dle objednatele a jím požadovaného termínu dokončení díla.Požadavky na jednotlivé práce mimo havárie převezme zástupce zhotovitele od zástupce objednatele na místě a v čase určeném objednatelem <.>
6.2 Smlouva se uzavírá na dobu určitou od 01.01.2017 do 31.12.2017 <.>
<br>
Článek 7 – Záruční podmínky,odpovědnost zhotovitele za vady díla a za škodu
<br> 7.1 Zhotovitel poskytuje záruku na dílo v délce 36 měsíců <.>
<br> 7.2 Zjištěné vady je objednatel oprávněn uplatnit u zhotovitele písemnou formou do doby trvání
záruční lhůty <.>
<br> 7.4 Zhotovitel je povinen učinit veškerá opatření potřebná k odvrácení škody nebo k jejich
zmírnění <.>
<br> 7.5 Zhotovitel je povinen mít sjednáno pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou třetím osobám <.>
<br>
<br> Článek 8 – Ukončení smluvního vztahu
8.1 Smluvní strany mohou tuto smlouvu ukončit písemnou dohodou nebo písemným odstoupením <.>
<br>
<br> Článek 9 - Závěrečná ujednání
<br>
9.1 Veškeré změny nebo doplňky této smlouvy musí mít písemnou dohodou nebo výpovědí
s výpovědní lhůtou jednoho měsíce,která počíná běžet prvního dne následujícího měsíce <,>
ve kterém byla výpověď doručena druhé straně poštou nebo e-mailem <.>
<br> 9.2 Tato smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech,z nichž objednatel a zhotovitel obdrží po
jednom vyhotovení <.>
<br> 9.3 Smluvní strany svými podpisy potvrzují,že souhlasí s celým obsahem této smlouvy <.>
<br> 9.4 Tato smlouva nabývá platnosti okamžikem jejího podpisu oprávněnými zástupci obou
smluvních stran.Týmž okamžikem nabývá smlouva účinnosti <.>
<br> 0.Pokud nebylo této smlouvě ujednáno jinak,řídí se právní vztahy z ní vyplývající občanským zákoníkem <.>
<br> 0.Smluvní strany prohlašují,že tato smlouva byla uzavřena podle jejich svobodné vůle,vážně,určitě a srozumitelně,nikoliv v tísni a za nápadně nevýhodných podmínek.Účastníci smlouvy tuto smlouvu přečetli,s jejím obsahem souhlasí,což stvrzují vlastnoručními podpisy <.>
<br> 9.7 Účastníci smlouvy se dohodli,že text smlouvy je veřejně přístupnou listinou ve smyslu zákona
č.106/1999 Sb <.>,o svobodném přístupu k informacím a obsahuje údaje o smluvních stranách <,>
předmětu smlouvy,číselné označení smlouvy a datum jejího uzavření <.>
<br> 0.Smluvní strany prohlašují,že skutečnosti uvedené v této Smlouvě nepo...

kryci_list_nabidky_truhlar.docx

Formulář – příloha č.1 (vzor) KRYCÍ LIST NABÍDKY
Zakázka: PROVÁDĚNÍ TRUHLÁŘSKÝCH PRACÍ
<br> Obchodní jméno uchazeče
<br>
Sídlo,resp.místo podnikání
<br>
<br> Tel.:
<br>
E-mail:
<br>
IČ/DIČ:
<br>
Doručovací adresa
<br>
Osoba oprávněná jednat:
<br>
Předmět podnikání
<br>
<br> Kontaktní osoba pro jednání ve věci nabídky
<br>
<br>
Nabídková cena pro hodnocení zakázky
<br> Cena v Kč bez DPH
<br> Hodinová zúčtovací sazba včetně dopravného
<br>
<br>
<br>
Jméno: ……………………………………….Podpis: ………………………………………………… <.>
(osoba nebo osoby řádně pověřené podepsat čestné prohlášení
<br> Datum: ……………………………………… Razítko: …………………………………………………

vyzva-truhlar.pdf

i _ Město Bílina tj Břežánská 50/4 \\.<.>._!
<br> 11ng 418 31 Bílina |Č:00266230
<br> vyzývá k podání nabídky na plnění veřejné zakázky malého rozsahu
<br> (Jedná se o zakázku malého rozsahu ve smyslu 5 27 zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek,při jejichž zadávání zadavatel není povinen postupovat dle zákona v souladu !& 31 zákona a je povinen dodržet zásady stanovené v 5 6 zákona)
<br> PROVÁDĚNÍ TRUHLÁŘSKÝCH PRACÍ
<br> 1.Veřejný zadavatel
<br> Úřední název: Město Bílina
<br> Korespondenční adresa: Břežánská 50/4,418 31 Bílina,Česká republika
<br> IČ: 00266230
<br> DIČ: C200266230
<br> Statutární zástupce: XXXXXXX XXXXXXXXX,starosta města
<br> Kontaktní místo: Odbor nemovitostía investic MěÚ Bílina
<br> Kontaktní osoby: XXXXX XXXX,tel: XXX XXX XXX,e-mail: mikaQbilina.cz
<br> XXXX XXXXXXXXXX,tel: XXX XXX XXX,e-mail: charvatovagagbilinacz
<br> 2.Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem PROVÁDĚNÍTRUHLÁŘSKÝCH PRACÍ
<br> 3.Předmět díla 3.1 Druh zakázky Veřejná zakázka na stavební práce
<br> 3.2 Místo plnění a popis zakázky Předmět zakázky spočívá v provádění truhlářSkých prací v objektech,které jsou ve vlastnictví města Bíliny,dle pokynů zadavatele <.>
<br> 3.3 Klasifikace předmětu veřejné zakázky dle CPV: Hlavní předmět: 45000000-7 - Stavební práce 45432110-8 — Pokládka podlah
<br> 4.Termín realizace 4.1 Předpokládaný termin zahájení pracíje od 01.01.2017 do 31.12.2017
<br> 5.Požadavky na prokázání kvalifikace
<br> 5.1 Uchazeč předloží kopii oprávnění k podnikání související s předmětem zakázky
<br> 5.2 Uchazeč předloží doklad osvědčující odbornou způsobilost dodavatele nebo osoby,jejímž prostřednictvím odbornou způsobilost zabezpečuje
<br> 5.3 Uchazeč předloží kopii výpisu z obchodního rejstříku,je-Ii do něj uchazeč zapsán,ne starší 90 dnů 5.4 Uchazeč předloží formou čestného prohlášení seznam stavebních prací obdobného charakteru za poslední 3 roky,ve kterém uvede dobu,místo provádění,cenu a kontakt na osobu u které byly tyto práce prováděny
<br> 6.Podmínky zadavatele 1) Způsob fakturace bez poskytnutí záloh.2) Splatnost fakturje 30 dnů <.>
<br> 3) Zadavatel má právo měnit rozsah díla v souvislosti sjeho finančními možnostmi.4) Zadavatel si vyhrazuje právo zakázku zrušit,případně neobjednat práce u žádného uchazeče <.>
<br> 7.Hodnotící kritérium a způsob hodnocení nabídky:
<br> Hodinová ZQČĚDMQCÍLSB zbaw *K'čšbezt D PH ázaf prováděnlrpra'rší'Měín-Jdojpjravjně'ho“
<br> vnv;.vvf
<br> Nejvhodnej5| nabídkou u kritéria je nabídka 5 nejnizSI cenou
<br> 8.Způsob zpracování nabídkové ceny
<br> Nabídková XXXX XXXX doplněna do přílohy č.X — Krycí list nabídky a přílohy č,2 — Návrh rámcové smlouvy <.>
<br> Nabídková XXXX XXXX v tomto členění:
<br> Hodinová zúčtovací sazba ve výši.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> Kč/hod.bez DPH
<br> Hodinová zúčtovací sazba obsahuje veškeré potřebné náklady k provedení prací,tj.včetně nákladů na dopravu (dopravné),vyjma spotřebovaného materiálu <.>
<br> Nabídková XXXX XXXX stanovena XXXX XXXX nejvýše přípustná a překročení nabídkové cenyje možné pouze na základě stanovení podmínek zadavatele <.>
<br> 9.Obchodní podmínky
<br> Obchodní podmínkyjsou zpracovány formou návrhu rámcové smlouvy o dílo,kterýje součástí výzvy <.>
<br> Uchazeči do návrhu rámcové smlouvy o dílo doplní údaje nezbytné pro vznik návrhu rámcové smlouvy (vlastní identifikační údaje,cenu a případně další údaje,jejichž doplnění text obchodních podmínek předpokládá) & následně takto doplněné obchodní podmínky předloží jako svůj návrh rámcové smlouvy na veřejnou zakázku.Návrh rámcové smlouvy musí být podepsán statutárním orgánem uchazeče <.>
<br> 10.Termín a místo pro podání nabídek
<br> Termín předání nabídky zadavateli: do 13.12.2016 do 08:00 hod.poštou nebo osobně na adresu zadavatele: podatelna Městského úřadu Bílina,Břežanská 50/4,418 31 Bilina.Při podání poštou je rozhodující datum doručení nabídky na podatelnu zadavatele <.>
<br> Nabídky mohou uchazeči doručovat po celou dobu pro podání nabídky do podatelny Městského úřadu Bílina v pracovních dnech v pondělí a středu 7:00 — 12:00 hod.a 12:30 — 17:00 hod <.>,v úterý a čtvrtek 7:00-11:30 hod.a 12:00 — 13:00 hod.a v pátek od 7:00 do 12:00 hod <.>
<br> Nabídka bude v uzavřené neporušené obálce označené heslem „VÝZVA“ — „Provádění truhlářských
<br> prací “ a razítkem uchazeče s nápisem „NEOTVÍRAT“ <.>
<br> 11.Otevíráníobálek
<br> Otevírání obálek bude probíhat dne 13.12.2016 od 10:00 hod.v sídle zadavatele na adrese Městský úřad Bílina,Břežanská 50/4,418 31 Bílina v zasedací místnost i v 1.patře,č.dveří 213 <.>
<br> Při otevírání obálek má právo být přítomen jeden zástupce uchazečů,jejichž nabídky byly zadavateli doručeny ve lhůtě pro podání nabídek <.>
<br> 12.Podmínky a požadavky pro zpracování nabídky Nabídka bude předložena v českém jazyce v originálu a bude členěna takto:.Krycí list nabídky (viz přiložený vzor).Doklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů (viz bod 5).Návrh rámcové smlouvy o dílo podepsaný oprávněnou osobou/osobami jednat jménem...

Načteno

edesky.cz/d/751570

Meta

Zákon 106/1999   Veřejná zakázka  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Bílina      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz