Obec Braňany - Braňanské posvícení 2023 - registrace prodejců (podmínky)

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Braňany.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Předávací protokol kelímků (100.53 kB)
Příloha č.2 < pravidel Kontakt: 724341215,606368432 Protokol o předání kelímků Nicknack
<br> Akce: Braňanské posvícení Prodejce nápojů: Telefon:
<br> Datum kOI 7.10.2023 Adresa: IČO:
<br> 1.osoba pout.—fena pořadatelem: Ing.XXXXX XXXXXXX Podpis: X.osoba pověřená prodejcem: Podpis:
<br> X.osoba pověřena pořadatelem: Vendula Macháčková Podpis: 2.osoba pověřená prodejcem: Podpis:
<br> Vratná záloha kelímku je 50 Kč,vracet lze jen zcela nepoškozené kelímky.(Výčet poškození kelímků,která znemožňulljejich vráceni - víz "Pravidla užívání vratn ých kelímků ".)
<br> Termín vrácení :
<br> Počet vydaných boxů a kelímků 0.2 ml: 0.3 ml: 0.5 ml Počet vrácených boxů a kelímků: 0,2 ml; 0,3 ml; 0,5 ml
<br> počet boxů: (PHM.„„ Celkem ks Objem Celkem ks Z toho nepoužitých Počet kelímků z manganem kellmů: Vratná kauce Poznámka kellmku Počet boxů: kellmů: boxů: nepoužitých boxů Poznámka
<br> Vyrovnání záloha 50 Kčlkelímek Boxy Vyúčtování vratné zálohy
<br> Vydaných kelímků (ks): Vydaných boxů (ks); Vratná kauce
<br> Vráceny'ch kelímků (ks): Vrácených boxů (ks): Nevrácený box ( 1000: Kurs)
<br> Rozdíl kelímků Rozdíl boxů; Nevrácené kelímky (50,- Kófksl
<br> Úhrada nevracených kelímků
<br> '50 "1 000 Vratka za vrácené kelímky nad počet vydaných
<br> K úhradě (Kč): _ |K úhradě (Kč): Vratkafú hrada
<br> Celkem
<br> Přijal: Vydal:
Výčet poškození kelímků (55.65 kB)
Příloha č.1 — pravidel Výčet poškození kelímků,která znemožňují jejich vrácení POZOR!!! / ATTENTIONlH
<br> ZA POŠKOZENÝ KELIMEK ZALOHU NEVRACJME WE DON'T RETURN DEPOSÍT BACK IN FEW EXAMPLES MENT!ONED BELOW.„
<br> ;- ROZBITÝ (musm—?) ULOMENÝ KUP BLÁTO.šPíNA
<br> POŠKRÁBANÝ
<br> WWWNICKNACKCZ
<br> Š.:_L &) < 2 % 2 3 2 2
Pravidla užívání vratných kelímků (47.16 kB)
Příloha č.1 — smlouvy
<br> Obec Braňany
<br> Pravidla užívánívratných kelímků
<br> Fungování systému z pohledu zákazníka.Zákazník si na akci koupí nápoj — dostane ho do vratného kelímku,za který zaplatí 50 Kč vratnou zálohu.<.> Může si jej nechat,nebo na jiném stánku,který prodej realizuje proti záloze,opět vrátit.' Pokud si jde pro nový nápoj — na stánku mu kelímek vymění za čistý <.>
<br> Fungovánísystému z pohledu prodejce nápojů
<br> ' Před akcí prodejce podepíšete „smlouvu o výpůjčce kelímků" <.>
<br>.Před konáním akce si 5 kontaktní osobu dohodnete vyzvednutí požadované zásoby boxů s kelímky.Kelímky budou vydány na základě „protokolu o předání“ — viz příloha č.2 <.>
<br>.Box obsahuje 216 nebo 280 kelímků (podle typu boxu).Vypůjčit lze kelímky,které budou uskladněny v boxu,tedy po 216 nebo 280 ks <.>
<br> 0 Od zákazníka je třeba za vypůjčený kelímek získat vratnou zálohu 50 Kč.V případě,že bude chtít kelímek na Vašem stánku vrátit,vyplatíte mu 50 Kč za jeden kelímek zpět.V případě,že bude chtít další nápoj,kelímek mu vyměníte za čistý,popř.nalijete nápoj přímo do jeho vlastního kelímku,který umyjete ve spulboy — viz příloha č.3.Do špinavého kelímku nelze nápoj z hygienických důvod nalít <.>
<br>.Zákazníci si mohou kelímek nechat nebo na jiném výčepním stánku vrátit.Tam (i u Vás) jim za vrácený kelímek bude vrácena záloha.Přebrat lze jen nepoškozené kelímky.Výčet poškození kelímků,která znemožňujíjejich vrácení,se zaznamená do přílohy č.1 <.>
<br>.špinavé a nepoškozené kelímky prosíme rovnat do boxu dle typu kelímků — klipy do sebe <.>
<br> Vyúčtování po akci 0 Na konci akce — v dohodnutý čas — bude na základě protokolu o předání provedeno předání kelímků kontaktní osobě.<.> V případě,že vrátíte více kelímků,než jste přebrali — bude vypočten rozdíl,který vznikl z důvodu vydávání záloh —daňového dokladu Vám budou peníze vráceny.<.> V opačném případě Vám bude vystaven daňový doklad — vybrané zálohy vrátíte zpět Vy <.>
<br> Vezměte s sebou.Dostatek padesátikorun...
Vzor smlouvy o výpůjčce vratných kelímků (74.19 kB)
Příloha č.1 Vzor smlouvy — akce pořádané obcí
<br> Smlouva o výpůjčce vratných kelímků
<br> Akce:
<br> Datum akce:
<br> Půjčitel: Obec Braňany
<br> Adresa: Bílinská 76,435 22 Braňany IČO 00265845
<br> DIČ C200265845
<br> Vypůjčitel Sídlo
<br> IČO
<br> se společně dohodli v souladu s 9 2193 a násl.zákona č.89/2012 Sb <.>,občanský zákoník,na výpůjčce vratných kelímků během výše uvedené akce <.>
<br> 1)
<br> 2)
<br> 1)
<br> 2)
<br> 3)
<br> 4) 5)
<br> 1)
<br> 2)
<br> I.Povinnosti půjčitele
<br> Půjčitel (dále též obec) je povinen zajistit vypůjčiteli (dále též prodejce) smluvený počet kelímků uskladněných v boxu po 280 ks a poskytnout mu informace o jejich používání <.>
<br> Obec je povinna odebrat nepoškozené použité i nepoužité kelímky uskladněné v boxu po 280 ks od prodejce po skončení akce zpět <.>
<br> II.Povinnosti prodejce
<br> Prodejceje povinen používat v průběhu celé akce pouze vratné kelímky od objemu 200 ml a výše.(výjimku tvoříjednorázové papírové obaly to výhradně na teplé nápoje které jsou menšíjak 200 ml) <.>
<br> Prodejce je povinen při používání vratných kelímků postupovat dle „pravidel užívání vratných kelímků" (příloha č.1),které jsou přílohou této smlouvy <.>
<br> Prodejce je povinen od zákazníka vzít zpět jen zcela nepoškozený kelímek proti vrácení zálohy (50 Kč).Poškozené kelímky nebudou od prodejce převzaty obcí zpět.Pro případ,že prodejce nevrátí kelímky dle „pravidel užívání vratných kelímků" (např.skrytě špinavé,nesprávně srovnané v boxu),sjednávají smluvní strany smluvní pokutu ve výši 5.000 Kč.Smluvní pokutou není dotčena odpovědnost za škodu.Smluvní strany se dohodly,že vznikne-li půjčiteli nárok na úhradu smluvní pokuty,tato bude započtena vůči vratné záloze <.>
<br> Prodejceje povinen uhradit obci cenu 1.000 Kč za každý box,který bude vrácen poškozený nebo nebude vrácen vůbec.Prodejceje povinen přijmout nepoškozený kelímek zpět a vyplatit zálohu i zákazníkovi jiného prodejce.III.Podmínky předávání
<br> Kelímky a boxy budou předávány na...
Pravidla pro používání vratných kelímků obce Braňany (23.42 kB)
Obec Braňany
<br> Pravidla pro používání vratných kelímků obce Braňany
(manuál)
<br> Možnosti zapůjčení nebo koupě:
<br> Obec Braňany ve svém majetku spravuje vratné kelímky primárně určené k použití při konání akcí pořádaných obcí.Tyto kelímky je možné si zapůjčit pro konání i jiné veřejné akce – v takovém případě je třeba podepsat „smlouvu o výpůjčce vratných kelímků“ <.>
<br> Možnosti,jak použít kelímky:
<br> 1) Odkoupení kelímků – libovolné množství je možné od obce odkoupit (pro pořádání akce pro veřejnost,nebo jiné aktivity žadatele).Kelímky i po skončení akce zůstávají v majetku pořadatelské organizace <.>
Cena za kelímek je 50 Kč <.>
<br> 2) Vypůjčení kelímků – libovolné množství je možné si pro konání akce pro veřejnost vypůjčit za zálohu 50 Kč/ks <.>
<br> Za poškozený nebo nevrácený kelímek nebude záloha 50,- Kč/ks vrácena <.>
<br>
Pokud obec Braňany sama organizuje akci,prodejci sepisují s obcí „smlouvu o výpůjčce vratných kelímků“ stejně jako ve výše uvedených případech <.>
<br>
Přílohy
· Vzor smlouvy o výpůjčce vratných kelímků
· Pravidla užívání vratných kelímků
· Příloha č.1 – Výčet poškození kelímků
· Příloha č.2 – Předávací protokol kelímků
<br>
<br>
<br>
<br>
Vypracoval: Ing.XXXXX XXXXXXX
Přihláška (59.5 kB)
PŘIHLÁŠKA
ke stánkovému prodeji při kulturních,sportovních a společenských akcích
pořádaných obcí Braňany
Upozorňujeme prodejce,že jsou povinni respektovat používání skleněných nebo vratných plastových obalů.Jednorázové kelímky budou moci být pouze papírové,a to výhradně na teplé nápoje a destiláty.Od objemu 0,2 se budou používat vratné kelímky.V případě nedodržení této povinnosti Vám nebude umožněn prodej! Vratné kelímky si můžete zapůjčit od obce oproti záloze.Do přihlášky uveďte požadovaný počet vratných kelímků k zapůjčení <.>
NÁZEV AKCE: Braňanské posvícení
<br> TERMÍN AKCE: 07.10.2023
<br>
Místo užívání veřejného prostranství:
Areál u vinárny Sport Club
<br> Předpokládaná doba užívání:
07.10.2023
Počet dnů: 1 den
<br>
Fyzická/právnická osoba (plné jméno a název):
<br> Telefon:
<br>
E-mail:
<br>
<br> SPZ vozidla:
<br>
Typ vozidla:
<br>
Tonáž vozidla:
<br>
<br> Sortiment:
<br> FORMCHECKBOX
občerstvení - nápoje
<br> FORMCHECKBOX
občerstvení - potraviny
<br> FORMCHECKBOX
jiné (uveďte): …………………………
<br> Popis sortimentu: např.nealko,pivo zn.Holba,tvrdý alkohol,bramboráky,sýry,koláčky,maso na grilu,oblečení,knihy,obuv,hračky,textil,dekorace,zdravá výživa,propagace firmy (letáky),atd <.>
<br> ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Druh stánku:
<br> FORMCHECKBOX
vlastní
<br>
<br> Rozsah užívání v m2:
(příklad 4m x 3m)
= …………….m2
<br>
Celý zabraný prostor včetně oje a různých stojanů,atd <.>,které nejsou nedílnou součástí stánku <.>
<br>
<br>
Pronájem elektrické přípojky 230V FORMCHECKBOX
ANO FORMCHECKBOX
NE
<br> Požadovaný počet vratných kelímků 0,5 l: …………………… ks
Požadovaný počet vratných kelímků 0,3 l: …………………… ks
Požadovaný počet vratných kelímků 0,2 l: …………………… ks (na teplé nápoje)
<br> Příklad výpočtu: 1 sud 50l = 100 ks vratných (0,5l) kelímků prodejce si vyžádá počet beden,1 bedna obsahuje 280 ks vratných kelímků <.>
<br>
Doručením přihlášky nevzniká prodejci nárok na účast na stánkovém prodeji v rámci konané akce <.>
Nedodržení kteréhok...
závazných podmínkách (89.19 kB)
ZÁVAZNÉ PODMÍNKY PRODEJE a informace pro zájemce o stánkový prodej na Braňanské posvícení dne 07.10.2023
<br> vyplněním přihlášky pro stánkový prodej prodejce bez výhrad souhlasís níže uvedenými závaznými podmínkami stánkového prodeje:
<br> Upozorňujeme prodejce,že jsou povinni respektovat používání skleněných nebo vratných plastových obalů.Jednorázové kelímky budou moci být pouze papírové do objemu 0,2 a to výhradně na teplé nápoje a destiláty <.>
<br> V případě nedodržení této povinnosti Vám nebude umožněn prodej!
<br> POŘADATELEM akceje obec Braňany
<br> PŘIHLÁŠKY k prodeji budou přijímány
<br> - do naplnění kapacity - občerstvení,cukrovinky,ostatní prodej
<br> — o přijetí každé jednotlivé přihlášky rozhoduje pořadatel,dbejte proto níže uvedených pokynů a vyčkejte na
<br> potvrzení rezervace,resp.potvrzení umístění !!!
<br> Přihlášky zasílejte na adresu: Obec Braňany,Bílinská 76,435 22 Braňany nebo elektronicky na email:
<br> obechrananycz
<br> Prodejní stánky lze umisťovat na plochu až po potvrzení registrace v den zahájení posvícení,a to v době od 05:00 hod.do 08:00 hod <.>
<br> Prodejní doba: sobota od 10:00 hod.do 18:00 hod.(vyklizení,úklid prodejního místa v sobotu od 18:00 hod.do 19:00 hod <.>
<br> Prodejci jsou povinni vyklidit prodejní místo do výše uvedeného času.Časy vyklizení platíjak pro vyklizení a úklid prodejního místa,tak pro odjezd automobilu <.>
<br> Všechna zásobovací vozidla včetně přívěsných vozíků jsou v sobotu povinna opustit lokalitu určenou pro stánkový prodej do 20:00 hod <.>,K parkovánívozidel sloužívyhrazená parkoviště,která jsou značená <.>
<br> 1.Pokud bude přihláška přijata,obdržíte jako odpověď pokyny k zaplacení.Pokud neobdržíme platbu,Vaše přihláška se ruší.2.Po přijetí platby vám bude zasláno potvrzení o zaplacení,které předložíte při příjezdu v den konání akce na
<br> stanoviště <.>
<br> 3.Stánky budou umisťovány dle instrukcí zástupce pořadatele a prodejci budou dbátjeho pokynů.Jde především o posunutí stánků tak,aby nevzni...
přihlášku (59.5 kB)
PŘIHLÁŠKA
ke stánkovému prodeji při kulturních,sportovních a společenských akcích
pořádaných obcí Braňany
Upozorňujeme prodejce,že jsou povinni respektovat používání skleněných nebo vratných plastových obalů.Jednorázové kelímky budou moci být pouze papírové,a to výhradně na teplé nápoje a destiláty.Od objemu 0,2 se budou používat vratné kelímky.V případě nedodržení této povinnosti Vám nebude umožněn prodej! Vratné kelímky si můžete zapůjčit od obce oproti záloze.Do přihlášky uveďte požadovaný počet vratných kelímků k zapůjčení <.>
NÁZEV AKCE: Braňanské posvícení
<br> TERMÍN AKCE: 07.10.2023
<br>
Místo užívání veřejného prostranství:
Areál u vinárny Sport Club
<br> Předpokládaná doba užívání:
07.10.2023
Počet dnů: 1 den
<br>
Fyzická/právnická osoba (plné jméno a název):
<br> Telefon:
<br>
E-mail:
<br>
<br> SPZ vozidla:
<br>
Typ vozidla:
<br>
Tonáž vozidla:
<br>
<br> Sortiment:
<br> FORMCHECKBOX
občerstvení - nápoje
<br> FORMCHECKBOX
občerstvení - potraviny
<br> FORMCHECKBOX
jiné (uveďte): …………………………
<br> Popis sortimentu: např.nealko,pivo zn.Holba,tvrdý alkohol,bramboráky,sýry,koláčky,maso na grilu,oblečení,knihy,obuv,hračky,textil,dekorace,zdravá výživa,propagace firmy (letáky),atd <.>
<br> ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Druh stánku:
<br> FORMCHECKBOX
vlastní
<br>
<br> Rozsah užívání v m2:
(příklad 4m x 3m)
= …………….m2
<br>
Celý zabraný prostor včetně oje a různých stojanů,atd <.>,které nejsou nedílnou součástí stánku <.>
<br>
<br>
Pronájem elektrické přípojky 230V FORMCHECKBOX
ANO FORMCHECKBOX
NE
<br> Požadovaný počet vratných kelímků 0,5 l: …………………… ks
Požadovaný počet vratných kelímků 0,3 l: …………………… ks
Požadovaný počet vratných kelímků 0,2 l: …………………… ks (na teplé nápoje)
<br> Příklad výpočtu: 1 sud 50l = 100 ks vratných (0,5l) kelímků prodejce si vyžádá počet beden,1 bedna obsahuje 280 ks vratných kelímků <.>
<br>
Doručením přihlášky nevzniká prodejci nárok na účast na stánkovém prodeji v rámci konané akce <.>
Nedodržení kteréhok...

Načteno

edesky.cz/d/7507730

Meta

Prodej   Prodej   Pronájem   Prodej   Pronájem   Prodej   Pronájem  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Obec Braňany      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz