Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Praha 8.
ODBER NOVTNEK E~MAILEM
<br>.”aenn‘ 7‘ Zaliflen
<br>
<br>
<br> Denm‘ sounm amek le
thylsou usilényzan
our»? mwlnak m ate kdyk wk
<br> Wham-m 0mm Mrmm
<br> l7 Amanlyzmésské 5!]
l7 maulyzamamezneamsu
I7 Amalllizdnwzm
l7 mus zkumuy
l7 mnalm ml: age-«r121
l7 Amalllynmsemw
l7 magnum suaéminuaso ammm'
IV Muslilyzespanu
I7 walling éxaIsM‘
l7 Aflualllyzsmemo wosfiaai
l7 mlenaima
'7 fiskavéznliw
'7 mmvmzce zlfianu
w W Gianni-flasks
m I7 zememe
<br> oenné v8 mm véun,«Mani 5mm!" le zasda'n v nélekve 12 now <.>
am XXX XXX armaAlww amsu‘ Halon)“: uveml u svéhn new "a webu MC
<br>
<br>
<br>
<br> l7 Unoiomém e
<br> um: maul
<br> Mimimé uslini mum
<br> came 135121 nmnnky mnem
<br> mm mm a Man duals mwmky oaislm‘ a «min:,<.> mnwlemoramé name he was: mailman aausu
Vzie nas1avem' ammo new Wknnmo mam nmnnekfim newde umvnénu
<br> co data «mum
<br> Dadata 091121717 Ev - omen
<br> "mm vim do seminlvi nasemnm may?
<br> Puma naée m éni armally nanaleznelzve sué uncmm' po§|é,mls(elkummlmle mailman slam: pm ndslmnéné new nevyiéaané
mm (snaml‘ cimaané nasmeni va§oho e-mmlmo meme (nap? mm are pil'alou mam,n a name" «can vakno us» He
suz'nka'mmflhafll Female “253511an nasuzvennvae Swévné z mlulmzi'ufeszIW dnvz ismvénkv oiE5|u new ' minim se
and.» "a wehmzsmra nz amse mhmulslggvanzs a
Přihláška do výběrového řízení
<br> (podle ustanovení § 7 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků)
<br> Pracovní místo:
<br> Oznámení o vyhlášení výběrového řízení ze dne:
<br> Jméno,příjmení,titul
<br>
Datum a místo narození
<br>
Státní příslušnost
<br>
Místo trvalého pobytu
<br>
Kontaktní adresa (pokud je odlišná od místa trvalého pobytu)
<br>
Číslo občanského průkazu
<br>
Číslo dokladu o povolení k pobytu (jde-li o cizího státního občana)
<br>
Kontaktní telefon,e-mail
<br>
<br> K přihlášce se připojují následující doklady:
<br> 1.strukturovaný profesní životopis,ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
<br> 2.originál nebo ověřená kopie výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem – pokud takový doklad domovský stát nevydává,doloží se bezúhonnost čestným prohlášením)
<br> 3.ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
<br> Datum:
<br> podpis uchazeče
MĚSTSKÁ ČÁST PRAHA 8
<br> ÚŘAD MĚSTSKÉ ČÁSTI PRAHA 8
<br>
<br>
<br>
<br> OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
<br>
Městská část Praha 8 – Úřad městské části Praha 8
<br> zastoupená JUDr.Josefem Rambouskem,tajemníkem
<br> Úřadu městské části Praha 8
<br>
<br> vyhlašuje dne 1.6.2017 výběrové řízení na obsazení pracovního místa
<br>
<br> referent / referentka
<br> v oddělení sociální intervence a prevence odboru sociálních věcí
<br> Úřadu městské části Praha 8
<br>
<br> Sjednaný druh práce: referent / referentka,s místem výkonu práce Praha,v platové třídě* 10 <.>
<br> Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou.Plný pracovní úvazek <.>
<br> Předpokládané datum nástupu od 1.7.2017
<br>
<br> Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č.312/2002 Sb.<,>
<br> o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
<br> a) fyzická osoba,která dosáhla věku 18 let;
b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice,který
<br> ovládá český jazyk;
<br> c) způsobilost k právním úkonům;
d) bezúhonnost** <.>
<br>
<br>
<br> Požadované vzdělání
<br> vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
<br>
Požadované znalosti a dovednosti
<br> vzdělání dle § 110 odst.4 zákona č.108/2006 Sb <.>,o sociálních službách ve znění
pozdějších předpisů;
<br> práce na PC,především výborná znalost aplikací MS Office;
<br> znalost aplikace E-spis výhodou;
<br> praxe na odboru sociálních věcí výhodou <.>
<br>
Další dovednosti
<br> velmi dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti;
<br> sociální cítění,zvládání komunikace s problémovými rodinami;
<br> odolnost vůči stresu,přesnost,svědomitost,spolehlivost;
<br> ochota pracovat i mimo stanovenou pracovní dobu <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Pracovní náplň
<br> vykonává sociální práci u osob ohrožených sociálním vyloučením,žijících rizikovým
způsobem života,u osob,které ztratily přístřeší nebo se nacházejí v nejistém či neadekvátním
<br> bydlení,u imigrantů,obětí agrese,trestné činnosti a domácího násilí;
<br> vyhledává klienty sociální práce v jejich přirozeném prostředí;
<br> provádí posouzení životní situace;
<br> provádí individuální plánování cílů klienta a kroků,které povedou k jejich naplnění;
<br> realizuje přímou sociální práci s klientem zaměřenou na změnu klienta;
<br> vede klienty,aby dokázali sami ovlivňovat své sociální prostředí a měnit podmínky svých
životů;
<br> realizuje činnosti zaměřené na změnu sociálního prostředí klienta;
<br> spolupracuje s navazujícími organizacemi při řešení životní situace klienta;
<br> spolupodílí se na realizaci preventivních aktivit a jiných aktivit,jejichž cílem je předcházet
vzniku nepříznivých životních situací klienta;
<br> spolupracuje s Úřadem práce zejména na úseku hmotné nouze (zák.č.111/2006 Sb <.>,o pomoci
v hmotné nouzi - §7; §63 odst.3; §64 odst.3; §65,zák.č.108/2006 Sb <.>,o sociálních službách
<br> - §93a odst.2);
<br> ve spolupráci s OSPOD a kurátory provádí sociální práci u rodin pobírajících dávky pomoci
v hmotné nouzi za účelem zařazení do pracovního procesu;
<br> vede standardizovaný záznam sociálního pracovníka,který je součástí jednotného
informačního systému práce a sociálních věcí;
<br> poskytuje základní a odbornou pomoc při poskytování nepojistných dávek rodinám s dětmi
a občanům nacházejících se v hmotné nouzi;
<br> účinně spolupracuje s klientem a je mu nápomocen při řešení problémů s bydlením;
zaměstnáním,získáváním dokladů,komunikací s rodinou a širším prostředím,pomáhá mu
<br> čelit jeho sociální izolaci,upevnit jeho pozitivní životní orientaci <,>
<br> poskytuje základní krizovou intervenci v případě mimořádně nepříznivých životních situací;
<br> poskytuje sociální poradenství osamělým těhotným ženám;
<br> provádí sociální práci u těhotných osamělých žen;
<br> přijímá a zpracovává žádosti o azylové byty na přechodnou dobu pro matky s dětmi;
<br> provádí pravidelnou kontrolu využívání azylových bytů <.>
<br>
<br>
Uchazeč/ka podává přihlášku (formulář viz níže) k výběrovému řízení,kterou se rozumí
<br> samostatný doklad,jehož náležitosti podle § 7 odst.4 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících
<br> územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,jsou:
<br> jméno,příjmení a titul;
<br> datum a místo narození;
<br> státní příslušnost;
<br> místo trvalého pobytu;
<br> číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního
občana);
<br> datum a podpis <.>
<br>
<br>
K přihlášce je podle § 7 odst.5 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků
<br> a o změně některých zákonů,nutno připojit:
<br> životopis,ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných
znalostech a dovednostech;
<br> výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (u cizích státních příslušníků též
obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad
<br> domov...
Načteno
Meta
Nic nerozpoznáno