Městys Karlštejn - Oznámení o veřejné zakázce malého rozsahu - "Základní škola Karlštejn - oprava sociálního zařízení v 1.NP"

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Městys Karlštejn.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

zobrazit více

Městys Karlštejn
Příloha
Městys Karlštejn
<br> Čestné prohlášení – základní kvalifikační předpoklady
Příloha zadávacích podmínek veřejné zakázky malého rozsahu
„Základní škola Karlštejn – oprava sociálního zařízení v 1.NP “
Zadavatel
<br>
Název:
Městys Karlštejn
<br> Adresa sídla:
Karlštejn 185,267 18
<br> IČO:
00233374
<br> DIČ:
CZ 00233374
<br>
Účastník
<br>
Název:
<br>
Adresa sídla:
<br>
IČO:
<br>
DIČ:
<br>
<br> Čestné prohlášení
a)
prohlašuji,že účastník jako fyzická osoba; účastník jako právnická osoba,její statutární orgán XXX XXXXX z členů statutárního orgánu a je-li statutárním orgánem či členem statutárního orgánu právnická osoba,tak její statutární orgán XXX XXXXX člen statutárního orgánu této právnické osoby nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin spáchaný ve prospěch organizované zločinecké skupiny,trestný čin účasti na organizované zločinecké skupině,legalizace výnosů z trestné činnosti,podílnictví,přijetí úplatku,podplacení,nepřímého úplatkářství,podvodu,úvěrového podvodu,včetně případů,kdy jde o přípravu nebo pokus nebo účastenství na takovém trestném činu,nebo došlo k zahlazení odsouzení za spáchání takového trestného činu <,>
b)
prohlašuji,že účastník jako fyzická osoba; účastník jako právnická osoba,její statutární orgán XXX XXXXX z členů statutárního orgánu a je-li statutárním orgánem či členem statutárního orgánu právnická osoba,tak její statutární orgán XXX XXXXX člen statutárního orgánu této právnické osoby nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin,jehož skutková podstata souvisí s předmětem podnikání dodavatele podle zvláštních právních předpisů nebo došlo k zahlazení odsouzení za spáchání takového trestného činu <,>
c)
prohlašuji,že účastník v posledních třech letech nenaplnil skutkovou podstatu jednání nekale soutěže formou podplácení podle zvláštního právního předpisu <,>
d)
prohlašuji,že vůči majetku účastníka neprobíhá nebo v posledních třech letech neproběhlo insolvenční řízení,v němž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku nebo insolvenční návrh nebyl zamítnut proto,že majetek nepostačuje k úhradě nákladů insolvenčního řízení,nebo nebyl konkurs zrušen proto,že majetek byl zcela nepostačující nebo zavedena nucená správa podle zvláštních právních předpisů <,>
e)
prohlašuji,že účastník není v likvidaci <,>
f)
prohlašuji,že účastník nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky,a to jak v České republice,tak v zemi sídla,místa podnikání či bydliště dodavatele <,>
g)
prohlašuji,že účastník nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění,a to jak v České republice,tak v zemi sídla,místa podnikání či bydliště dodavatele <,>
<br> h)
prohlašuji,že účastník nemá nedoplatek na pojistném a na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,a to jak v České republice,tak v zemi sídla,místa podnikání či bydliště dodavatele <,>
i)
prohlašuji,že účastník ani odpovědný zástupce XXX XXXXX odpovídající za činnost dodavatele,prokazující odbornou způsobilost,nebyl v posledních 3 letech pravomocně disciplinárně potrestán či mu nebylo pravomocně uloženo kárné opatření podle zvláštních právních předpisů <,>
<br> j)
prohlašuji,že účastník není veden v rejstříku osob se zákazem plnění veřejných zakázek a
<br> k)
prohlašuji,že účastníkovi nebyla v posledních 3 letech pravomocně uložena pokuta za umožnění výkonu nelegální práce podle zvláštního právního předpisu <.>
l) prohlašuji,že vůči účastníkovi nebyla v posledních 3 letech zavedena dočasná správa nebo v posledních 3 letech uplatněno opatření k řešení krize podle zákona upravujícího ozdravné postupy a řešení krize na finančním trhu <.>
Datum:
<br>
<br>
<br> Razítko a podpis oprávněné osoby účastníka
Titul,jméno,příjmení,funkce
PAGE
strana 2 / 2

zobrazit více,

Smlouva o dílo
uzavřená dle § 2586 a násl.Zákona č.89/2012 Sb <.>,občanský zákoník (dále jen občanský zákoník)
<br> -------------------------------------------------------------------------------------------------
I.SMLUVNÍ STRANY
<br> I.1.Objednatel: Městys Karlštejn,Karlštejn 185,267 18
<br> Zastoupený: Petrem Rampasem – starostou městyse
<br> IČ: 00233374
<br> DIČ: CZ00233374
<br> Bankovní spojení: Česká spořitelna a.s <.>,pobočka Beroun
<br> Číslo účtu: 363766339/0800
<br> I.2.Zhotovitel: ………………………………………
Zastoupený: …………………………
<br> Zápis v obchodním rejstříku:
<br>
Oddíl….<.>,vložka ……… <.>
<br>
IČO: ……………………….<.>
<br> DIČ: ……………………… <.>
<br> Bankovní spojení: ………………………………
<br>
Číslo účtu: ……………………………………… <.>
<br> I.3.Kontaktní osoby ve věcech technických: za objednatele: Petr Rampas-starosta městyse,Ing.arch.XXXXX XXXXXXX <.>
<br>
<br> za zhotovitele: ………………………………
<br> II.PŘEDMĚT DÍLA
II.1 <.>
Zhotovitel se zavazuje dodat kompletní HSV a PSV práce včetně dodávky materiálu,potřebného pro předání a převzetí díla na akci:
„Základní škola Karlštejn – oprava sociálního zařízení v 1.NP“
II.2.Rozsah a kvalita předmětu díla je dána:
<br> a) tímto upřesněním soutěžních podmínek - návrhem smlouvy o dílo <,>
<br> b) nabídkou zhotovitele,ze dne ….<.>.<.> 2017
c) projektovou dokumentaci na požadované práce,zpracovanou Ing.arch.Tomášem Zlatníkem,autorizovaným
architektem ČKA 02496
<br> d) právními předpisy a příslušnými normami,které se vztahují k plnění zhotovitele,platnými v době provádění díla <,>
<br> e) platnou Obecně závaznou vyhláškou Městyse Karlštejn č.1/2015 o stanovení systému shromažďování,sběru,přepravy,třídění,využívání a odstraňování komunálních odpadů a nakládání se stavebním odpadem na území městyse Karlštejn
f) podmínkami výzvy ze dne 30.5.2017 <,>
g) harmonogramem prací (včetně zapracovaných termínů kontrolních dnů),který je zhotovitel povinen odložit do 7 dnů od podpisu smlouvy <.>
<br> II.3 <.>
Zhotovitel je povinen v rámci předmětu díla provést veškeré práce,dodávky,služby a výkony,kterých je třeba trvale nebo dočasně k zahájení,dokončení a předání předmětu díla (např.vytýčení stávajících sítí a zabezpečení jejich ochrany před narušením,zajištění skládky vybouraného a přebytečného materiálu,odvoz tohoto materiálu na skládku a dodržet podmínky ukládání odpadů,zábor veřejného prostranství a pod.).Poplatky související s realizací díla hradí zhotovitel <.>
II.4 <.>
Veškeré stavební a montážní práce budou předem konzultovány se zástupci objednatele ve věcech technických,viz.bod I.3.Zhotovitel je povinen zabezpečit provádění prací tak,aby při realizaci díla nedošlo k poškození stávajících společných prostor a okolních budov.V průběhu realizace díla je zhotovitel povinen zabezpečovat na své náklady úklid prostor znečistěných v důsledku stavební činnosti zhotovitele a jeho subdodavatelů <.>
II.5 <.>
Případné změny a rozšíření předmětu díla oproti zadávací dokumentaci a nabídce požadované objednatelem nebo vyplynou-li v průběhu výstavby,budou předem odsouhlaseny s objednatelem a budou zapsány do stavebního deníku.Teprve po jejich odsouhlasení může zhotovitel tyto změny provést a má právo na jejich úhradu.Pokud zhotovitel provede některé z těchto prací bez písemného souhlasu objednatele,má objednatel právo odmítnout jejich úhradu.Cena za rozšíření předmětu díla se sjednává dle jednotkové kalkulace skutečně provedených prací,odsouhlasených objednatelem.Případné rozšíření předmětu díla nebude mít vliv na termín dokončení díla podle této smlouvy,pokud jejich rozsah nepřesáhne sjednanou cenu díla o více než 10%,což posoudí technický dozor objednatele (dále jen „TD“) <.>
II.6 <.>
Objednatel se zavazuje dokončené dílo v souladu s touto smlouvou převzít a zaplatit za něj cenu uvedenou v odst.IV.této smlouvy <.>
<br> II.7 <.>
Zhotovitel prohlašuje,že se seznámil s projektovou dokumentací a podklady pro zhotovení díla,překontroloval jejich správnost a neshledal vady,které by bránily provést dílo podle závazků zhotovitele dle čl.II.2.této smlouvy.Na případné vady projektové dokumentace je zhotovitel povinen upozornit objednatele neprodleně po jejich zjištění.Pokud tuto povinnost nesplní,odpovídá za vady díla tím způsobené a je povinen uvést dílo na své náklady do souladu s platnými právními předpisy a zároveň odpovídá v plném rozsahu za další důsledky porušení této povinnosti včetně náhrady škody,která v důsledku opomenutí zhotovitele objednateli vznikla.<.>
II.8 <.>
Zhotovitel se zavazuje provést dílo svým jménem a na vlastní odpovědnost ve sjednané době <.>
II.9 <.>
Zhotovitel použije na zhotovení díla materiály I.jakosti a materiály,které mají požadovanou certifikaci.Zhotovitel je povinen předat objednateli na jeho žádost veškeré doklady,které se vztahují k jakosti a certifikaci použitých materiálů <.>
<br> III.TERMÍN PLNĚNÍ
III.1 <.>
Práce budou zahájeny: po podpisu smlouvy a předání staveniště,předpoklad: 10.7.2017 <.>
III.2 <.>
Předmět díla bude dokončen: 10.8.2017 <.>
Místo plnění: Základní škola Karlšte...

zobrazit více,

Městys Karlštejn
Karlštejn 185,267 18
<br> Podmínky výzvy
<br> k podání a vyhodnocení nejvhodnější nabídky na uzavření smlouvy o dílo na zhotovitele stavby ve smyslu § 6 a § 27 zákona č.134/2016 Sb.o zadávání veřejných zakázek,(dále jen „zákon“) na akci:
„Základní škola Karlštejn – oprava sociálního zařízení v 1.NP“
<br> Název a adresa zadavatele:
Městys Karlštejn,Karlštejn 185,267 18
IČO: 00233374
DIČ: CZ00233374
<br> Vymezení plnění zakázky malého rozsahu:
Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu (dále jen „veřejná zakázka“) je kompletní dodávka stavebních prací na výše uvedenou akci dle zadávacích podkladů <.>
<br> Podklady pro zpracování písemných nabídek:
Jako podklad pro zpracování nabídky obdrží jednotliví účastníci zadávacího řízení (dále jen „účastníci,účastník“) v příloze těchto podmínek výzvy:
1.Projektovou dokumentaci včetně výkazu výměr v elektronické podobě vypracovanou Ing.arch.Tomášem Zlatníkem,autorizovaným architektem ČKA 02496 <.>
2.Návrh smlouvy o dílo <.>
3.Čestné prohlášení o základních kvalifikačních předpokladech <.>
Prohlídku místa plnění je možno sjednat po předchozí dohodě (Jiřina Janovská tel.č.311 681 272,XXXX XXXXXX tel.č.XXX XXX XXX) <.>
<br> Doba a místo plnění veřejné zakázky malého rozsahu:
Zahájení: po zveřejnění smlouvy a předání staveniště – 10.7.2017 <.>
Dokončení: 10.8.2017 <.>
Místo plnění: Základní škola Karlštejn
<br> Způsob zpracování cenové nabídky:
Cena předmětu díla bude XXXX XXXX nejvýše přípustná s uvedením DPH,platná po celou dobu plnění zakázky.Vyjádřena bude oceněním technických jednotek jednotkovými cenami v členění dle výkazu výměr.V ceně budou obsaženy všechny práce a činnosti nutné ke splnění zakázky.Podrobnosti jsou uvedeny v návrhu smlouvy o dílo <.>
<br> Platební podmínky:
Na základě faktury,kterou vystaví zhotovitel.Výše faktury bude odpovídat skutečně provedené práci doložené položkovým rozpočtem odsouhlaseným technickým dozorem objednatele v protokolu o převzetí plnění.Podrobnosti jsou uvedeny v návrhy smlouvy o dílo <.>
<br> Způsob podání nabídek:
Nabídky budou podány osobně na podatelnu nebo doporučeně poštou v písemné formě v uzavřené obálce opatřené na uzavření razítkem účastníka s označením:
<br> Nabídka – NEOTVÍRAT – akce:
„Základní škola Karlštejn – oprava sociálního zařízení v 1.NP“
na adresu: Městys Karlštejn,Karlštejn 185,267 18
do 16.6.2017 do 12,00 hod <.>
Nabídky nemohou být podány prostřednictvím datových schránek <.>
Otevírání obálek s nabídkami je neveřejné <.>
<br> Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů:
Účastník zadávacího řízení předloží spolu s nabídkou:
1.Kopie dokladů o oprávnění podnikat pro daný typ veřejné zakázky (provádění staveb,jejich změn …) – živnostenský list,popř.výpis z živnostenského registru,výpis z obchodního rejstříku (pokud jsou v něm zapsáni) <.>
2.Základní kvalifikační předpoklady – prokáže účastník čestným prohlášením – viz.zadávací podklady <.>
<br> Technické kvalifikační předpoklady:
Účastník prokáže technické předpoklady seznamem dokládajícím realizaci minimálně 2 prací obdobného charakteru za posledních 5 let – stavební práce v ceně min.200 tis.Kč bez DPH <.>
Přílohou tohoto seznamu musí být doložení 2 faktur,ze kterých vyplývá splnění požadavků zadavatele a musí v něm být uvedena kontaktní osoba příslušného objednavatele,u kterého bude možné poskytované služby ověřit <.>
Kritéria hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické výhodnosti na základě nejnižší nabídkové ceny v Kč bez DPH (pro neplátce DPH rozhoduje při hodnocení cena s DPH) <.>
<br> Další podmínky zadavatele:
1.Součástí nabídky bude „Návrh smlouvy o dílo“,kterou účastník převzal jako podklad pro zpracování nabídky a ve kterém účastník doplní vynechané údaje vč.razítka a podpisu oprávněné osoby <.>
2.Při zpracování nabídkového rozpočtu musí být dodržena struktura předloženého výkazu výměr.Ve výkazu výměr nesmí účastník provádět žádné změny,nesmí položky slučovat ani měnit jejich pořadí.Ve výkazu výměr musí být oceněny všechny položky,ocenění položek nulou je nepřípustné <.>
3.Nabídka bude předložena v českém jazyce <.>
4.Účastník je povinen provést vhodné zabezpečení nabídky proti případné manipulaci.Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy,které by mohly zadavatele uvést v omyl,jednotlivé listy nabídky budou pevně svázány tak,aby bylo znemožněno manipulování s jednotlivými listy nabídky <.>
<br> Zadavatel si vyhrazuje právo:
· odmítnout všechny nabídky
· změnit,případně zrušit tuto soutěž
· nevracet podané nabídky
· neuzavřít smlouvu se žádným účastníkem
· nehradit účastníkům žádné náklady spojené s účastí v této soutěži
<br> Nedílnou součástí těchto podmínek výzvy je:
1.Projektová dokumentace včetně výkazu výměr <.>
2.Návrh smlouvy o dílo,čestné prohlášení <.>
<br>
V Karlštejně dne 30.5.2017
Vypracoval: Petr Rampas-starosta městyse
<br>
Petr R a m p a s
starosta městyse

zobrazit více

„Základní škola Karlštejn – oprava sociálního zařízení
<br> v 1.NP“
<br>
<br>
<br> Druh veřejné zakázky: Stavební práce
<br> Režim veřejné zakázky: Malého rozsahu
<br> Druh zadávacího řízení: Veřejná zakázka malého rozsahu
<br> Místo podání nabídek: podatelna Úřadu městyse Karlštejn
<br> Datum zveřejnění: 30.5.2017
<br> Datum podání nabídek
<br> do: 16.6.2017 do 12,00 hod <.>
<br> Termín zahájení plnění: 10.7.2017
<br> Termín dokončení
<br> plnění: 10.8.2017
<br> Podmínky výzvy
<br> (30.5.2017) Základní škola Karlštejn – oprava sociálního zařízení v 1.NP
<br> Kontaktní osoba: XXXX XXXXXX,tel.č.XXX XXX XXX

Načteno

edesky.cz/d/746515

Meta

Veřejná zakázka   Rozpočet   Veřejná zakázka   Rozpočet   Veřejná zakázka  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Městys Karlštejn      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz