Město Planá nad Lužnicí - Výzva k podání nabídky

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Planá nad Lužnicí.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

* vyzva-do-souteze-vybaveni-kuchyne-konvektomat.pdf

Výzva k podání nabídky a prokázání splnění kvalifikace
(Zadávací podmínky jsou součástí této výzvy)
<br> Veřejný zadavatel Město Planá nad Lužnicí (dále též „zadavateľl vyhlašuje v souladu s ustanovením § 12 odst.3 zákona č.137l2006
Sb <.>,o veřejných zakázkách,v platném zněníí dále též „ZVZ"),zadávací řízení v zájmu uzavřít o předmětné zakázce smlouvu,dle podmínek
<br> ›
<br> následující Výzvy k podání nabídky a prokázání splnění kvalifikace a zadávacích podmínek,které jsou součástí této výzvy <.>
<br> 1.Název veřejné zakázky a název veřejného zadavatele:
<br> Vybavení kuchyně restaurace XXXXX -
Název veřejné zakázky: ko nvektomat
<br> Uveřejněná zn.:
<br> Druh zadávacího řízení: veřejná zakázka malého rozsahu - mimo režim zákona č.137/2006 Sb <.>
Vareni-zadavatel: Město Planá nad Lužnicí
_ Sídlo: Zákostelní 720,391 li Planá nad Lužnicí
<br> Adresa prolílu zadavatele: wwwvhodne-uverejnení.czfprofill00252654
lC/ DlČ : 00252654 ř CZ 00252654
zastoupený: lng.XXXX XXXXXXX - starosta
<br> X.Předmět a předpokládaná hodnota veřejně zakázky :
<br> Předmětem plnění zakázky je vybaveni vybavení kuchyně restaurace XXXXX - slouží výkaz výměr s popisem (do řádku dopsat zda
navržený sortiment splňuje daný požadavek) <.>
<br> V rámci díla zajistí na své náklady zhotovitel všechny činností související s dodávkou,montáží a konstrukcí,jejichž provedení je pro řádně
a včasné dokončení díla nezbytné,zejména: zajištění a provedení všech opatření organizačního a technologického charakteru,zajištění
koordinační a kompletační činnosti,služby související s bezpečnostními opatřeními na ochranu osob a majetku.Předání všech,atestů a
prohlášení o shodě (všechny doklady ve 2 vyhotoveních v českém jazyce),provedení předepsaných zkoušek dle platných právních předpisů
a technických norem <.>
<br> Klasifikace předmětu CPV množství Předpokládaná hodnota Celková předpokládaná hodnota
Zařízení a vybaveni pro 392220004 250 000,- Kč.<,>
pohostinství 250 000 Kc( bez DPH)
<br> 3.Údaje pro vyžádání zadávací dokumentace:
<br> Město Planá nad Lužnicí,Zákostełní T20
identifikátor datové schránky : 552b4yp
Kompletní zadávací dokumentaci - výkaz výměr s popisem zadavatel zasílá současně stouto výzvou k rukám vyzvaných
uchazečů.Součástí výzvy je í poptávkový list na požadovaný sortiment.Toto naleznete na web.stránkách města "Podnikání a
<br> veřejně zakázky"
<br> Adresa pro písemné vyžádání kompletní zadávací dokumentace:
<br> 4.Lhůta výstavby a místo plnění zakázky:
<br> Místem plnění zakázky: obec a ku.Planá n.L.okres : C2031? - Tábor
<br> 'uläředpokládaný termín zahájení dodávky.: Ihned po podpisu i Lhůta dodávkymontáže : do 30.3.2015
smlouvy
<br> 5.Požadavky na prokázání kvalifikace uchazeče pro plnění veřejně zakázky :
<br> Uchazeč doloží ve své nabídce:
a) kopie dokladů - oprávnění k podnikání na celý rozsah plnění zakázky včetně výpisu z obchodního rejstříku či jiné evidence,má-li v
ni být uchazeč zapsán podle zvláštních předpisů <.>
<br> 6.Požadavky na obsah a členění nabídky:
<br> Nabidka předložena uchazečem:
<br> - musí být zpracována v českém jazyce v jednom výtisku
<br> - musí obsahovat dokumenty požadované a zadavatelem
<br> - musí obsahovat identifikační údaje uchazeče
<br> - musi obsahovat doklady a informace prokazující splnění kvalifikace
<br> - musí obsahovat oceněný Soupis,dodávek a služeb potvrzený uchazečem <.>
- Musí obsahovat katalogový list navrhovaného druhu zboží
<br> Zadavatel požaduje,aby uchazeč předložil svou nabídku v tomto členění:
1.Krycí list nabídky
2.Podepsaný návrh Smlouvy o dílo- předloží zhotovitel
3.Potvrzený Soupis služeb a dodávek
<br> T.Dodatečně informace k zadávacím podmínkám a prohlídka místa plnění:
<br> Dodavatel (uchazeč) je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné ínfonnace k zadávacím podmínkám.Písemná žádost musí
být zadavateli doručena nejpozději 5 pracovních dnů před uplynutím lhůty pro podání nabídek <.>
<br> Zadavatel odešle dodatečně informace k zadávacím podmínkám.případně související dokumenty,nejpozději do 3 pracovních dnů po
doručení žádosti.Dodatečně informace,včetně přesného znění požadavku odešle zadavatel současně všem dodavatelům,kteří požádali o
poskytnutí zadávací dokumentace nebo kterým byla zadávací dokumentace poskytnuta <.>
<br> 8.Zadávací lhůta,po kterou je uchazeč svoji nabídkou vázán:
<br> do 30.4.2015
<br> 9.Požadavky na způsob zpracování nabídkové ceny :
<br> Uchazeč stanoví nabídkovou cenu za celý předmět plnění vztahující se k předmětu zakázky,a to na základě ocenění Soupisu dodávek a
služeb s výkazem výměr,který je v příloze této výzvy.Nabídková cena musí obsahovat veškeré nutné náklady k realizací předmětu veřejně
zakázky včetně souvisejících nákladů uvedených v čl.2 teto Výzvy <.>
<br> Nabídková XXXX XXXX uvedena v CZK v členění: nabídková cena jednotlivých částí a celková nabídková XXXX XXX daně z přidané hodnoty <,>
daň z přidané hodnoty a celková nabídková XXXX s XXXX z přidané hodnoty <.>
<br> Zadávací dokumentace obsahuje soupis dodávek a služeb s výkaze...

Načteno

edesky.cz/d/74060

Meta

Veřejná zakázka  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Planá nad Lužnicí      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz