Město Horní Planá - UZSVM - výběrové řízení s aukcí - prodej smrku

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Horní Planá.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

UZSVM - výběrové řízení s aukcí - prodej smrku

11261/C/2017-HMSU Č.j.: UZSVM/C/8795/2017-HMSU
<br> Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových Rašínovo nábřeží 390/42,128 00 Praha 2 „ Uzemní pracoviště Ceské Budějovice,Prokišova 1202/5,371 03 Ceské Budějovice
<br> Z N Á M E N Í o VÝBĚROVÉM ŘÍZENÍ s AUKCÍ
<br> čis.11261/C/2017-HMSU ajeho podmínkách _ na zjištění zájemce o koupi movitých věcí v katastrálním území Cerná v Pošumaví
<br> Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových (dále jen „Úřaď'),jemuž podle 5 9 zákona č.219/2000 Sb <.>,o majetku České republiky a jejím vystupování v právních vztazích,ve znění pozdějších předpisů (dále XXX XXXXX č.XXX/XXXX Sb.),přísluší hospodařit s níže uvedeným majetkem státu,podle ust.š 21 a násl.vyhlášky č.62/2001 Sb <.>,o hospodaření organizačních složek státu a státních organizací s majetkem státu,ve znění pozdějších předpisů,po splnění všech zákonných podmínek
<br> vyhlašuje dne 15.5.2017
<br> výběrové řízení 3 aukci (dále též "VŘ") na prodej dále uvedeného majetku ve vlastnictví České republiky (dále jen "prodávaný majetek") <.>
<br> I.Prodávaný majetek
<br> - 1 ks smrk stoiíci na pozemku o.p.č.203/3,k.ú.Černá v Pošumaví
<br> II.Popis prodávaného majetku
<br> Jedná se o smrk & obvodem kmene ve výšce 1,3 m cca 200 cm.Strom je uschly,silně napadený kůrovcem.Smrk se nachází v těsné blízkosti lanového centra na pozemku p.p.č.203/3,k.ú.Černá v Pošumaví,mezi stavbami na pozemcích p.p.č.203/40 a 203/5.Pozemky jsou ve vlastnictví ČR,příslušnosti hospodařit Úzsvrvi.Stavby jsou ve vlastnictví Jihočeského autoklubu v ACR <.>
<br> Pozemek p.p.č.203/3,na kterém strom stojí,se nachází v rozsáhlém chráněném území.Vzhledem k blízkosti staveb a lanového centra je nutno dbát zvýšené opatrnosti při kácení předmětného smrku,aby nedošlo k poškození cizího majetku <.>
<br> Ill.Prohlídka prodávaného majetku
<br> Prohlídka prodávaného majetku se neuskuteční,prodávaný movitý majetek je volně přístupný <.>
<br> IV.Vyhlášená minimální kupní cena
<br> Vyhlášená minimální kupní cena prodávaného majetku činí 1200- Kč (slovy:jedentisicdvěsté korun českých) <.>
<br> V <.>
<br> _!
<br> Aukce a minimální příhoz ke zvýšení kupní ceny pro aukci
<br>.Aukce se koná bezprostředně po ukončení otevírání obálek s nabídkami
<br> Aukce proběhne formou podávání nabidek jimiž se bude zvyšovat nejvyšší nabídka kupní ceny v listinné podobě dosažená ve VŘ Minimální příhoz ke zvýšení kupní ceny pro aukci se stanovuje na částku 100,- Kč.Předsedající Komise si vyhrazuje právo tuto částku v průběhu aukce snížit dle vlastni úvahy <.>
<br> Vl.Učastníci výběrového řízení
<br>.Úřad nabízí prodávaný majetek k převodu fyzickým a právnickým osobám.Účastníkem VŘ
<br> mohou být fyzické osoby nebo právnické osoby <.>
<br>.Účastníkem VŘ se stává ten,kdo podal Úřadu písemnou nabidku,která splňuje náležitosti
<br> stanovené tímto Oznámením <.>
<br> Každý z účastníků VŘ může do VŘ podat pouze jednu nabídku <.>
<br> 4.Podáním nabídky účastník VŘ akceptuje podmínky VŘ a skutečnosti uvedené vpopisu
<br> prodávaného majetku <.>
<br> Vll.Podání nabídky a doručení obálek s nabídkami
<br> Nabídka se podává na formuláři „Nabídka a prohlášení účastníka VŘ“ v uzavřené (zalepené) obálce,na které musí být uvedeno označení adresáta (Úřadu) a která musí být opatřena zřetelným nápisem:
<br> „Výběrové řízení 9 aukci čis.11261/C/2017-HMSU - NEOTEVÍRAT !!!“ Formulář nabídky je přílohou tohoto oznámení <.>
<br> Obálka s nabídkou musí být Úřadu doručena do středy 24.5.2017,do 9:00 hod.včetně (dále jen „lhůta pro podání obálek s nabídkami“).Za okamžik doručení obálky s nabídkou je bez ohledu na způsob doručení považováno skutečné převzetí obálky s nabídkou podatelnou Úřadu na adrese:
<br> Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových,Územní pracoviště České Budějovice Prokišova 1202/5,371 03 České Budějovice
<br> Obálku s nabídkou lze doručit osobně,prostřednictvím držitele poštovní licence (dále jen „poštou“),kurýrní službou nebo jiným veřejným přepravcem.Za včasné podání obálky snabídkou odpovídá účastník.Případné zdržení doručení obálky s nabídkou zaviněné poštou,kurýrní službou či jiným veřejným přepravcem jde ktíži účastníka.Nabidky nelze doručit cestou datové schránky; na nabídky takto podané nebude brán zřetel <.>
<br> VIII.Prezence účastníků,otevírání obálek s nabídkami,aukce
<br> Prezence účastníků začíná ve středu 24.5.2017 v 9:00 hod.a končí v 9:30 hod.v kanceláři č.202.Prezencí se rozumí zápis do prezenční listiny v rozsahu: jméno/název právnické osoby,datum narození/IČO,bydliště/sídlo,(u právnických osob přítomný jednající prokáže oprávněnost zastupování nebo se vykáže úředně ověřeným pověřením k zastupování).Správnost osobních údajů bude ověřována dle občanského průkazu či jiného naroveň postaveného osobního dokladu.Účastníci,kteří se dostaví po 9: 30 hod.nebudou do prezenční listiny zapsáni,a tudíž se nebudou moci zúčastnit aukce
<br> 2.Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční ve středu 24.5.2017 v 9:30 hod.na Územním pracovišti Ceské Budějovice,v kanceláři č.202.Otevír...

Načteno

edesky.cz/d/731901

Meta

Prodej   Veřejná zakázka  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Další dokumenty od Město Horní Planá
16. 10. 2025
16. 10. 2025
16. 10. 2025
16. 10. 2025
14. 10. 2025
  ...a další
Více dokumentů od Město Horní Planá      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz