Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Brno.
Statutární město Brno - Magistrát města Brna
<br> O Z N Á M E N Í
<br> o vyhlášení výběrového řízení č.061/2017
<br> Tajemník Magistrátu města Brna
<br> vyhlašuje výběrové řízení na funkční místo úředníka/úřednice
<br> referent správních činností
s místem výkonu práce: Odbor správních činností
<br> Výběrové řízení vyhlašuje vedoucí úřadu v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb.<,>
<br> o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,ve znění
<br> pozdějších předpisů (dále XXX XXXXX č.XXX/XXXX Sb.) <.>
<br> Charakteristika pozice:
<br> Provádí komplexní výkon agend na úseku cestovních dokladů a občanských průkazů.Přijímá
<br> žádosti o vydání cestovních dokladů a občanských průkazů.Zpracovává údaje v agendovém
<br> informačním systému evidence cestovních dokladů (dále jen „AIS ECD“) a agendovém
<br> informačním systému evidence občanských průkazů v rozsahu stanoveném zvláštními
<br> právními předpisy.Poskytuje údaje z AIS ECD.Provádí v plném rozsahu správní řízení
<br> a vydává rozhodnutí týkající se agendy cestovních dokladů.Projednává přestupky v I.stupni
<br> správního řízení na úseku cestovních dokladů <.>
<br> Bližší informace o druhu práce podá: Mgr.XXXXX XXXXXXXX,tel.XXX XXX XXX <.>
<br>
<br> Platové podmínky se řídí zákonem č.262/2006 Sb <.>,zákoník práce,ve znění pozdějších
<br> předpisů a nařízením vlády č.564/2006 Sb <.>,o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných
<br> službách a správě,ve znění pozdějších předpisů (platová třída 8.– základní platový tarif od
<br> 14.540,- + příplatky dle nařízení vlády) <.>
<br>
<br> Kvalifikační předpoklady a požadavky:
<br> středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou <,>
<br> praktická znalost právních předpisů vztahujících se k vykonávané činnosti,tj.zejména:
– zákon č.133/2000 Sb <.>,o evidenci obyvatel a rodných číslech a o změně některých
<br> zákonů,ve znění pozdějších předpisů <,>
<br> – zákon č.328/1999 Sb <.>,o občanských průkazech,ve znění pozdějších předpisů <,>
– zákon č.329/1999 Sb <.>,o cestovních dokladech,ve znění pozdějších předpisů <,>
– zákon č.500/2004 Sb <.>,správní řád,ve znění pozdějších předpisů <,>
– zákon č.101/2000 Sb <.>,o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů,ve
<br> znění pozdějších předpisů <,>
<br> – zákon č.200/1990 Sb <.>,o přestupcích,ve znění pozdějších předpisů <,>
– zákon č.111/2009 Sb <.>,o základních registrech,ve znění pozdějších předpisů <.>
<br> dobrá znalost práce na PC – Word,Excel,Internet,Outlook <,>
<br> velmi dobré komunikační schopnosti,schopnost jednat s lidmi,vysoké pracovní nasazení <,>
samostatnost,pečlivost,spolehlivost <,>
<br> obecná orientace ve veřejné správě <.>
Dále výhodou:
<br> zkouška zvláštní odborné způsobilosti na úseku evidence obyvatel,občanských průkazů
a cestovních dokladů (povinnost složit zkoušku do 18 měsíců od vzniku pracovního
<br> poměru) <,>
<br> znalost některého světového jazyka (angličtina,němčina,francouzština) <.>
<br>
<br>
Termín nástupu: ihned po skončení výběrového řízení <.>
<br>
<br>
<br>
<br> Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka:
<br> stanovené § 4 zákona č.312/2002 Sb.:
<br> - státní občanství ČR nebo cizí státní občanství a trvalý pobyt v ČR <,>
<br> - věk minimálně 18 let <,>
<br> - způsobilost k právním úkonům a bezúhonnost <,>
<br> - ovládání jednacího jazyka <.>
<br> Náležitosti písemné přihlášky (§ 7 odstavec 4 zákona č.312/2002 Sb.):
<br> jméno,příjmení,titul,datum a místo narození,státní příslušnost,místo trvalého pobytu,číslo
<br> občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního občana) <,>
<br> datum a podpis.Uveďte rovněž telefonní spojení,název a číslo výběrového řízení
<br> a prohlášení o souhlasu s využitím osobních údajů výhradně pro potřeby výběrového řízení <.>
<br> K přihlášce je nutné připojit doklady (§ 6,odst.4 zákona č.312/2002 Sb.):
<br> - strukturovaný životopis <,>
<br> - výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce – získání viz poznámka
*)
<br> <,>
<br> - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání – ověření viz poznámka
*)
<br> <.>
<br> ___________________________________________________________________________
<br> Písemné přihlášky s příslušnými doklady vždy předejte či zašlete v uzavřené obálce
<br> označené číslem a názvem výběrového řízení do 30.května 2017 (včetně) na adresu:
<br> Magistrát města Brna
<br> Personální oddělení
<br> Dominikánské nám.1
<br> 601 67 Brno
<br> nebo předejte na podatelně Magistrátu města Brna,Malinovského nám.č.3 <.>
*)
Poznámka:
<br> Výpis z evidence rejstříku trestů lze na počkání získat např.na Magistrátu města Brna <,>
<br> Informačním středisku,Malinovského nám.3,dv.011 <.>
<br> Více na webových stránkách Informačního střediska MMB <.>
<br> Doklady požadované k výběrovému řízení je možno ověřit např.:
<br> - na Magistrátu města Brna,Informačním středisku,Malinovského nám.3,dv.019.<,>
- na Magistrátu města Brna,Personálním oddělení,Dominikánské nám.č.1.<,>
<br> s výjimkou listin uvedených v § 9 zákon...
Načteno
Meta
Nic nerozpoznáno
| Další dokumenty od Město Brno | ||
|---|---|---|
| 19. 12. 2025 | oznámení o možnosti vyzvednout listinu-rozhodnutí: Palackého náměstí 19a - změna stavby na bytový dů | |
| 19. 12. 2025 | rozhodnutí - povolení stavby: Tumaňanova 58b - změna stavby-vestavba podkroví | |
| 19. 12. 2025 | 159 EX 00498/20-2363 Dražební vyhláška | |
| 19. 12. 2025 | Stanovení místní úpravy provozu (OOP) na PK - VPÚK, ul. NN 83, Brno | |
| 19. 12. 2025 | Veřejná vyhláška stanovení PDZ - Tomešova, Tvrdého | |
| ...a další | ||