Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Rotava.
Město Rotava
<br> Sídliště 721,357 01 Rotava,lČO:2595 51 zastoupené starostkou města Ivou Kalátovou
<br> vyhlašuje výzvu na podání nabídky na veřejnou zakázku malého rozsahu
<br> Zpracování mzdové agendy Městského úřadu Rotava
<br> Shora uvedený zadavatel Vás timto současně vyzývá k podání nabídky a k prokázání splnění kvalifikace dle této výzvy <.>
<br> 1.Druh veřejné zakázky Veřejná zakázka malého rozsahu na služby <.>
<br> 2.Předmět veřejné zakázky Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je zabezpečení mzdové agendy pro zadavatele <.>
<br> Předmět plnění Předmětem zakázky zpracování mzdové agendy Městského úřadu Rotava v tomto rozsahu:
<br> převzetí mzdové agendy a personalistiky od stávajícího zpracovatele
<br> zpracování a výpočet mezd V návaznosti na platné předpisy; evidenční listy a mzdové listy
<br> přihlášeni ! odhlášení zaměstnanců na zdravotní pojišťovně a OSSZ do 8 dnů při nástupu nebo po skončení pracovního poměru
<br> zasílání plateb zákonného pojištění za zaměstnance a zaměstnavatele dle platných zákonů
<br> zajištění plateb pojištění odpovědnosti organizace za škodu při pracovním úrazu a nemocí z povolání <,>
<br> zasílání měsíčních hlášení o vyměřovacích základech a odvodech na zdravotní pojištění pro j ednotlivé zdravotní pojišťovny
<br> potvrzení tiskopisů (čtvrtletně a ročně) pro výplatu sociálních dávek,přídavků na dítě,sociální příplatek,příspěvek na dopravu a bydlení dle zákona 117/1995 Sb <.>,ve znění pozdějších předpisů <,>
<br> zpracování a odesílání žádosti na OSSZ (o proplacení ošetřovného,PPvM,nemocenských dávek) <,>
<br> náhrady mezd v době nemoci <,>
<br> výpočet a odvod zákonem stanovených odvodů a dalších povinných srážek (exekuce) výplatní pásky
<br> příprava příkazu k úhradě (mzdy,daň z příjmů,zdravotní pojištění,sociální zabezpečení,zákonné pojištění)
<br> potvrzování výše příjmů jednotlivých pracovníků <,>
<br> roční zúčtování daně z příjmů zaměstnance
<br> při skončení pracovního poměru vydáni potvrzení o zdanitelných příjmech ze závislé činnosti a o sražených zálohách
<br> potvrzení o srážkách na zápočtových listech,potvrzení průměrného výdělku při skončení pracovního poměru * zpracování výstupních dat zaměstnanců
<br> - vedení prohlášení pracovníků o XXXX z příjmů fyzických osob a provádí roč-ní vyúčtování daně na žádost pracovníka dle zákona
<br>.hlášení pro statistický úřad (čtvrtletně — práce a mzda,tiskopis 2-04; pololetně — nem.- úr 1-02; ročně _ ÚP _ podíl osob se ZP; roční UNP 4-01)
<br>.generuje statistické údaje za město do Informačního systému o platech.Provádí koordinaci zjišťování statistických údajů v rámci státní statistické služby za stanovený soubor zpravodajských jednotek,provádění kontrol,řešení závažných i orientačních chyb <,>
<br>.příprava podkladů pro kontroly a zastupování na úřadech
<br>.zpracování podkladu pro zaúčtování mezd ve formátu umožňujícím import do účetního SW klienta
<br> Zabezpečení výše uvedených požadavků se týká těchto pracovně právních vztahů (aktuální stav k 1.5.2017:
<br>.Počet stálých zaměstnanců na HPP: 45.Počet krátkodobých smluv na HPP max <.>
<br> (zaměstnanci v rámci výkonu veřejně prospěšných prací): 22 - Počet členů zastupitelstva města: 17 0 Počet DPP: 16.Počet DPČ: 24.Členové komisí (výplata 2x ročně): 16
<br> 3.Doba a místo plnění Předpoklad zahájení je v průběhu měsíce června 2017.Místo plnění: na základě dohody
<br> 4.Způsob hodnocení nabídek Nabídková cena 100%
<br> S.Požadované doklady:
<br> Prokázání kvalifikačních předpokladů:
<br> — kopie oprávnění k podnikání v oblasti plnění veřejné zakázky
<br> (výpis z obchodního rejstříku,živnostenský list,apod,)
<br> - čestné prohlášení uchazeče,že není v likvidaci,na jeho majetek nebyl prohlášen konkurs,není proti němu zahájeno konkurzní řízení,nemá daňové nedoplatky
<br> Prokázání technických kvalifikačních kritérií: —doložení kopií referencí subjektů,se kterými uchazeč spolupracuje
<br> Další požadované podklady: - čestné prohlášení o závaznosti nabídky
<br> 6.Způsob zpracování nabídkové ceny a platební podmínky:
<br> Uchazeč zpracuje nabídkovou cenu vlastní kalkulací dle zadávacích podmínek.Celková nabídková cena za plnění této zakázky bude stanovena jako maximální a uvedena s těmito údaji: XXXX XXX DPH,výše DPH a XXXX s DPH v české koruně <.>
<br> X.Způsob zpracování nabídky:
<br> Nabídka uchazeče bude zpracována a seřazena podle pořadí této výzvy.Nabídka bude dále obsahovat údaje o uchazeči v tomto členění:
<br> - obchodní jméno a právní forma uchazeče <,>
<br> — sídlo <,>
<br> — jména statutárních zástupců <,>
<br> — údaje a podklady požadované ve výzvě <.>
<br> 8.Lhůta a místo podání nabídek:
<br> Nabídka musí být zpracována v souladu se zadáním a doručena zadavateli nejpozději
<br> do 29.5.2017 do 11.00 hodin na podatelnu Městského úřadu Rotava,Sídliště 721,357 01
<br> Rotava.Nabídky budou přijímány pouze v písemné formě v uzavřených obálkách s označením „VŘ zpracování mzdové agendy— neotvírat“ Na obálce musí být uvedena adresa a obálka musí
<br> být opat...
Načteno
Meta
Veřejná zakázka
Další dokumenty od Město Rotava | ||
---|---|---|
11. 03. 2021 | Pozvánka a program I. zasedání valné hromady Dobrovolného svazku měst a obcí Kraslicka dne 19. 3. 2021 | |
10. 03. 2021 | Veřejnoprávní smlouva o poskytnutí dotace z rozpočtu města Rotava č. VPS 14/2021 subjektu SK Shotokan Ryu karate Rotava, z. s. (na činnost) | |
01. 03. 2021 | Program 4. zasedání Zastupitelstva Karlovarského kraje 8. 3. 2021 | |
23. 02. 2021 | Oznámení nálezu č. 8/2021 - Dioptrické brýle s černými obroučkami | |
23. 02. 2021 | Oznámení nálezu č. 9/2021 - Obojek z prošívané tkaniny s evidenční známkou | |
...a další |