Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Pardubický kraj.
llllílííllíílíllíílllílílllíllllljllílílllíllílíílííllílílííllí
<br> KUPŘPGGYNK7N
<br> KRAJSKÝ ÚŘAD PARDUBICKÉHO KRAJE
<br> odbor dopravy a silničního hospodářství
<br> 532 11 Pardubice.Komenského nám.125 tel.466026111 C.j.: ODSI—l-30794/2017-Li Pardubice 11.května 2017 Sp.zn.KrU 30790/2017
<br> Veřejná vyhláška Opatření obecné povahy
<br> Krajský úřad Pardubického kraje,odbor dopravy a silničního hospodářství,jako věcně a místně příslušný správní úřad dle ustanovení 5 124 odst.4 písm.b) a ustanovení 5 77 odst.1 písm.b) zákona č.361/2000 Sb <.>,o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o silničním provozu“),podle ustanovení 5 173 zákona č.500/2004 Sb <.>,správní řád,ve znění pozdějších předpisů (dále jen správní řád),na základě žádosti společnosti SWIETELSKY stavební s.r.0.(IČ 480 35 599),se sídlem v Českých Budějovicích 3,Pražská tř.495158,PSČ 370 04,o.2.Dopravní stavby VÝCHOD,oblast Pardubice,Tovární 1112,537 01 Chrudim (dále též
<br> „žadatel“),podané dne 27.dubna 2017,s t a n o v uj e přechodnou úpravu provozu na pozemní komunikací
<br> pro dopravní omezení a částečnou uzavírku silnice I.třídy č.34 v úseku mezi obcí Krouna a Borová a to umístěním přechodného doqavního značení dle příloh 1 - 5,které jsou nedílnou součástí tohoto stanovení,za podmínek:
<br> Dopravní značení proveďte jako: dopravní zařízení a přenosné svislé dopravní značky Velikost dopravního značení: základní rozměrová řada
<br> Provedení dopravního značení: retroreflexní
<br> Platnost úpravy: Podle rozhodnutí o částečné uzavírce silnice |/34 č.j.ODSH-30792/2017-Li,tj.od 22.května do 21.července 2017 <.>
<br> Důvod dopravního omezení:
<br> Obnova živičného povrchu vozovky v km 165,900 — 167,420 v rámci stavební akce „I/34 Františky,OZK“ <.>
<br> Osoba (oroanizace) odpovědná za řádně provedeni úpravy:
<br> p.XXXXX XXXXX,SWIETELSKY stavební s.r.o <.>,telefon 702 014 315 <.>
<br> Kontaktní osoba zodpovědná za dodavatele přechodného dopravního značení: p.XXXXXXXXX XXXXXX,Jast s.ro <.>,stř.Doudleby nad Orlicí,Rudé armády 45,PSČ 51742,telefon 724 120 406 <.>
<br> Další podminky pro osazení přechodně úpravy provozu:
<br> 1.Dopravní značky nesmí zasahovat do průjezdního profilu komunikace.Pro umístění přenosného dopravního značení nesmí být využívány sloupky stávajícího svislého dopravního značení <.>
<br> 2.Přenosné dopravní značky musí být umístěny na sloupcích červeno-bíle pruhovaných,spodní okraj přenosné dopravní značky musí být min.0,6 m nad niveletou vozovky <.>
<br> 3.Pokud není stanoveno jinak,umístění přenosných dopravních značek musí splňovat podmínky stanovené v TP č.66 - Zásady pro označování pracovních míst na pozemních komunikacích schválené MD ČR pod č.j.52/203-160-LEG/1,ze dne 12.12.2003 <.>
<br> 4.Ze strany žadatele — zhotovitele během provádění stavebních prací nesmí dojít k ohroženi BESIP a musí být dbáno o neporušenost a úplnost dopravního značení <.>
<br> 10 <.>
<br> 11.12 <.>
<br> Přenosné dopravní značení musí být umístěno přesně dle přiložených schémat <.>
<br> Vnitřní okraj značky bude 0,5 m až 2 m od okraje vozovky nebo chodníku (u vozovek se zpevněnou krajnici od vnějšího okraje zpevněné krajnice) <.>
<br> Vpřípadě rozporu přechodné úpravy provozu se stávající místní úpravou,musí být stávající dopravní značení zakryto nebo přeškrtnuto podle TP 66 <.>
<br> Viditelnost DZ musí být zajištěna mimo obec ze vzdálenosti 100 m a v obcí z 50 m.Vzájemná vzdálenost DZ musí být dle podmínek TP-66,v případě potřeby upřesněte na základě pokynů Policie ČR DI <.>
<br> V případě snížené viditelnosti musí být každá překážka silničního provozu řádně osvětlena (dle TP 66),to platí i pro vozidla stojící na krajnici nebo pracovní místo a jiné překážky na pozemní komunikaci <.>
<br> Dopravní zařízení 22,24 a dopravní značení A 15 musí být v případě snížené viditelnosti doplněna o výstražná světla oranžové barvy <.>
<br> Případné nerovností na vozovce budou označeny DZ A 7A „Nerovnost vozovky" <.>
<br> Silniční provoz bude veden v celém úseku stavby obousměrné po staveništi <.>
<br> Frézování vozovky bude řešeno jako posuvné pracovní místo o délce do 50 metrů,provoz bude řízen pracovníky stavby.Nerovností v komunikaci po vyfrézováni musí být řádně označeny <.>
<br> Před ukončením pracovní směny musí být vozovka dorovnána na niveletu min.50 mm pod původní úroveň vozovky,aby nerovnosti vozovky byly minimální <.>
<br> Provoz bude veden staveništěm s omezením rychlosti a s upozorněním „projíždíte stavbou".Dle toho musí být přizpůsobeno přechodné dopravní značení (snížení max.povolené rychlostí,nerovnost vozovky apod.) <.>
<br> Žadatel zajistí řízení provozu pomocí náležitě poučených a proškolených osob vybavených výstražným oblečením dle TP 66 <.>
<br> Po ukončení pracovní směny bude v místech,kde se vozovka zužuje 2 tři pruhu na dvou pruh,provoz řízen mobilní semaforovou soupravou.SSZ a jeho zdroj musí být pravidelně kontrolovány,aby nedošlo k výpadku činnosti SSZ
<br> Prac...
Načteno
Meta
Veřejná vyhláška Dopravní informace