Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Brno.
Statutární město Brno - Magistrát města Brna
O Z N Á M E N Í
<br> o vyhlášení výběrového řízení č.059/2017
<br> Tajemník Magistrátu města Brna
<br> vyhlašuje výběrové řízení na funkční místo úředníka/úřednice
<br> auditor
s místem výkonu práce: Odbor interního auditu a kontroly MMB
<br>
<br> Výběrové řízení vyhlašuje vedoucí úřadu v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících
<br> územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů (dále
<br> XXX XXXXX č.XXX/XXXX Sb.) <.>
<br>
<br> Charakteristika pozice:
<br> Provádí dílčí a analytické práce pro výkon interního auditu v působnosti statutárního města Brna <.>
<br> Zpracovává komplexně zprávy z provedených interních auditů,přičemž odpovídá za obsahovou
<br> a věcnou správnost,zejména vzhledem k zadání.Provádí interní audit u Magistrátu města Brna
<br> a Městské police Brno,při němž zejména zjišťuje,zda jsou dodržovány právní předpisy,přijatá
<br> opatření a stanovené postupy,zda jsou včas rozpoznávána rizika a zda jsou přijímána opatření
<br> k jejich vyloučení nebo zmírnění,zda řídící kontroly poskytují primátorovi města Brna
<br> spolehlivé a včasné informace,zda je zavedený vnitřní kontrolní systém dostatečně účinný a zda
<br> reaguje včas na změny ekonomických,právních,provozních a jiných podmínek <.>
<br>
<br> Bližší informace o druhu práce podá:
<br> Ing.XXXXX XXXXXXXXXXXX,vedoucí Oddělení interního auditu Odboru interního auditu a kontroly
<br> tel.č.: 542 172 251 <.>
<br>
<br> Platové podmínky se řídí zákonem č.262/2006 Sb <.>,zákoník práce,ve znění pozdějších
<br> předpisů a nařízením vlády č.564/2006 Sb <.>,o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných
<br> službách a správě,ve znění pozdějších předpisů (platová třída 11 – platový tarif od 18.590,- Kč
<br> + příplatky dle nařízení vlády) <.>
<br>
<br> Kvalifikační předpoklady a požadavky:
- vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu,ekonomického směru <,>
- velmi dobrá orientace v právních předpisech upravujících činnost obcí <,>
- velmi dobrá orientace v právních předpisech vztahující se k vykonávané činnosti: zákon
<br> č.320/2001 Sb <.>,o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon
<br> o finanční kontrole),ve znění pozdějších předpisů,vyhláška č.416/2004 Sb <.>,kterou se
<br> provádí zákon o finanční kontrole,ve znění pozdějších předpisů <,>
<br> - výborné komunikační schopnosti a písemný projev <,>
- výborná uživatelská znalost práce na PC <,>
- velmi dobrá schopnost jednat s lidmi,vysoké pracovní nasazení,odpovědnost,pečlivost <,>
<br> flexibilita,samostatnost,organizační schopnosti <,>
<br>
<br> Dále výhodou:
<br> - zkušenosti v oboru <,>
- běžná znalost alespoň jednoho světového jazyka (angličtina,němčina,francouzština,ruština) <.>
<br>
<br> Termín nástupu: po ukončení výběrového řízení
<br>
<br> Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka
<br> stanovené § 4 zákona č.312/2002 Sb.jsou:
<br> - státní občanství ČR nebo cizí státní občanství a trvalý pobyt v ČR <,>
- věk minimálně 18 let <,>
<br>
<br> - způsobilost k právním úkonům a bezúhonnost <,>
- ovládání jednacího jazyka <.>
<br>
<br> Náležitosti písemné přihlášky (§ 7 odstavec 4 zákona č.312/2002 Sb.):
<br> jméno,příjmení,titul,datum a místo narození,státní příslušnost,místo trvalého pobytu,číslo
<br> občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního občana),datum
<br> a podpis.Uveďte rovněž telefonní spojení,název a číslo výběrového řízení a prohlášení
<br> o souhlasu s využitím osobních údajů výhradně pro potřeby výběrového řízení <.>
<br>
<br> K přihlášce je nutné připojit doklady (§ 6,odst.4 zákona č.312/2002 Sb.):
<br> - strukturovaný životopis <,>
- výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce – získání viz poznámka*) <,>
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání – ověření viz poznámka*) <.>
___________________________________________________________________________
<br> Písemné přihlášky s příslušnými doklady vždy předejte či zašlete v uzavřené obálce
<br> označené číslem a názvem výběrového řízení do 26.5.2017 (včetně) na adresu:
<br> Magistrát města Brna
<br> Personální oddělení
<br> Dominikánské nám.1
<br> 601 67 Brno
<br> nebo předejte na podatelně Magistrátu města Brna,Malinovského nám.č.3 <.>
<br>
*)
Poznámka:
<br> Výpis z evidence rejstříku trestů lze na počkání získat např.na Magistrátu města Brna <,>
<br> Informačním středisku,Malinovského nám.3,dv.011 <.>
<br> Více na webových stránkách Informačního střediska MMB <.>
<br> Doklady požadované k výběrovému řízení,je možno ověřit např.:
<br> - na Magistrátu města Brna,Informačním středisku,Malinovského nám.3,dv.019.<,>
- na Magistrátu města Brna,Personálním oddělení,Dominikánské nám.č.1 <.>
s výjimkou listin uvedených v § 9 zákona č.21/2006 Sb <.>,o ověřování shody opisu nebo kopie
<br> s listinou a o ověřování pravosti podpisu a o změně některých zákonů,ve znění pozdějších
<br> předpisů (např.listin opatřených plastickým textem nebo ...
Načteno
Meta
Nic nerozpoznáno
Další dokumenty od Město Brno | ||
---|---|---|
19. 09. 2025 | Oznámení o přerušení dodávky elektrické energie | |
19. 09. 2025 | Oznámení o přerušení dodávky elektrické energie | |
19. 09. 2025 | Preventivní opatření v malochovech drůbeže k zabránění šíření NCD a AI | |
19. 09. 2025 | Veř. vyhláška PDZ - Masarykova, Kapucínské nám. - oprava římsy balkonu | |
19. 09. 2025 | Seznam nalezených věcí ke zveřejnění v týdnu od 15.09.2025-19.09.2025 | |
...a další |