Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Náměšť nad Oslavou.
MĚSTO NÁMĚŠŤ NAD OSLAVOU
Masarykovo nám.104,675 71 Náměšť nad Oslavou,IČ: 00289965
<br> VÝZVA VÍCE ZÁJEMCŮM
<br>
MĚSTO NÁMĚŠŤ NAD OSLAVOU
podle směrnice č.3/2017 (kategorie B) pro zadávání veřejných zakázek města Náměště nad Oslavou vyzývá zájemce k předložení nabídky
<br> na provedení díla
<br> VÝMĚNA STÁVAJÍCÍCH OKEN ZA PLASTOVÁ,ZŠ HUSOVA NÁMĚŠŤ NAD OSLAVOU
<br>
1.Vymezení předmětu plnění zakázky:
Náhrada stávajících oken ZŠ Husova Náměšť nad Oslavou <.>
Zakázka se týká následujících položek:
Položka č <.>
Počet [ks]
Barva
Rozměry [šířka x výška] [mm]
<br> 1
20
Bílá
1 180 x 1 610
<br> 2
13
Bílá
1 180 x 880
<br> 3
1
Bílá
570 x 880
<br>
Zadavatel upozorňuje,že všechny výše uvedené rozměry jsou orientační <.>
<br> Zadavatel požaduje použití minimálně 5 komorových profilů bílé barvy,celoobvodového bezpečnostního kování,výztuhy v rámu i křídle,mikroventilace a zasklení argonem plněným dvojsklem s Uw = 1,1 W/m2K a menší.Požadovaná okna jsou bez žaluzií <.>
Součástí díla bude rovněž demontáž stávajících výplní včetně vnitřních parapetů,jejich ekologická likvidace,dodávka a montáž vnitřních plastových komůrkových parapetů s odolným povrchem vč.příslušenství,bílé okenní kliky,zednické a zapravovací práce z vnitřní strany včetně výmalby špalet oken.Stávající venkovní parapety budou přizpůsobeny nově montovaným výplním otvorů <.>
Náčrt požadovaných výplní s orientačními rozměry je přílohou č.1 této výzvy <.>
<br> Předpokládaná hodnota veřejné zakázky činí: 300.000,- Kč bez DPH <.>
<br> 2.Doba a místo plnění
Doba plnění: červenec 2017 – srpen 2017 <.>
Místo plnění: Husova 579,675 71 Náměšť nad Oslavou <.>
<br> 3.Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů
Zadavatel požaduje v nabídkách doložit:
· čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti dle §74 Zákona č.134/2016 Sb.o zadávání veřejných zakázek <,>
· kopii živnostenského listu,případně výpis z obchodního rejstříku <,>
· dodané výrobky doložit certifikátem na vlastnosti výrobku nebo dokladem o zkoušce výrobku dokladované českou zkušební laboratoří <.>
<br> 4.Způsob hodnocení nabídek
Nabídky budou hodnoceny podle nejnižší nabídkové ceny <.>
Výběr nejvýhodnější nabídky provede odbor SMM Městského úřadu Náměšť nad Oslavou,tento bude předložen RM k rozhodnutí o přidělení zakázky <.>
<br> 5.Požadavky na jednotný způsob zpracování ceny
Nabídková XXXX XXXX zpracována XXXX XXXX XXXXXXX pro kompletní provedení celého díla a bude uvedena v návrhu smlouvy o dílo a v krycím listu nabídky (příloha č.2) v členění: XXXX XXX DPH,DPH,cena vč.DPH <.>
<br> 6.Prohlídka místa plnění
Není stanovena <.>
Vítěznému uchazeči bude umožněno přesné zaměření stavebních otvorů.Toto zaměření je nutné,míry udávané v této výzvě vč.příloh jsou informativní <.>
<br>
7.Lhůta a místo pro podávání nabídek
Nabídky doručte do 10:00 hod.dne 29.5.2017 osobně nebo poštou na podatelnu Městského úřadu Náměšť nad Oslavou,Masarykovo nám.104,675 71 Náměšť nad Oslavou v zalepené obálce označené názvem soutěže a nápisem neotvírat <.>
Nabídky,které nebudou do výše uvedeného termínu Zadavateli doručeny,nebudou hodnoceny <.>
<br> 8.Jako další podmínky soutěže Zadavatel stanoví
Uchazeč jako součást nabídky předloží návrh smlouvy,který bude mj.obsahovat vymezení předmětu plnění dle odst.1 této výzvy,dobu plnění dle odst.2 této výzvy a záruční lhůtu v minimální délce trvání 60 měsíců a bude podepsaný oprávněnou osobou Uchazeče <.>
Zadavatel je oprávněn požadovat předložení vzorků použitých materiálů <.>
<br> 9.Práva Zadavatele
Zadavatel si vyhrazuje právo:
· změnit nebo zrušit výzvu <,>
· změnit nebo doplnit soutěžní podmínky (vždy všem Uchazečům shodně) <,>
· odmítnout veškeré předložené nabídky <,>
· zrušit předmětnou zakázku <,>
· nevracet Uchazečům podané nabídky <,>
· jednat o předloženém návrhu smlouvy <,>
· náklady na zpracování nabídek Zadavatel nehradí <.>
<br>
<br>
V Náměšti nad Oslavou dne ………….<.>
<br>
……………………………………
Bc.XXXX XXXXX
vedoucí odboru SMM
<br> Příloha č.X – náčrt požadovaných výplní s orientačními rozměry
Položka č.1 (20 ks) Položka č.2 (13 ks)
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Položka č.3 (1 ks)
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
KRYCÍ LIST NABÍDKY
Pro veřejnou zakázku malého rozsahu
<br> VÝMĚNA STÁVAJÍCÍCH OKEN ZA PLASTOVÁ,ZŠ HUSOVA NÁMĚŠŤ NAD OSLAVOU
ÚČASTNÍK ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ (obchodní firma)
<br>
Sídlo
(celá adresa včetně PSČ)
<br>
IČ
<br>
DIČ
<br>
Kontaktní osoba
<br>
Datová schránka
<br>
Tel
<br> Email
<br>
<br>
KOMUNIKAČNÍ ADRESA PRO VZÁJEMNÝ STYK MEZI ZADAVATELEM A DODAVATELEM
(pouze pro případ,že komunikační adresa se liší od adresy sídla uchazeče)
Obchodní firma nebo jméno
<br>
Poštovní adresa včetně PSČ
<br>
Elektronická adresa
<br>
Datová schránka
<br>
Upozornění
Doručení písemnosti na uvedenou adresu nebo do datové schránky se považuje za doručení účastníkovi zadávacího řízení <.>
<br>
<br> ÚDAJ URČENÝ KE ZVEŘEJNĚNÍ PŘI OTEVÍRÁNÍ OBÁLEK S NABÍDKAMI
Nabídková cena celkem bez DPH
……………,- Kč
<br> DPH
……………,- Kč
<br> Nabídková cena celkem včetně DPH
……………,- Kč
<br...
Načteno
Meta
Veřejná zakázka