MČ Brno - Jundrov - Smlouva o dílo

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede MČ Brno - Jundrov.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Smlouva o dílo

1
<br> S M L O U V A O D Í L O
/uzavřená dle ust.§ 2586 a násl.zák.č.89/2012 Sb.<,>
občanský zákoník,v platném znění (dále jen „o.z.“)/
<br>
OBJEDNATEL: Statutární město Brno,městská část Brno-Jundrov
Zastoupen: Ivanou Fajnorovou,jednající starostkou městské části Brno-Jundrov <,>
<br> oprávnění jednat ve věcech technických: XXXX XXXXXXXXX <,>
tel.: XXX XXX XXX,e-mail: majetek@jundrov.brno.cz
<br> Se sídlem: Veslařská 56,637 00 Brno
IČO: 44 99 27 85
DIČ: CZ44992785
Bankovní spojení: Komerční banka,a.s <.>,č.ú.: 43-6815810247/0100
<br> na straně jedné jako o b j e d n a t e l (dále jen „objednatel“)
a
<br> ZHOTOVITEL: ………………………………………………………………………………….<.>
Telefon: ………………………………………………………………………………….<.>
E-mail: ………………………………………………………………………………….<.>
Jednající: ……………………………………… nar.…………………………………… <.>
<br> bytem………………………………………………………………………….<.> <.>
tel.: ……………………… <.>,e-mail: ………………………………………….<.>
oprávnění jednat ve věcech technických (stavbyvedoucí):
………………………………………………………………………………….<.>
Se sídlem: ………………………………………………………………………………….<.>
IČO: …………………………… <.>
DIČ: …………………………… <.>
Plátce DPH: …………………………… <.>
Bankovní spojení: ………………………………………………………………………………….<.>
<br> na straně druhé jako z h o t o v i t e l (dále jen „zhotovitel“)
<br>
níže uvedeného dne,měsíce a roku uzavřeli následující
<br>
smlouvu o dílo:
<br> I <.>
<br>
PŘEDMĚT A ÚČEL SMLOUVY
<br> 1.Zhotovitel se zavazuje,že pro objednatele provede a objednateli řádně a včas předá dílo <,>
tj.kompletně zhotovenou stavbu „Oprava schodiště před BD Jasanová 18“,a to
včetně zkoušek,dokumentace skutečného provedení díla a provozních předpisů na dílo
a objednatel se zavazuje za provedení předmětného díla zaplatit cenu,blíže
specifikovanou v čl.III.této smlouvy <.>
<br> 2.Zhotovitel provede dílo v kvalitě stanovené příslušnými právními předpisy podle
projektové dokumentace ve stupni DPS,vypracované Ing.Radkem Vlašínem,a to
v rozsahu nabídkového rozpočtu,který jako příloha č.1 tvoří nedílnou součást této
smlouvy <.>
<br> 3.Místem plnění je pozemek parc.č.1688/1 v kat.území Jundrov,obec Brno,okres
Brno-město <.>
<br>
<br>
<br> 2
<br> II <.>
<br>
PROVEDENÍ DÍLA (DOBA PLNĚNÍ)
<br> 1.Zahájení práce na zhotovení díla: červen 2017
<br> 2.Dokončení díla do: osmi týdnů od podpisu smlouvy
<br> 3.Čl.II <.>,bod 2.této smlouvy lze po vzájemné dohodě smluvních stran upravit v rámci
písemného dodatku přiměřeným prodloužením doby plnění nutné k řádnému
vypracování předmětu plnění <.>
<br>
<br>
III <.>
<br>
CENA DÍLA A JEJÍ ÚHRADA
<br> 1.Cena díla se sjednává vzájemnou dohodou smluvních stran a v souladu se zákonem
<br> č.526/1990 Sb <.>,o cenách,ve znění pozdějších předpisů,a to jako XXXXX XXXX v celkové
výši ………………….….<.>,- Kč,(slovy: …………………………………………………………
korunčeských).K ceně prací bude připočtena daň z přidané hodnoty ve výši platné v době
uskutečnění zdanitelného plnění <.>
<br>
XXXX XXX DPH ………………….<.>
DPH XX% X,- Kč
<br>
Cena vč.DPH ………………….<.>
<br>
DPH odvede objednatel (zákazník) <.>
<br>
2.Cena díla byla určena na základě položkového rozpočtu,který je dle vzájemné dohody
smluvních stran úplný,závazný a konečný <.>
<br>
3.Cena díla zahrnuje práce dle projektové dokumentace v rozsahu výkazu výměr
obsažených v zadávací dokumentaci.Vedle ceny vlastního provedení díla cena obsahuje
rovněž náklady na:
<br> - vytýčení sítí;
- zajištění bezpečného přístupu k objektu;
- bezpečnostní opatření (pracovníků,chodců,vozidel apod.);
- mobilní oplocení
- zajištění zařízení staveniště a úhradu veškerých nákladů na jeho řízení <,>
<br> provozování a likvidaci;
- poplatky za řádnou likvidaci odpadů;
- koordinaci prací s firmou provádějící rekonstrukci parkoviště Jasanová
- vyhotovení a předání dokumentace skutečného provedení díla ve 3
<br> vyhotoveních v tištěné podobě a v jednom vyhotovení v digitální formě na CD
ve formátu pdf;
<br> - kompletní předání díla včetně provedení a předání protokolů z předepsaných
zkoušek,revizí a předání dokumentace prokazující jakost použitých a skutečně
použitých a zabudovaných materiálů či výrobků;
<br> - zisk zhotovitele a náklady na veškeré další práce a činnosti a služby nutné
ke splnění veřejné zakázky a k řádné realizaci díla v rozsahu dle čl.I.této
smlouvy <.>
<br>
<br>
<br>
<br> 3
<br> 4.Cena díla bude fakturována nejdříve po uplynutí 10-ti pracovních dnů ode dne předání
a převzetí díla bez vad a nedodělků,přičemž zhotovitel bere na vědomí,že objednatel
neposkytuje žádné zálohy na cenu díla <.>
<br>
5.Lhůta splatnosti faktury činí 30 dnů ode dne doručení faktury objednateli.Nedílnou
<br> součástí faktury bude doklad o předání a převzetí díla,když datum uvedené v tomto
dokladu musí odpovídat datu zdanitelného plnění,které je uvedeno na faktuře.Objednatel
je oprávněn fakturu vrátit do dne splatnosti na faktuře uvedené,avšak pouze za
podmínky,že faktura nebude obsahovat veškeré náležitosti stanovené právními předpisy
viz shora.V takovém případě zhotovitel vystaví fakturu opravenou,a to s novým
termínem splatnosti.Faktura bude objednatelem následně uhrazena bezhotov...

Načteno

edesky.cz/d/718113

Meta

Územní plánování   Rozpočet   Zákon 106/1999   EIA   Veřejná zakázka  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od MČ Brno - Jundrov      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz