Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Kvasice.
SMLOUVA o DÍLO MSP/0412017
<br> uzavřená ve smyslu 5 2585 — 2535 zákona č.8972012 Sb <.>,občanský zákoník
<br> 1.Smluvní strany
<br> 1 <.>
<br> 2P
<br> Objednatel: Obec Kvasice
<br> Adresa: Nám.A.Dohnala 18,768 21 Kvasice
<br> Zastoupeny: XXXXXXX XXXXX - starosta obce
<br> „ Tel.: XXX 358 041,724 189 504,email: starosta©kvasícecz
<br> |C:_ 00287385
<br> DIC: CZOO287385
<br> Ejankovni spojeni: Česká spořitelna a.s <.>
<br> C.účtu: 148311535910800
<br> Zhotovitel: MSPro s.r.o <.>
<br> Adresa: Františka Kokeše 1057,758 24 Hulín Společnost je zapsána v obchodním rejstříku Krajského soudu v Brně,oddíl C,vložka 80182
<br> Zastoupeny: ing.Liborem Maluškem — jednatelem společností
<br> IC: 02071673
<br> Daňový režim: Neplátce DPH
<br> Bankovní spojení: KB,a.s <.>,Kroměříž
<br> Č.účtu: 107-553320022770100
<br>.ředmět díla
<br> 2.1 <.>
<br> 2.2 <.>
<br> Zhotovitel se zavazuje provést a předat objednateli dilo konkretizované vbodě 2.2.a objednateí se zavazuje zpusobem dohodnutým vtéto smlouvě spolupůsobit pů realizaci díla a zaplatit za zhotovení dila cenu stanovenou v čl.4.této smlouvy <.>
<br> Předmětem díla je organizace a kompletní administrace výběrového řízeni pro akci: „Kvasice,kabelizace V0 a MRI ul.Zahradní,Příčná,Bělovská,Čtvrtky“ v souladu s metodickým pokynem pro oblast zadávání zakázek pro programově období 2014-2020.Tato zakázka je veřejnou zakázkou malého rozsahu dle 5 27 zákona č.13472016 Sb <.>,o zadáváni veřejných zakázek a je v souladu s 5 31 zákona zadávána mimo zadávací řízení.Organizace zahrnuje následující činnosti:
<br> Zpracování Oznámení výběrového řízení <,>
<br> Odeslání Oznámení výběrového řízení zadavatelem vybraným dodavatelům <,>
<br> Zpracování odpovědí na případné dotazy zájemců k vyjasnění zadávacích podmínek <,>
<br> Pořízení potřebných dokumentů pro zabezpečení průběhu přijímání nabídek <,>
<br> Připravení dokumentů pro otevírání obálek s nabídkami,včetně sestavení Protokolu o otevírání obálek s nabídkami <,>
<br> Připravení podkladů pro hodnoticí komisí pro posouzení hodnocení nabídek <,>
<br> Připravení čestného prohlášení členů ípřipadně náhradnikuí hodnotící komise <,>
<br> Zpracování protokolů z jednání komise pro posouzení a hodnocení nabídek až po vypracování závěrečného Protokoiu o posouzení a hodnocení nabídek <,>
<br> Pňpraveni oznámení přidělení zakázky uchazečům <,>
<br> Kompletaci archivní dokumentace o průběhu zadání <.>
<br> Str.1
<br> 3.Termín plnění
<br> 3.1.Provedení díla se sjednávají touto smlouvou následující lhůty plnění: Termíny budou stanoveny na základě dohody mezi objednatelem a zhotovitelem <.>
<br> 4.Cena prací
<br> 4.1.Cena díla celkem konkretizovaněho v čl.2.2.této smlouvy se sjednává dohodou obou smluvních stran ve výši 29 000 Kč <.>
<br> 4.2.Sjednaná cena je cenou nejvýše přípustnou.5.Platební podmínky
<br> 5.1.Po předání archivní dokumentace výběrového řízení bude zhotovitelem vystavena faktura za plnění ve výši 29 000,- Kč,v případě zrušeni výběrové řízení bude zhotovitelem vystavena faktura ve výši 14 000,- Kč <.>
<br> 5.2.Objednatel se zavazuje uhradit fakturu nejpozději do 14 dnů po jejím doručení objednateli a termínem splatnosti se rozumí datum připsání částky úhrady na účet zhotovitele <.>
<br> 5.3.Ph nedodržení terminu platby bude zhotovitelem uplatněn úrok z prodlení dle právního přepisu.6.Způsob plnění
<br> 6.1.Dokumentace výběrového řízení k archivaci bude zhotovitelem předána v on'ginálu v písemné podobě.6.2.Místem plnění jsou kanceláře zhotovitele <.>
<br> 6.3.Místem předáni jsou kanceláře objednatele <.>
<br> 7.Ukončení smlouvy
<br> 7.1.Jiným způsobem než splněním lze tuto smlouvu ukončit: - písemnou dohodou smluvních stran,- písemnou vypovědi doručenou druhé smluvní straně <.>
<br> 7.2.Každá ze smluvních stran je oprávněna tuto smlouvu vypovědět i bez udání důvodu,a to písemnou výpovědi doručenou druhé straně.Výpovědní doba činí 1 měsíc a začíná běžet prvního dne kalendářního měsíce,který bezprostředně následuje po kalendářním měsíci,v němž byla výpověď doručena druhé smluvní straně.V takovém případě má zhotovitel nárok na zaplacení skutečně vynaložených nákladů <.>
<br> 8.2vláštní ujednání
<br> 8.1.Zhotovitel je povinen dilo provést podle smlouvy,řádně a vdohodnute době.<.> Je-Ii pro provedení dila stanovena závazná technická norma nebo zákon,musi provedení odpovidat této normě,nebo zákonu <.>
<br> 8.2.Při zhotovení dila postupuje zhotovitel samostatně.Zhotovitel se však zavazuje respektovat pokyny Objednatele týkající se díla <.>
<br> 9.2ávěrečná uiednání
<br> 9.1.Právní vztahy vyplývající z této smlouvy,které tato smlouva výslovně neupravuje,se řídí obecně závaznými právními předpisy <.>
<br> 9.2.Smlouva je zhotovena ve 2 stejnopisech,z nichž 1 obdrží objednatel a 1 zhotovitel <.>
<br> 9.3.Smlouva obsahuje 3 strany <.>
<br> 9.4,Smlouvu lze měnit jen písemným dodatkem,který musí potvrdit obě smluvní strany <.>
<br> Str.2
<br> 10.Plná moc
<br> 101.Podpisem této smlouvy uděluje objednavatel zhotoviteli plnou moc,aby mohl jménem a n...
Načteno
Meta
Veřejná zakázka
Další dokumenty od Obec Kvasice | ||
---|---|---|
25. 12. 2024 | Rozpočtové opatření obce Kvasice č.12/2024 | |
19. 12. 2024 | Schválený rozpočet DSO Mikroregion Jižní Haná na rok 2025 | |
19. 12. 2024 | Schválený střednědobý výhled rozpočtu DSO Mikroregion Jižní Haná na období 2026 - 2028 | |
18. 12. 2024 | Usnesení 12.veřejného zasedání Zastupitelstva obce Kvasice | |
13. 12. 2024 | Oznámení o vyhlášení právního předpisu -Název právního předpisu: o místním poplatku za obecní systém odpadového hospodářství 2025 | |
...a další |