Městys Holany - Příloha - Informace k zasílání složenek pro platby daně z nemovitých věcí od roku 2017

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Městys Holany.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Příloha - Informace k zasílání složenek pro platby daně z nemovitých věcí od roku 2017

Informační leták pro poplatníky daně z nemovitých věcí
<br> Informace k zasílání složenek pro platby daně z nemovitých věcí od roku 2017
<br> Složenky pro placeni daně z nemovitých věci jsou ve většině případů centrálně zpracovávány a rozesílány poplatníkúm,kteří jsou fyzickými osobami nebo právnickými osobami,které nemají zřízenu datovou schránku.Fyzickým osobám,které nejsou pňhíášeny k placení dané prostřednictvím SIPO a nejsou přihlášený ke službě zasílání údajů pro placeni daně na e-mail,je zasílána daňová složenka,označená jako Poštovní poukázka A - doklad WDS,která nepodléhá poštovnimu poplatku.Právnickým osobám,které nemají zřízenu datovou schránku,je zasílána standardní složenka typu A,která podléhá poštovnímu poplatku podle platného ceníku České pošty.Právnickým osobám,které mají zřízenu datovou schránku a XXXXXX XXX výše daně sdělena platebním výměrem,je namísto složenky zasílána do datové schránky informace o daňové povinnosti <.>
<br> Daň z nemovitých věcí spravuje v České republice 14 finančních úřadů se sídlem vjednotlivých krajských městech a v hlavním městě Praze.Finanční úřady vykonávají správu této daně na území příslušného kraje a hlavního města Prahy (dále jen „příslušný kraj") prostřednictvím svých územních pracovišť,u nichž jsou uloženy daňové spisy poplatníků <.>
<br> Daň : nemovitých věcí se stanovuje za všechny nemovité věci poplatníka na území příslušného kraje.Má-li poplatník daně více nemovitých věcí,které se nacházejí v obvodech místní působnosti dvou nebo
<br> více ňnančních úřadů,tj.na území více krajů nebo na území hl.města Prahy a jednoho nebo více krajů,jsou do obálek vkládány společně složenky za všechny tyto finanční úřady <.>
<br> Pro platbu daně z nemovitých věcí u každého z dotčených finančních úřadů je poplatníkovi daně zasílána jedna složenka,pokud jeho daň u tohoto finančního úřadu činí nejVýše 5 000 Kč,nebo dvě složenky,pokud je tato daň vyšší než 5 000 Kč a platí se tedy ve dvou splátkách.Daň vyšší než 5 000 Kč lze však zaplatiti najednou jedinou složenkou,a to v termínu první splátky dané <.>
<br> Jed notlivé složenky jsou opatřeny názvem a číslem účtu místně příslušného finančního úřadu (tj.toho finančního úřadu,vjehož obvodu místní působnosti se nemovitá věc nachází),kterému je příslušná platba určena <.>
<br> Na alonží složenky,tj.na její horni oddělítelně části,jsou uvedeny tyto důležité údaje:
<br> a celková výše daně z nemovitých věcí na rok 2017 <,>
<br>.výše a termíny splatnosti splátek <,>
<br>.stav daňového účtu poplatníka,tj.případný přeplatek nebo nedoplatek na XXXX z nemovitých věci <,>
<br>.spravující územní pracoviště finančního úřadu,kde má poplatník uložen daňový spis k XXXX z nemovitých věcí,a jehož prostřednictvím komunikuje s ňnančnim úřadem <.>
<br>.<.>.<.>.<.>.K.“V.<.>.- E P TEK <.>
<br> Vzájmu zajištění možnosti plynulého placeni daně v pokladnách finančních úřadů jsou složenky rozesílány v pořadí nezávislém na místní působnosti finančních úřadů.Proto je třeba počítat s tím,že v jednotlivých lokalitách neobdrží všichni poplatníci složenky současné,ale budou postupně rozesílány tak,aby poslední z nich poplatníci obdrželi nejpozději do 19.května 2017 <.>
<br> Jestliže poplatník podá daňové přiznání po 31.lednu zdaňovacího období a v něm vypočtená daň se liší od částky daně uvedené na složence,uhradí daň ve výši vypočtené v daňovém přiznání,případně ve výši,kterou mu správce daně sdělí platebním výměrem nebo hromadným předpisným seznamem.Pokud poplatník uhradil daň z nemovitých věcí na rok 2017 již před obdržením složenky,použije složenku pro kontrolu již uhrazené částky daně a k doplacení případného rozdílu <.>
<br> Ve specifických případech mohou být složenky i nadále zasílány či jinak distribuovány (např.prostřednictvím obcí) jednotlivými finančními úřady.Tuto možnost mohou jednotlivé finanční úřady zvolit podle konkrétních podmínek v daných lokalitách v zájmu včasného a efektivního doručení složenek poplatníkům <.>
<br> Důležitéupozoměníz-nnrf.=.<.>.<.> ".'l- “|| I'lll '1.'-.\ —'-'*|.-|| -“n-!'_“" -.'11'c_cl'"ll"'rr'--r.-.-__.<.>._ |_.<.> r'._._.<.> '"-.MW Orgánem,který vyměřuje daň,je vždy místně příslušný tinanční
<br> úřad.Veškeré dotazy.podněty,odvoláni apod.proto zasílejte vždy na adresu územního pracoviště místně příslušného finančního úřadu,uvedeného na složenee <.>
<br> 25MF-lnf1D-vzorč.10 'l
<br> Upozornění na novou službu Finanční správy České republiky:
<br> Zasílání údajů pro placení daně e-mailem
<br> V souvislosti se zasíláním složenek na úhradu daně : nemovitých věcí (dále jen „daň") upozorňujeme,že od zdaňovacího období roku 201? Finanční správa České republiky umožňuje v rámci klientského přístupu k poplatníkům dané využít nové služby spočívající v zasílání údajů pro placení daně prostřednictvím e-mailu <.>
<br> Jestliže se poplatník přihlásí k zasílání údajů pro placení daně e-mailem,namísto složenky obdrží každoročně před splatností první splátky daně jednu e-mailovou zprávu na jím určenou e-mailovou adresu a v příloz...

Načteno

edesky.cz/d/710381

Meta

Nic nerozpoznáno


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Městys Holany      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz