Obec Jestřabí v Krkonoších - Reklamační řád-pitná voda

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Jestřabí v Krkonoších.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

reklamační řád-pitná voda (124.35 kB)
Reklamační řád dodávky pitné vody
<br>
I.Obecná ustanovení
<br> Obec Jestřabí v Krkonoších,jako dodavatel vody z vodovodu vydává ve smyslu § 36,odst <.>
3,písm.g zákona č.274/2001 Sb.o vodovodech a kanalizacích pro veřejnou potřebu a o
změně některých zákonů a v návaznosti na zákon č.634/1992 Sb <.>,o ochraně spotřebitele
v platném znění,tento reklamační řád <.>
<br> Reklamační řád stanovuje rozsah a podmínky odpovědnosti za vady vody dodané
vodovodem a reklamaci poskytovaných služeb v souvislosti se zajištěním dodávky vody <,>
způsob a místo jejich uplatnění včetně nároků vyplývajících z této odpovědnosti <.>
<br> Reklamační řád se vztahuje na dodávku vody z vodovodu realizovaných na základě písemné
smlouvy uzavřené podle § 8,odst.6 výše uvedeného zákona <.>
<br>
<br> II.Rozsah a podmínky reklamace
<br> Odběratel má právo uplatnit vůči dodavateli odpovědnost za vady a reklamaci:
<br> a) u dodávky vody
<br> - na jakost dodávané vody
<br> - na množství dodané vody,na její vysoký nebo nízký tlak
<br> Reklamaci uplatňuje odběratel :
<br> - písemně na adresu pro doručování písemností uvedenou ve smlouvě o dodávce vody nebo
elektronicky na adresu obec@jestrabivkrk.cz
<br> - osobně v kanceláří obecního úřadu v provozní době od 07:00 do 15:00 hod s tím,že
v případě ústně uplatněné reklamace je zaměstnanec dodavatele přijímající reklamaci
povinen sepsat o tomto písemný záznam <.>
<br> - V případě reklamace jakosti dodávané vody,kdy může dojít ke škodě na majetku nebo
ohrožení zdraví osob,lze reklamaci uplatnit telefonicky na tel.čísle +420 724 179 452
<br> Písemná reklamace musí obsahovat:
<br> - jméno a příjmení odběratele <,>
<br> - adresu odběratele <,>
<br> - místo odběru vody <,>
<br> - popis vady nebo reklamace <.>
<br>
<br>
<br> Stejné údaje jsou nezbytné pro reklamaci uplatněnou telefonicky.Zaměstnanec dodavatele
pověřený přijímáním telefonicky podaných reklamací je povinen vyhotovit o takto podané
reklamaci písemný záznam s uvedením výše specifikovaných údajů ne...

Načteno

edesky.cz/d/7083033

Meta

Nic nerozpoznáno


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Obec Jestřabí v Krkonoších      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz