Město České Budějovice - stanovení přechodné úpravy provozu - Pražská tř., Fr. Šrámka v ČB - stavební úpravy místní komunikace

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město České Budějovice.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

OOP - Metrostav.pdf (324,2 kB)

str.1
<br>
<br> Magistrát města České Budějovice
O d b o r d o p r a v y a s i l n i č n í h o h o s p o d á ř s t v í
<br> n á m.P ř e my s l a O t a ka r a I I.1 / 1
<br>
<br>
<br>
Magistrát města České Budějovice
<br> Ing.XXXXXXXX XXXX
<br> Odbor dopravy a silničního hospodářství
<br> Kněžská 19
<br> 370 92 České Budějovice
<br>
<br> Internet: http://www.c-budejovice.cz
<br>
<br>
<br>
<br> sp.zn.: ODSH/5688/2017 Tr Vyřizuje: Tel.: E-mail: Datum:
<br> č.j.: ODSH/5688/2017-2 Ing.Truhlářová 386804408 truhlarovah@c-budejovice.cz 20.4.2017
<br>
<br>
VEŘEJNÁ VYHLÁŠKA
<br> OPATŘENÍ OBECNÉ POVAHY
<br> STANOVENÍ PŘECHODNÉ ÚPRAVY PROVOZU
<br>
Odbor dopravy a silničního hospodářství Magistrátu města České Budějovice jako příslušný orgán státní
<br> správy pro stanovení místní a přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích podle § 124 odst.6
<br> zákona č.361/2000 Sb.o provozu na pozemních komunikacích,ve znění pozdějších předpisů
<br> (dále jen „zákon č.361/2000 Sb.“),obdržel dne 13.4.2017 žádost navrhovatele:
<br> Metrostav a.s.<,>
<br> IČO 00014915,Koželužská 4/2450,180 00 Praha
<br> o stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích.Správní orgán v souladu
<br> s ustanovením § 171 zákona č.500/2004 Sb <.>,správní řád,ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon
<br> č.500/2004 Sb.“),na základě vyjádření Policie ČR,kr.řed.- DI v Českých Budějovicích č.j.KRPC-
<br> 5656107-2/ČJ-2017-020106 ze dne 10.4.2017 a dále v souladu s ustanovením § 77 odst.1,odst.2,odst <.>
<br> 4 zákona č.361/2000 Sb.tímto
<br> s t a n o v u j e
<br> přechodnou úpravu provozu
<br>
<br> na místní komunikaci v ulici Pražská tř <.>,Fráni Šrámka,Kostelní v Českých Budějovicích pro
<br> zajištění bezpečnosti a plynulosti silničního provozu po dobu výstavby ochranného ostrůvku na novém
<br> přechodu pro chodce v ulici Pražská tř.(u křižovatky s ulicí Fr.Šrámka) a dále po dobu provádění
<br> stavebních úprav místní komunikace v ulici Fr.Šrámka – viz harmonogram DIO:
<br>  výstavba ochranného ostrůvku na Pražské tř.22.4.– 7.5.2017 DIO 14
<br>  výstavba jízdního pruhu v ulici Fráni Šrámka 22.4.– 18.7.2017 DIO 15
<br>  výstavba SSZ na přechodu pro chodce v ulici Fráni Šrámka 8.5.– 20.5.2017 DIO 16
<br>
<br> Podmínky pro provedení a osazení:
<br> 1.Žadatel je povinen zajistit,aby pracovníci nepřemisťovali schválené dopravní značení a
nedocházelo tak k rozšiřování záboru a s tím souvisejícímu nadměrnému zúžení jízdního
<br> profilu místní komunikace v ulici Pražská tř.a Fráni Šrámka <.>
<br> 2.Provedení a umístění dopravního značení musí být v souladu s vyhláškou č.294/2015 Sb <.>,kterou
se provádí pravidla provozu na pozemních komunikacích a úprava a řízení provozu na pozemních
<br>
<br> viz rozdělovník
<br>
<br>
zn.ODSH/5688/2017-2
<br>
<br>
<br> str.2
<br>
<br> komunikacích,ve znění pozdějších předpisů,technickými podmínkami TP 66 „Zásady
<br> pro označování pracovních míst na pozemních komunikacích“,II.vydání a dle příslušných platných
<br> technických norem.Veškeré dopravní značení bude provedeno základní velikosti podle TP 66
<br> v reflexním provedení <.>
<br> 3.Všechny součásti dopravních značek (patka,sloupek,značka,uchycení) musí být schváleného typu <.>
Trvalé dopravní značení,které je v rozporu s přechodným dopravním značením,bude překryto
<br> a po ukončení akce uvedeno do původního stavu <.>
<br> 4.Při realizaci přechodné úpravy provozu nesmí dojít k znečištění nebo poškození dotčené pozemní
komunikace <.>
<br> 5.Po skončení účinnosti tohoto opatření obecné povahy bude přechodné dopravní značení neprodleně
odstraněno a stávající dopravní značení bude uvedeno do původního stavu <.>
<br>
<br> O d ů v o d n ě n í:
<br> Dne 13.4.2017 podal navrhovatel: Metrostav a.s <.>,IČO 00014915,Koželužská 4/2450,180 00 Praha <,>
<br> žádost o stanovení přechodné úpravy provozu na pozemní komunikaci Pražská tř <.>,Fráni Šrámka,Kostelní
<br> v Českých Budějovicích pro zajištění bezpečnosti a plynulosti silničního provozu po dobu výstavby
<br> ochranného ostrůvku na novém přechodu pro chodce v ulici Pražská tř.(u křižovatky s ulicí Fr.Šrámka) a
<br> dále po dobu provádění stavebních úprav místní komunikace v ulici Fr.Šrámka.K uvedené žádosti se
<br> vyjádřila Policie ČR,kr.řed.– DI v Českých Budějovicích č.j.KRPC-5656107-2/ČJ-2017-020106 ze
<br> dne 10.4.2017 <.>
<br> Správní orgán shora uvedenou žádost řádně posoudil a zhodnotil předmětné přechodné dopravní značení
<br> jako nezbytné pro zachování bezpečnosti silničního provozu v dané lokalitě.Na základě uvedených
<br> skutečností správní orgán stanovil přechodnou úpravu provozu na shora uvedených pozemních
<br> komunikací tak,jak je uvedeno ve výrokové části tohoto opatření obecné povahy <.>
<br>
<br> Poučení:
<br> Podle § 173 odst.2 zákona č.500/2004 Sb.proti opatření obecné povahy nelze podat opravný prostředek <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Ing.XXXXXXXX XXXX
<br> vedoucí odboru dopravy a silničního hospodářství
<br> Magistrátu města České Budějovice
<br>
<br> Toto opatření obecn...

IGY2_14.pdf (2,4 MB)

Pr

<br> sk
á t
<br> říd
a
<br> ulice Fr.Šrámka
<br> OC IGY2
<br> Vj
ez
<br> d h
ote
<br> l C
lar
<br> ion
<br> uli
ce
<br> K
os
<br> tel

<br> B
U
<br> S
<br> B
U
<br> S
<br> B
U
<br> S
<br> B
U
<br> S
<br> B20a
<br> 30
<br> A15
<br> A
<br> 6
b
<br> Z
<br> 4
<br> a
<br> C
<br> 4
<br> b
<br> Z
<br> 4
<br> a
<br> S
<br> 7
<br>
<br> Z
<br> 4
a
<br> S
<br> 7
<br>
<br> Z
<br> 4
<br> a
<br> S
<br> 7
<br>
<br> Z
<br> 4
<br> a
<br> S
<br> 7
<br>
<br> Z
<br> 4
<br> a
<br> S
<br> 7
<br>
<br> Z
<br> 4
<br> a
<br> S
<br> 7
<br>
<br> Z
<br> 4
<br> a
<br> S
<br> 7
<br>
<br> Z
<br> 4
<br> a
<br> S
<br> 7
<br>
<br> Z
<br> 4
<br> a
<br> S
<br> 7
<br>
<br> Z
<br> 4
<br> a
<br> S
<br> 7
<br>
<br> P
2
<br> P
<br> 4
<br> Z
<br> 2
<br> E
1
3
<br> U
Z
<br> A
V
<br> Ř
E
<br> N
<br> C
H
<br> O
D
<br> N
ÍK
<br> E
<br> 1
<br> 3
<br> U
<br> Z
<br> A
<br> V
<br> Ř
<br> E
<br> N
<br> C
<br> H
<br> O
<br> D
<br> N
<br> Í
K
<br> A
6
b
<br> I
P
<br> 1
9
<br> E
8
d
<br> B
<br> 2
<br> 0
<br> a
<br> 3
<br> 0
<br> A
<br> 1
<br> 5
<br> A
<br> 6
<br> b
<br> B
<br> 2
<br> 8
<br> B
<br> 2
<br> 8
<br> I
P
<br> 1
<br> 1
<br> a
<br> P2
0
<br>
m
<br> B
<br> 2
<br> 8
<br> B
<br> 2
<br> 8
<br> P
<br> 2
<br> E
<br> 8
<br> d
<br> E
<br> 8
<br> d
<br> Z
<br> 2
<br> Z
<br> 4
<br> b
<br> C
<br> 4
<br> a
<br> B
<br> 2
<br> 0
<br> a
<br> 3
<br> 0
<br> E
<br> 1
<br> 3
<br> U
<br> Z
<br> A
<br> V
<br> Ř
<br> E
<br> N
<br> P
<br> R
<br> O
<br>
C
<br> H
<br> O
<br> D
<br> C
<br> E
<br> P
<br> Ř
<br> E
<br> C
<br> H
<br> O
<br> D
<br> ZÁBRANA DLE VYHL.398/2009 SB <.>
<br> ZÁBRANA DLE VYHL.398/2009 SB <.>
ZÁBRANA DLE VYHL.398/2009 SB <.>
<br> E
1
3
<br> U
Z
<br> A
V
<br> Ř
E
<br> N
<br> C
H
<br> O
D
<br> C
E
<br> ZA
8
<br> 0m
<br> P
Ř
<br> E
C
<br> H
O
<br> D
P
<br> R
O
<br> Z
<br> 4
<br> a
<br> C
<br> 4
<br> b
<br> M
<br> I
N
<br> <.>
<br> 3
<br> <,>
0
<br> A
<br> 6
<br> b
<br> Z
<br> 4
<br> a
<br> S
<br> 7
<br>
<br> A
<br> 6
<br> b
<br> Pr

<br> sk
á t
<br> říd
a
<br> E
<br> 1
<br> 3
<br> U
<br> Z
A
<br> V
Ř
<br> E
N
<br> Z
A
<br> 1
7
5
m
<br> C
<br> H
<br> O
<br> D
<br> N
<br> Í
K
<br>
<br> IP
1
8
b
<br> Z
<br> 4
b
<br> S
<br> 7
<br>
<br> Z
4
b
<br> S
<br> 7
<br>
<br> Z
<br> 4
b
<br> S
<br> 7
<br>
<br> Z
4
b
<br> C
<br> 4
a
<br> Z
4
b
<br> S
7
<br>
<br> Z
4
b
<br> S
7
<br>
<br> Z
4
b
<br> S
7
<br>
<br> Z
4
b
<br> S
<br> 7
<br>
<br> IP
1
8
b
<br> 4
<,> 0
<br> 0
<br> STAVĚNÝ OSTRŮVEK PŘECHODU PRO CHODCE
<br> STÁVAJÍCÍ VDZ
<br> 2
<,> 0
<br> 0
<br> E
<br> 8
d
<br> A
<br> 6
<br> b
<br> B
<br> 2
0
a
<br> 3
0
<br> A
<br> 1
5
<br> Z
4
b
<br> S
7
<br>
<br> A
<br> 6
<br> b
<br> Z
<br> 4
<br> b
<br> S
<br> 7
<br>
<br> Z
<br> 4
<br> b
<br> S
<br> 7
<br>
<br> Z
4
b
<br> C
<br> 4
a
<br> Z
4
b
<br> S
7
<br>
<br> 4
<,> 0
<br> 0
1
<,> 7
<br> 0
<br> Z
<br> 2
<br> Z
<br> 2
<br> I
P
<br> 6
<br> DIO 14 - 2.etapa
<br> 1 : 500
<br> 1:500 4xA4
<br> Zenkl CB s.r.o <.>
<br> VED.PROJEKTANT
<br> ZOD.PROJEKTANT
KRESLIL
<br> XXXXX XXXXXXXXX
<br> AKCE:
<br> OBJEDNATEL:
<br> DATUM:
<br> DRUH DOK.:
<br> Zenkl CB s.r.o <.>
<br> IČO: 281 31 339 tel: 386 360 807
<br> Jírovcova 2,370 01 České Budějovice
<br> www.zenklcb.cz zenkl@zenklcb.cz
<br> VED.PROJEKTANT
<br> ZOD.PROJEKTANT
KRESLIL
<br> Ing.XXXXXX XXXXX
<br> AKCE:
<br> OBJEDNATEL:
<br> DATUM:
<br> DRUH DOK.:
<br> Ateliér 8000,Radniční137/7,České Budějovice,37001
<br> DIO - IGY I,II
<br> 16 040 Z1
<br> DIO 14 - 2.etapa
<br> Ing.XXXXXX XXXXX
<br> X
<br> TOTO DIO BUDE PLATNÉ OD 15.4.DO 15.5.2017
<br> AutoCAD SHX Text
Fráni Šrámka
<br> AutoCAD SHX Text
Kostelní
<br> AutoCAD SHX Text
Kostelní
<br> AutoCAD SHX Text
Pražská
<br> AutoCAD SHX Text
hotel Gomel
<br> AutoCAD SHX Text
sv.Václav
<br> AutoCAD SHX Text
parkoviště
<br> AutoCAD SHX Text
1147/2%%c
<br> AutoCAD SHX Text
1221/22
<br> AutoCAD SHX Text
1281/18
<br> AutoCAD SHX Text
1282/16
<br> AutoCAD SHX Text
1283/14
<br> AutoCAD SHX Text
1284/12
<br> AutoCAD SHX Text
1285/1%%c
<br> AutoCAD SHX Text
1286/8
<br> AutoCAD SHX Text
1287/6
<br> AutoCAD SHX Text
1288/4
<br> AutoCAD SHX Text
1289/2
<br> AutoCAD SHX Text
129%%c/5
<br> AutoCAD SHX Text
1291/7
<br> AutoCAD SHX Text
1493/1%%c
<br> AutoCAD SHX Text
1492/2
<br> AutoCAD SHX Text
23%%c6/14
<br> AutoCAD SHX Text
1273/1
<br> AutoCAD SHX Text
1274/3
<br> AutoCAD SHX Text
kino Vesmír
<br> AutoCAD SHX Text
1255/19
<br> AutoCAD SHX Text
1257/23
<br> AutoCAD SHX Text
Skuherského
<br> AutoCAD SHX Text
SOU dopravní
<br> AutoCAD SHX Text
1222/24
<br> AutoCAD SHX Text
2239/16
<br> AutoCAD SHX Text
1231/2%%c
<br> AutoCAD SHX Text
123%%c/18
<br> AutoCAD SHX Text
1229/1
<br> AutoCAD SHX Text
2%%c84/47
<br> AutoCAD SHX Text
2%%c67/41
<br> AutoCAD SHX Text
hřiště
<br> AutoCAD SHX Text
parkoviště
<br> AutoCAD SHX Text
Pražská
<br> AutoCAD SHX Text
F.Šrámka
<br> AutoCAD SHX Text
Kostelní
<br> AutoCAD SHX Text
Telekomunikační ústředna
<br> AutoCAD SHX Text
Telecom
<br> AutoCAD SHX Text
DUBEN 2017
<br> AutoCAD SHX Text
DIO
<br> truhlarovah
Textový rámeček
IGY 2 - DIO 14
<br> truhlarovah
Textový rámeček

IGY 2_16_2_etapa_.pdf (1,4 MB)

Pr

<br> sk
á t
<br> říd
a
<br> ulice Fr.Šrámka
<br> OC IGY2
<br> Vj
ez
<br> d h
ote
<br> l C
lar
<br> ion
<br> uli
ce
<br> K
os
<br> tel

<br> B
U
<br> S
<br> B
U
<br> S
<br> B
U
<br> S
<br> P
2
<br> P
<br> 4
<br> B
2
0
a
<br> 3
0
<br> A
1
5
<br> B
<br> 2
<br> 0
<br> a
<br> 3
<br> 0
<br> Z
<br> 4
<br> a
<br> I
P
<br> 6
<br> Z
<br> 4
<br> a
<br> Z
<br> 4
<br> a
<br> Z
<br> 4
<br> a
<br> Z
2
<br> E
1
3
<br> U
Z
<br> A
V
<br> Ř
E
<br> N
<br> C
H
<br> O
<br> D
N
<br> ÍK
<br> Pr

<br> sk
á t
<br> říd
a
<br> Z
<br> 4
<br> a
<br> Z
4
a
<br> Z
<br> 4
<br> a
<br> Z
<br> 4
<br> a
<br> Z
<br> 4
<br> a
<br> Z
<br> 4
<br> a
<br> Z
<br> 4
<br> a
<br> Z
<br> 4
<br> a
<br> E
<br> 8
<br> d
<br> E
<br> 8
<br> d
<br> Z
<br> 4
<br> b
<br> C
<br> 4
<br> a
<br> Z
<br> 4
<br> a
<br> C
<br> 4
<br> b
<br> A
<br> 6
<br> b
<br> A
<br> 6
a
<br> E
<br> 8
d
<br> B
<br> 2
<br> 0
<br> a
<br> 3
<br> 0
<br> A
<br> 1
<br> 5
<br> B
<br> 2
<br> 8
<br> B
<br> 2
<br> 8
<br> A
<br> 6
<br> b
<br> I
P
<br> 1
<br> 0
<br> a
<br> E
<br> 1
<br> 3
<br> 1
<br> 4
<br> 0
<br> m
<br> B
<br> 2
<br> I
P
<br> 1
9
<br> I
P
<br> 1
<br> 0
<br> b
<br> E
<br> 1
<br> 3
<br> 1
<br> 4
<br> 0
<br> m
<br> I
P
<br> 1
<br> 0
<br> b
<br> E
<br> 1
<br> 3
<br> 1
<br> 4
<br> 0
<br> m
<br> P
<br> 4
<br> P
<br> 4
<br> P
<br> 2
<br> DOPRAVNÍ ZNAČENÍ DIO IGY - 14
<br> DOPRAVNÍ ZNAČENÍ DIO IGY - 14
<br> STÁVAJÍCÍ VDZ
<br> Z
<br> 4
<br> a
<br> Z
4
a
<br> Z
<br> 4
<br> a
<br> Z
<br> 4
<br> b
<br> Z
<br> 4
b
<br> A
<br> 6
<br> b
<br> A
<br> 6
<br> b
<br> E
8
d
<br> A
6
a
<br> Z
<br> 2
<br> E
<br> 1
<br> 3
U
<br> Z
<br> A
<br> V
<br> Ř
<br> E
<br> N
<br> P
<br> R
<br> O
<br>
C
<br> H
<br> O
<br> D
<br> C
<br> E
<br> P
<br> Ř
<br> E
<br> C
<br> H
<br> O
<br> D
<br> Z
4
a
<br> S
7
<br>
<br> Z
<br> 4
<br> b
<br> S
<br> 7
<br>
<br> Z
<br> 4
<br> b
<br> C
<br> 4
<br> a
<br> Z
<br> 4
<br> a
<br> S
<br> 7
<br>
<br> I
P
<br> 4
b
<br> B
<br> 2
<br> 8
<br> B
<br> 2
<br> 8 I
P
<br> 1
<br> 1
<br> a
<br> P2
0
<br>
m
<br> M
<br> I
N
<br> <.>
<br> 3
<,>
0
<br> B
2
0
a
<br> 3
0
<br> A
1
5
<br> IP
1
8
b
<br> E
<br> 8
<br> d
<br> A
<br> 6
<br> b
<br> I
P
<br> 1
8
b
<br> B
<br> 2
0
a
<br> 3
<br> 0
<br> A
6
b
<br> A
<br> 1
5
<br> PROVÁDĚNÁ ČÁST PŘEKOPU
<br> A
<br> 6
<br> b
<br> DIO 16 - 2.etapa
<br> 1 : 250
<br> 1:500 6xA4
<br> Zenkl CB s.r.o <.>
<br> VED.PROJEKTANT
<br> ZOD.PROJEKTANT
KRESLIL
<br> XXXXX XXXXXXXXX
<br> AKCE:
<br> OBJEDNATEL:
<br> DATUM:
<br> DRUH DOK.:
<br> Zenkl CB s.r.o <.>
<br> IČO: 281 31 339 tel: 386 360 807
<br> Jírovcova 2,370 01 České Budějovice
<br> www.zenklcb.cz zenkl@zenklcb.cz
<br> VED.PROJEKTANT
<br> ZOD.PROJEKTANT
KRESLIL
<br> Ing.XXXXXX XXXXX
<br> AKCE:
<br> OBJEDNATEL:
<br> DATUM:
<br> DRUH DOK.:
<br> Ateliér 8000,Radniční137/7,České Budějovice,37001
<br> DIO - IGY I,II
<br> 16 040 Z1
<br> DIO 16 - 2.etapa
<br> Ing.XXXXXX XXXXX
<br> X
<br> TOTO DIO BUDE PLATNÉ OD 8.5.DO 15.5.2017
<br> SOUBĚŽNĚ S TÍMTO DIO BUDE PROBÍHAT DIO 14 - 1.ETAPA
<br> AutoCAD SHX Text
Fráni Šrámka
<br> AutoCAD SHX Text
Fráni Šrámka
<br> AutoCAD SHX Text
Kostelní
<br> AutoCAD SHX Text
Kostelní
<br> AutoCAD SHX Text
Pražská
<br> AutoCAD SHX Text
28.října
<br> AutoCAD SHX Text
hotel Gomel
<br> AutoCAD SHX Text
sv.Václav
<br> AutoCAD SHX Text
parkoviště
<br> AutoCAD SHX Text
1219/3
<br> AutoCAD SHX Text
1218/5
<br> AutoCAD SHX Text
1217/7
<br> AutoCAD SHX Text
1216/9
<br> AutoCAD SHX Text
1147/2%%c
<br> AutoCAD SHX Text
1221/22
<br> AutoCAD SHX Text
1298/2
<br> AutoCAD SHX Text
1299/4
<br> AutoCAD SHX Text
1281/18
<br> AutoCAD SHX Text
1282/16
<br> AutoCAD SHX Text
1283/14
<br> AutoCAD SHX Text
1284/12
<br> AutoCAD SHX Text
1285/1%%c
<br> AutoCAD SHX Text
1297/23
<br> AutoCAD SHX Text
1296/21
<br> AutoCAD SHX Text
1286/8
<br> AutoCAD SHX Text
1287/6
<br> AutoCAD SHX Text
1288/4
<br> AutoCAD SHX Text
1289/2
<br> AutoCAD SHX Text
1295/19
<br> AutoCAD SHX Text
1294/17
<br> AutoCAD SHX Text
1293/15
<br> AutoCAD SHX Text
1492/2
<br> AutoCAD SHX Text
131%%c/2%%c
<br> AutoCAD SHX Text
13%%c9/22
<br> AutoCAD SHX Text
13%%c8/24
<br> AutoCAD SHX Text
13%%c7/26
<br> AutoCAD SHX Text
13%%c6/28
<br> AutoCAD SHX Text
13%%c5/3%%c
<br> AutoCAD SHX Text
13%%c1/32
<br> AutoCAD SHX Text
13%%c%%c/6
<br> AutoCAD SHX Text
23%%c6/14
<br> AutoCAD SHX Text
1273/1
<br> AutoCAD SHX Text
1274/3
<br> AutoCAD SHX Text
kino Vesmír
<br> AutoCAD SHX Text
2%%c81/35
<br> AutoCAD SHX Text
1257/23
<br> AutoCAD SHX Text
Skuherského
<br> AutoCAD SHX Text
Jihočeská univerzita
<br> AutoCAD SHX Text
SOU dopravní
<br> AutoCAD SHX Text
1222/24
<br> AutoCAD SHX Text
1223/26
<br> AutoCAD SHX Text
1224/28
<br> AutoCAD SHX Text
1225/3%%c
<br> AutoCAD SHX Text
1226/32
<br> AutoCAD SHX Text
1228/34
<br> AutoCAD SHX Text
1227/2
<br> AutoCAD SHX Text
1212/4
<br> AutoCAD SHX Text
2239/16
<br> AutoCAD SHX Text
1231/2%%c
<br> AutoCAD SHX Text
123%%c/18
<br> AutoCAD SHX Text
1229/1
<br> AutoCAD SHX Text
2%%c86/51
<br> AutoCAD SHX Text
2%%c85/49
<br> AutoCAD SHX Text
2%%c84/47
<br> AutoCAD SHX Text
2%%c68/43
<br> AutoCAD SHX Text
2%%c67/41
<br> Aut...

IGY 2_16_1_etapa.pdf (1,4 MB)

Pr

<br> sk
á t
<br> říd
a
<br> Družba
<br> ulice Fr.Šrámka
<br> OC IGY2
<br> Vj
ez
<br> d h
ote
<br> l C
lar
<br> ion
<br> uli
ce
<br> K
os
<br> tel

<br> B
U
<br> S
<br> B
U
<br> S
<br> B
U
<br> S
<br> B
U
<br> S
<br> P
2
<br> P
<br> 4
<br> B
2
0
a
<br> 3
0
<br> A
1
5
<br> B
<br> 2
<br> 0
<br> a
<br> 3
<br> 0
<br> Z
<br> 4
<br> a
<br> I
P
<br> 6
<br> Z
<br> 2
<br> E
<br> 1
<br> 3
<br> U
<br> Z
<br> A
<br> V
<br> Ř
<br> E
<br> N
<br> P
<br> R
<br> O
<br>
C
<br> H
<br> O
<br> D
<br> C
<br> E
<br> P
<br> Ř
<br> E
<br> C
<br> H
<br> O
<br> D
<br> Z
<br> 4
<br> a
<br> Z
<br> 4
<br> a
<br> Z
<br> 4
<br> a
<br> Z
2
<br> E
1
3
<br> U
<br> Z
A
<br> V
Ř
<br> E
N
<br> C
<br> H
<br> O
<br> D
<br> N
<br> ÍK
<br> Pr

<br> sk
á t
<br> říd
a
<br> Z
<br> 4
<br> a
<br> Z
<br> 4
<br> a
<br> Z
<br> 4
<br> a
<br> Z
<br> 4
<br> a
<br> Z
<br> 4
<br> a
<br> Z
<br> 4
<br> a
<br> Z
<br> 4
<br> a
<br> Z
<br> 4
<br> a
<br> E
<br> 8
<br> d
<br> E
<br> 8
<br> d
<br> Z
<br> 4
<br> b
<br> C
<br> 4
<br> a
<br> Z
<br> 4
<br> a
<br> C
<br> 4
<br> b
<br> A
<br> 6
<br> b
<br> B
<br> 2
<br> 0
<br> a
<br> 3
<br> 0
<br> A
<br> 1
<br> 5
<br> B
<br> 2
<br> 8
<br> B
<br> 2
<br> 8
<br> A
<br> 6
<br> b
<br> POSUNUTÍ DOPRAVNÍHO ZNAČENÍ
<br> I
P
<br> 1
<br> 0
<br> a
<br> E
<br> 1
<br> 3
<br> 1
<br> 4
<br> 0
<br> m
<br> B
<br> 2
<br> I
P
<br> 4
b
<br> I
P
<br> 1
9
<br> I
P
<br> 1
<br> 0
<br> b
<br> E
<br> 1
<br> 3
<br> 1
<br> 4
<br> 0
<br> m
<br> I
P
<br> 1
<br> 0
<br> b
<br> E
<br> 1
<br> 3
<br> 1
<br> 4
<br> 0
<br> m
<br> P
<br> 4
<br> P
<br> 4
<br> P
<br> 2
<br> STÁVAJÍCÍ VDZ
<br> Z
<br> 4
a
<br> C
<br> 4
b
<br> Z
4
a
<br> Z
<br> 4
<br> a
<br> Z
<br> 4
<br> a
<br> Z
<br> 4
<br> b
<br> Z
<br> 4
b
<br> Z
<br> 4
<br> a
<br> Z
<br> 4
<br> a
<br> 1
<,> 0
<br> 0
<br> A
<br> 6
<br> b
<br> A
<br> 6
<br> b
<br> E
8
d
<br> B
2
0
a 3
<br> 0
<br> A
6
b
<br> E
<br> 1
3
<br> U
Z
<br> A
V
<br> Ř
E
<br> N
<br> Z
A
<br> 1
7
5
m
<br> C
H
<br> O
<br> D
N
<br> ÍK
<br> E
1
3
<br> UZ
AV
<br> ŘE
N
<br> CH
OD
<br> CE
ZA
<br> 85
m
<br> PŘ
EC
<br> HO
D
<br> PR
O
<br> A
<br> 6
<br> b
<br> IP
1
8
b
<br> I
P
<br> 1
8
b
<br> M
<br> I
N
<br> <.>
<br> 3
<br> <,>
0
<br> B
<br> 2
<br> 8
<br> B
<br> 2
<br> 8 I
P
<br> 1
<br> 1
<br> a
<br> P2
0
<br>
m
<br> E
<br> 8
<br> d
<br> A
<br> 6
<br> b
<br> A
1
5
<br> PROVÁDĚNÁ ČÁST PŘEKOPU
<br> DIO 16 - 1.etapa
<br> 1 : 250
<br> 1:500 6xA4
<br> Zenkl CB s.r.o <.>
<br> VED.PROJEKTANT
ZOD.PROJEKTANT
<br> KRESLIL
<br> XXXXX XXXXXXXXX
<br> AKCE:
<br> OBJEDNATEL:
<br> DATUM:
<br> DRUH DOK.:
<br> Zenkl CB s.r.o <.>
<br> IČO: 281 31 339 tel: 386 360 807
<br> Jírovcova 2,370 01 České Budějovice
<br> www.zenklcb.cz zenkl@zenklcb.cz
<br> VED.PROJEKTANT
ZOD.PROJEKTANT
<br> KRESLIL
<br> Ing.XXXXXX XXXXX
<br> AKCE:
<br> OBJEDNATEL:
<br> DATUM:
<br> DRUH DOK.:
<br> Ateliér 8000,Radniční137/7,České Budějovice,37001
<br> DIO - IGY I,II
<br> 16 040 Z1
<br> DIO 16 - 1.etapa
<br> Ing.XXXXXX XXXXX
<br> X
<br> TOTO DIO BUDE PLATNÉ OD 1.5.DO 7.5.2017
<br> SOUBĚŽNĚ S TÍMTO DIO BUDE PROBÍHAT DIO 14 - 1.ETAPA
<br> AutoCAD SHX Text
Fráni Šrámka
<br> AutoCAD SHX Text
Fráni Šrámka
<br> AutoCAD SHX Text
Kostelní
<br> AutoCAD SHX Text
Kostelní
<br> AutoCAD SHX Text
Pražská
<br> AutoCAD SHX Text
28.října
<br> AutoCAD SHX Text
hotel Gomel
<br> AutoCAD SHX Text
sv.Václav
<br> AutoCAD SHX Text
parkoviště
<br> AutoCAD SHX Text
1219/3
<br> AutoCAD SHX Text
1218/5
<br> AutoCAD SHX Text
1217/7
<br> AutoCAD SHX Text
1216/9
<br> AutoCAD SHX Text
1147/2%%c
<br> AutoCAD SHX Text
1221/22
<br> AutoCAD SHX Text
1298/2
<br> AutoCAD SHX Text
1299/4
<br> AutoCAD SHX Text
1281/18
<br> AutoCAD SHX Text
1282/16
<br> AutoCAD SHX Text
1283/14
<br> AutoCAD SHX Text
1284/12
<br> AutoCAD SHX Text
1285/1%%c
<br> AutoCAD SHX Text
1297/23
<br> AutoCAD SHX Text
1296/21
<br> AutoCAD SHX Text
1286/8
<br> AutoCAD SHX Text
1287/6
<br> AutoCAD SHX Text
1288/4
<br> AutoCAD SHX Text
1289/2
<br> AutoCAD SHX Text
129%%c/5
<br> AutoCAD SHX Text
1295/19
<br> AutoCAD SHX Text
1294/17
<br> AutoCAD SHX Text
1293/15
<br> AutoCAD SHX Text
1493/1%%c
<br> AutoCAD SHX Text
1492/2
<br> AutoCAD SHX Text
1311/18
<br> AutoCAD SHX Text
131%%c/2%%c
<br> AutoCAD SHX Text
13%%c9/22
<br> AutoCAD SHX Text
13%%c8/24
<br> AutoCAD SHX Text
13%%c7/26
<br> AutoCAD SHX Text
13%%c6/28
<br> AutoCAD SHX Text
13%%c5/3%%c
<br> AutoCAD SHX Text
13%%c1/32
<br> AutoCAD SHX Text
13%%c%%c/6
<br> AutoCAD SHX Text
13%%c2/8
<br> AutoCAD SHX Text
23%%c6/14
<br> AutoCAD SHX Text
1273/1
<br> AutoCAD SHX Text
1274/3
<br> AutoCAD SHX Text
kino Vesmír
<br> AutoCAD SHX Text
1254/2
<br> AutoCAD SHX Text
2%%c81/35
<br> AutoCAD SHX Text
2%%c82/37
<br> AutoCAD SHX Text
2%%c83/39
<br> AutoCAD SHX Text
2261/6
<br> AutoCAD SHX Text
1255/19
<br> AutoCAD SHX Text
1257/23
<br> AutoCAD SHX Text
Skuherského
<br> AutoCAD SHX Text
Jihočeská univerzita
<br> AutoCAD SHX Text
SOU dopravní
<br> AutoCAD SHX Text
1222/24
<br> AutoCAD SHX Text
1223/26
<br> AutoCAD SHX Text
1224/28
<br> AutoCAD SHX Text
1225/3%%c
<br> AutoCAD SHX Text
1226/32
<br> AutoCAD SHX Text
1228/...

IGY 2_15.pdf (2,4 MB)

Pr

<br> sk
á t
<br> říd
a
<br> ulice Fr.Šrámka
<br> OC IGY2
<br> Vj
ez
<br> d h
ote
<br> l C
lar
<br> ion
<br> B
U
<br> S
<br> B
U
<br> S
<br> Z
<br> 4
<br> a
<br> S
<br> 7
<br>
<br> Z
<br> 4
<br> a
<br> S
<br> 7
<br>
<br> P
2
<br> E
1
3
<br> U
Z
<br> A
V
<br> Ř
E
<br> N
<br> C
H
<br> O
D
<br> N
ÍK
<br> B
U
<br> S
<br> B
U
<br> S
<br> B20a
<br> 30
<br> A15
<br> A
6
b
<br> Z
4
a
<br> C
<br> 4
b
<br> Z
4
a
<br> S
<br> 7
<br>
<br> Z
<br> 4
a
<br> S
<br> 7
<br>
<br> Z
<br> 4
<br> a
<br> S
<br> 7
<br>
<br> Z
<br> 4
<br> a
<br> S
<br> 7
<br>
<br> Z
<br> 4
<br> a
<br> S
<br> 7
<br>
<br> Z
<br> 4
<br> a
<br> S
<br> 7
<br>
<br> Z
<br> 4
<br> a
<br> S
<br> 7
<br>
<br> Z
<br> 4
<br> a
<br> S
<br> 7
<br>
<br> Z
<br> 4
<br> a
<br> S
<br> 7
<br>
<br> Z
<br> 4
<br> a
<br> S
<br> 7
<br>
<br> Z
<br> 4
<br> a
<br> S
<br> 7
<br>
<br> Z
<br> 4
<br> a
<br> S
<br> 7
<br>
<br> P
<br> 4
<br> Z
<br> 2
<br> E
<br> 1
<br> 3
<br> U
<br> Z
<br> A
<br> V
<br> Ř
<br> E
<br> N
<br> C
<br> H
<br> O
<br> D
<br> N
<br> Í
K
<br> E
1
3
<br> U
Z
<br> A
V
<br> Ř
E
<br> N
<br> Z
A
<br> 7
0
M
<br> C
H
<br> O
D
<br> N
ÍK
<br> A
6
b
<br> I
P
<br> 1
9
<br> E
8
d
<br> B
<br> 2
<br> 0
<br> a
<br> 3
<br> 0
<br> A
<br> 1
<br> 5
<br> A
<br> 6
<br> b
<br> B
<br> 2
<br> 8
<br> B
<br> 2
<br> 8
<br> I
P
<br> 1
<br> 1
<br> a
<br> P2
0
<br>
m
<br> I
P
<br> 6
<br> B
<br> 2
<br> 8
<br> B
<br> 2
<br> 8
<br> P
<br> 2
<br> Z
<br> 2
<br> Z
<br> 2
<br> E
<br> 8
<br> d
<br> E
<br> 8
<br> d
<br> Z
<br> 4
b
<br> S
<br> 7
<br>
<br> B
<br> 2
<br> 0
<br> a
<br> 3
<br> 0
<br> E
<br> 1
<br> 3
<br> U
<br> Z
<br> A
<br> V
<br> Ř
<br> E
<br> N
<br> P
<br> R
<br> O
<br>
C
<br> H
<br> O
<br> D
<br> C
<br> E
<br> P
<br> Ř
<br> E
<br> C
<br> H
<br> O
<br> D
<br> ZÁBRANA DLE VYHL.398/2009 SB <.>
<br> ZÁBRANA DLE VYHL.398/2009 SB <.>
<br> ZÁBRANA DLE VYHL.398/2009 SB <.>
<br> E
<br> 1
3
<br> S
T
<br> A
V
<br> B
O
<br> U
<br> P
R
<br> O
C
<br> H
Á
<br> Z
ÍT
<br> E
<br> C
H
<br> O
D
<br> C
I P
<br> O
Z
<br> O
R
<br> E
1
3
<br> S
T
<br> A
V
<br> B
O
<br> U
<br> P
R
<br> O
C
<br> H
Á
<br> Z
ÍT
<br> E
<br> C
H
<br> O
D
<br> C
I
P
<br> O
Z
<br> O
R
<br> Z
<br> 4
<br> a
<br> C
<br> 4
<br> b
<br> M
<br> I
N
<br> <.>
<br> 3
<br> <,>
0
<br> B
<br> 2
0
a
<br> 3
0
<br> A
<br> 1
5
<br> Z
2
<br> ZÁBRANA DLE VYHL.398/2009 SB <.>
<br> ZNAČKA Z2 BUDE OSAZENA PO PROVEDENÍ
<br> CHODNÍKU.DEMONTOVÁNA BUDE AŽ PO
<br> ZPROVOZNĚNÍ PŘECHODU PRO CHODCE
<br> A
<br> 6
b
<br> Z
<br> 2
<br> Z
2
<br> E
<br> 1
<br> 3
<br> U
<br> Z
A
<br> V
Ř
<br> E
N
<br> Z
A
<br> 1
7
5
m
<br> C
<br> H
<br> O
<br> D
<br> N
<br> ÍK
<br>
E
1
3
<br> U
Z
<br> A
V
<br> Ř
E
<br> N
<br> C
H
<br> O
D
<br> C
E
<br> ZA
8
<br> 0m
<br> P
Ř
<br> E
C
<br> H
O
<br> D
P
<br> R
O
<br> A
<br> 6
<br> b
<br> A
<br> 6
<br> b
<br> Z
<br> 4
<br> a
<br> S
<br> 7
<br>
<br> Z
<br> 4
<br> a
<br> S
<br> 7
<br>
<br> Z
<br> 4
<br> a
<br> S
<br> 7
<br>
<br> Z
<br> 4
a
<br> C
<br> 4
b
<br> A
<br> 6
<br> b
<br> IP
1
8
b
<br> 3
<,> 0
<br> 0
<br> 3
<,> 2
<br> 3
<br> 1
<,> 0
<br> 0
<br> 1
<,> 0
<br> 0
<br> IP
1
8
b
<br> A
<br> 6
<br> b
<br> DIO 14 - 3.etapa
<br> DIO 15 - 3.etapa
<br> 1 : 500
<br> 1:500 4xA4
<br> Zenkl CB s.r.o <.>
<br> VED.PROJEKTANT
<br> ZOD.PROJEKTANT
KRESLIL
<br> XXXXX XXXXXXXXX
<br> AKCE:
<br> OBJEDNATEL:
<br> DATUM:
<br> DRUH DOK.:
<br> Zenkl CB s.r.o <.>
<br> IČO: 281 31 339 tel: 386 360 807
<br> Jírovcova 2,370 01 České Budějovice
<br> www.zenklcb.cz zenkl@zenklcb.cz
<br> VED.PROJEKTANT
<br> ZOD.PROJEKTANT
KRESLIL
<br> Ing.XXXXXX XXXXX
<br> AKCE:
<br> OBJEDNATEL:
<br> DATUM:
<br> DRUH DOK.:
<br> Ateliér 8000,Radniční137/7,České Budějovice,37001
<br> DIO - IGY I,II
<br> 16 040 Z1
<br> DIO 14 - 3.etapa,DIO 15 - 3.etapa
<br> Ing.XXXXXX XXXXX
<br> X
<br> TOTO DIO BUDE PLATNÉ OD 16.5 DO 30.7.2017
<br> AutoCAD SHX Text
Fráni Šrámka
<br> AutoCAD SHX Text
Kostelní
<br> AutoCAD SHX Text
Kostelní
<br> AutoCAD SHX Text
Pražská
<br> AutoCAD SHX Text
hotel Gomel
<br> AutoCAD SHX Text
sv.Václav
<br> AutoCAD SHX Text
parkoviště
<br> AutoCAD SHX Text
1281/18
<br> AutoCAD SHX Text
1282/16
<br> AutoCAD SHX Text
1283/14
<br> AutoCAD SHX Text
1284/12
<br> AutoCAD SHX Text
1285/1%%c
<br> AutoCAD SHX Text
1286/8
<br> AutoCAD SHX Text
1287/6
<br> AutoCAD SHX Text
1288/4
<br> AutoCAD SHX Text
1289/2
<br> AutoCAD SHX Text
129%%c/5
<br> AutoCAD SHX Text
1291/7
<br> AutoCAD SHX Text
1493/1%%c
<br> AutoCAD SHX Text
1492/2
<br> AutoCAD SHX Text
23%%c6/14
<br> AutoCAD SHX Text
1273/1
<br> AutoCAD SHX Text
1274/3
<br> AutoCAD SHX Text
kino Vesmír
<br> AutoCAD SHX Text
2%%c81/35
<br> AutoCAD SHX Text
1255/19
<br> AutoCAD SHX Text
1257/23
<br> AutoCAD SHX Text
Skuherského
<br> AutoCAD SHX Text
SOU dopravní
<br> AutoCAD SHX Text
2239/16
<br> AutoCAD SHX Text
1231/2%%c
<br> AutoCAD SHX Text
123%%c/18
<br> AutoCAD SHX Text
1229/1
<br> AutoCAD SHX Text
2%%c85/49
<br> AutoCAD SHX Text
2%%c84/47
<br> AutoCAD SHX Text
2%%c68/43
<br> AutoCAD SHX Text
2%%c67/41
<br> AutoCAD SHX Text
písk <.>
<br> AutoCAD SHX Text
písk <.>
<br> AutoCAD SHX Text
hřiště
<br> AutoCAD SHX Text
parkovi...

Načteno

edesky.cz/d/706974

Meta

Veřejná vyhláška   Dopravní informace   Dopravní informace   Dopravní informace   Dopravní informace   Dopravní informace  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město České Budějovice      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz