Město Valašské Klobouky - Výzva k podání nabídek, na kterou se nevztahuje postup pro zadávací řízení dle zákona č. 134/2016, o zadávání veřejných zakázek

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Valašské Klobouky.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Výzva k podání nabídek, na kterou se nevztahuje postup pro zadávací řízení dle zákona č. 134/2016, o zadávání veřejných zakázek

** * * Evropská unie * * Evropský sociální fond * * * Operační program Zaměstnanost
<br> Výzva k podání nabídek,na kterou se nevztahuje postup pro zadávací řízení dle zákona č.134/2016 <.>,o zadávání veřejných zakázek1
<br> Číslo zakázky (bude doplněno MPSV při uveřejnění)
<br> Název zakázky
<br> Implementace ISO
<br> Druh zakázky (služba,dodávka nebo stavební práce)
<br> služba
<br> Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek
<br> 21.4.2017
<br> Registrační císlo projektu
<br> CZ.03.4.74/0.0f0.0í'16_033/0002793
<br> Název projektu
<br> Krůček po krůčku k efektivnímu řízení
<br> Název ! obchodní firma zadavatele
<br> Město Valašské Klobouky
<br> Sídlo zadavatele
<br> Masarykovo náměstí 189,766 01 Valašské Klobouky
<br> Osoba oprávněná jednat za zadavatele,její telefon a e-maílová adresa
<br> Mgr.XXXXXX XXXXXXXX,starostka Tel.: +XXX XXX XXX XXX,mobil: +420 603 595 752
<br> e-mail: o|sakova©mu-vk.cz
<br> IČ zadavatele! DIČ zadavatele
<br> 0028461 1
<br> Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky,jeji telefon a e- mailová adresa
<br> Mgr.XXXXXX XXXXXXX
<br> email: robert.hromada©expirit.cz tel: +XXX 602 344 671
<br> Lhůta pro podání nabídek
<br> Do 3.5.201? 13:00 hod
<br> Místo pro podání nabídek
<br> Masarykovo náměstí 189,766 01 Valašské Klobouky
<br> Popis (specifikace) předmětu zakázky
<br> Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu (dále jen „VZMR") je zavedení systému kvality BC 9001 :2015,včetně proškolení zainteresovaných osob a poskytnutí softwarově podpory řešení řízení kvality po celou dobu realizace projektu <.>
<br> Město Valašské Klobouky nemá v současné době zavedený systém řízení kvality.Hlavním cílem zavedení systému kvality lSO 9001 je efektivní fungování organizace včetně systému přehledné dokumentace <.>
<br> Certifikace dle nové verze ISO 9001:2015 bude zahrnovat vytvoření zcela nového systému integrovaného managementu úřadu založeného na procesním řízení a principu trvalého zlepšování (PDCA cyklus) <.>
<br> V rámci plnění předmětu zakázky budou provedeny následující klíčově aktivity: 1.Revize strategii a politik úřadu Revize stavajicich strategii a politik úřadu z pohledu požadavků nově ISO 9001.Revize a doplnění zainteresovaných stran a definice jejich zájmů a potřeb a jejich promítnutí do návrhu na doplnění strategii a politik úřadu.2.Vytvoření strategické mapy úřadu ve struktuře Balanced Scorecard
<br> Stanovení kvantifikovaných cílů kvality a jejich rozpracování ve struktuře Balanced Scorecard s grafickou interpretací cílů,jejich vzájemných vztahů a stavu plnění.Dekompozice ukazatelů na procesní,organizační a individuální úroveň úřadu <.>
<br> * Pole s povinnými náležitostmi výzvyjsou podbarvené <.>
<br> Strana: 1 z 8
<br> *,<.> ** * Evropska unie
<br> ***
<br> Evropský sociální fond
<br> ** * * Operační program Zaměstnanost
<br> 10 <.>
<br> 11 <.>
<br> Vytvoření vrcholově interaktivní procesní mapy úřadu
<br> Vytvoření komplexní interaktivní procesní mapy úřadu včetně definice externích vstupů a výstupů procesů a interních vzájemných vazeb procesů.Procesní mapa bude zahrnovat vymezení produktu a služeb poskytovaných pro zainteresované strany úřadu <.>
<br> Stanovení jednoznačných pravomocí a odpovědnosti v procesech
<br> Stanovení jednoznačných pravomocí a odpovědnosti v procesech — pro každý proces musí být stanoveno minimálně vlastnictví,řízení/schvalování a výkon procesu <.>
<br> Vytvoření systému pro dokumentaci znalosti úřadu
<br> Bude vytvořen systém na shromažďování a dokumentaci znalostí (zkušeností) úřadu ve vazbě na dokumentované procesy a jejich promítání do průběžného zlepšování procesů <.>
<br> Stanovení kompetenčního modelu úřadu a individuálních modelů zaměstnanců Vytvoření číselníku kompetencí úřadu,vytvoření vzorových kompetenčních modelů pro jednotlivé role,vytvoření individuálních kompetenčních modelů pro každého zaměstnance úřadu <.>
<br> Zavedení systému řízení rizik včetně vytvoření katalogu rizik
<br> Stanovení závazného postupu řízení rizik — identifikace,klasifikace rizik,řízení opatření k zabránění škod.Bude vytvořen katalog rizik,stanoveni vlastníci rizik a zavedeno řízení nápravných opatření ve vazbě na procesy úřadu <.>
<br> Zavedení zlepšování procesů včetně systému řízení změn
<br> Vytvoření a zavedení systému trvalého zlepšování procesů založené na měření a hodnocení procesů die cyklu PDCA.Stanovení pravidel a postupů pro implementaci procesních změn v úřadu,definování zodpovědnosti a pravomoci vlastníků procesů <.>
<br> Zpracování komplexních dynamických popisů pracovních míst
<br> Bude vytvořen a zaveden systém automatizovaně podpory tvorby popisů pracovních míst ve vazbě na zařazení zaměstnanců v projektech a procesech.Systém bude zahrnovat kompetenční a výkonnostní modely zaměstnanců a bude umožňovat vytváření a správu dočasných pracovních míst (projektové týmy) včetně možnosti alokovat pracovního úvazku pracovníka na dané pracovní místo <.>
<br> Školení zaměstnanců
<br> Zaínteresovaní zaměstnanci úřadu budou proškolení ve všech zaváděných metodik...

Načteno

edesky.cz/d/703624

Meta

Veřejná zakázka   Pronájem  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Další dokumenty od Město Valašské Klobouky
17. 12. 2025
17. 12. 2025
17. 12. 2025
17. 12. 2025
17. 12. 2025
  ...a další
Více dokumentů od Město Valašské Klobouky      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz