Město Němčice nad Hanou - 58/2023, Oznámení o zahájení stavebního řízení - stanoviska: Stavební povolení - "Modernizace trati Brno - Přerov, 4. stavba Nezamyslice - Kojetín"

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Němčice nad Hanou.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

58/2023, Oznámení o zahájení stavebního řízení - stanoviska: Stavební povolení - "Modernizace trati Brno - Přerov, 4. stavba Nezamyslice - Kojetín"
Magistrát města Prostějova nám.T G Masaryka 130/14.796 01 Prostějov
<br> ()dbot doplavy Magistrátu města P|ostějova,Křížkovského 36/7,Prostějov
<br> Ptostéjov,dne 20 7 2023
<br> Sp/„n : ()1)/2*)13/2022/Be Č.j.: PVMU 118795/2023 41 SUUAXOSSCQGS
<br> Spis :/Skurt znak: 280 9 A20
<br> |IIIIIIiIIII|||||í|||||l||||í||||||||IlilíllílllllllllIIIIIIIIIIIIIIII
<br> (Jpíávněna úřední osoba pro vyřízení: lng.Kateřina Beínátková.tel.: 582 329 835 ()plavnena úřední osoba pro podepisování: Ing.XXXXXXXX XXXXXXXXXX,tel : XXX XXX XXX
<br> OZNÁMENÍ o ZAHÁJENÍ STAVEBNÍHO ŘÍZENÍ
<br> Správa železnic,státní organizace,IČO 7099-1234,Dlážděná 1003/7,110 00 Praha,kluz'ulr:(1.\'lllpl_i/e
<br> MORAVIA CONSULT Olomouc a.s <.>,IČO 64610357,Legionářská 1085/8,779 00 Olomouc (dálejen "stavebník") dne 7 11 2022 podala žádost o vydání stavebního povolení na stavbu:
<br> "Modernizace trati Brno - Přerov,4.stavba Nezamyslice - Kojetín" <.>
<br> Uvedeným dnem bylo zahájeno stavební řízení
<br> Popis stavby:
<br> Předmětem stavby je rekonstlukce části traťového úseku 2101 Bino hl.n.(mimo) - Pře|ov (mimo — přes Chrlice) v Olomouckém kiaji,na katastrálních územích Nezamyslice nad Hanou (704393),Víceměřice (781452),Němčice nad Hanou (703044),Hruška (648671),Měrovice nad Hanou (693219) a Kojetín (667897) Hlavní stavební prácejsou navrženy v celkovém rozsahu 9 579 metru v novém žel,km 61.597 —7|.l76.V prosto|u železničních stanic Nezamyslice a Kojetín se uvažují pouze technologické úpravy a dlobné stavební práce.Celková délka stavby je 11 395m (nový žel km 60,881 - 72,276) Z pohledu železniční dopravy je atypické zejména vedení ttasy mimo stávající stopu doptavní cesty.Hlavním důvodem přeložky trati je zvýšení rychlosti ze stávajících 90km/h na 200km/h.Stěžejními stavebními objekty stavby jsou mimo železniční svršek a spodek zejména Némčický tunel a vybrané mostní objekty.Němčícký tunel je hloubený,celková délka mezi portály je 747m.Z obou stran na něj navazují zárubní zdi,ktetéjsou předmětem samostatný...

Načteno

edesky.cz/d/7027571

Meta

Územní plánování   Stavební informace   Stavby  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Němčice nad Hanou      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz