Město Hrádek nad Nisou - Oznámení výběrového řízení

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Hrádek nad Nisou.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Europáische Union.Europáischer
<br> Fonds fůr regionale Entwicklung.„Ava Evropská unie.Evropský fond pro MWWWM regior'ální rozvoj.Interreg VA / 2014 —2020
<br> Ev.číslo veřejné zakázky:
<br> VZMR120171605
<br> Zadavatel veřejné zakázky
<br> & MĚSTO HRÁDEK NAD mm
<br> se sídlem Horní náměstí 73,463 34 Hrádek nad Nisou,IČ: 00262854 vydává dokument: OZNAMENI VYBEROVEHO RIZENI
<br> v rámci výběrového řízení pro veřejnou zakázku malé hodnoty na stavební práce s názvem:
<br> Paměť v krajině Trojzemí,100260207 „Obnova a rekonstrukce kapličky v Uhelné“
<br> Zadavatel tímto vyzývá dodavatele k podání nabídek na veřejnou zakázku na stavební práce s názvem Paměť v krajině Trojzemi,100260207,Obnova a rekonstrukce kaple v Uhelné.Veřejná zakázka bude realizována vrámci projektu „Paměť vkrajině Trojzemí“,číslo 100260207,spolufinancovaného zprostředků Evropské unie vProgramu spolupráce na podporu přeshraniční spolupráce mezi Českou republikou a Svobodným státem Sasko 2014-2020 <.>
<br> Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu,kterou zadavatel v souladu s š 31 zákona č.134/2016 Sb <.>,o veřejných zakázkách,v platném znění (dále jen ZZVZ) není povinen zadat v zadávacím řízení,ale při jejímž zadávání je povinen dodržet zásady uvedené v © 6 ZZVZ.Práva a povinnosti zadavatele a účastníků se řídí zadávacími podmínkami (dále jen „ZP“) a Metodickým pokynem pro oblast zadávání zakázek pro programové období 2014-2020,verze 3,vydaným Ministerstvem pro místní rozvoj v červenci 2014 (dále jen „metodický pokyn").Veřejná zakázka je zadávána v otevřené výzvě dle bodu 7.1.1 písm.a) metodického pokynu <.>
<br> Oznámenívýběrového řízení
<br> a) Identifikační údaje zadavatel
<br> Název zadavatele: Město Hrádek nad Nisou
<br> Sídlo: Horní náměstí 73,463 34 Hrádek nad Nisou
<br> IČ: 00262854
<br> DIČ: CZ25496565
<br> Tel.: +420 482 411 400
<br> Fax: +420 482 411 499
<br> Internetová adresa: www.hradek.cz
<br> e-mail: mestohradek©muhradek.cz
<br> profil zadavatele: https://www.vhodne-uvereineni.cdprofil/00262854
<br> Kontaktní osoby zadavatele:
<br> Osobou oprávněnou k provádění právních úkonů ve věci předmětné veřejné zakázky je Mgr.XXXXX XXXXXXX,starosta města,tel.: +XXX XXX XXX 401,e-mail: starosta©muhradek.cz <.>
<br> Osobou oprávněnou kjednání ve věcech technických je XXXX XXXXX,referent odboru investic a správy majetku (OlaSM),tel.: +420 482 411 460,e-mail: galas©muhradek.cz
<br> ka) zakladní vymazani předmětu veřejné zakazk _
<br> Předmětem plnění veřejné zakázky je celková obnova a rekonstrukce stávajícího objektu kapličky v osadě Uhelná se záměrem vytvořit drobný prostor pro společenské aktivity obyvatel osady.Zarchitektonického hlediska je hlavním cílem zachování charakteru venkovské kapličky a jeji obnova,pokud možno v co nejpůvodnějším tvaru,s materiálovým řešením vycházejícím z dochovaných či předpokládaných původních materiálů.Stávající objekt kapličky je tvořen vsoučasnosti pouze obvodovým zdivem,torzem krovu nad apsidou a jedním stropnim trámem při vstupní štítové stěně,který byl součástí malého kůru.Další konstrukce se nedochovaly.Vrámci předmětu plnění bude provedena nová dřevěná střešní konstrukce skrytinou zbobrovek,vestavba dřevěné galerie sdřevěným jednoramenným schodištěm a ocelovým zábradlím,dále nové podlahy,výplně otvorů,sanace zdiva a nové omítky,klempířské prvky,vnitřní elektroinstalace a hromosvod.Pro možnost občasného vytápění bude instalován třívrstvý nerezový komín s krbovými kamny.Podlahová plocha přízemí tvoří cca 45,65 m2 a podlahová plocha galerie cca 12,88 m2.Celková zastavěná plocha je cca 67,52 m2.Podrobně je předmět zakázky specifikován vprojektové dokumentaci,která tvoří přílohu č.6 zadávacích podmínek <.>
<br> a) Doba a místo plnění veřejné zakazk _
<br> Místem plněníje osada Uhelná,v katastrálním území Václavice u Hrádku nad Nisou,parc.č.St.333
<br> Doba plnění
<br> Uzavření smlouvy na realizaci díla: po ukončení výběrového řízení
<br> Zahájení díla: Vden protokolárního předání staveniště.Předání staveniště a zahájení prací je plánováno v průběhu dubna 2017,podmínky předání a převzetí staveniště jsou podrobně řešeny v návrhu smlouvy o dílo,který tvoří přílohu č.4 zadávacích podmínek <.>
<br> Dokončení díla: nejpozději do 7 měsíců od protokolárního předání staveniště (předpoklad do listopadu 2017) <.>
<br> 00 Požadavky na kvalifikac—
<br> Dodavatel musí prokázat splnění základní způsobilosti v rozsahu dle 5 74 ZZVZ.Základní způsobilost může být prokázána pouze formou čestného prohlášení dle přílohy č.2 zadávacích podmínek <.>
<br> Dodavatel musí prokázat splnění profesní způsobilosti,a to předložením následujících dokladů:.výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence,pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje;.oprávnění k podnikání v rozsahu pokrývajícím nejméně následující živnost: „provádění staveb,jejich změn a odstraňování“ <.>
<br> Dodavatel musí prokázat,že disponuje dostatečnou kapacitou lidských zdrojů a odborných schopností a zkušenosti pro plnění předmětu veřej...

Načteno

edesky.cz/d/701071

Meta

Veřejná zakázka   Rozpočet  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Další dokumenty od Město Hrádek nad Nisou
16. 12. 2025
15. 12. 2025
12. 12. 2025
11. 12. 2025
09. 12. 2025
  ...a další
Více dokumentů od Město Hrádek nad Nisou      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz