Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Ministerstvo zdravotnictví.
Příloha č.2
k veřejné zakázce PR Kamapaň „Poslední típnutí”
<br>
Podrobný popis předmětu plnění
<br>
Cílem PR kampaně Poslední típnutí je zvýšení povědomí občanů o účinnosti nového zákona č.65/2017 Sb <.>,o ochraně zdraví před škodlivými účinky návykových látek (tzv.nového protikuřáckého zákona) a vysvětlení jeho výhod pro zlepšení zdravotního stavu české populace,zejména jedná-li se o problematiku kouření.Kampaň by měla pomoci pochopit především klady nové právní úpravy a edukativním způsobem vysvětlit výhody.V kampani je třeba zohlednit jak kuřáky,tak i nekuřáky.Zadavatel požaduje,aby kampaň zasáhla plošně všechny typy médií,jako jsou televize,rádia,tisk a on-line.Její součástí budou také diskusní setkání s veřejností.Zároveň bude kampaň probíhat na vlastní webové stránce,facebokovém profilu a YouTube kanálu <.>
<br>
Cílové skupiny,na které by se kampaň měla zaměřit:
<br> Zadavatel požaduje,aby se kampaň zaměřila jednak na kuřáky,ale i na nekuřáky,kteří jsou vystaveni expozici tabákového kouře ve vnitřních prostorech různých typů veřejných míst.V roce 2015 bylo podle šetření Státního zdravotního ústavu v Praze celkem 24,1 % kuřáků.Třetina současných kuřáků se v průběhu posledního roku pokusila přestat kouřit (33,8 % muži,30,6 % ženy).[footnoteRef:1] Kampaň by měla napomoci tato čísla zlepšit.Cílové skupiny,které by kampaň měla zasáhnout,jsou především děti a mladiství,rodiče,mladí bezdětní lidé,senioři,zdravotnický personál a zaměstnanci provozoven stravovacích služeb (restaurací,barů atd.).[1: Sovinová H <.>,Csémy L.Užívání tabáku v České republice 2015,Státní zdravotní ústav v Praze,2016.http://www.szu.cz/tema/podpora-zdravi/uzivani-tabaku-v-ceske-republice-2015 ]
<br>
Děti
Zhruba tři čtvrtiny současných kuřáků začíná s kouřením do 18 let věku.Proto by se měla kampaň zaměřit mimo jiné na tuto cílovou skupinu.Děti,žáci a studenti jsou také nejnáchylnější skupinou v ovlivňování ze strany tabákového průmyslu.Alarmující je i to,že kouří víc dívek než chlapců,což by se mělo v kampani taktéž zohlednit,a to tak,aby komunikace cílovou skupinu oslovila.
<br> Ženy v těhotenství
Přibližně 13 % žen kouří po celé těhotenství.Těhotenství bývá u kuřaček komplikovanější a mají vyšší riziko potratu.Děti kuřaček se častěji rodí předčasně a s nižší porodní hmotností nebo s vrozenými vývojovými vadami.Kampaň by se proto měla zaměřit také na ochranu budoucích matek a jejich ještě nenarozených dětí.
<br> Rodiče
Pokud jsou oba rodiče v rodině kuřáci,je pravděpodobnost vzniku kuřáctví u dítěte vyšší než u dítěte z nekuřácké rodiny.Rodiče jsou proto významnou cílovou skupinou,kterou si zadavatel přeje v rámci kampaně zohlednit.
<br> Mladí bezdětní lidé
Mladí lidé,kteří ještě nezaložili rodinu,se ve větší míře pohybují v podnicích,jako jsou bary a restaurace.Kuřáci mohou být odpůrci tzv.protikuřáckého zákona a nekuřáci jsou naopak ve zmíněných podnicích vystavováni pasivnímu kouření.Kampaň způsobem adekvátním této cílové skupině vysvětlí výhody,které nový protikuřácký zákon přináší <.>
<br> Senioři
Pro seniory v menších městech a na venkově je často tamní restaurační zařízení jedním z mála společenských vyžití.Zákaz kouření v těchto prostorech vnímají velmi negativně.Kampaň by měla tento postoj změnit a vysvětlit,proč je zákon naopak i pro ně přínosem <.>
<br> Zdravotnický personál
V České republice kouří kolem 16 % lékařů a 40 % zdravotních sester,zatímco v anglosaských zemích kouří méně než 5 % lékařů a kolem 10 % zdravotních sester.Kampaň by se měla zaměřit kromě ostatních cílových skupin na zdravotnický personál,který by měl jít v rámci nekouření příkladem.
<br> Provozovatelé a zaměstnanci provozoven stravovacích služeb (barů,restaurací atd.) zejména v malých obcích
Velký strach z takzvaného nového protikuřáckého zákona mají lidé především v malých obcích.Majitelé a provozovatelé pohostinství se obávají o návštěvnost restaurací,kaváren,hospod apod.poté,co zákon vstoupí v účinnost.Kampaň tak musí reagovat na tuto cílovou skupinu a zmírnit obavy z přijetí zákona.Měla by se zaměřit na negativní stránky pobytu v zakouřeném prostředí a ukázat výhody nekouření ve vnitřních prostorech.
<br>
K Jednotlivým aktivitám PR kampaně Poslední típnutí:
<br> · Vizuální styl
Po celou dobu trvání kampaně musí být dodržen vlastní jednotný vizuální styl.Základem grafického stylu je logo kampaně a styl písma.Obojí podléhá schválení zadavatele.
<br> Logo musí být použito vždy v záhlaví všech textových výstupů (tiskových zpráv),na obrázcích a videích,případně tištěných materiálech.Logem musí být označen také veškerý vizuální obsah sdílený na Facebooku a YouTube.
<br> · Akce „Poslední típnutí“ a mediální vztahy
30.května 2017 vyhlašuje Ministerstvo zdravotnictví ČR dnem Posledního típnutí.V tento den by se mělo za účasti médií uskutečnit symbolické típnutí velké cigarety,případně podobu akce modifikovat dle aktuálních požadavků zadavatele.Akci bude potřeba zajistit jak po produkční,tak komunikační stránce.
<br> Přibližně týden před akcí XX...
Příloha č.1
<br>
Krycí list nabídky
<br> Veřejná zakázka malého rozsahu
<br>
„PR kampaň “Poslední típnutí”.“
<br> Zadavatel: Česká republika-Ministerstvo zdravotnictví,Palackého náměstí 4/375,128 01 Praha 2
<br> Uchazeč je: právnickou osobou x) fyzickou osobou x)
<br>
Identifikační údaje:
Obchodní firma/název/nebo jméno a příjmení:
<br>
Adresa a sídlo uchazeče/popř.místo trvalého pobytu:
<br>
Právní forma:
<br>
IČ (bylo-li přiděleno):
<br>
<br>
<br>
<br> Nabídková cena
<br>
<br>
<br>
<br>
NABÍDKOVÁ CENA
Cena v Kč bez DPH
Cena v Kč s DPH
<br> Předpokládaná celková nabídková cena za celý předmět plnění
<br>
<br>
<br> Celkový počet listů nabídky:.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>
<br>
<br>
<br> Stránka 1 z 1
Palackého náměstí 4,128 01 Praha 2
tel./fax: +420 224 971 111,www.mzcr.cz
<br>
r ' MINISTERSTVO ZDRAVOTNICTVi
e 5 CESKE REPUBLIKY
V Praze dne 31.3.2017
<br>
Výzva k podání nabídky
na veřejnou zakázku malého rozsahu
zadávanou v souladu s § 31 zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek,ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“),mimo režim zákona
(dále jen „výzva“)
<br>
1.Zadavatel
Název: Česká republika – Ministerstvo zdravotnictví
Sídlo: Palackého náměstí 4,128 01 Praha 2,Česká republika
IČO: 00024341
Statutární orgán: JUDr.Ing.XXXXXXXX XXXXXX,MBA,ministr
Bankovní spojení: Česká národní banka
Číslo účtu: 2528001/0710
Zastoupen: prof.MUDr.XXXXX XXXXXXX,CSc <.>,Ph.D.<,>
náměstek pro zdravotní péči
<br> Kontaktní osoba za zadavatele:
JUDr.XXXXXXX XXXXXXXXX,vedoucí oddělení veřejných zakázek <,>
email: verejnazakazka@mzcr.cz
2.Název veřejné zakázky
PR kampaň “Poslední típnutí”
3.Předpokládaná hodnota veřejné zakázky
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky nedosahne hodnotu 2 mil.Kč bez DPH <.>
4.Předmět veřejné zakázky
<br> 4.1.Předmět plnění veřejné zakázky
Předmětem této veřejné zakázky je:
· vytvořit logo kampaně a grafický styl,který bude dodržen po celou dobu kampaně
· připravit a realizovat akci “Poslední típnutí” a setkání s médii (30.května 2017)
· zajistit propagaci kampaně v médiích
<br>
<br>
· vytvořit webovou stránku s propagací kampaně
· zajistit prezentaci kampaně a navazující komunikaci na facebookovém profilu a kanálu YouTube
· zajistit setkání s veřejností ve vybraných krajských městech
· závěrečné vyhodnocení kampaně
<br> Plnění bude zahájeno v okamžiku účinnosti smlouvy uzavřené s vítězným dodavatelem a ukončena 30.září 2017.Kampaň bude vrcholit 30.května 2017,které Ministerstvo zdravotnictví vyhlásilo dnem “Posledního típnutí”,neboť nový protikuřácký zákon vstoupí v účinnost dne 31.května 2017,na Světový den bez tabáku <.>
<br>
4.2.Specifikace předmětu plnění
<br> Podrobná specifikace plnění veřejné zakázky je uvedena v příloze č.2 <.>
5.Doba a místo plnění veřejné zakázky
<br> 5.1.Předpokládaná doba plnění
Plnění předmětu veřejné zakázky bude zahájeno ode dne účinnosti smlouvy na plnění veřejné zakázky uzavřené s vybraným dodavatelem a ukončena 30.9.2017 <.>
<br> 5.2.Místo plnění veřejné zakázky
Místem plnění veřejné zakázky je sídlo zadavatele a místa specifikovaná zadavatelem <.>
6.Požadavky na zpracování nabídky
Nabídku musí uchazeč podat písemně v českém jazyce 1x v originále a 1x v kopii v listinné podobě (výtisk bude označen jako „originál“ a „kopie“) a 1x v datové formě (CD/DVD budou označena jako „kopie“).Nabídka musí být podána v řádně uzavřené a neporušené obálce viditelně označené slovy: „Veřejná zakázka „PR kampaň “Poslední típnut픓,NABÍDKA,NEOTEVÍRAT“ a opatřená na uzavření razítky uchazeče a identifikačními údaji uchazeče (alespoň s uvedením obchodní firmy či názvu (jména a příjmení),sídla (bydliště či místa podnikání),právní formy,IČO a adresy pro doručování písemností uchazeči) <.>
<br> Součástí nabídky bude návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem nebo za uchazeče.Každý uchazeč je povinen předložit návrh smlouvy také v elektronické podobě v editovatelném formátu,např.ve formátu *.doc,*.docx <.>
<br> Všechny listy nabídky musí být navzájem pevně spojeny či sešity tak,aby byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím z nabídky.Výtisk musí být řádně čitelný,bez škrtů a přepisů.Všechny stránky nabídky,musí být očíslovány vzestupnou kontinuální řadou (formální požadavek zadavatele) <.>
Každý dodavatel může podat jen jednu nabídku <.>
<br> Nabídka musí být zpracována a řazena do jednotlivých oddílů podle následujícího členění a musí obsahovat (formální požadavek zadavatele):
· krycí list nabídky,na kterém musí být uvedeny identifikační a kontaktní údaje uchazeče (obchodní firma/jméno uchazeče,sídlo uchazeče,úplná adresa uchazeče pro poštovní styk,jméno pracovníka pověřeného věcným jednáním ohledně této veřejné zakázky,IČO,DIČ,telefon,fax,e-mail),datum a podpis osoby oprávněné jednat jménem či za uchazeče.Vzor krycího listu tvoří přílohu č.1 této výzvy <,>
· celkovou nabídkovou cenu – uvedení cenové nabídky za služby dle požadavků zadavatele obsažených v čl.7 této výzvy <,>
· doklady k prokázání kvalifikace <,>
· závazný návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem nebo za uchazeče
· ostatní doklady
· dodavatel na konci nabídky uvede prohlášení o počtu stránek
<br>
Informace a údaje uvedené v jednotlivých částech této výzvy a v jejích přílohách vymezují závazné požadavky zadavatele na předmět plnění veřejné zakázky.Tyto požadavky je dodavatel povinen plně a bezvýjimečně respektovat při zpracování své nabídky a ve své nabídce je akceptovat.Neakceptování požadavků zadavatele uvedených v této výzvě a v jejích přílohách bude považováno za nesplnění podmínek zadavatele s následkem vyloučení dodavatele z další účasti na zadávacím řízení <.>
<br> 7.Zpracování nabídkové ceny
Uchazeč stanoví celkovou nabídkovou cenu za kompletní splnění předmětu veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách.Uchazeč uvede nabídkovou cenu na krycím listu nabídky – dle vzoru přílohy...
Načteno
Meta
Veřejná zakázka Veřejná zakázka
Další dokumenty od Ministerstvo zdravotnictví | ||
---|---|---|
17. 07. 2020 | Ochranné opatření – omezení překročení státní hranice ČR s účinností od 20. 7. 2020 | |
16. 07. 2020 | Návrh OOP – zákaz distribuce do zahraničí LP ROACTEMRA | |
16. 07. 2020 | Předběžné OOP – zákaz distribuce do zahraničí LP ROACTEMRA | |
16. 07. 2020 | Návrh OOP – zařazení na Seznam LP NEO-GILURYTMAL | |
15. 07. 2020 | Seznam uhrazených faktur MZ za období 6/2020 | |
...a další |