Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Slavkov u Brna.
Krycí list
KRYCÍ LIST nabídky pro veřejnou zakázku malého rozsahu 1.kategorie Příloha č.1
<br> „Svislá drenáž obvodové konstrukce ve dvorním traktu budovy Městského úřadu Palackého náměstí č.p.260,Slavkov u Brna,684 01.“
<br>
<br> Identifikační údaje o zhotoviteli:
<br> Název (obchodní jméno):
Sídlo:
IČ:
DIČ:
Bankovní spojení:
<br> Zastoupení:
Korespondenční adresa:
<br> XXXX a doplňující informace:
<br> Nabídková cena celkem bez DPH v Kč:
Nabídková cena celkem včetně DPH v Kč:
<br> Seznam příloh nabídky: 1 <.>
2 <.>
3 <.>
4 <.>
5 <.>
6 <.>
7 <.>
<br>
<br> V dne
podpis a razítko
Příloha č.5
Fotodokumentace Palackého náměstí č.p.260,Slavkov u Brna,684 01
ŠHSÉHMM "f) ŽOMLIHH
<br> L OŠÍL BZVNEHG BWSMS NVHG
<br> ŽOSEHMÁA HVSGO
<br> VC) !NAIHOHV
<br> „%; mmm owsggw woqmg
<br> íVGAVlS
<br> W ilVWčin VNčJS H AOX/WTS 'OQZ MSHWVN OHMOVWd ZAS/\VLS OiSl
<br> LLOZ/í rwqu
<br> AMS/\VHOWOHIF WVM
<br> LO V239 VNčiÉl n AOX/\WS
<br> 99 JlSÍjl/WN OHEMOWVd '/\ )GHOGILST '/\ MBHOSMST
<br> VNHG n AOX/WTS OLSBW WAOTOHLNOM TVAOHHAVN
<br> THSHHM lNVMÉPOHd
<br> VNIVHZ WLSOH
<br> NBLŠIPZÉN WHÉWW GVNVZ
<br> GAI/\! VN BNHHIÍ) OAIGZ BAOGOAGO
<br> U_IVIHBLVW VGNEIOEH
<br> ZUJ/bOOQ BVHLXELOEO
<br> DOL NG VMGHHLlNZVNEHG
<br> uuu zq—QL EOMVčj WHMHBLS HdOMčA dASVZ uuu zq—QL EOMVHj dÁSGOd aonč313
<br> ////gg9 L 009 $?///
<br> UUUU Q—JV ÉOWčH EZO? MOMHÉLS WW 09 ?i VGZWG VAOMWVZ WÉLHOWHVW HNUS VAVĚMO VAOHOHAOd
<br> WW OOL WL SdX NÉHÁLSMOd ÁNVAOGHHDG WUJ OZ (HON WSM EHQJ VAOdON WW OOZ && 'NIW VAOMNIZNVLIL HOINdWO
<br> WHIUUUUU ! HH *
<br> © * C) O O
<br> 'Lxgov * HEHELNl &333LX30? * čBHÉLN
<br> AVLS ANVAOHHAVN AVLS ]Ol PVAVLS
<br> 0% 'd '? ILSBWVN CHEMOVWd (GW MOCIHEI HlXVčll WINHOAG EIA HOMHHLSNOM BAOGOAGO HZVNHHG EHSIAS ]N333šgl _IIVlÉlCl
Příloha č.2
<br> 1
<br> SMLOUVA O DÍLO
<br> I <.>
<br> Smluvní strany
<br> 1.Objednatel:
Název: Město Slavkov u Brna
Sídlo: Palackého náměstí č.p.65,Slavkov u Brna,684 01
IČ: 00 29 23 11
DIČ: CZ 00 29 23 11
Bankovní spojení:
Číslo účtu:
<br> Zastoupený: XXXXXX XXXXXX,starosta
Kontaktní osoba: Vojtěch Lstibůrek,technik odboru správy majetku,investic a rozvoje
<br> telefon: 544 121 126,mobil: 725 816 759,e-mail: vojtech.lstiburek@meuslavkov.cz
<br>
<br> 2.Zhotovitel:
Název:
Sídlo:
IČ:
DIČ:
Bankovní spojení:
Číslo účtu:
<br> Zastoupený:
Kontaktní osoba:
<br> telefon:
<br>
uzavírají tuto smlouvu o dílo na zhotovení projektu stavby a poskytnutí služeb s tím souvisejících:
<br>
II <.>
<br> Předmět smlouvy
<br> 1.Zhotovitel se zavazuje,že pro objednatele provede v rozsahu a za podmínek sjednaných v této
smlouvě kompletní rekonstrukci rozvodů silnoproudé i slaboproudé elektroinstalace pro bytový dům
Fügnerova č.p.110,na parc.č.937,v k.ú.Slavkov u Brna,včetně dodávky hlavního rozvaděče a byto-
vých rozvaděčů,svítidel,nouzových osvětlení,domácích telefonů a přípravy rozvodů pro připojení jed-
notlivých bytů k internetu a k televiznímu vysílání podle vypracované projektová dokumentace „Elektro-
instalace společné prostory“,která je přílohou výzvy k podání nabídky <.>
<br> 2.Název akce,a popis akce:
Název akce:
„Rekonstrukce elektroinstalace společných prostor bytového domu Fügnerova č.p.110,Slavkov u Brna <,>
684 01“
Jednoduchý popis:
Zejména se jedná o:
-prohlídku a zmapování stávajícího vedení
-demontáž stávajícího vedení a instalace nového vedení dle projektu (nový hl.přívod,nové přívody k
bytům,osvětlení chodeb,osvětlení dvora,osvětlení sklepa,nouzová svítidla,rezervní přívody na půdu)
-demontáž stávajících rozvaděčů ve společných prostorách a instalace a připojení nových
-demontáž stávajících rozvaděčů v bytech a instalace a připojení nových
<br> -vysekání a montáž nových rozvodů ve společných prostorách
-vysekání a natažení chrániček pro rozvody domácího telefonu se zvonkovým tablem
<br>
<br>
2
<br> -instalace rozvodů domácího telefonu 4+N se zvonkovým tablem a elektrickým otevíračem dveří
-vysekání a natažení chrániček pro rozvody internetu a televize pro byty
-přepojení elektroměrů a vyřízení formalit u distribuční společnosti elektrické energie -kompletace <,>
tj.montáž svítidel,vypínačů,atd.; po provedení nových omítek a podhledů,které nejsou součástí
této zakázky
-výchozí revize nové elektroinstalace
Rozsah:
Je dán výkazem výměr,vypracovaným jako součást projektové dokumentace „Elektroinstalace společné
prostory“ <.>
<br> Požadavky zadavatele:
Zajistit provádění prací v maximální možné míře tak,aby nedošlo k odpojení bytů od elektroinstala-
ce na dobu delší než 8 hodin <.>
Zajistit pořádek v prostoru bytového domu v průběhu realizace a úklid po dokončení prací <.>
Provádět práce s ohledem na zajištění stálého a bezpečného provozu nemovitosti,zejména umož-
nění přístupu nájemcům do pronajatých bytů (celkem 5 bytů) <.>
V objektu nebude možné provádět práce mimo pracovní dny a mimo pracovní dobu 07.00-17.30
hodin <.>
Veškeré práce musí být provedeny v souladu s platnými právními předpisy,technologickými postu-
py,závaznými technickými normami a návody výrobce <.>
<br> 3.Jako podklad pro provádění prací bude sloužit projektová dokumentace „Elektroinstalace spo-
lečné prostory“,která je přílohou výzvy k podání nabídky <.>
<br> 4.Objednatel se zavazuje k převzetí díla a k zaplacení ceny za podmínek dále uvedených <.>
<br> 5.O předání a převzetí díla vyhotoví smluvní strany zápis
<br> 6.XXXX XXXX zahrnovat i náklady na konzultace s objednatelem <.>
<br>
<br> III <.>
<br> Doba plnění
<br> 1.Zhotovitel se zavazuje,že vypracuje a dodá dílo zhotovené v rozsahu a obsahu článku II.1 této
smlouvy v termínu do 90 dnů od data podpisu této smlouvy <.>
<br> 2.Předmět plnění dle čl.II.odst.1,2 a 3 této smlouvy je splněný řádným předáním dokončeného
díla objednateli.Předání a převzetí bude provedeno na základě oboustranně podepsaného protokolu o
předání a převzetí díla <.>
<br>
<br> IV <.>
<br> Cena díla
<br> 1.Cena díla je sjednána dohodou smluvních stran v souladu se zákonem č.526/1990 Sb.o cenách
a činí:
<br>
Cena celkem bez DPH 21% …………….<.> - Kč
<br> Cena celkem včetně DPH 21% …………….<.>.- Kč
<br> 2.Cena díla je dohodnuta XXXX XXXX nejvýše přípustná – XXXX XXXXXXX <.>
<br>
<br>
X
<br> V <.>
<br> Platební podmínky
<br> 1.Cena díla bude uhrazena na základě faktury,kterou zhotovitel vystaví při předání díla.Lhůta
splatnosti faktury se sjednává na 14 dnů ode dne doručení objednateli <.>
<br> 2.Faktura bude obsahovat tyto údaje:
<br> -označení objednatele a zhotovitele,sídlo,IČ,DIČ
<br> -číslo faktury
<br> -den vystavení a den splatnosti faktury
<br> -označení banky a číslo účtu,na který se má platit
<br> -označení díla
<br> -číslo smlouvy o dílo objednatele
<br> -fakturovanou částku (vč.DPH ve výši platné v době fakturace)
<br> -razítko a podpis oprávněné osoby
<br> 3.Objednatel je oprávněn fakturu vrátit zhotoviteli do dat...
PFI’loha E.3 DRENAZE 17950 NOFOVA :OUE WS
Příloha č.2
<br> 1
<br> SMLOUVA O DÍLO
<br> I <.>
<br> Smluvní strany
<br> 1.Objednatel:
Název: Město Slavkov u Brna
Sídlo: Palackého náměstí č.p.65,Slavkov u Brna,684 01
IČ: 00 29 23 11
DIČ: CZ 00 29 23 11
Bankovní spojení:
Číslo účtu:
<br> Zastoupený: XXXXXX XXXXXX,starosta
Kontaktní osoba: Vojtěch Lstibůrek,technik odboru správy majetku,investic a rozvoje
<br> telefon: 544 121 126,mobil: 725 816 759,e-mail: vojtech.lstiburek@meuslavkov.cz
<br>
<br> 2.Zhotovitel:
Název:
Sídlo:
IČ:
DIČ:
Bankovní spojení:
Číslo účtu:
<br> Zastoupený:
Kontaktní osoba:
<br> telefon:
<br>
uzavírají tuto smlouvu o dílo na zhotovení projektu stavby a poskytnutí služeb s tím souvisejících:
<br>
II <.>
<br> Předmět smlouvy
<br> 1.Zhotovitel se zavazuje,že pro objednatele provede v rozsahu a za podmínek sjednaných v této
smlouvě kompletní rekonstrukci rozvodů silnoproudé i slaboproudé elektroinstalace pro bytový dům
Fügnerova č.p.110,na parc.č.937,v k.ú.Slavkov u Brna,včetně dodávky hlavního rozvaděče a byto-
vých rozvaděčů,svítidel,nouzových osvětlení,domácích telefonů a přípravy rozvodů pro připojení jed-
notlivých bytů k internetu a k televiznímu vysílání podle vypracované projektová dokumentace „Elektro-
instalace společné prostory“,která je přílohou výzvy k podání nabídky <.>
<br> 2.Název akce,a popis akce:
Název akce:
„Rekonstrukce elektroinstalace společných prostor bytového domu Fügnerova č.p.110,Slavkov u Brna <,>
684 01“
Jednoduchý popis:
Zejména se jedná o:
-prohlídku a zmapování stávajícího vedení
-demontáž stávajícího vedení a instalace nového vedení dle projektu (nový hl.přívod,nové přívody k
bytům,osvětlení chodeb,osvětlení dvora,osvětlení sklepa,nouzová svítidla,rezervní přívody na půdu)
-demontáž stávajících rozvaděčů ve společných prostorách a instalace a připojení nových
-demontáž stávajících rozvaděčů v bytech a instalace a připojení nových
<br> -vysekání a montáž nových rozvodů ve společných prostorách
-vysekání a natažení chrániček pro rozvody domácího telefonu se zvonkovým tablem
<br>
<br>
2
<br> -instalace rozvodů domácího telefonu 4+N se zvonkovým tablem a elektrickým otevíračem dveří
-vysekání a natažení chrániček pro rozvody internetu a televize pro byty
-přepojení elektroměrů a vyřízení formalit u distribuční společnosti elektrické energie -kompletace <,>
tj.montáž svítidel,vypínačů,atd.; po provedení nových omítek a podhledů,které nejsou součástí
této zakázky
-výchozí revize nové elektroinstalace
Rozsah:
Je dán výkazem výměr,vypracovaným jako součást projektové dokumentace „Elektroinstalace společné
prostory“ <.>
<br> Požadavky zadavatele:
Zajistit provádění prací v maximální možné míře tak,aby nedošlo k odpojení bytů od elektroinstala-
ce na dobu delší než 8 hodin <.>
Zajistit pořádek v prostoru bytového domu v průběhu realizace a úklid po dokončení prací <.>
Provádět práce s ohledem na zajištění stálého a bezpečného provozu nemovitosti,zejména umož-
nění přístupu nájemcům do pronajatých bytů (celkem 5 bytů) <.>
V objektu nebude možné provádět práce mimo pracovní dny a mimo pracovní dobu 07.00-17.30
hodin <.>
Veškeré práce musí být provedeny v souladu s platnými právními předpisy,technologickými postu-
py,závaznými technickými normami a návody výrobce <.>
<br> 3.Jako podklad pro provádění prací bude sloužit projektová dokumentace „Elektroinstalace spo-
lečné prostory“,která je přílohou výzvy k podání nabídky <.>
<br> 4.Objednatel se zavazuje k převzetí díla a k zaplacení ceny za podmínek dále uvedených <.>
<br> 5.O předání a převzetí díla vyhotoví smluvní strany zápis
<br> 6.XXXX XXXX zahrnovat i náklady na konzultace s objednatelem <.>
<br>
<br> III <.>
<br> Doba plnění
<br> 1.Zhotovitel se zavazuje,že vypracuje a dodá dílo zhotovené v rozsahu a obsahu článku II.1 této
smlouvy v termínu do 90 dnů od data podpisu této smlouvy <.>
<br> 2.Předmět plnění dle čl.II.odst.1,2 a 3 této smlouvy je splněný řádným předáním dokončeného
díla objednateli.Předání a převzetí bude provedeno na základě oboustranně podepsaného protokolu o
předání a převzetí díla <.>
<br>
<br> IV <.>
<br> Cena díla
<br> 1.Cena díla je sjednána dohodou smluvních stran v souladu se zákonem č.526/1990 Sb.o cenách
a činí:
<br>
Cena celkem bez DPH 21% …………….<.> - Kč
<br> Cena celkem včetně DPH 21% …………….<.>.- Kč
<br> 2.Cena díla je dohodnuta XXXX XXXX nejvýše přípustná – XXXX XXXXXXX <.>
<br>
<br>
X
<br> V <.>
<br> Platební podmínky
<br> 1.Cena díla bude uhrazena na základě faktury,kterou zhotovitel vystaví při předání díla.Lhůta
splatnosti faktury se sjednává na 14 dnů ode dne doručení objednateli <.>
<br> 2.Faktura bude obsahovat tyto údaje:
<br> -označení objednatele a zhotovitele,sídlo,IČ,DIČ
<br> -číslo faktury
<br> -den vystavení a den splatnosti faktury
<br> -označení banky a číslo účtu,na který se má platit
<br> -označení díla
<br> -číslo smlouvy o dílo objednatele
<br> -fakturovanou částku (vč.DPH ve výši platné v době fakturace)
<br> -razítko a podpis oprávněné osoby
<br> 3.Objednatel je oprávněn fakturu vrátit zhotoviteli do dat...
VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY
<br> Zadavatel:
<br> Název: Město Slavkov u Brna
Sídlo: Palackého náměstí č.p.65,Slavkov u Brna,684 01
IČ: 00 29 23 11
DIČ: CZ 00 29 23 11
<br>
statutární zástupce: XXXXXX XXXXXX,starosta
<br> Zadavatel na základě ust.§ 6 a § 18 odst.3 zákona č.137/2006 Sb <.>,o veřejných zakázkách
(dále jen „zákon“) Vás vyzývá k podání nabídky na dále uvedenou veřejnou zakázku malého
rozsahu na službu <.>
<br> 1.Informace o předmětu veřejné zakázky
<br> 1.1 Název veřejné zakázky
„Svislá drenáž obvodové konstrukce ve dvorním traktu budovy Městského úřadu Palackého
náměstí č.p.260,Slavkov u Brna,684 01.“
<br> 1.2 Stručný textový popis veřejné zakázky
Plněním veřejné zakázky malého rozsahu je provedení svislé drenáže nopovou folií obvodové
stěny objektu Městského úřadu včetně provedení zateplení základu pod úrovní terénu a
soklu polystyrenovou tepelnou izolací <.>
<br> Popis prací:
Rozeskládání pásu zámkové dlažby ve dvoře podél stěny,výkop po základovou spáru <,>
očištění podkladu,položení drenážní trubky podél základové konstrukce s vyvedením do
soklu na fasádu objektu,upevnění trubky proti nechtěnému posunu,zaříznutí horizontálních
vývodů drenážní trubky do líce soklu,pokrytí stěny nopovou folií (s přesahy 500 mm na
sousední stěny,přichycení folie v ploše k podkladu,vyříznutí otvorů ve folii pro ventilační
průduchy ze sklepů a vývody drenážní trubky,seříznutí a osekání spodní hrany omítky do
roviny a montáž okapničky pod hranu stávající omítky stěny,zateplení stěny extrudovaným
polystyrenem o tloušťce 100 mm,kotvení tabulí izolace k podkladu,vytvoření otvorů v
polystyrenu pro ventilační průduchy ze sklepů a vývody drenážní trubky,potažení výkopu
geotextilií v celé délce a zasypání štěrkem frakce 16-32 mm,natažení soklové části nad
terénem vrstvou lepidla s perlinkou,vrstvou lepidla,penetrace a finální vrstvou kamínkové
omítky marmolit,zadláždění a zaspárování zámkové dlažby.Odvoz a likvidace vykopané
zeminy.Osazení tří kusů ventilačních mřížek na ventilační průduchy ze sklepa a 1 ks
ventilační mřížky na vývod drenážní trubky v soklu (druhý vývod drenážní trubky bude ve
stejném provedení jako stávající svody z rýn vyveden až pod střechu,což není předmětem
této zakázky) <.>
<br> Parametry a rozměry:
Zadání zakázky vychází z údajů obsažených ve Výzvě k podání nabídky a výkresů tvořících její
přílohu (Příloha č.3: Půdorys sklepů a Příloha č.4: Detail svislé drenáže),pro ilustraci je
přílohou obrazová dokumentace (Příloha č.5: Fotodokumentace)
Délka stěny: 17,95 m
Hloubka základové spáry: 1 m (pod úrovní terénu),udaná hloubka základové spáry vychází
z dostupné projektové dokumentace řešící rekonstrukci objektu v roce 2002,lze
předpokládat,že údaj může být přibližný,v takovém případě bude zadavatel při realizaci
<br>
<br> seznámen zhotovitelem se skutečnou hloubkou základu,tato bude zadokumentována a
náklady na realizaci budou po vzájemné dohodě adekvátně navýšeny,pro účely soutěže se
stanoví hloubka na uvedený 1 m <.>
Požadovaná výška nopové fólie: 20 mm
Požadovaná tloušťka zateplení: 100 mm
Počet ventilačních průduchů ze sklepa: 3 ks o rozměru 300x200 mm
Požadovaný průměr drenážní trubky: 100 mm
Požadovaný počet vývodů drenážní trubky: 2 ks
V trase výkopu se nachází dva svody z rýn,včetně lapačů splavenin,které bude muset
zhotovitel demontovat a při dokončování prací opět osadit na svá místa <.>
<br> Jiné zpřesňující údaje:
Z důvodu jednoznačnosti zadání nebyl pro zakázku vypracován výkaz výměr ani samostatná
projektová dokumentace a zadavatel nepožaduje od uchazeče doložit položkový rozpočet <.>
Předmět poptávky je obecně popsán zadavatelem v odstavci 1.2,Výzvy k podání nabídky <,>
včetně jednotlivých žádaných parametrů a rozměrů a je blíže specifikován samostatnými
výkresy v Příloze č.3: Půdorys sklepů a Příloze č.4: Detail svislé drenáže <.>
Je věcí uchazeče se s předmětem plnění seznámit a na základě své kvalifikace a odbornosti
předložit svoji cenovou nabídku formou doplnění námi předloženého Krycího listu a Návrhu
smlouvy o dílo.Zda jako podklad pro cenovou nabídku vypracuje položkový rozpočet či
nikoliv je věcí uchazeče <.>
K tomuto účelu slouží prohlídka místa plnění.V případě nevyhovujícího termínu je možné
místo plnění zpřístupnit po dohodě i v jiném termínu <.>
<br> 1.3 Doba a místo plnění/realizace
Doba plnění:
Začátek plnění: Ihned po podpisu smlouvy
Konec plnění: do 50 dnů od data podpisu smlouvy o dílo
<br> Místo plnění:
dvůr Městského úřadu Palackého náměstí č.p.260,Slavkov u Brna,684 01; na parc.č.62/2
v k.ú.Slavkov u Brna,Jihomoravský kraj,Česká republika
<br> Prohlídka místa plnění:
dne 11.04.2017 v 8:30; sraz před vraty z ulice Husova do průjezdu Městského úřadu
Palackého náměstí č.p.260,Slavkov u Brna
<br>
2.Identifikační údaje o zadavateli
<br> Název: Město Slavkov u Brna
Sídlo: Palackého náměstí č.p.65,Slavkov u Brna,684 01
IČ: 00 29 23 11
DIČ: CZ 00 29 23 11
<br> Statutární zástupce: XXXXXX XXXXXX,starosta
<br> Kontaktní osoba: Vojtěch Lstibůrek,technik odboru správy majetku,in...
Načteno
Meta
Veřejná zakázka Veřejná zakázka EIA Veřejná zakázka Veřejná zakázka Veřejná zakázka Veřejná zakázka Veřejná zakázka Rozpočet
Další dokumenty od Město Slavkov u Brna | ||
---|---|---|
04. 11. 2021 | Oznámení o přerušení dodávky elektrické energie | |
02. 11. 2021 | Veřejná vyhláška - Opatření obecné povahy - Stanovení přechodné úpravy provozu | |
01. 11. 2021 | Zveřejnění záměru prodeje | |
26. 10. 2021 | Žádost o stanovení PÚP - zajištění shromáždění lampiónového průvodu | |
25. 10. 2021 | Informace o Svolání 7. zasedání Zastupitelstva Jihomoravského kraje - žádost o zveřejnění | |
...a další |