Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Dubá.
1
<br>
<br> S M L O U V A O D Í L O
<br>
<br>
<br>
uzavřená podle § 2586 a násl.Občanského zákoníku,zákona č.89/2012 Sb.mezi níže
<br> uvedenými smluvními stranami <.>
<br>
<br> I <.>
<br> Smluvní strany
<br>
<br> OBJEDNATEL
<br> název : Mateřská škola Dubá
<br> sídlo : Luční 28,47141 Dubá
<br> právní forma : příspěvková organizace
<br> IČ : 70695831
<br> DIČ :
<br> zápis v OR : zapsáno pod číslem F6279/2003,F33901/2002/Pr 237/17
<br> u kr.soudu v Ústí nad Labem v oddílu Pr,vložce 237
<br> jednající : Mgr.Zdena Šindelářová
<br> bankovní spojení: : XXX
<br> č.účtu : XXXXXXXXX/XXXX
<br> zástupce ve věcech technických : Mgr.Zdena Šindelářová
<br> telefon : +420 733124884
<br> e-mail : ms_duba@seznam.cz
<br> je veřejným zadavatelem <.>
<br>
<br>
<br> ZHOTOVITEL
<br> obchodní firma :
<br> sídlo :
<br> právní forma :
<br> IČ :
<br> DIČ :
<br> zápis v OR :
<br> jednající :
<br> dále za zhotovitele jednají
<br> ve věcech smluvních :
<br> ve věcech technických :
<br>
<br> bankovní spojení :
<br> č.účtu :
<br> telefon :
<br> fax :
<br> e-mail :
<br> je oprávněnou firmou ve smyslu právních předpisů <.>
<br>
<br>
2
<br>
<br> II <.>
<br> Předmět smlouvy
<br>
<br>
1.Předmětem plnění díla (dále jen „dílo“) je rekonstrukce prostor sociálního zařízení v pavilonu
<br> „Berušky“ v objektu Mateřská škola Dubá,Luční 28,47141 Dubá dle Technické specifikace,která
<br> je přílohou Zadávací dokumentace veřejné zakázky malého rozsahu.Účelem akce je rekonstrukce
<br> stávajících toalet,umyvadel,obkladů,podlahy a celkového prostoru tak,aby se zlepšil estetický
<br> vzhled uvedených prostor a dlouhodobě zajistil jejich funkční stav <.>
<br> Realizací akce se rozumí provedení všech dílenských,stavebních a montážních prací,včetně
<br> dodávek materiálů a konstrukcí,nezbytných pro řádné dokončení díla,dále provedení všech činností
<br> (vedlejší a ostatní náklady) souvisejících s dodávkou stavebních,montážních a souvisejících prací a
<br> konstrukcí <.>
<br> Zhotovitel se zavazuje provést dílo na svůj náklad a až do doby předání a převzetí díla na své
<br> nebezpečí ve smluvené době a postupovat při realizaci díla v souladu se všemi podmínkami
<br> vyplývajícími ze zadání a stanovisek kompetentních osob.Objednatel se zavazuje dokončené dílo
<br> převzít a zaplatit <.>
<br>
<br> Mimo všechny výše definované činnosti jsou součástí předmětu díla (nabídkové ceny) i:
<br> veškeré práce a dodávky související s bezpečnostními opatřeními na ochranu lidí a
<br> majetku (zejména zaměstnanců pohybujících se v místech dotčených pracemi) <,>
<br> zpracování dílenské a výrobní dokumentace potřebné pro provedení stavby <,>
<br> zajištění bezpečnosti práce a ochrany majetku <,>
<br> zajištění dokladů o požadovaných vlastnostech výrobků (i dle zákona č.22/1997 Sb.–
<br> prohlášení o shodě) <,>
<br> odvoz a uložení vybouraných hmot a stavební suti na skládku v souladu s ustanoveními
<br> zákona 185/2001 Sb.o odpadech ve znění pozdějších předpisů <,>
<br> uvedení všech okolních povrchů dotčených pracemi do původního stavu,včetně úklidu
<br> dotčených prostor
<br> drobné stěhovací práce,provádění denního úklidu staveniště,průběžné odstraňování
<br> znečištění ploch či škod na nich <,>
<br> pořizování průběžné fotodokumentace provádění díla,předání objednateli <.>
<br>
<br> 2.Cena díla uvedená v článku III.je stanovena na základě technické specifikace a zadávací
<br> dokumentace <.>
<br> 3.Zhotovitel se podrobně seznámil s Technickou specifikací,považuje ji za hodnověrnou a
<br> úplnou.Zhotovitel má s ohledem na svou odbornost povinnost případně upozornit objednatele
<br> na zjištěné vady předaných podkladů a neučiní-li tak,odpovídá za možné vady díla tím
<br> vzniklé <.>
<br> 4.Předmět díla bude proveden dle předloženého nabídkového rozpočtu od zhotovitele <.>
<br> 5.Součástí předmětu plnění (nabídkové ceny) jsou i práce blíže nespecifikované,které jsou však
<br> nezbytné k řádnému provedení díla,a o kterých vzhledem ke své kvalifikaci a zkušenostem
<br> uchazeč měl nebo mohl vědět a měl je zohlednit v nabídkové ceně <.>
<br> 6.Veškeré věci,které jsou potřebné k plnění díla,je povinen opatřit zhotovitel,pokud není v této
<br> smlouvě výslovně uvedeno,že je opatří objednatel <.>
<br> Náklady na provedení součástí díla uvedených v článku II.jsou zahrnuty do ceny za dílo <,>
<br> uvedené v článku III.této smlouvy o dílo <.>
<br>
<br>
<br> 3
<br>
<br>
<br> III <.>
<br> Cena za dílo
<br> 1.Cena za dílo je stanovena XXXX XXXX nejvýše přípustná za plnění specifikovaného předmětu díla a
zahrnuje veškeré náklady spojené se splněním předmětu díla v rozsahu článku II Předmět
<br> smlouvy takto:
<br>
XXXX XXX DPH:,-Kč
<br> Výše DPH: XX %
<br> DPH:,-Kč
<br> Výše DPH: 21 %
<br> DPH:,-Kč
<br> Cena včetně DPH:,-Kč
<br> [slovy: ……………………………………………………….……… korun českých]
<br>
<br> DPH je stanoveno ve výši a sazbě dle příslušného právního předpisu,platného v době podpisu této
<br> smlouvy <.>
<br>
<br> Podmínky překročení nabídkové ceny a snížení nabídkové cen...
„Rekonstrukce prostor sociálního zařízení v pavilonu „BERUŠKY“ v objektu MŠ Dubá“ <.>
<br>
<br> ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ
<br> Uchazeč:
<br>
<br>
<br>
<br> Vědom(i) si možných právních následků nepravdivosti tímto jakožto osoba(y) oprávněná(é) za uchazeče čestně
<br> prohlašuji(eme),že:
<br>
<br> 1) Jsme odborně,technicky i finančně způsobilí řádně a v daných termínech splnit výše uvedenou veřejnou
<br> zakázku.Máme/nemáme (nehodící se škrtněte) uzavřeno pojištění odpovědnosti za škody způsobené svojí
<br> činností jiným osobám do výše …… mil.Kč <.>
<br>
<br> 2) Splňujeme základní kvalifikační předpoklady (způsobilost ve smyslu § 74 zákona 134/2016 Sb.–dále jen ZZVZ):
<br> a) jsem nebyl/jsme nebyli v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně
odsouzen/i pro trestný čin uvedený v příloze č.3 k ZZVZ nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země
sídla dodavatele; neexistují ani zahlazená odsouzení <,>
<br> Poznámka: Je-li dodavatelem právnická osoba,musí podmínku podle bodu a) splňovat tato právnická osoba a zároveň každý
člen statutárního orgánu,v případě účasti pobočky závodu ve výběrovém řízení též vedoucí této pobočky <.>
<br> b) nemám/e v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek <,>
<br> c) nemám/e v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na
veřejné zdravotní pojištění <,>
<br> d) nemám/e v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na
sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti <,>
<br> e) nejsem/nejsme v likvidaci,nebylo proti mě/nám vydáno rozhodnutí o úpadku ani nařízena nucená správa
podle jiného právního předpisu,nejsem/nejsme v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele <.>
<br>
<br>
3) Neuzavřeli jsme a XXX v budoucnosti neuzavřeme zakázanou dohodu podle zákona č.XXX/XXXX Sb <.>,o
ochraně hospodářské soutěže ve znění pozdějších předpisů v souvislosti se zadávanou veřejnou zakázkou <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
____________________________________________
<br> Podpis statutárního zástupce (zástupců)
<br>
ms_duba@seznam.cz
2017-03-28T12:46:52+0100
MŠ Dubá,Luční 28
Potvrzuji správnost a úplnost tohoto dokumentu
Krycí list
KRYCÍ LIST ROZPOČTU
<br> Objekt : MŠ Dubá Název objektu : Pavilon Berušek JKSO :
<br> Stavba : Název stavby : SKP :
Sociální zařízení MŠ Dubá
Projektant : Počet měrných jednotek : 0
Objednatel : MŠ Dubá Náklady na MJ : 0
Počet listů : Zakázkové číslo :
Zpracovatel projektu : Zhotovitel :
<br> ROZPOČTOVÉ NÁKLADY
Rozpočtové náklady II.a III.hlavy Vedlejší rozpočtové náklady
Dodávka celkem 0
Z Montáž celkem 0
R HSV celkem 0
N PSV celkem 0
ZRN celkem 0
<br> HZS 0
RN II.a III.hlavy 0 Ostatní VRN 0
ZRN+VRN+HZS 0 VRN celkem 0
Vypracoval Za zhotovitele Za objednatele
Jméno : Jméno :
Datum : Datum : Datum :
Podpis: Podpis :
<br>
Základ pro DPH 0 % činí : 0.00 Kč
Základ pro DPH 15 % činí : 0.00 Kč
DPH 15 % činí : 0.00 Kč
Základ pro DPH 21 % činí : 0.00 Kč
DPH 21 % činí : 0.00 Kč
CENA ZA OBJEKT CELKEM 0.00 Kč
Poznámka :
Cenová nabídka byla sestavena na základě požadavků ředitelky MŠ
Cenová nabídka neřeší elektroinstalaci <.>
Obklad je navržen na všech stěnách do výšky 125 cm,obklad sprchového koutu je po celé jeho výšce.Uváděné výměry jsou orientační,nemusí vždy odpovídat přesně skutečnosti <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Rekapitulace
Stavba : Sociální zařízení MŠ Dubá
Objekt : Pavilon "Berušky"
<br> REKAPITULACE STAVEBNÍCH DÍLŮ
<br> Stavební díl HSV PSV Dodávka Montáž HZS
3 Svislé a kompletní konstrukce 0 0 0 0 0
61 Upravy povrchů vnitřní 0 0 0 0 0
63 Podlahy a podlahové konstrukce 0 0 0 0 0
64 Výplně otvorů 0 0 0 0 0
96 Bourání konstrukcí 0 0 0 0 0
711 Izolace proti vodě 0 0 0 0 0
721 Vnitřní kanalizace 0 0 0 0 0
722 Vnitřní vodovod 0 0 0 0 0
725 Zařizovací předměty,zdravotechnika 0 0 0 0 0
735 Otopná tělesa 0 0 0 0 0
771 Podlahy z dlaždic a obklady 0 0 0 0 0
781 Obklady keramické 0 0 0 0 0
7 Odvoz a likvidace suti,přesuny materiálu 0 0 0 0 0
CELKEM OBJEKT 0 0 0 0 0
<br> VEDLEJŠÍ ROZPOČTOVÉ NÁKLADY
<br> Název VRN Kč % Základna Kč
0 0 8
CELKEM VRN 0
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Položky
Položkový rozpočet
<br> Stavba : Sociální zařízení MŠ Dubá 0
Objekt : Pavilon "Berušky"
<br> P.č.Číslo položky Název položky MJ množství cena / MJ celkem (Kč)
Díl: 3 Svislé a kompletní konstrukce 1
1 342 26-1111.RT3 Příčka sádrokarton.ocel.kce,1x oplášť.tl.75 mm desky standard impreg.tl.12,5 mm,m2 19.80 0.00 2 0 0 0 0 0
2 342 28-0110.RA0 Obklad stropů z desek sádrokartonových,na rošt deska impregnovaná m2 22.00 0.00 2 0 0 0 0 0
3 311272123 Zdivo nosné tl.200mm zu porobrton.Tvárnic Ytong(500kg/m3 m2 0.75 0.00
4 342272323 Příčky tl.100 mm z pórpbrtonových přesných příčkovek o hm 500kg/m3 m2 4.30 0.00
5 346244352 Obezdívka sprch.Koutu- ploch rovných tl 50 mm z porbet.příčkovek Ytong kpl 1 0.00
6 346272113 Přizdívky ochranné tl.100mm z pórobetonových příčkovek Ytong 500kg/m3 m2 9.9 0.00
Celkem za 3 Svislé a kompletní konstrukce 0.00 4 0 0 0 0 0
Díl: 61 Upravy povrchů vnitřní 1
7 610 99-1111.R00 Zakrývání výplní vnitřních otvorů (dveře,okno) m2 2.10 0.00 2 0 0 0 0 0
8 612142001 Potažení vnitřních stěn sklovláknitým pletivem vtlačeným do tenkovrstvé hmoty m2 5.5 0.00
9 612311131 Vápenná omítka štuková jednovrstvá vnitřních stěn m2 5 0.00
57 784 22-5113.R00 Malba tekutá BASF,bílá,2x vč.penetrace m2 73.60 0.00
Celkem za 61 Upravy povrchů vnitřní 0.00 4 0 0 0 0 0
Díl: 63 Podlahy a podlahové konstrukce 1
10 632 47-3106.R00 Potěr FERMACELL samonivelační tl.6 mm m2 21.00 0.00 2 0 0 0 0 0
Celkem za 63 Podlahy a podlahové konstrukce 0.00 4 0 0 0 0 0
Díl: 64 Výplně otvorů 1
11 642 94-2211.R00 Osazení zárubně do sádrokarton.příčky tl.75 mm kus 2.00 0.00 2 0 0 0 0 0
12 6 Montáž obložení stěn-z plov.Podlah včetně olištování m2 2.00 0.00 2 0 0 0 0 0
13 766682111 Montáž zárubní - obložek pro dveře jednokřídlé tl stěny do 170cm kus 2 0.00 2 0 0 0 0 0
14 611811020 Zárubeň interierová obložková pro dveře jednokřídlé kus 2 0.00
15 766695211 Montáž truhlářských prahů dveří 1křídlých do 100mm kus 2 0.00
16 611871560 Práh dveřní dřevěný dubový tl.2cm dl82,š100mm kus 2 0.00
17 mat.Zakrytí vzniklých otvorů sádrokartonovou deskou m2 1.80 0.00
18 mat.Úprava povrchů oboustranně m2 3.60 0.00
Celkem za 64 Výplně otvorů 0.00 4 0 0 0 0 0
Díl: 96 Bourání konstrukcí 1
19 962 20-0051.RAB Bourání příček sádrových nebo sádrokart.bez konst tloušťka 10 cm m2 0.00 2 0 0 0 0 0
20 968 07-2455.R00 Vybourání dveřních zárubní kus 3.00 0.00 2 0 0 0 0 0
21 968062244 Odstranění oken včetně dřevěnných rámů kus 1.00 0.00 2 0 0 0 0 0
22 7 Odvoz a likvidace suti soubor 1.00 0.00 2 0 0 0 0 0
Celkem za 96 Bourání konstrukcí 0.00 4 0 0 0 0 0
Díl: 711 Izolace proti vodě 1
23 711 21-0010.RAA Nátěr hydroizolační těsnicí hmotou Saniflex,proti vlhkosti - pod dlažbu m2 20.60 0.00 2 0 0 0 0 0
24 711 21-0010.RAA Nátěr hydroizolační těsnicí hmotou Saniflex,proti vlhkosti - pod obklad ve sprše m2 4.00 0.00 2 0 0 0 0 0
25 711714111 Izolace proti vodě provedení detailů adhezního můstku modifikovanou maltou m2 22 0.00
26 585812201 Můstek adhezní kg 5 0.00
Celkem za 7...
Příloha 2 zadávací dokumentace – Krycí list nabídky
<br> KRYCÍ LIST NABÍDKY
<br> Veřejná zakázka
<br> Veřejná zakázka malého rozsahu
<br>
<br> Název:
Rekonstrukce prostor sociálního zařízení v pavilonu „Berušky“ <,>
MŠ Dubá
<br>
<br>
Základní identifikační údaje
<br> Zadavatel
<br> Zadavatel:
Mateřská škola Dubá-příspěvková organizace
<br> Sídlo:
Luční 28,47141 Dubá
<br> IČ:
70695831
<br> Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
Mgr.Zdena Šindelářová,ředitelka MŠ
<br> Uchazeč
<br> Název:
<br>
Sídlo/místo podnikání:
<br>
IČ:
<br>
Osoba oprávněná za uchazeče jednat:
<br>
Kontaktní osoba:
<br>
Tel./fax:
<br>
E-mail:
<br>
<br>
XXXX XXX DPH:
Samostatně DPH (sazba XX %):
Samostatně DPH (sazba 21 %):
Cena celkem včetně DPH:
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Uchazeč prohlašuje,že podává nabídku na základě zadávacích podmínek k výše uvedené veřejné zakázce.Před podáním nabídky si vyjasnil veškerá sporná ustanovení a případné technické nejasnosti.Nabídková cena obsahuje veškeré náklady nutné ke kompletní realizaci veřejné zakázky dle zadání <.>
<br> Osoba oprávněná za uchazeče jednat
<br> Podpis oprávněné osoby
<br> razítko
<br> Titul,jméno,příjmení
<br>
Funkce
212' V
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> 4
099 Inc 111 110 0‘0 no 130 no 0’0 110 689 02s
fzsof figmfi‘ #1‘aj; fifirofi‘ figmfi§ éfl‘
mine nlvala
o
_,_.<.> _ _.<.> _ _ _.<.> _ _.<.> _ _ <.>
_I T
>05 rs/ am 3‘8 006 Minna 210 an 512 2 oz: :
zédvefi
sun <.>
0 éatnadéfi E
2 mm 3
E
umyvama.i
mg; g
k 2 2 herpa-Iehama ‘ g
954m :
a :E
H
“3 spol.mistnost ‘ ‘
mu.H
§ § H <,>
H
mu all m
<,> i w
3 I
|
Mateřská škola Dubá,Luční 28,471 41 Dubá <,>
<br> tel.487 870 265,733 124 884,e-mail: ms_duba@seznam.cz
<br> č.účtu: 181 894 129/0300
<br> IČO: 706 95 831
<br>
<br>
<br> DUBÁ,Mateřská škola,pavilon „Berušky“
<br>
<br> Rekonstrukce prostor sociálního zařízení
<br>
<br> Technická specifikace pro zadání díla:
<br>
<br> Správce nemovitosti zadává uvedení rekonstrukci sociálního zařízení s úmyslem zlepšit
<br> funkčnost a estetický vzhled uvedených prostor <.>
<br> Rozměry uvedené v projektové dokumentaci jsou rámcové,přesné zaměření a zhodnocení
<br> náročnosti prací je nutné při osobní prohlídce přímo na místě realizace <.>
<br>
<br> Základní údaje pro zadání:
<br> výměny dětských toalet,zachování počtu šesti (6) kusů,nahrazení dvou (2) sedacích
<br> mís dvěma dětskými pisoáry- každý se samostatně uzavíratelným přívodem vody <,>
<br> výměna šesti (6) dětských a jednoho (1) dospělého umyvadla,jejich posunutí
<br> s ohledem na umístění sprchového koutu – každé se samostatně uzavíratelným
<br> přívodem vody <,>
<br> vybudování sprchového koutu,osazení sprchovou hlavicí a pákovou vodovodní
<br> bateriií – samostatně uzavíratelný přívod vody – napojení na teplou i studenou vodu <,>
<br> výměna šesti (6) kusů vodovodních umyvadlových baterií,napojení pouze na jeden
<br> přívod vody – ze směšovacího ventilu umístěného pod zásobníkem na ohřev teplé
<br> vody(dětská umyvadla),umyvadlo dospělé bude mít standartní přívod teplé i studené
<br> vody <,>
<br> vybourání stávajících příček a jejich nová vyzdívka (do výšky od 125cm – přepážka <,>
<br> 200 cm-sprchový kout)) <,>
<br> odstranění dveří a zárubní (1ks) mezi lehárnou a sociálním zařízením,zakrytí a
<br> začištění otvoru s ohledem na okolní stěny <,>
<br> odstranění jedné(1) skleněné výplně mezi třídou a sociálním zařízením,doplnění
<br> vzniklého otvoru a jeho začištění s ohledem na okolní stěny v příčkách <,>
<br> odstranění dvou(2) topných těles,nahrazení jedním(1) panelovým tělesem včetně
<br> termostatické hlavice <,>
<br> výměna a nové osazení dveřních zárubní - celkem dva (2) kusy včetně nových dveří <,>
<br> obklad stěn dlaždiceni na stěnách do výše 125 cm,obezdívka sprchového koutu
<br> v případě jeho vyzdívky <,>
<br> úprava stávající podlahy a pokládka dlažby v celém prostoru sociálního zařízení
<br> fyzická kontrola odpadů,jejich případná výměna a renovace v souvislosti s instalací
<br> nových toalet a umyvadel <,>
<br> výměna starého vodovodního potrubí pro instalaci nových umyvadlových mís <,>
<br> obezdívka vedení potrubí tak,jak je v současné době
<br> úprava stávajících stěn a stropu pomocí sádrokartonu <,>
<br>
<br>
Mateřská škola Dubá,Luční 28,471 41 Dubá <,>
<br> tel.487 870 265,733 124 884,e-mail: ms_duba@seznam.cz
<br> č.účtu: 181 894 129/0300
<br> IČO: 706 95 831
<br>
<br> vymalování všech prostor sociálního zařízení,dotapetování částí stěn,kde došlo
<br> k odstranění výplní a vyplnění a zakrytí těchto prostor sádrokartonem nebo jiným
<br> vhodným materiálem,obložení potřebných prostor obklady navazujícími na stávající
<br> obklad z lamel pro plovoucí podlahy <,>
<br>
<br> Související práce,které budou součástí díla a jejich ocenění:
<br>
<br> Odstranění všech nepotřebných součástí,jejich likvidace a odvezení na skladové
<br> místo k tomu určené <.>
<br>
<br>
<br> Foto – stávající situace: Sociální zařízení „Berušky“
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> ms_duba@seznam.cz
2017-03-29T07:37:02+0100
MŠ Dubá,Luční 28
Potvrzuji správnost a úplnost tohoto dokumentu
Mateřská škola Dubá,Luční 28,471 41 Dubá <,>
tel.487 870 265,733 124 884,e-mail: ms_duba@seznam.cz
<br> č.účtu: 181 894 129/0300
<br> IČO: 706 95 831
<br>
<br>
<br> Zadávací dokumentace „Rekonstrukce prostor sociálního zařízení v pavilonu „Berušky“ v objektu MŠ Dubá“ <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> ZADÁVACÍ DOKUMENTACE
<br> na veřejnou zakázku malého rozsahu
<br>
<br> zadávanou mimo režim zákona č.134/2016 Sb.o veřejných zakázkách
<br> dle Směrnice města Dubá č.18:
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> „Rekonstrukce prostor sociálního zařízení v pavilonu „BERUŠKY“ v objektu MŠ Dubá“ <.>
<br>
<br>
Mateřská škola Dubá,Luční 28,471 41 Dubá <,>
tel.487 870 265,733 124 884,e-mail: ms_duba@seznam.cz
<br> č.účtu: 181 894 129/0300
<br> IČO: 706 95 831
<br>
<br> Zadávací dokumentace „Rekonstrukce prostor sociálního zařízení v pavilonu „Berušky“ v objektu MŠ Dubá“ <.>
<br>
<br>
<br> OBSAH ZADÁVACÍ DOKUMENTACE
<br>
<br>
<br> Obsah
1 Identifikační údaje zadavatele 3
<br> 2 Kontaktní osoby zadavatele: 3
<br> 3 Údaje o uchazečích 3
<br> 4 Vymezení předmětu plnění veřejné zakázky 3
<br> 4.1 Druh veřejné zakázky 3
<br> 4.2 Předmět veřejné zakázky 3
<br> 5 Termíny plnění zakázky 4
<br> 6 Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazeče: 4
<br> 6.1 Základní způsobilost 4
<br> 6.2 Profesní způsobilost 4
<br> 6.3 Technická kvalifikace 5
<br> 6.4 Prokazování kvalifikace subdodavatelsky 5
<br> 6.5 Prokazování kvalifikace v ostatních specifických případech 5
<br> 7 Zadávací podklady 5
<br> 7.1 Změna podmínek zadávací dokumentace a dodatečné informace 5
<br> 7.2 Registrace uchazečů 6
<br> 7.3 Prohlídka místa plnění 6
<br> 8 Technické podmínky 6
<br> 9 Požadavky na jednotný způsob zpracování cenové nabídky 6
<br> 10 Struktura podané nabídky 7
<br> 10.1 Krycí list nabídky 7
<br> 10.2 Doklady prokazující kvalifikaci 7
<br> 10.3 Seznam subdodavatelů a nezbytné doklady 7
<br> 10.4 Položkové soupisy prací a dodávek 7
<br> 10.5 Návrh smlouvy o dílo 8
<br> 11 Místo a doba pro podání nabídek a prokázání kvalifikace 8
<br> 12 Obchodní a platební podmínky 8
<br> 13 Hodnotící kritéria 8
<br> 14 Námitky 9
<br> 15 Závěrečná ustanovení 9
<br>
<br>
<br>
Mateřská škola Dubá,Luční 28,471 41 Dubá <,>
tel.487 870 265,733 124 884,e-mail: ms_duba@seznam.cz
<br> č.účtu: 181 894 129/0300
<br> IČO: 706 95 831
<br>
<br>
<br> Zadávací dokumentace „Rekonstrukce prostor sociálního zařízení v pavilonu „Berušky“ v objektu MŠ Dubá“ <.>
<br>
<br> 3
<br>
<br> 1 Identifikační údaje zadavatele
<br> Název zadavatele: Mateřská škola Dubá-příspěvková organizace
<br> Sídlo zadavatele: Luční 28,47141 Dubá
<br> IČ: 70695831
<br> Osoba oprávněná jednat: Mgr.Zdena Šindelářová,ředitelka MŠ Dubá
<br> E-mail: ms_duba@seznam.cz
<br> Telefon: + 420 733124884
<br>
<br> 2 Kontaktní osoby zadavatele:
<br> Název: Mgr.Zdena Šindelářová
<br> Sídlo: dtto
<br> E-mail: ms_duba@seznam.cz
<br> Telefon: +420 733124884
<br>
<br> 3 Údaje o uchazečích
<br> Uchazeč je povinen vyplnit Přílohu 2 této zadávací dokumentace.Zadavatel nebude
<br> informace získané při této veřejné zakázce od jednotlivých uchazečů sdělovat třetím
<br> osobám kromě dotčených orgánů státní správy a případného poskytovatele dotace <.>
<br> 4 Vymezení předmětu plnění veřejné zakázky
<br> 4.1 Druh veřejné zakázky
<br> Jedná se o veřejnou zakázku na dodávky a s nimi související stavební práce a služby <.>
<br> Nejedná se o zadávací řízení dle zákona č.134/2016 Sb.o zadávání veřejných zakázek
<br> (dále jen ZZVZ),jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu zadávanou dle Směrnice
<br> města Dubá č.18 <.>
<br>
<br> 4.2 Předmět veřejné zakázky
<br> V rámci zakázky bude realizována rekonstrukce prostor dětského sociálního zařízení <.>
<br> Podrobnou specifikaci předmětu díla stanovují přílohy Zadávací dokumentace -
<br> Technická specifikace a Nabídkový rozpočet (soupis prací),podmínky realizace zakázky
<br> upřesňuje závazný návrh smlouvy o dílo.Zakázka bude realizována jako celek bez
<br> možnosti rozložení do etap <.>
<br>
<br>
<br>
Mateřská škola Dubá,Luční 28,471 41 Dubá <,>
tel.487 870 265,733 124 884,e-mail: ms_duba@seznam.cz
<br> č.účtu: 181 894 129/0300
<br> IČO: 706 95 831
<br>
<br>
<br> Zadávací dokumentace „Rekonstrukce prostor sociálního zařízení v pavilonu „Berušky“ v objektu MŠ Dubá“ <.>
<br>
<br> 4
<br>
<br> 5 Termíny plnění zakázky
<br> a) Zahájení plnění: 07.07.2017
<br> b) Dokončení rekonstrukce : 28.07.2017
<br> c) Předání a převzetí díla (dokončovací práce): nejpozději do 31.07.2017
<br> Tyto termíny se mohou posunout pouze pod vlivem nepředpokládaných
<br> objektivních okolností,zhotovitel je ovšem i v tomto případě vázán celkovou
<br> délkou realizace díla danou výše uvedenými termíny <.>
<br> 6 Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazeče:
<br> Uchazeči musí předložit pro splnění kvalifikačních předpokladů následující dokumenty:
<br>
<br> 6.1 Základní způsobilost
<br> Základních způsobilost splňuje uchazeč,který splňuje všechny podmínky uvedené v § 74
<br> ZZVZ <.>
<br> Uchazeč pr...
Mateřská škola Dubá,Luční 28,471 41 Dubá <,>
tel.487 870 265,733 124 884,e-mail: ms_duba@seznam.cz
<br> č.účtu: 181 894 129/0300
<br> IČO: 706 95 831
<br>
<br> 1
<br> Rekonstrukce prostor sociálního zařízení v pavilonu „Berušky“ v objektu MŠ Dubá <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDEK A PROKÁZÁNÍ SPLNĚNÍ
<br> KVALIFIKACE
<br>
na veřejnou zakázku malého rozsahu
<br>
<br> zadávanou mimo režim zákona č.134/2016 Sb <.>
<br> dle Směrnice města Dubá č.18:
<br>
<br>
<br>
<br> „Rekonstrukce prostor sociálního zařízení v pavilonu
<br> „Berušky“
<br> v objektu MŠ Dubá“ <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
Mateřská škola Dubá,Luční 28,471 41 Dubá <,>
tel.487 870 265,733 124 884,e-mail: ms_duba@seznam.cz
<br> č.účtu: 181 894 129/0300
<br> IČO: 706 95 831
<br>
<br> 2
<br> Rekonstrukce prostor sociálního zařízení v pavilonu „Berušky“ v objektu MŠ Dubá <.>
<br>
<br> 1 Identifikační údaje zadavatele
<br> Název zadavatele: Mateřská škola Dubá-příspěvková organizace
<br> Sídlo zadavatele: Luční 28,47141 Dubá
<br> IČ: 70695831
<br> Osoba oprávněná jednat: Mgr.Zdena Šindelářová,ředitelka MŠ Dubá
<br> E-mail: ms_duba@seznam.cz
<br> Telefon: + 420 733124884
<br> Kontaktní osoby zadavatele:
<br> Název: Mgr.Zdena Šindelářová
<br> Sídlo: dtto
<br> E-mail: ms_duba@seznam.cz
<br> Telefon: +420 733124884
<br>
<br> 2 Vymezení předmětu plnění veřejné zakázky
<br>
<br> 2.1 Druh veřejné zakázky
<br> Jedná se o veřejnou zakázku na stavební práce a s nimi související dodávky.Nejedná se o
<br> zadávací řízení dle zákona č.134/2016 Sb.o zadávání veřejných zakázek (dále jen ZZVZ) <,>
<br> jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu zadávanou dle Směrnice města Dubá č.18 <.>
<br>
<br> 2.2 Předmět veřejné zakázky
<br> V rámci zakázky bude realizována rekonstrukce prostor dětského sociálního zařízení <.>
<br> Podrobnou specifikaci předmětu díla stanovují přílohy:
<br> - Zadávací dokumentace
<br> - Technická specifikace
<br> - Nabídkový rozpočet (soupis prací)
<br> Podmínky realizace zakázky upřesňuje závazný návrh smlouvy o dílo.Zakázka bude
<br> realizována jako celek bez možnosti rozložení do etap <.>
<br>
<br> 3 Termíny plnění zakázky
<br> a) Zahájení plnění: 07.07.2017
<br> b) Dokončení rekonstrukce : 28.07.2017
<br> c) Předání a převzetí díla (dokončovací práce): nejpozději do 31.07.2017
<br> Tyto termíny se mohou posunout pouze pod vlivem nepředpokládaných objektivních okolností <,>
<br> zhotovitel je ovšem i v XXX případě vázán celkovou délkou realizace díla danou výše uvedenými
<br> termíny <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Mateřská škola Dubá,Luční 28,471 41 Dubá <,>
tel.487 870 265,733 124 884,e-mail: ms_duba@seznam.cz
<br> č.účtu: 181 894 129/0300
<br> IČO: 706 95 831
<br>
<br> 3
<br> Rekonstrukce prostor sociálního zařízení v pavilonu „Berušky“ v objektu MŠ Dubá <.>
<br>
<br> 4 Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazeče:
<br> Požadavky zadavatele na prokázání splnění kvalifikace pro řádné provedení zakázky jsou
<br> uvedeny v Zadávací dokumentaci,zveřejněné na elektronické úřední desce zadavatele <.>
<br> 5 Zadávací podklady
<br> Podkladem pro vypracování cenové nabídky je Zadávací dokumentace a její přílohy <.>
<br> Minimálně do konce lhůty pro podávání nabídek a prokázání kvalifikace je tato dokumentace
<br> včetně příloh zveřejněna na elektronické úřední desce zadavatele na adrese:
<br> http://www.materskaskoladuba.estranky.cz/ pod odkazem: Výběrové řízení – zakázka malého
<br> rozsahu <.>
<br> A na adrese zřizovatele http://www.mestoduba.cz/mestsky-urad/uredni-deska/ <.>
<br> 6 Místo a doba pro podání nabídek a prokázání kvalifikace
<br> Lhůta pro podání nabídek končí dnem 21.4.2017 v 11:00 hodin <.>
<br> Všechny nabídky musí být doručeny zadavateli do skončení lhůty pro podání nabídky
<br> Nabídky musí být v řádně uzavřené a označené obálce <.>
<br>
<br> Místo pro podání nabídek:
<br> Mateřská škola Dubá-příspěvková organizace
<br> Luční 28
<br> 47141 Dubá
<br>
<br> Nabídky lze podávat písemně prostřednictvím držitele poštovní licence nebo osobně v provozní
<br> době otevření mateřské školy – v době mezi 7,00 – 15,00 <.>
<br> K otevírání obálek s nabídkami,jejich posouzení a k hodnocení nabídek bude zadavatelem
<br> jmenována minimálně tříčlenná komise.Nabídku podanou po lhůtě komise neotevírá <.>
<br> 7 Hodnotící kritéria
<br> Jediným hodnotícím kritériem je nejnižší nabídková XXXX v Kč <.>
<br> X Závěrečná ustanovení
<br> Zadavatel může zrušit zadávací řízení kdykoliv před svým podpisem smlouvy o dílo bez
<br> udání důvodu <.>
<br> Náklady na vypracování a podání nabídky zadavatel nehradí.Předložené nabídky zadavatel
<br> nevrací <.>
<br>
<br>
<br> V Dubé dne 29.3.2017
<br> Mgr.Zdena Šindelářová
<br> ředitelka MŠ Dubá
<br>
<br>
<br> OLE_LINK3
OLE_LINK4
<br> ms_duba@seznam.cz
2017-03-29T07:36:38+0100
MŠ Dubá,Luční 28
Potvrzuji správnost a úplnost tohoto dokumentu
Načteno
Meta
Veřejná zakázka Rozpočet Veřejná zakázka Veřejná zakázka Rozpočet Veřejná zakázka Veřejná zakázka Veřejná zakázka Veřejná zakázka Veřejná zakázka Rozpočet Veřejná zakázka Rozpočet
Další dokumenty od Město Dubá | ||
---|---|---|
09. 01. 2025 | Požární řád města Dubá | |
08. 01. 2025 | Zápis z veřejného zasedání Zastupitelstva města Dubá č. 12/2024 ze dne 19. 12. 2024 | |
08. 01. 2025 | VEŘEJNÁ VYHLÁŠKA OPATŘENÍ OBECNÉ POVAHY STANOVENÍ PŘECHODNÉ ÚPRAVY PROVOZU NA POZEMNÍ KOMUNIKACI | |
08. 01. 2025 | OZNÁMENÍ O NALEZENÍ ZTRACENÉ VĚCI VÝZVA K PŘIHLÁŠENÍ SE K NALEZENÉ VĚCI 1/2020 | |
08. 01. 2025 | Výzva k podání nabídek na veřejnou zakázku - „Klubový dům – okna a dveře“, | |
...a další |