Město Plasy - BP Stavby CZ - MK ul. Pod Nádražím - hlavní

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Plasy.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

zde ke stažení

Smlouva o dílo č.02/BP/16
<br> “ Rozsah a obsah vzájemných práv a povinností smluvních stran 2 této smlouvy vyplývajících se bude řídit příslušnými ustanoveními smlouvy o dílo zákona č.89/2012 Sb.nový občanský zákoník v platném znění (dále též „ NOZ “),konkrétně ustanoveními Š 2586 a následujícími <.>
<br> Smluvní strany:
<br> 1.Město Plasy
<br> Plzeňská 285,331 01 Plasy
<br> IČ 00258245
<br> zastoupeno Zdeňkem Hanzlíčkem,starostou města tel.+420 373 322 493,fax: +420 373 340 680
<br> E-mail: posta©mestoplasyez
<br> dále jen „objednatel“
<br> a
<br> 2.BP STAVBY CZ s.r.o <.>
<br> se sídlem V.Brožíka 317,330 02 Dýšina
<br> IČ: 25201506
<br> DIČ: C225201506
<br> zastoupen Ing.Pavlem Boukalem,jednatelem společnosti tel.+420 377 845 637,fax: +420 377 845 640
<br> E-mail: bp.stavbv.cz©seznam.cz
<br> dále jen „zhotovitel“
<br> uzavírají na základě vzájemné shody tuto
<br> Smlouvu o dílo
<br> Článek 1.Předmět smlouvy
<br> Předmětem této smlouvy je zhotovení stavební akce: MÍSTNÍ KOMUNIKACE - ULICE POD NÁDRAŽÍM <.>
<br> Specifikace díla: Předmětem plnění veřejné zakázky malého rozsahu je kompletní rekonstrukce ulice Pod Nádražím v Plasích od napojení na silnici 1/27 až ke směrovému oblouku na konci oboustranné zástavby (přibližně na konci objektu p.č 208).Od směrového oblouku je navržen jednostranný chodník,který vede až ke vstupu do sběrného dvora.Součástí stavby je i výměna povrchu v místě pěšího propojení ulice Pod Nádražím a Manětínská a úprava veřejného osvětlení.Více projektová dokumentace a soupis prací zpracované projektantem Ing.Viktorem Vaidišem,Nová Huť 51,330 02 Dýšina,IČ 73445886.Pozn.Předmětem plnění není napojení na silnici 1/27,které již bylo realizováno <.>
<br> 1 <.>
<br> Článek II.Doba plnění
<br> Zhotovitel se zavazuje na základě této smlouvy provést dílo v době od předání staveniště nejpozději do 90 kalendářních dnů <.>
<br> Zahájení: 01.04.2016 Dokončení: 30.06.2016
<br> 2.Zahájení díla je podmíněno předáním staveniště <.>
<br> 1 <.>
<br> Článek III.Cena za dílo
<br> Cena za provedení díla v rozsahu této smlouvy činí:
<br> Kč bez DPH DPH 21 % Kč včetně DPH Cena celkem 3,690.395,20 774.983,00 4,465.378,20 Článek IV.Platební podmínky
<br> Předmět plnění nepodléhá režimu přenesené daňové povinnosti.Fakturace bude probíhat včetně DPH <.>
<br> Objednatel nebude poskytovat zálohy.Provedené práce budou hrazeny měsíčně na základě vzájemně odsouhlaseného soupisu provedených prací.Konečná faktura bude vystavena při předání a převzetí díla a bude uhrazena po odstranění poslední vady nebo nedodělku <.>
<br> Smluvní strany dohodly měsíční platby za skutečně provedené činnosti na základě faktur za dílčí plnění.Součástí každé faktury za dílčí plnění bude soupis skutečně provedených činností schválený technickým dozorem objednatele <.>
<br> Smluvní splatnost faktur a konečné faktury za dílo bude 15 kalendářních dnů po doručení platebních dokladů objednateli <.>
<br> Faktura musí obsahovat tyto náležitosti:
<br> - označení faktury <,>
<br> - sídlo,IČ,DIČ,bankovní spojení objednatele a zhotovitele
<br> - předmět plnění a den splnění
<br> - cenu díla a částku k fakturaci
<br> - datum odeslání a datum splatnosti platebního dokladu
<br> — náležitosti pro daňové účely
<br> - podpis oprávněného zástupce zhotovitele
<br> Veškeré náklady,které vzniknou zhotoviteli nad rámec této smlouvy je zhotovitel povinen neprodleně oznámit objednateli <.>
<br> Náklady nad rámec této smlouvy dle bodu 5 tohoto článku mohou být zhotoviteli uhrazeny pouze,pokud takové náklady objednatel uzná jako oprávněné.Na úhradu nákladů za provedení díla nad rámec této smlouvy nemá zhotovitel právo vyjma případu,kdy takové náklady objednatel uzná a rozhodne se je zhotoviteli uhradit <.>
<br> Za nesplnění termínu plnění dle čl.II zaplatí zhotovitel objednateli sankci 20.000,— Kč jednorázově a dále ve výši 0,05 % z celkové ceny díla za každý i započatý den prodlení.Sankci zaplatí zhotovitel na účet objednatele do 10 dnů ode dne uplatnění sankce <.>
<br> Za prodlení s úhradou splátek ceny za provedení díla zaplatí objednatel zhotoviteli na jeho účet sankci ve výši 0,05 % dlužné částky,a to za každý i započatý den prodlení.Sankci zaplatí objednatel na účet zhotovitele do 10 dnů ode dne uplatnění sankce <.>
<br> Článek v.Záruční doba
<br> Na předmět této smlouvy poskytuje zhotovitel objednateli záruční dobu v délce 60 měsíců.Záruční doba začíná běžet dnem podpisu záznamu o splnění,předání a převzetí díla <.>
<br> Vady díla bude objednatel V průběhu záruční doby reklamovat písemně na adrese zhotovitele.Zhotovitel bezplatně odstraní reklamovanou vadu v místě objednatele v dohodnutém termínu.0 dobu odstraňování vady se prodlužuje záruční doba <.>
<br> Případné neodstranitelné vady,které budou bránit užívání předmětu smlouvy,nahradí zhotovitel objednateli novým,bezvadným plněním <.>
<br> Článek VI.Součinnost a povinnosti zhotovitele
<br> Pro splnění předmětu této smlouvy poskytne objednatel zhotoviteli nezbytnou součinnost <.>
<br> Omezení nebo neposkytn...

Načteno

edesky.cz/d/663092

Meta

Veřejná zakázka   Územní plánování  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Plasy      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz