Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Plasy.
Smlouva o dílo
<br> Rozsah a obsah vzájemných práv a povinností smluvních stran z této smlouvy vyplývajících se bude řídit příslušnými ustanoveními smlouvy o dílo zákona č.89/2012 Sb.nový občanský zákoník v platném znění (dále též „NOZ“),konkrétně ustanoveními 59 2586 a následujícími <.>
<br> Smluvní strany:
<br> 1 <.>
<br> Město Plasy
<br> Plzeňská 285,331 01 Plasy
<br> IČ 00258245,DIČ C200258245
<br> zastoupeno Zdeňkem Hanzlíčkem,starostou města
<br> dále jen „objednatel“ a
<br> 2 <.>
<br> Technické služby Města Plasy,s.r.o.Zahradní 40,331 01 Plasy
<br> IČ: 29123917
<br> zastoupena Zdeňkem Caltou,ředitelem
<br> dále jen „zhotovitel“
<br> uzavírají na základě vzájemné shody tuto
<br> Smlouvu o dílo
<br> Článek 1.Předmět smlouvy
<br> Předmětem této smlouvy je zhotovení stavební akce: DEMOLICE OBJEKTU č.p.552,NA POZEMKU 76/4; 136; v k.ú.Plasy <.>
<br> Specifikace díla: Předmětem plnění veřejné zakázky malého rozsahu je demolice stavebních objektů na stavebních parcelách st.p.č.136 a 76/4 vk.ú.Plasy,likvidace demolovaných hmot a úprava terénu po demoličních pracích k možnosti pojezdu osobních automobilů.Orientační výkaz výměr je přílohou zadávacích podmínek č.1.Demolice bude probíhat s ohledem na další stavební úpravy na těchto parcelách tj.vybudování komunikace a parkovacích ploch.Demolice bude probíhat postupným rozebíráním,zadavatel si vyhrazuje právo na zdemontování některých ocelových konstrukcí před,případně při provádění demolice.Práce budou probíhat s ohledem na stávající přípojky energií,případně v koordinaci s jejich odpoj ováním — zařizuje zadavatel.Demoliční práce budou probíhat tak,aby zůstala zachována obvodová zeď sousedící s parcelou 77a 184/1,na kterou navazují sousední objekty na těchto parcelách <.>
<br> Pod demolovaným objektem se nachází vedení zatrubněného potoka.Zemní práce budou realizovány tak,aby nedošlo k poškození tohoto zatrubnění <.>
<br> Úprava terénu po provedení demolice bude taková,aby bylo možné na této ploše pojezd osobních automobilů tj.rozprostření a přehutnění vrstvy vhodného materiálu <.>
<br> Bourací práce budou probíhat za současného provozu ordinace TRN a lékárny č.p.41.Práce musejí probíhat tak,aby nebyl omezen přístup osob a automobilů k těmto zařízením a minimalizovat prašnost a jiná omezení sousedních nemovitostí hlukem,prachem atd.<.>
<br> 1 <.>
<br> Článek 11.Doba plnění
<br> Zhotovitel se zavazuje na základě této smlouvy provést dílo v době do 30dní od uzavření smlouvy o dílo <.>
<br> 2.Zahájení díla je podmíněno předáním staveniště <.>
<br> Článek 111.Cena za dílo
<br> 1.Cena za provedení díla v rozsahu této smlouvy činí: Cena celkem bez DPH : 589.725,- Kč DPH 21 %: 123.842,- Kč Cena celkem Včetně DPH : 713.567,— Kč
<br> Na DPH se vztahuje přenesená daňová povinnost <.>
<br> Článek IV.Platební podmínky
<br> Objednatel nebude poskytovat zálohy.Provedené práce budou hrazeny měsíčně na základě vzájemně odsouhlaseného soupisu provedených prací.Konečná faktura bude vystavena při předání a převzetí díla a bude uhrazena po odstranění poslední vady nebo nedodělku <.>
<br> Smluvní strany dohodly měsíční platby za skutečně provedené činnosti na základě faktur za dílčí plnění.Součástí každé faktury za dílčí plnění bude soupis skutečně provedených činností schválený objednatelem <.>
<br> Smluvní splatnost faktur a konečné faktury za dílo bude 15 kalendářních dnů po doručení platebních dokladů objednateli <.>
<br> Faktura musí obsahovat tyto náležitosti:
<br> — označení faktury <,>
<br> - sídlo,IČ,DIČ,bankovní spojení objednatele a zhotovitele - předmět plnění a den splnění
<br> — cenu díla a částku k fakturaci
<br> — datum odeslání a datum splatnosti platebního dokladu
<br> - náležitosti pro daňové účely
<br> - podpis oprávněného zástupce zhotovitele
<br> Veškeré náklady,které by mohly vzniknout zhotoviteli nad rámec této smlouvy,je zhotovitel povinen neprodleně oznámit objednateli před jejich realizací <.>
<br> Náklady nad rámec této smlouvy dle bodu 5 tohoto článku mohou být zhotoviteli uhrazeny pouze,pokud takové náklady objednatel uzná jako oprávněné.Na úhradu nákladů za provedení díla nad rámec této smlouvy nemá zhotovitel právo vyjma případu,kdy takové náklady objednatel uzná a rozhodne se je zhotoviteli uhradit <.>
<br> Za nesplnění termínu plnění dle čl.II zaplatí zhotovitel objednateli sankci 10.000,- Kč jednorázově a dále ve výši 0,05 % z celkové ceny díla za každý i započatý den prodlení.Sankci zaplatí zhotovitel na účet objednatele do 10 dnů ode dne uplatnění sankce <.>
<br> Za prodlení s úhradou splátek ceny za provedení díla zaplatí objednatel zhotoviteli na jeho účet sankci ve výši 0,05 % dlužné částky,a to za každý i započatý den prodlení.Sankci zaplatí objednatel na účet zhotovitele do 10 dnů ode dne uplatnění sankce <.>
<br> “ix
<br> Článek V.Součinnost
<br> Pro splnění předmětu této smlouvy poskytne objednatel zhotoviteli nezbytnou součinnost <.>
<br> Omezení nebo neposkytnutí součinnosti dle odst.1 tohoto článku neovlivní kvalitu plnění předmětu té...
Načteno
Meta
Veřejná zakázka
Další dokumenty od Město Plasy | ||
---|---|---|
24. 03. 2025 | Záměr pronajmout pozemek | |
21. 03. 2025 | Veřejná vyhláška opatření obecné povahy | |
20. 03. 2025 | Veřejná vyhláška stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích | |
20. 03. 2025 | Veřejná vyhláška - Rozhodnutí oprava zřejmých nesprávností - SEK T-mobile Kaznějov | |
20. 03. 2025 | Rozhodnutí o povolení úplné uzavírky | |
...a další |