Městys Okříšky - Usnesení ze XV. zasedání zastupitelstva městyse Okříšky

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Městys Okříšky.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Videozáznam ze zasedání zastupitelstva

Kraj VysočinaIndexy

Bod č. 13 - informace k novým strategickým výzvám - ke stažení

Bod č.13 - informace k novým strategickým výzvám
<br> Na minulém zasedání projednalo zastupitelstvo městyse přehled investičních záměrů do dalších let.Od té doby se objevily nové informace,legislativní povinnosti nebo záměry státních orgánů,které mohou dopadnout i na Okříšky,ať již pozitivně nebo negativně.Je potřeba se s nimi seznámit,sledovat další vývoj a včas přijmout opatření,popř.přehodnotit priority městyse <.>
Podle nové legislativy budou muset mateřské školy postupně povinně přijímat děti od 3 let a potom i od dvou let (od roku 2020).Vedle toho hovořila ministryně školství o záměru snížit počty dětí ve třídách na 20 (v současné době je 24 a výjimka může být na 28),přičemž v případě,že jsou ve třídě děti se speciální péčí (kterých je v poslední době stále více),potom je počet ještě menší.Rada městyse si XXXXXXX předložit současné počty dětí podle roků a počty narozených dětí v posledních třech letech,z toho zpracovala výhled počtu dětí do roku 2020 při nástupu ve 3 letech:
2017 76 dětí
2018 78 dětí
2019 73 dětí
2020 78 dětí
Tato čísla nemusí být úplně přesná (vliv stěhování,odkladů školní docházky apod.),nicméně z něj vychází,že do roku 2020 by měla být kapacita školky při současných pravidlech dostačující.Potom ovšem s velkou pravděpodobností nebudou tři třídy stačit,když nastoupí i děti od 2 let věku (otázkou je,zda všechny,jestli budou rodiče využívat),pokud by došlo ke schválení záměru snížení počtu dětí ve třídách,tak možná i dříve.Z toho plyne potřeba začít přemýšlet o možnostech přístavby školky nejméně o 1 třídu,v rámci toho zvážit i doplnění prostoru pro cvičení dětí,aby nemusely přecházet do školní tělocvičny <.>
<br> Dalším záměrem,který již byl v legislativním procesu,ale zatím schválený,byl návrh „poplatkové“ novely zákona o vodách s výrazným zvýšením poplatků za odběr podzemních vod pro potřeby vodárenství až na 8,- Kč/m3 (v současné době je 2,- Kč/m3).Nyní sice tento návrh ze schválené novely zákona vypadl,ale je velmi pravděpodobné,že je jen otázkou času,kdy bude zdražení navržené znovu,protože nyní je cena za odběr podzemních vod nižší než za povrchové,což nemá logiku.To se samozřejmě následně projeví také ve výši vodného.Svazek obcí Zásobování vodou se sídlem v Okříškách má pouze podzemní zdroje vody,takže by se u něj zvýšení ceny mohlo do cen promítnout výrazněji než u velkého svazku Třebíčsko,který má i povrchové zdroje,čímž by se ztratil dosavadní přínos vlastního svazku v nižší ceně vodného.Podobný problém se zvýšením ceny stočného čeká městys po rekonstrukci kanalizace a ČOV,podle legislativy budeme muset do kalkulace nákladů zahrnout v plné výši odpisy a tím pádem výrazně zdražit,jako se tomu stalo v jiných obcích,které si kanalizaci provozují samy.Je proto otázkou,zda nebude výhledově lepší vstoupit do „velkého“ svazku zásobování vodou,který se s těmito vlivy dokáže lépe vypořádat a zvýšení cen díky rozložení nákladů mezi podstatně větší počet odběratelů minimalizovat.Podobnou cestou se před několika lety daly i Přibyslavice právě kvůli rekonstrukci kanalizace a stavbě ČOV,kterou potom organizačně zajišťoval svazek a získal i dotaci na stavbu.Rada městyse proto uložila komisi pro majetek a rozvoj městyse připravit společně s finančním výborem rozbor možného růstu cen vodného a stočného v souvislosti s uvažovaným zvýšením poplatků a s plánovanou rekonstrukcí kanalizace a ČOV a navrhnout varianty dalšího postupu městyse ve vztahu k budoucímu provozování vodohospodářské infrastruktury <.>
<br> Poslední nová záležitost,která by mohla mít strategický význam pro budoucnost hromadné dopravy v Okříškách je úvaha o zrušení II.nástupiště nádraží v Okříškách.Podle informace SŽDC se zatím jedná o záměr na úplném začátku projednávání,nicméně má reálná základ.Pokud by ke zrušení došlo,nabízí se zde šance na odkoupení části pozemku a jejímu využití na záchytné parkoviště u vlakového nádraží,popř.i pro přesunutí autobusového nádraží a vytvoření integrovaného přestupního uzlu.Pokud by se podařilo přemístit autobusové nádraží,odstranila by se zátěž při projíždění autobusů na ulicích B.Němcové a Sadová,na jeho místě by se mohlo rozšířit parkoviště a odklonit tam auta parkující na většině ulic v centru,kde omezují pohyb chodců,zvýšila by se i bezpečnost provozu <.>
<br>
<br>
<br>
Návrh usnesení:
Zastupitelstvo městyse ukládá radě městyse:
a) sledovat trvale legislativní a ekonomický vývoj v oblasti školství a vodního hospodářství a podle potřeby připravit návrhy na rozšíření mateřské školy a na změny v provozování vodohospodářské infrastruktury <,>
b) sledovat záměry Českých drah a SŽDC s využitím a rozvojem železničního nádraží v Okříškách,v případě rozhodnutí o zrušení II.nástupiště oslovit České dráhy s žádostí o odkoupení pozemků pod nástupištěm,přiléhajících k silnici III/40510 <.>

Příloha č. 2 k bodu č. 12 - Vyjádření Kraje Vysočina k žalobě - ke stažení

KRAJSKÝ ÚŘAD KRAJE VYSOČINA Oddělení ostatních správních činností Žižkova 57,587 33 Jihlava,Česká republika
<br> Krajský soud v Brně Rooseveltova 16
<br> 602 00 Brno * 2,UZ,2th Váš dopis značky/ze dne Číslo jednací Vyřizuje/telefon V Jihlavě dne 64 A 1/2017 KUJI 9306/2017 Mgr.XXXXX XXXXX XX.X.XXXX
<br> OOSC XXX/XXXX OOSC/G
<br> a) XXX XXXXXXX,b) XXXX XXXXXXX,c) XXXX XXXXXXX,d) XXXXXXX XXXXXXXX c/a Kraj Vysočina — vyjádření k návrhu
<br> Dne 11.1.2017 obdržel Kraj Vysočina (dále též „odpůrce“) výzvu k vyjádření se k návrhu Jana Dokulila Jiřího Březiny,XXXXX XXXXXXX a XXXXXXXX Vyskočila (dále jen „navrhovatelé“) na zrušení
<br> části opatření obecné povahy — Aktualizace c.3 Zásad územního rozvoje Kraje Vysočina.Současně byl žalovaný vyzván k předložení kompletni spisové dokumentace <.>
<br> Kvýzvě soudu sděluje žalovaný,že požadovaná spisová dokumentace byla dnešního dne doručena na podatelnu soudu a k předloženému návrhu uvádí následující:
<br> |.Stav věci
<br> Navrhovatelé se domáhají zrušení části opatření obecné povahy Aktualizace č.3 Zásad územního rozvoje Kraje Vysočina a to vymezením obchvatu Okříšek jako součásti koridoru silnice ll/405 v části vymezující propojení obchvatu na silnici Ill/35114 mezi obcemi Přibyslavice a Nová Ves (dále též „navrhované zrušení“) <.>
<br> Odpůrce zásadně nesouhlasí s navrhovaným zrušením části koridoru.Navrhované zrušení je součástí celkového řešení obchvatu městyse Okříšky a to v souvislosti s propojením statutárního města Jihlavy a města Třebíč a to napojením silnice ll/405 na státní silnici l/23.Silnice l/23 bude směrem na Brno pokračovat obchvatem města Třebíč a za městem Třebíč též odbočením směrem na Velké Meziříčí a na dálnici D1.Nákladní i osobní doprava 2 průmyslové zóny Přibyslavice - Nová Ves bude vedena mimo Městys Okříšky,mimo obec Přibyslavice i Novou Ves <.>
<br> ||.Žalobní legitimace
<br> Navrhovatelé jsou vlastníky pozemků,které jsou dotčeny napadenou částí koridoru — propojení obchvatu na silnici |||/35114 mezi obcemi Přibyslavice a Nová Ves.Navrhovatelé jednotně namítají zásah do vlastnického práva a snížení hodnoty nemovitostí vjejich vlastnictví <.>
<br> tel.: 564 602 111,fax: 564 602 422,e-mail: posta©kr—vysocina.cz,|nternet: wwwkr-vysocinacz IČO: 70890749,ID datové schránky: ksab3eu
<br> Navrhovatelé také tvrdí zásah do jejich práva na příznivé životní prostředí,ke kterému dojde vlivem záboru zemědělské půdy vysoké kvality,narušením krajinného rázu,poškozením toku a údolní nivy řeky Jihlavy a narušením nadregionálního biokoridoru.Navrhovatelé uvádějí,že v rámci společného jednání a také veřejného projednání uplatnili připomínky k návrhu Aktualizace č.3 Zásad územního rozvoje Kraje Vysočina (dále též „Aktualizace č.3 ZÚR Kr “).Odpůrce ktomu uvádí následující.Kraj pečuje o všestranný rozvoj svého území a o potřeby svých občanů.Na poli územního plánování se tak děje velkou měrou pomocí zásad územního rozvoje,které stanoví zejména základní požadavky na účelné a hospodárné uspořádání území kraje,vymezují plochy nebo koridory nadmístního významu a stanoví požadavky na jejich využití,vymezují plochy nebo koridory pro veřejně prospěšné stavby,veřejně prospěšná opatření,stanovují kritéria pro rozhodování o možných variantách nebo alternativách změn jejich využití.Návrhy vzásadách územního rozvoje samozřejmě dochází kzásahu do vlastnických práv.Opatřením obecné povahy může představovat omezení vlastnických práv.Takový zásah musí být však prováděn z legitimních důvodů,XXX v nezbytné míře a nejšetrnějším ze způsobů vedoucích ještě rozumně kzamýšlenému cíli,nediskriminačním způsobem a svyloučením libovůle.Kraj Vysočina při pořizování Aktualizace č.3 ZÚR KrV tyto zásady dodržel <.>
<br> Dopravní koridor přímo ovlivní území více obcí,jedná se tedy z pohledu stavebního zákona o záležitost nadmístního významu,tedy záležitost svěřenou zákonem č.183/2006 Sb <.>,o územním plánování a stavebním řádu,ve znění pozdějších předpisů,(dále též „stavební zákon“) orgánům kraje.Zásah je tedy legitimní.Důvodem pro návrh přeložky silnice ll/405 Okříšky včetně propojení na silnici |||/35114 mezi obcemi Přibyslavice a Nová Ves (dále též „přeložka lll/40510“) je odvedení tranzitní dopravy na silnici ll/405 mimo centrální části a obytná území obce Krahulov a městyse Okříšky.K dosažení tohoto cíle je v Aktualizaci č.3 ZÚR KrV umístěn koridor DK27 pro přeložky silnic ll/405 a |||/40510.Koridor DK27 je umístěn na základě prověření území vyhledávacími a technickými studiemi,které byly zpracovány v průběhu let 2006 — 2016.Na základě těchto studií a projednání Aktualizace č.3 ZÚR KrV je zajištěna prostupnost územím pro dopravní koridor nejméně zatěžujícím způsobem.Po společném jednání došlo ke změně trasování přeložky |||/40510 z prostoru mezi obcemi Okříšky a Petrovice do prostoru východně od Petrovic.Vybraná trasa představuje s ohledem na trasování mimo hustě osídlená území v méně hodnotné a převážně zemědělsky využívané krajině minimální zásah do krajinných i sídelních struktur.Přel...

Příloha č. 1 k bodu č. 12 - Žaloba o zrušení části aktualizace ZÚR - ke stažení

1 Advokátní kancelář Dohnal & Bernard,s.r.o.zapsaná v OR u Krajského soudu v Českých Budějovicích,oddíl C,vložka 21923 • IČO: 018 25 666 č.ú.: 211 864 546/0600 • tel: +420 381 253 990 • e-mail: office@dohnalbernard.cz www.dohnalbernard.cz Sídlo a kancelář Tábor Mgr.XXXXXXXXX XXXXXX,ev.č.ČAK XXXXX Příběnická XXXX/XX,PSČ 390 01 Tábor tel.: +420 776 834 534 • e-mail: dohnal@dohnalbernard.cz Pobočka Jílové u Prahy JUDr.XXXXXX XXXXXXX,Ph.D <.>,ev.č.ČAK 14936 Masarykovo nám.195,PSČ 254 01 Jílové u Prahy tel.: +420 773 991 250 • e-mail: bernard@dohnalbernard.cz Krajskému soudu v Brně datovou schránkou V Táboře dne 9.1.2017 Navrhovatel: a) XXX XXXXXXX xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx b) XXXX XXXXXX xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx c) XXXX XXXXXXX xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx d) XXXXXXX XXXXXXXX xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx všichni navrhovatelé zastoupeni: Mgr.Vítězslavem Dohnalem,ev.č.ČAK 12191 advokátem společnosti Advokátní kancelář Dohnal & Bernard,s.r.o <.>,se sídlem Příběnická 1908,390 01 Tábor,IČO: 018 25 666 Odpůrce: Kraj Vysočina se sídlem krajského úřadu Žižkova 57,587 33 Jihlava Věc: Návrh na zrušení části opatření obecné povahy - Aktualizace č.3 Zásad územního rozvoje Kraje Vysočina schváleného zastupitelstvem kraje dne 13.9.2016 usnesením 0464/05/2016/ZK soudní poplatek bude k výzvě soudu uhrazen převodem z účtu Přílohy: plné moci dále dle textu 2 I.Stav věci Zastupitelstvo Kraje Vysočina na svém zasedání dne 13.9.2016 usnesením 0464/05/2016/ZK vydalo Aktualizaci č.3 Zásad územního rozvoje Kraje Vysočina jako opatření obecné povahy (dále jen „napadené OOP").Dle záznamu o účinnosti vyznačeném odpůrcem nabylo napadené OOP účinnosti dne 7.10.2016.Navrhovatelé tvrdí,že byli napadeným OOP zkráceni na svých právech,a to vymezením obchvatu Okříšek jako součásti koridoru silnice 11/405 v části vymezující propojení obchvatu na silnici 111/35114 mezi obcemi Přibyslavice a Nová Ves.V textové i grafické části se jedná o část koridoru dopravní infrastruktury označeného DK27 (dále jen „napadená část koridoru DK27" nebo také „záměr").Z tohoto důvodu se navrhovatelé obracejí na správní soud se žádostí o zrušení příslušné části napadeného OOP.II.Žalobní legitimace Navrhovatel a) je vlastníkem pozemků p.č.900/19,900/35,900/18,900/23,100/13 v k.ú.Nová Ves u Třebíče.Na těchto pozemcích je vymezena napadená část koridoru DK27.Vymezením tohoto koridoru na pozemcích ve vlastnictví navrhovatele dochází k zásahu do jeho vlastnického práva,když vymezení koridoru umožňuje realizovat na těchto pozemcích silnici i proti vůli navrhovatele.Navrhovatel dále namítá,že vymezením koridoru dochází k zásahu do jeho vlastnického práva snížením hodnoty dalších nemovitostí v jeho vlastnictví.Současně vybudováním silnice bude zasaženo do jeho práva na příznivé životní prostředí,když dojde k záboru zemědělské půdy vysoké kvality,narušení krajinného rázu,poškození toku a údolní nivy řeky Jihlavy a narušení nadregionálního biokoridoru.Navrhovatel uplatnil k návrhu připomínky dne 4.3.2016 a poté v rámci společného podání s dalšími osobami ze dne 20.6.2016.Navrhovatel b) je vlastníkem pozemků p.č.1140 a 126/1 v k.ú.Petrovice u Třebíče.Na těchto pozemcích je vymezena napadená část koridoru DK27.Vymezením tohoto koridoru na pozemcích ve vlastnictví navrhovatele dochází k zásahu do jeho vlastnického práva,když vymezení koridoru umožňuje realizovat na těchto pozemcích silnici i proti vůli navrhovatele.Navrhovatel dále namítá,že vymezením koridoru dochází k zásahu do jeho vlastnického práva snížením hodnoty dalších nemovitostí v jeho vlastnictví.Současně vybudováním silnice bude zasaženo do jeho práva na příznivé životní prostředí,když dojde k záboru zemědělské půdy vysoké kvality,narušení krajinného rázu,poškození toku a údolní nivy řeky Jihlavy a narušení nadregionálního biokoridoru.Navrhovatel uplatnil k návrhu připomínky v rámci společného podání s dalšími osobami ze dne 4.3.2016 a ze dne 20.6.2016.Navrhovatel c) je vlastníkem pozemků p.č.1155 a 1172 v k.ú.Petrovice u Třebíče.Na těchto pozemcích je vymezena napadená část koridoru DK27.Vymezením tohoto koridoru na pozemcích ve vlastnictví navrhovatele dochází k zásahu do jeho vlastnického práva,když vymezení koridoru umožňuje realizovat na těchto pozemcích silnici i proti vůli navrhovatele.3 Navrhovatel dále namítá,že vymezením koridoru dochází k zásahu do jeho vlastnického práva snížením hodnoty dalších nemovitostí v jeho vlastnictví.Současně vybudováním silnice bude zasaženo do jeho práva na příznivé životní prostředí,když dojde k záboru zemědělské půdy vysoké kvality,narušení krajinného rázu,poškození toku a údolní nivy řeky Jihlavy a narušení nadregionálního biokoridoru.Navrhovatel uplatnil k návrhu připomínky v rámci společného podání s dalšími osobami dne 20.6.2016.Navrhovatel d) je vlastníkem pozemků p.č.75/1,100/13,100/18 a 1054 v k.ú.Nová Ves u Třebíče.Na těchto pozemcích je vymezena napadená část koridoru DK27.Vymezením tohoto koridoru na pozemcích ve vlastnictví navrhovatele dochází k z...

Bod č. 12 - aktuální informace k přípravě dopravního řešení - ke stažení

Bod č.12 - aktuální informace k přípravě dopravního řešení
<br> Usnesení Č.6-563/56/2016:
Rada souhlasí s vydáním územního rozhodnutí na stavbu „II/405 Okříšky – křižovatka s I/23“ a s umístěním stavby a uložením inženýrských sítí na pozemcích ve vlastnictví městyse p.č.600/11,662,919,920/8,1022,1027,1033,1105/2,1105/44,1324/5,1329/1,1329/2,1329/7 a 1329/13,vše v k.ú.Okříšky <.>
<br> Usnesení Č.9-590/59/2017:
Rada:
l) bere na vědomí informaci o žalobě na zrušení části opatření obecné povahy – Aktualizace č.3 Zásad územního rozvoje Kraje Vysočina v části týkající se nové trasy silnice III/40510 přeložky do průmyslové zóny Přibyslavice-Nová Ves a ukládá starostovi uplatnit na základě výzvy Krajského soudu v Brně právo městyse jako osoby zúčastněné na řízení – do 27.1.2017 <,>
<br> Usnesení Č.13-603/60/2017:
Rada:
b) bere na vědomí vyjádření Kraje Vysočina k návrhu na zrušení části opatření obecné povahy – Aktualizace č.3 Zásad územního rozvoje Kraje Vysočina a ztotožňuje se s ním <,>
<br> V současné době pokračuje projektová příprava dopravního řešení Okříšek a okolí a to jak obchvatu na silnici II/405 tak nového napojení průmyslové zóny v Přibyslavicích a Nové Vsi.Probíhá geologický průzkum podloží a Krajská správa a údržba silnic Vysočiny oslovuje vlastníky dotčených nemovitostí na trase obchvatu o souhlas s umístěním stavby.Rada městyse za městys vyjádřila s umístěním stavby,která je v našem zájmu,souhlas <.>
V minulém roce se všechny obce shodly na vedení přeložky silnice III/40510 do průmyslové zóny mezi obcemi Krahulov a Petrovice a dále pod obcí Nová Ves k výrobním podnikům.Zastupitelstvo Kraje Vysočina schválilo na svém zasedání v září 2016 Aktualizaci č.3 Zásad územního rozvoje Kraje Vysočina,která zahrnuje mj.i obě trasy dopravního řešení Okříšek a okolí.Vůči tomuto rozhodnutí byla podána žaloba s návrhem na zrušení části opatření obecné povahy - Aktualizace č.3 Zásad územního rozvoje Kraje Vysočina v části týkající se přeložky do průmyslové zóny (příloha č.1).Protože samotný obchvat Okříšek a dalších obcí na silnici II/405 neřeší zcela snížení dopravního zatížení městyse a životního prostředí nákladní dopravou – bez přeložky silnice do průmyslové zóny by velká část kamionů projížděla Okříškami i nadále – rozhodla rada uplatnit právo městyse jako osoby zúčastněné na řízení,aby mohla podpořit stanovisko Kraje Vysočina (příloha č.2) a prezentovat svoje zásadní důvody pro zamítnutí žaloby a pokračování přípravy obou dopravních akcí <.>
<br>
<br> Návrh usnesení:
Zastupitelstvo městyse bere na vědomí informace k aktuálnímu stavu přípravy dopravního řešení a postup rady městyse ve věci návrhu na zrušení části opatření obecné povahy – Aktualizace č.3 Zásad územního rozvoje Kraje Vysočina <.>

Bod č. 11 – majetkové záležitosti - ke stažení

Bod č.11 – majetkové záležitosti
<br> Žádné majetkové záležitosti pro jednání zastupitelstva nebyly v uplynulém období předloženy – tento bod proto bude navržený na vyřazení z programu jednání <.>

Příloha č. 3 k bodu č. 10 - Dodatek č. 1 ke kolektivní smlouvě - ke stažení

Dodatek č.1
<br> ke Kolektivní smlouvě ze dne 1.10.2010
<br>
název zaměstnavatele Městys Okříšky
<br> se sídlem Jihlavská 1,675 21 Okříšky
<br> zastoupený Zdeňkem Ryšavým - starostou městyse
<br> a
<br> základní (místní) organizace Odborového svazu státních orgánů a organizací
<br> název organizace Odborový svaz státních orgánů a organizací,ZO pracovníků
<br> obcí se sídlem v Okříškách
<br> se sídlem Jihlavská 1,675 21 Okříšky
<br> zastoupená Libuší Smejkalovou - předsedou organizace
<br>
<br> uzavírají dole uvedeného dne,měsíce a roku tento dodatek,kterým se mění:
<br>
<br> II <.>
<br> Pracovněprávní nároky a podmínky
<br> Za text „Zaměstnanci,u něhož dochází k rozvázání pracovního poměru dohodou za strany
<br> zaměstnance i zaměstnavatele,náleží odstupné ve výši dvojnásobku průměrného měsíčního
<br> platu“ se doplňuje text „… pokud pracovní poměr pracovníka trvá nejméně 5 let.“
<br>
<br> IV <.>
<br> Sociální podmínky zaměstnanců
<br> V prvním odstavci se mění druhá věta textu: „Zaměstnavatel umožní zaměstnancům
<br> stravování s tím,že příspěvek ze svého rozpočtu bude ve výši 50% hodnoty stravenky.Tato
<br> je od 1.4.2017 ve výši 80,- Kč.“
<br>
<br> Ostatní ustanovení kolektivní smlouvy se nemění <.>
<br>
<br> Dodatek je sepsán ve dvou vyhotoveních,po jednom pro každou stranu <.>
<br>
<br>
<br>
<br> V Okříškách dne: xx.x.2017
<br>
<br>
<br>
<br> ……………………………….………….……………………
<br> za odborovou organizaci za zaměstnavatele

Příloha č. 2 k bodu č. 10 - Kolektivní smlouva - ke stažení

R—
<br> MV %? ewa ;
<br> KOLEKTIVNÍ SMLOUVA
<br> název zaměstnavatele Městys Okříšky
<br> se sídlem Jihlavská 1,675 21 Okříšky zastoupený Ing.Josefem Kulou — starostou městyse a
<br> základní (místní) organizace Odborového svazu státních orgánů a organizací
<br> název organizace Odborový svaz státních orgánů a organizací,ZO pracovníků obcí se sídlem v Okříškách
<br> se sídlem Nádražní 115,675 21 Okříšky
<br> zastoupená Libuší Smejkalovou — předsedou organizace
<br> Tato kolektivní smlouva obsahuje tyto části:
<br> 1.Všeobecní ustanovení
<br> Il.Pracovněprávní nároky a podmínky
<br> III.Platy
<br> IV.Sociální podmínky zaměstnanců
<br> V.Bezpečnost a ochrana zdraví při práci (dále jen BOZP) VI.Vzdělávací činnost
<br> VII.Tvorba a čerpání sociálního,případně jine'ho podobného fondu VIII.Závěrečná ustanovení IX.Přílohy 1) Zásady pro tvorbu a použití sociálního fondu 2) Rozpočet sociálního fondu 3) Seznam pro poskytování osobních ochranných pracovních prostředků a mycích,čisticích a dezinfekčních prostředků (nařízení vlády č.495/2001 Sb.) 4) Vnitřní platová pravidla
<br> 1.Všeobecná ustanovení
<br> Smlouvou se obě strany smluvní strany zavazují,vycházejíce z ustanovení platných předpisů o postavení a vzájemných vztazích obou smluvních stran,k plnění úkolů,jak jsou uvedeny v následujících částech,včetně vyjmenovaných příloh <.>
<br> Při uzavírání kolektivní smlouvy,v případných kolektivních sporech o plnění závazků z této kolektivní smlouvy vyplývajících a při změnách této kolektivní smlouvy obě smluvní strany vycházejí ze zákona o kolektivním vyjednávání o úřednících samosprávných celků a
<br> z ustanovení zákoníku práce <.>
<br> Zaměstnavatel se zavazuje vytvořit na svůj náklad podmínky pro činnost odborové organizace a to: umožní,aby schůze odborové organizace byly konány 2x ročně v pracovní době a v prostorách úřadu městyse Okříšky,využití kancelářské techniky a hrazení nákladů na potřebné podklady,hradit cestovní náklady při účasti na jednání odborových orgánů a školení <.>
<br> Zaměstnavatel je povinen poskytnout členům orgánu odborové organizace k výkonu jejich činnosti,k účasti na schůzích,konferencích,školeních a sjezdech pracovní volno v nezbytně nutném rozsahu 5 náhradou mzdy ve výši průměrného výdělku (5203 odst.2a ZP) <.>
<br> II.Pracovněprávní nároky a podmínky
<br> rv <,>
<br> Zaměstnavatel novelizuje organizační řád do 31.3.kalendarnlho roku,který bude vymezovat zejména: - maximální počet zaměstnanců a vnitřní organizační strukturu s kompetencemi útvarů a jejich vzájemné vztahy - vymezení skladby funkcí,s určením,která funkce podléhá režimu zákona o úřednících - okruh funkcí,včetně funkcí obsazovaných na základě konkurzu a pravidla konkurzu
<br> Odborová organizace bude zaměstnavatelem informována o volných pracovních místech,sjednaných nových pracovních poměrech a o vypisovaných konkurzech na obsazení pracovních míst,včetně možnosti se jich zúčastnit <.>
<br> Zaměstnavatel se zavazuje jmenovat do výběrové komise dle š8 zákona o úřednících alespoň jednoho člena odborové organizace,působící u zaměstnavatele <.>
<br> Převedení zaměstnance na jinou práci podle š 46 ZP projedná zaměstnavatel předem s orgánem odborové organizace a v případě jeho nesouhlasného stanoviska zaměstnavatel svůj záměr znovu posoudí <.>
<br> Rozvázání pracovního poměru se zaměstnancem výpovědí podle & 52 ZP nebo okamžitým zrušením podle š 55 ZP,projedná předem zaměstnavatel s odborovým orgánem.V případě jeho nesouhlasného stanoviska zaměstnavatel svůj záměr posoudí (& 61 odst.3 ZP)
<br> Případné uvolnění zaměstnanců z organizačních důvodů podle 5 52 odst.1,písm.a) — c) ZP projedná zaměstnavatel s příslušným odborovým orgánem odborové organizace neméně 3 měsíce předem <.>
<br> Zaměstnanci,u něhož dochází k rozvázání pracovního poměru výpovědí danou zaměstnavatelem z důvodů uvedených v š 52 písm.a) až c) ZP nebo dohodou z týchž důvodů náleží při skončení pracovního poměru odstupné ve Výši šesti násobku průměrného měsíčního platu <.>
<br> Zaměstnanci u něhož dochází k rozvázání pracovního poměru dohodou za strany zaměstnance i zaměstnavatele náleží odstupné ve výši dvojnásobku průměrného měsíčního platu <.>
<br> Zaměstnavatel bude u členů odborové organizace zabezpečovat výběr odborových členských příspěvků formou srážek z platu,a tyto odvádět na účet odborové organizace,číslo účtu 177480118/0300 (& 1460dst.c ZP)
<br> Pracovní doba: Délka pracovní doby činí 40 hod.týdně a je stanovena takto: a) pro administrativní zaměstnance pracující v budově úřadu městyse jako pružné čtyřtýdenní pracovní období dle 5 85 ZP,s tím,že V úřední dny bude základní pracovní doba následující: pondělí 7.00 - 11.30 hod.12.00 - 16.30 hod.středa 7.00 - 11.30 hod.12.00 - 16.30 hod.a V ostatní pracovní dny bude základní pracovní doba od 8.00 - 13.00 hod.Volitelná pracovní doba V úř.dny je od 6,00 - 7,00 hod a 16,30 - 18,00 hod,v ost.pracovní dny od 6,00 - 8,00 hod a 13,00 - 18,00 hod.Pracovní doba pro čerpání dovolené je stanovena takto: pondělí,středa 9...

Příloha č. 1 k bodu č. 10 - Žádost o úpravu kolektivní smlouvy - ke stažení

Odborový svaz státních orgánů a organizací.ZO pracovníků obcí se sídlem v Okříškách
<br> 7.0.01.?m? Městys Okříšky (],/Z 67//; Technické služby Okříšky s.r.o.Jihlavská l i * ' * Jihlavská l 675 21 Okříšky 675 21 Okříšky
<br> Zádost o projednání návrhů změn v kolektivní smlouvě a zásadách pro tvorbu a použití sociálního fondu
<br> Členská schůze ZO OS se sídlem v Okříškách projednala dne 08.12.2016 následující změny v Kolektivní smlouvě a Zásadách pro tvorbu a použití sociálního fondu,které navrhuje radě městyse <.>
<br> V Kolektivní smlouvě,čl.II.Pracovně právní nároky a podmínky doplnit odstavec,který zní:
<br> Zaměstnavatel poskytne zaměstnanci na jeho žádost pracovní volno v rozsahu 3 dnů v kalendářním roce z důvodu jeho zdravotní indispozice.Jestliže pracovní poměr netrval po dobu celého kalendářního roku,přísluší zaměstnanci poměrná část volna,která činí za celé tři odpracovaná měsíce 1 den volna.Za poskytnuté volno se zaměstnanci plat nekrátí.Toto volno nelze čerpat ve zkušební době,při ošetřování člena domácnosti a v době dovolené <.>
<br> Čl.IV.Sociální podmínky zaměstnanců
<br> Zaměstnavatel umožní zaměstnancům stravování stím,že příspěvek z jeho rozpočtu zůstává ve výši 50% hodnoty stravenky.Hodnota stravenky bude od 01.03.2017 80,- Kč.Ostatní podmínky se nemění <.>
<br> V Zásadách pro tvorbu a použití sociálního fondu
<br> ?; 3 používání fondu zrušit bod 3 <.>
<br> Přispívat jednotlivým zaměstnancům na kulturní a sportovní akce spoluorganizovaně zaměstnavatelem a odborovou organizací do výše 1800; Kč ročně pro jednoho zaměstnance.Příspěvek se bude poskytovat vždy na max.2 vstupenky na jednu akci <.>
<br> Nahradit nákup kolekcí pro zaměstnance poukázkou na nákup zboží V hodnotě 250,- Kč dle dohody zaměstnavatele a odborové organizace <.>
<br> © 5 osobní účet zaměstnance bod 6 <.>
<br> Zůstatek osobního účtu běžného roku se převádí na rok následující a o tuto částku se navyšuje,avšak nepřesáhne hodnotu přídělu dvou let,tj.max.8000- Kč.Zůstatek svého osobního účtu si může zaměstnanec zjistit u pracovníka pověřeného evidencí OÚZ <.>
<br> © 7 Dary bod.5 <.>
<br> Zvýšení hranice odpracovaných let pro výplatu darů při životních a pracovních výročích nebo při prvém odchodu do důchodu,ze dvou na čtyři roky <.>
<br> Nový odstavec zní:
<br> Základní podmínkou pro výplatu darů při životních a pracovních výročích nebo při prvém odchodu do důchodu (starobního nebo plně invalidního) je,že pracovní poměr pracovníka uzavřený s Městysem Okříšky,nebo Technickými službami Okříšky,s.r.o.trvá nepřetržitě 4 roky <.>
<br> Žádáme o projednání následujících změn a přizvání ktomuto jedná,kde budeme moci vysvětlit naše jednotlivé návrhy <.>
<br> VOkříškách 18.01.2017,„ ;L'"
<br> / A <,>
<br> \.: „' i) \.<.> a/f >.<.> Láušešmejka OVá předseda ZOOS

Bod č. 10 – aktualizace kolektivní smlouvy - ke stažení

Bod č.10 – aktualizace kolektivní smlouvy
<br> Usnesení Č.1-591/60/2017:
Rada:
a) doporučuje zastupitelstvu městyse schválit úpravu kolektivní smlouvy: v článku IV.zvýšení ceny stravenek na 80,- Kč s platností od 1.4.2017 <,>
<br> Usnesení Č.5-608/61/2017:
Rada:
a) nedoporučuje zastupitelstvu městyse schválit návrh na úpravu kolektivní smlouvy: v čl.II.doplnit odstavec „Zaměstnavatel poskytne zaměstnanci na jeho žádost pracovní volno v rozsahu 3 dnů v kalendářním roce z důvodu jeho zdravotní indispozice.Jestliže pracovní poměr netrval po dobu celého kalendářního roku,přísluší zaměstnanci poměrná část volna,která činí za celé tři odpracované měsíce 1 den volna.Za poskytnuté volno se zaměstnanci plat nekrátí.Toto volno nelze čerpat ve zkušební době,při ošetřování člena domácnosti a v době dovolené“ <,>
b) doporučuje zastupitelstvu městyse schválit návrh na úpravu kolektivní smlouvy: v čl.II.doplnit osmý odstavec „Zaměstnanci,u něhož dochází k rozvázání pracovního poměru dohodou za strany zaměstnance i zaměstnavatele,náleží odstupné ve výši dvojnásobku průměrného měsíčního platu“ o text „… pokud pracovní poměr pracovníka trvá nejméně 5 let.“ <.>
<br> Základní organizace pracovníků obcí se sídlem v Okříškách Odborového svazu státních orgánů a organizací požádala (příloha č.1) o projednání návrhů změn v kolektivní smlouvě (příloha č.2) a v zásadách pro tvorbu a použití sociálního fondu.Změny zásad jsou v kompetenci rady městyse,kolektivní smlouvu schválilo zastupitelstvo městyse,proto i její aktualizace je v kompetenci zastupitelstva <.>
Odborová organizace požádala o doplnění článku č.II.Pracovně právní nároky a podmínky o odstavec ve znění: „Zaměstnavatel poskytne zaměstnanci na jeho žádost pracovní volno v rozsahu 3 dnů v kalendářním roce z důvodu jeho zdravotní indispozice.Jestliže pracovní poměr netrval po dobu celého kalendářního roku,přísluší zaměstnanci poměrná část volna,která činí za celé tři odpracované měsíce 1 den volna.Za poskytnuté volno se zaměstnanci plat nekrátí.Toto volno nelze čerpat ve zkušební době,při ošetřování člena domácnosti a v době dovolené“.Rada prověřila situaci v okolních městech a obcích,podobné ustanovení mají pouze Jihlava a Třebíč a částečně Chotěboř,ostatní ne a XXX o něm neuvažují.Vzhledem k tomu,že zaměstnanci městyse a Technických služeb mají 25 dnů dovolené,nedoporučuje rada tento článek doplnit <.>
Dále požádala o úpravu čl.IV.Sociální podmínky zaměstnanců,konkrétně o zvýšení ceny stravenek na 80,- Kč při zachování příspěvku zaměstnavatele ve výši 50% hodnoty stravenky.Tento návrh na doplnění rada doporučuje schválit vzhledem k tomu,že výše ceny stravenek 70,- Kč je platná již od roku 2007 a ceny obědů v místních restauracích se od té doby zvýšily na úroveň odpovídající navržené ceně stravenek <.>
Poslední návrh na úpravu kolektivní smlouvy je ze strany rady,týká se čl.II.Pracovně právní nároky a podmínky a doplnění podmínky pro výplatu odstupného ve výši dvou měsíčních platů při ukončení pracovního poměru dohodou o trvání délky pracovního poměru nejméně 5 let <.>
Doporučené návrhy jsou zpracované ve formě dodatku č.1 ke kolektivní smlouvě (příloha č.3) <.>
<br>
<br> Návrh usnesení:
Zastupitelstvo městyse schvaluje Dodatek č.1 ke kolektivní smlouvě dle návrhu <.>

Příloha č. 1 k bodu č. 9 - Grantový program Zdravého městyse 2017 s přílohami - ke stažení

VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ
<br> GRANTOVÉHO PROGRAMU
ZDRAVÉHO MĚSTYSE NA ROK 2017
<br>
<br> Zdravý městys Okříšky podporuje volnočasové aktivity v oblasti kultury,sportu,životního
prostředí a dalšího vzdělávání jako jeden z pilířů trvale udržitelného rozvoje.Důraz přitom klade na
dlouhodobou pravidelnou činnost a na aktivity zaměřené na děti a mládež.Zastupitelstvo městyse
proto vyhlašuje Grantový program Zdravého městyse (dále jen Program),v jehož rámci mohou
čerpat příspěvky z rozpočtu městyse spolky,případně i jednotlivci:
<br> a) v podprogramu A spolky i jednotlivci na pořádání jednorázových akcí a zabezpečení dlouhodo-
bých aktivit (sportovních,kulturních,ekologických,vzdělávacích,sociálních atd <.>
<br> b) v podprogramu B pouze místní spolky na údržbu a modernizaci nemovitostí (budov,sportovišť
nebo celých areálů) a vybavení (náčiní,nástroje apod.),nutných pro činnost,které jsou jejich
vlastnictvím nebo je mají v pronájmu či výpůjčce <.>
<br>
<br> Výběrové řízení a pravidla pro podávání žádostí na rok 2017 byly vyhlášeny na zasedání
zastupitelstva městyse dne 1.3.2017 <.>
<br>
<br> 1.Vyčleněné finanční prostředky
<br> Finanční prostředky na Program jsou vyčleněné jako samostatná položka v rozpočtu městyse <.>
V rámci Programu se rozděluje částka:
<br> a) 250 000,- Kč v Podprogramu A <,>
<br> b) 150 000,- Kč v Podprogramu B <.>
<br> Rozdělení příspěvků jednotlivým žadatelům a jejich výši navrhuje rada městyse a schvaluje
zastupitelstvo městyse <.>
<br>
<br> 2.Podávání žádostí o příspěvky
<br> Termín pro podávání žádostí o příspěvky z Programu na rok 2016 je od pondělí 6.3.2017 do
pátku 14.4.2017 do 14:00 hodin na podatelnu Úřadu městyse Okříšky.Žádosti se předkládají na
příslušných formulářích (přílohy č.1 a 2),povinnou součástí žádosti u spolků je přiložení výroční
zpráva za rok 2016 (příloha č.3) <.>
<br> Žádosti o příspěvek mohou podávat:
<br> - spolky se sídlem v Okříškách <,>
<br> - občané s trvalým pobytem v Okříškách <,>
<br> - spolky se sídlem mimo Okříšky,které mají větší počet členů z Okříšek a část svých aktivit
realizují v Okříškách (pouze podprogram A) <.>
<br> Z podprogramu A budou podporované pouze akce a aktivity nekomerčního charakteru <,>
z příspěvků není možné financovat odměňování a občerstvení členů spolků a dále akce a
aktivity pro děti a mládež ve školní tělocvičně,na které již spolek získal finanční příspěvek
městyse ve výši 50% <.>
<br> Z podprogramu B budou podporované mimořádné opravy nebo modernizace budov <,>
venkovních sportovišť a areálů,náčiní,nástrojů,není možné financovat běžnou údržbu <.>
<br>
<br> 3.Podmínky pro přidělení příspěvků
<br> a) podíl vlastních prostředků žadatele musí činit nejméně 50% celkových nákladů aktivity <,>
<br> b) výše schváleného příspěvku může být nižší než požadovaná částka <,>
<br> c) v případě schválení nižší částky příspěvku než je požadovaná může žadatel upravit žádost a
snížit celkové náklady aktivity stejným procentuálním poměrem jako je snížení příspěvku <,>
<br>
<br> d) v případě nižších skutečných nákladů na aktivitu oproti výši nákladů uvedené v žádosti se
stejným procentuálním poměrem snižuje také příspěvek <,>
<br> e) příspěvek může být použitý pouze na schválenou aktivitu podle žádosti,ve výjimečných
případech může rada městyse rozhodnout na základě odůvodněné žádosti o změně využití <,>
<br> f) schválené příspěvky budou vyplaceny na účet žadatele nebo v hotovosti na pokladně městyse
do 30.6.2017 <,>
<br> g) řádné vyúčtování skutečných nákladů v souladu se žádostí musí žadatel předložit nejpozději
do 15.1.2018 na příslušném formuláři (příloha č.4) <,>
<br> h) v případě nepředložení vyúčtování nebo nedoložení potřebných nákladů musí žadatel
příspěvek nebo jeho část vrátit na účet městyse nebo do pokladny městyse do 10 dnů po
převzetí rozhodnutí o vrácení,jinak mu bude účtována pokuta ve výši 10% nevrácené částky a
nebude moci žádat o finanční příspěvek v následujícím roce <,>
<br> i) na schválení požadovaného příspěvku není právní nárok <.>
<br>
<br> 4.Vyhodnocení žádostí a rozdělování příspěvků
<br> Vyhodnocení předložených žádostí provede rada městyse na základě následujících kritérií:
<br> Podprogram A
<br> a) splnění všech podmínek,uvedených v bodech 2 a 3,žádosti,které nesplní podmínky,budou
vyřazené a XXXX je nebude hodnotit <,>
<br> b) preference akcí a aktivit pro děti a mládež <,>
<br> c) počet aktivních účastníků akce <,>
<br> d) reprezentace Okříšek <,>
<br> e) zkušenosti se žadatelem při čerpání a vyúčtování příspěvků v minulých letech <,>
<br> f) celková spolupráce žadatele s městysem <.>
<br> Podprogram B
<br> a) splnění všech podmínek žádostí,uvedených v bodech 2 a 3,žádosti,které nesplní podmínky <,>
budou vyřazené a XXXX je nebude hodnotit <,>
<br> b) preference modernizace se zlepšením užitné hodnoty <,>
<br> c) využití opravované nebo modernizované nemovitosti pro děti a mládež <,>
<br> d) využití opravované nebo modernizované nemovitosti pro veřejnost <,>
<br> e) zkušenosti se žadatelem při čerpání a vyúčtování příspěvk...

Bod č. 9 - vyhlášení Grantového programu Zdravého městyse - ke stažení

Bod č.9 - vyhlášení Grantového programu Zdravého městyse
<br> Usnesení Č.4-594/60/2017:
Rada doporučuje zastupitelstvu městyse vyhlásit Grantový program zdravého městyse 2017 s úpravami dle návrhu (příloha č.2) <.>
<br> Podle zkušeností s čerpáním a vyúčtováváním finančních příspěvků v roce 2016 navrhla rada městyse dvě úpravy grantového programu:
· v článku č.2 se doplňuje text: „Z podprogramu A budou podporované pouze akce a aktivity nekomerčního charakteru,z příspěvků není možné financovat odměňování a občerstvení členů spolků“ o další omezení: „a dále akce a aktivity pro děti a mládež ve školní tělocvičně,na které již spolek získal finanční příspěvek městyse ve výši 50%.“ Důvodem je zkušenost,kdy některé spolky požádaly o 50% příspěvek za užívání tělocvičny a potom náklady v celém rozsahu uvedly při vyúčtování nákladů na činnost,tzn.že prakticky mohly získat dotaci až na 100% nákladů,což je proti smyslu grantového programu <,>
· formulář pro vyúčtování žádosti se zjednodušuje pro spolky,které mají více žádostí,nově mohou všechny vyúčtovat na jednom formuláři,přílohou samozřejmě nadále musí být všechny doklady <.>
<br>
<br> Návrh usnesení:
Zastupitelstvo městyse vyhlašuje Grantový program Zdravého městyse pro rok 2017 dle návrhu <.>

Bod č. 8 – zápůjčky z Fondu rozvoje bydlení - ke stažení

Bod č.8 – zápůjčky z Fondu rozvoje bydlení
<br> Usnesení Č.2-592/60/2017:
Rada:
b) doporučuje zastupitelstvu městyse schválit zápůjčky z FRB p.Miroslavovi Mejzlíkovi,Pod Tratí 343,Okříšky na kód 01 Obnova střechy ve výši 100 000,- Kč a pí Lence Maškové,Úvoz 498,Okříšky na kód 01 Obnova střechy ve výši 100 000,- Kč <.>
<br> V několika posledních letech nebyly ze strany občanů podané žádné žádosti o zápůjčky z FRB s výjimkou loňského roku,kdy rada schválila zápůjčku ve výši 155 000,- Kč na pořízení bytu.Na účtu FRB tak zůstává k dispozici částka 206 005,70,- Kč <.>
Letos obdržel úřad městyse dvě žádosti a to od paní Lenky Maškové a od XXXX XXXXXXXXX Mejzlíka (viz přílohy č.X a X),v obou případech žádají na kód zápůjčky č.01,což je obnova střechy,výše zápůjčky je 100 000,- Kč.Oba žadatelé předložili všechny požadované přílohy (list vlastnictví,doklady o výši příjmů a ručitelích,rozpočet akce),rada městyse proto doporučuje zastupitelstvu obě žádosti schválit <.>
<br>
<br> Návrh usnesení:
Zastupitelstvo městyse schvaluje zápůjčku z FRB panu Miroslavovi Mejzlíkovi,bytem Pod Tratí 343,Okříšky na kód 01 Obnova střechy ve výši 100 000,- Kč a zápůjčku z FRB paní Lence Maškové,bytem Úvoz 498,Okříšky na kód 01 Obnova střechy ve výši 100 000,- Kč <.>

Příloha č. 2 k bodu č. 7 - návrh výzvy na podání nabídek na investiční úvěrový rámec - ke stažení

18.února 2017
<br> 1 / 5
<br> Výzva k podání nabídky
<br> Nejedná se o zadávací řízení dle zákona č.134/2016 SB.<,>
<br> o zadávání veřejných zakázek <.>
<br> 1.Informace o předmětu zakázky
<br> 1.1 Název zakázky
<br> Dlouhodobý investiční úvěrový rámec městyse Okříšky
<br> 1.2 Stručný popis zakázky
<br> Předmětem veřejné zakázky je poskytnutí dlouhodobého investičního úvěru se
<br> stanovením úvěrového limitu na realizaci investic obce.Předpokládaná výše
<br> úvěru činí 30 000 000,-Kč <.>
<br>
<br> 2.Identifikační údaje o zadavateli
<br> 2.1 Název zadavatele
<br> Městys Okříšky
<br> 2.2 Sídlo
<br> Nádražní 115,675 21 Okříšky
<br> 2.3 IČ
<br> 00290050
<br> 2.4 Osoby oprávněné jednat za zadavatele
<br> XXXXXX XXXXXX,starosta,mobil XXX XXX XXX e-mail: rysavy@ou.okrisky.cz
<br> 2.5 Kontaktní osoba ve věci veřejné zakázky
<br> ……………….<.>
<br>
<br>
<br>
<br>
18.února 2017
<br> 2 / 5
<br> 3.Parametry úvěru
<br> 3.1 Požadované parametry úvěru
<br>  Předpokládaná výše úvěru činí 30 000 000,-Kč
<br>
<br>  Čerpání úvěru bude provedeno postupně od podpisu smlouvy do
<br> 31.12.2020.Způsob čerpání úvěru požaduje zadavatel přímo z úvěrového
<br> účtu <.>
<br>
<br>  Splácení jistiny formou pravidelných čtvrtletních splátek vždy k ultimu
<br> posledního měsíce kalendářního čtvrtletí počínaje čerpáním do ultima
<br> posledního čtvrtletí roku 2040 ve stejné výši s tím,že zadavatel je
<br> oprávněn splatit předčasně jakoukoli část jistiny k ultimu posledního měsíce
<br> kalendářního čtvrtletí,tj.každé 3 měsíce po celou dobu trvání úvěru.Uchazeč
<br> do smlouvy výslovně uvede možnost zadavatele bez jakýchkoliv sankcí
<br> či poplatků zaplatit mimořádnou splátku úvěru po celou dobu trvání
<br> úvěru,tedy od data prvního čerpání (cílem zadavatele je také plnit splátky
<br> dle zákona č.24/2017 Sb.o rozpočtové odpovědnosti) <.>
<br>
<br>  Zadavatel si vyhrazuje možnost nedočerpat úvěr v plné výši.Případné
<br> nedočerpání úvěru nesmí být sankcionováno žádnou formou penalizace (např <.>
<br> smluvní pokutou,poplatkem,zvýšením úrokové sazby,aj.).Poplatek za
<br> rezervaci zdrojů (tzv.závazkový poplatek/provizi z nečerpané částky)
<br> zadavatel nepřipouští <.>
<br>
<br>  Po celou dobu trvání úvěru bude úroková sazba stanovena pohyblivá
<br> 3M PRIBOR,v případě,že by se na trhu vyskytly záporné sazby PRIBOR <,>
<br> zadavatel umožňuje stanovit jako minimální hranici PRIBOR = 0 <.>
<br>
<br>  Výpočet úroků dle úročícího schématu ACT/360 <.>
<br>
<br>  Veškeré poplatky neúrokového charakteru je třeba zahrnout do celkové
<br> nabídkové ceny uvedené v krycím listu <.>
<br>
<br>  Úvěr bude poskytnut bez zajištění majetkem zadavatele <.>
<br>
<br>  Zadavatel požaduje,aby Smlouvu o poskytnutí úvěru mohl vypovědět bez
<br> udání důvodu s výpovědní lhůtou 3 měsíce k ultimu daného kvartálu bez
<br> jakékoliv formy penalizace za podmínky úhrady celkové dlužné částky <.>
<br>
<br>  Zadavatel připouští tyto neúrokové náklady
<br> o Sjednání a zjištění úvěrové Smlouvy
<br> o Vedení úvěrového účtu
<br>
<br>
<br> 18.února 2017
<br> 3 / 5
<br>  Zadavatel nepřipouští podmiňovat nabídku jakýmikoli jinými
<br> podmínkami a službami,než jsou stanoveny v této výzvě k podání nabídky
<br> s výjimkou zřízení běžného účtu určeného k provádění splátek jistiny
<br> a povinnosti zadavatele předkládat účetní a finanční výkazy a vykonávat
<br> řízení svých financí tak,aby byl úvěr bezpečně splacen.Takže běžné
<br> standartní podmínky spojené s úvěry pro obce a města zadavatel
<br> akceptuje,pakliže budou tyto v přímé souvislosti k zajištění splácení
<br> závazku <.>
<br> 3.2 Obchodní podmínky
<br> Zadavatel stanovuje,že závazné obchodní podmínky budou uchazečem
<br> předloženy ve formě úvěrové smlouvy.Uchazeč je povinen předložit v rámci své
<br> nabídky podepsaný návrh úvěrové smlouvy.Uchazeč je povinen v nabídce
<br> předložit „obchodní podmínky“ Uchazeče,a to za předpokladu,že Uchazeč v
<br> návrhu úvěrové smlouvy odkazuje na své platné obchodní podmínky.Pokud
<br> obchodní podmínky jsou v rozporu s podmínkami zadavatele v této
<br> výzvě,musí se uchazeč s tímto vyrovnat v rámci návrhu úvěrové
<br> smlouvy <.>
<br>
<br> 4.Lhůta pro podání nabídek,včetně adresy,na kterou mají být
<br> doručeny
<br> 4.1 Datum,hodina
<br> ……… ………….<.>
<br> 4.2 Adresa pro podání nabídky poštou
<br> …………………………….<.>
<br> 4.3 Jiné upřesňující údaje
<br> Nabídku může dodavatel doručit poštou nebo předat osobně na podatelně
<br> zadavatele v úředních hodinách <.>
<br>
<br> 5.Požadavky na prokázání kvalifikace
<br> K prokázání kvalifikačních a profesních předpokladů níže postačuje předložení
<br> výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů <.>
<br> 5.1 Základní způsobilost
<br> Uchazeč splní základní způsobilost předložením čestného prohlášení o splnění
<br> základní způsobilosti podepsané osobou oprávněnou jednat jménem či za
<br> dodavatele <.>
<br>
<br> 18.února 2017
<br> 4 / 5
<br> 5.2 Profesní způsobilost
<br> Uchazeč předloží pro splnění profesní způsobilosti čestn...

Příloha č. 1 k bodu č. 7 - finanční analýza městyse - ke stažení

2017
<br> Střednědobý výhled rozpočtu
městyse Okříšky
<br> s analýzou financí a ratingem
<br> Materiál obsahuje:
<br>  v Příloze povinné informace ke zveřejnění na úřední desku
<br>  analýzu financí samosprávy s ratingem dle Cityfinance
<br>  uvedení silných a slabých stránek,příležitostí a ohrožení financí (SWOT
<br> analýza)
<br>  stanovení finančního potenciálu samosprávy na 5 let (2018 až 2022)
<br>  doporučený strop bezpečné zadluženosti
<br>  pravidla rozpočtů pro stabilitu financí
<br>  doporučení
<br>
<br> s analýzou financí a ratingem
<br>
<br> Střednědobý výhled rozpočtu městyse Okříšky s analýzou financí a ratingem 17.02.2017
<br> Číslovaná stránka 1 z 42
<br>
<br> OBSAH
<br> ÚVOD.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.2
<br> VYBRANÉ POUŽITÉ TERMÍNY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.3
<br> Počet obyvatel.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 3
<br> Počet žáků.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 3
<br> Počet zaměstnanců.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.3
<br> Saldo rozpočtu.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 3
<br> Provozní saldo.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 3
<br> ANALÝZA FINANČNÍHO ZDRAVÍ.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 4
<br> SMYSL EKONOMICKÉHO HODNOCENÍ FINANČNÍHO ZDRAVÍ.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 4
<br> EKONOMICKÉ HODNOCENÍ FINANČNÍHO ZDRAVÍ (RATING).<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 4
<br> Stav financí.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.4
<br> Finanční kondice (síla).<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 5
<br> ÚVOD DO FINANČNÍHO HOSPODAŘENÍ.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.6
<br> ANALÝZA.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 8
<br> ZÁVĚR FINANČNÍ ANALÝZY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<...

Bod č. 7 - rozpočtový výhled a financování investic - ke stažení

Bod č.7 - rozpočtový výhled a financování investic
<br> Usnesení Č.7-610/61/2017:
Rada:
a) bere na vědomí Střednědobý výhled rozpočtu městyse Okříšky na období 2018-2022 s analýzou financí samosprávy a výsledným ratingem A+,zpracovaný panem ing.Luďkem Tesařem <,>
c) doporučuje zastupitelstvu městyse schválit záměr získání investičního úvěrového rámce na krytí investic městyse s možností čerpání do 31.12.2020 a splatností na 20 let <,>
d) doporučuje zastupitelstvu městyse schválit výši úvěrového rámce 30 milionů korun <,>
<br> V letošním roce proběhne poslední splátka úvěru na III.etapu rekonstrukce kanalizace,městys tak bude mít uhrazené své starší závazky.Do dalších let máme záměry na celou řadu investičních záměrů (informace o nich byla součástí minulého zasedání zastupitelstva),z nichž budou znamenat náklady v řádu desítek milionů korun.Celkový odhad nákladů na všechny uvažované akce je 167 milionů korun.Pokud to bude možné,bude se samozřejmě městys snažit o získání dotací,určitě to ale nebude možné ve všech případech,na mnoho potřebných oblastí žádné dotační tituly vypisované nejsou.Navíc u velkých akcí typu rekonstrukce kanalizace nebo ČOV i v případě získání dotace bude nutná poměrně vysoká spoluúčast městyse.Z toho důvodu začala rada městyse uvažovat o získání úvěru na nejdůležitější investice <.>
Z informací,získaných na seminářích společnosti City finance pana ing.Luďka Tesaře,předního ekonoma,specializujícího se na problematiku hospodaření ÚSC,se jeví jako vhodnější než jednorázový úvěr na konkrétní akci získání úvěrového rámce.Ten umožňuje čerpat finanční prostředky v průběhu několika let na různé akce podle vývoje situace.Tzn.že pokud se např.nepodaří získat dotaci na některou z plánovaných akcí nebo bude muset být zrušená z jiných důvodů,není problém využít peníze z úvěrového rámce na další investici.V loňském roce dokázala řada měst a obcí využít mimořádně výhodnou situaci na finančních trzích a získat finanční rámec v řádu desítek milionů korun se splatností 20 let a úroky v rozmezí 0,1 – 0,4% <.>
Takto výhodné podmínky ovšem nebudou trvat věčně a vlivem řady změn jak ekonomických tak i politických predikují finanční analytici postupné zdražování úvěrů.Proto by bylo vhodné rozhodnout se pro přijetí úvěrového rámce co nejdříve.Rada městyse objednala od pana ing.Luďka Tesaře finanční analýzu hospodaření městyse,jejímž výstupem bude rating městyse,návrh Střednědobého výhledu rozpočtu městyse,(jedná se o novou povinnost měst a obcí,vyplývající ze schváleného zákona o rozpočtové zodpovědnosti – vzhledem k tomu,že musí být zveřejněný 15 dní před zasedáním zastupitelstva,bude součástí programu příštího zasedání) a doporučení bezpečné výše úvěrového rámce.Ze zpracované analýzy (příloha č.1) vyplývá,že hospodaření městyse je dlouhodobě v dobré kondici,což bylo ohodnoceno ratingovou známkou A+.Na základě této skutečnosti zpracovatel konstatuje,že městys může získat při zachování bezpečné zadluženosti (schopnost splácet úvěr bez omezení běžného provozu a zajištění údržby majetku a menších investic) úvěrový rámec až do výše 100 milionů korun <.>
Rada městyse projednala výsledky finanční analýzy a doporučuje zastupitelstvu přijetí úvěrového rámce ve výši 30 milionů korun s možností čerpání finančních prostředků v letech 2017 – 2020 se splatností 20 let,úroková výše bude záležet na nabídkách finančních institucí,které městys osloví.Finanční prostředky z úvěrového rámce by měly být použité na největší investice jako vlastní podíl k získaným dotacím popř.na celé financování:
· IV.etapa rekonstrukce kanalizace na ulicích Nádražní a Masarykova
· rekonstrukce vodovodu na ulici Masarykova
· rekonstrukce čistírny odpadních vod
· modernizace učeben a bezbariérovost základní školy
· rekonstrukce komunikací a chodníků na ulicích J.A.Komenského,V Zahradách a U Stadionu
· rekonstrukce bývalého úřadu městyse na sociální byty a prostory pro spolkovou činnost a drobné podnikání
· zateplení školní tělocvičny
· rekonstrukce hřiště za sokolovnou
· chodník Přibyslavice - Okříšky
Zpracovatel finanční analýzy dále připravil návrhy výzvy k podání nabídky pro poptávkové řízení na poskytovatele úvěrového rámce,přičemž doporučuje oslovit především trojici největších bank – ČS a.s <.>,KB a.s.a ČSOB,které nejčastěji spolupracují s veřejným sektorem a mají i největší zkušenosti v této oblasti,můžeme ale oslovit i další <.>
<br>
<br> Návrh usnesení:
Zastupitelstvo městyse:
a) bere na vědomí analýzu financí městyse Okříšky s výsledným ratingem A+,zpracovaný panem ing.Luďkem Tesařem <,>
b) schvaluje záměr získání investičního úvěrového rámce ve výši 30 milionů korun na finanční krytí významných investic městyse s možností čerpání do 31.12.2020 a splatností na 20 let <,>
c) ukládá radě městyse realizovat poptávkové řízení na investiční úvěrový rámec a na základě jeho výsledku předložit zastupitelstvu návrh smlouvy <.>

Bod č. 6 - rozpočtové opatření zastupitelstva č. 1/2017 - ke stažení

Bod č.6 - rozpočtové opatření zastupitelstva č.1/2017
<br> VÝDAJE
N+Z+Uz Org XXX XXX ZJ Popis Původní hodnota Změna Po změně Důvod změny
1) 000000000 0000 2212 6121 000 Budovy,XXXX a stavby XXX XXX,XX X XXX XXX,00 1 881 300,00 silnice
Paragraf 2212 celkem: Silnice 881 300,00 1 000 000,00 1 881 300,00 *
2) 000000000 0000 2219 6121 000 Budovy,XXXX a stavby X,XX X XXX XXX,XX 1 150 000,00 chodníky a parkovací plochy
Paragraf 2219 celkem: Ostatní záležitosti pozemních 0,00 1 150 000,00 1 150 000,00 *
3) 000000000 0000 2321 6121 000 Budovy,XXXX a stavby XXX XXX,XX XXX XXX,XX 660 900,00 rekonstrukce kanalizace PD
Paragraf 2321 celkem: Odvádění a čištění odpadních vod 510 900,00 150 000,00 660 900,00 *
4) 000000000 0000 3319 6121 000 Budovy,XXXX a stavby X,XX X XXX XXX,XX 7 500 000,00 rekonstrukce KD
Paragraf 3319 celkem: Ostatní záležitosti kultury 0,00 7 500 000,00 7 500 000,00 *
5) 000000000 0053 3613 6121 000 Budovy,XXXX a stavby X,XX XXX XXX,XX XXX 000,00 rekonstrukce zázemí pro TSO
Paragraf 3613 celkem: Nebytové hospodářství 0,00 300 000,00 300 000,00 *
6) 000000000 0000 3631 6121 000 Budovy,XXXX a stavby X,XX XXX XXX,XX XXX 000,00 VO nové rozvodné skříně
Paragraf 3631 celkem: Veřejné osvětlení 0,00 400 000,00 400 000,00 *
7) 000000000 0000 3632 6121 000 Budovy,XXXX a stavby X,XX XXX XXX,XX XXX 000,00 rekonstrukce hřbitova
Paragraf 3632 celkem: Pohřebnictví 0,00 500 000,00 500 000,00 *
8) 000000000 0000 3639 5169 000 Nákup ostatních služeb 300 000,00 250 000,00 550 000,00 studie nové obytné zóny
9) 000000000 0001 3639 5169 000 Nákup ostatních služeb 8 281 080,00 -4 000 000,00 4 281 080,00 rezerva rozpočtu
10) 000000000 0000 3639 6130 000 Pozemky 0,00 100 000,00 100 000,00 výkup pozemků
Paragraf 3639 celkem: Komunální služby a územní 8 581 080,00 -3 650 000,00 4 931 080,00 *
11) 000000000 0051 3745 5169 000 OPŽP - Revitalizace zeleně na 0,00 500 000,00 500 000,00 revitalizace zeleně
Paragraf 3745 celkem: Péče o vzhled obcí a veřejnou 0,00 500 000,00 500 000,00 *
12) 000000000 0000 5512 6122 000 Stroje,přístroje a zařízení 0,00 150 000,00 150 000,00 dopravní auto pro zásahovou jednotku
13) 000000000 0058 5512 6122 000 Stroje,přístroje a zařízení 0,00 1 000 000,00 1 000 000,00 nová cisterna
Paragraf 5512 celkem: Požární ochrana - dobrovolná 0,00 1 150 000,00 1 150 000,00 *
VÝDAJE celkem 9 973 280,00 9 000 000,00 18 973 280,00
FINANCOVÁNÍ
N+Z+Uz Org XXX XXX ZJ Popis Původní hodnota Změna Po změně Důvod změny
14) 000000000 0000 0000 8115 000 Změny stavu krátkodobých prostředků 0,00 9 000 000,00 9 000 000,00 výsledek hospodaření předcházejících let
Paragraf 0000 celkem: 0,00 9 000 000,00 9 000 000,00 *
FINANCOVÁNÍ celkem 0,00 9 000 000,00 9 000 000,00
<br> Důvodová zpráva k rozpočtovému opatření zastupitelstva č.1/2017
V souladu s ustanovením § 16 zákona č.250/2000 Sb <.>,o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů dojde k rozpočtovému opatření v případě změn rozpočtových prostředků na závazných ukazatelích (např.změna objemu nebo přesuny mezi ukazateli) <.>
<br>
<br> Návrh usnesení:
Zastupitelstvo městyse schvaluje rozpočtové opatření zastupitelstva č.1/2017 dle návrhu <.>

Bod č. 5 - program výstavby na rok 2017 - ke stažení

Bod č.5 - program výstavby na rok 2017
<br> Usnesení Č.6-609/61/2017:
Rada:
a) bere na vědomí návrhy priorit do programu výstavy předložené 9 členy zastupitelstva <,>
b) doporučuje zastupitelstvu městyse schválit Program výstavby na rok 2017 dle návrhu (příloha č.2) <,>
<br> Při sestavení návrhu programu výstavby na rok 2017 vycházela rada městyse především z priorit navržených členy zastupitelstva (podklady zaslalo 9 členů zastupitelstva),do úvahy vzala i názory veřejnosti z ankety Okříšky 2016,důležitá je také možnost využití dotačních titulů s ohledem na již podané,popř.připravované žádosti.Žlutá část zahrnuje akce připravené k realizaci,v zelené části jsou zařazené akce,na které jsme již podali nebo připravujeme žádosti do dotačních programů a čekáme na výsledek,béžová část potom zahrnuje další akce,jejich realizaci je možné zařadit podle vývoje v zelené části a podle finančních možností městyse.Z těchto důvodů předpokládáme na dalších zasedáních zastupitelstva průběžné úpravy programu výstavby <.>
Z jednotlivých akcí je již prodloužení sítí a komunikace v průmyslové zóně zahrnuté v rozpočtu městyse,u řešení parkovacích ploch před Bílým domem rozhodla rada zařadit pouze jednu část,druhou navrhuje počkat v souvislosti s uvažovanou územní studií veřejných prostranství.Z akcí,které obsadily místa v první desítky priorit v anketě „Okříšky 2016“ není zařazený chodník Přibyslavice-Okříšky,kde jednáme s krajem o společném postupu spolu s rekonstrukcí silnice III/40510,dále nová autobusová zastávka a parkovací stání na ulici Nádražní,protože se objevila informace o uvažovaném zrušení II.nástupiště a tím pádem možnost v dohledné době odkoupit pozemek od ČD a vybudovat zde zastávky,popř.přesunout celé autobusové nádraží a rekonstrukce komunikací a chodníků v unicích V Zahradách,U Stadionu a J.A.Komenského,kde ještě řešíme některé pozemkové záležitosti a potom stavební povolení <.>
<br>  
Akcese
Celkové náklady
Vlastní náklady 2017
<br> 1 <.>
Průmyslová zóna - prodloužení sítí a komunikace
1 150 000
1 150 000
<br> 2 <.>
Parkovací plocha před Bílým domem
900 000
900 000
<br> 3 <.>
Rekonstrukce chodníku na ulici Jihlavská
250 000
250 000
<br> 4 <.>
Zpevnění komunikací (Mlýnská,St.osada,Kopeček,Pod Strání)
2 500 000
800 000
<br> 5 <.>
Výkup pozemků pod chodníky a komunikacemi / roční část
500 000
100 000
<br> 6 <.>
Rekonstrukce hasičské zbrojnice na kulturní dům / roční část
18 000 000
7 500 000
<br> 7 <.>
Rekonstrukce a rozšíření hřbitova / roční část
1 200 000
500 000
<br> 8 <.>
Vybudování zázemí Technických služeb (topírna) / roční část
600 000
300 000
<br> 9 <.>
Nové rozvodné skříně veřejného osvětlení
400 000
400 000
<br> 10 <.>
Revitalizace zeleně v městysi / s dotací
1 600 000
500 000
<br> 11 <.>
Nová hasičská cisterna / s dotací
7 850 000
1 000 000
<br> 12 <.>
Dopravní auto pro zásahovou jednotku HZS / s dotací
900 000
150 000
<br>
<br>
<br>
13 <.>
Projekt rekonstrukce komunikací Sadová a B.Němcové
200 000
200 000
<br> 14 <.>
Projekt rekonstrukce kanalizace a komunikací Příční a Tyršova
150 000
150 000
<br> 15 <.>
Studie nové obytné zóny
250 000
250 000
<br>  
Celkem
36 450 000
14 150 000
<br>
<br>
<br>
 
Žádosti o dotace - zatím nerozhodnuté
 
 
<br> 16 <.>
Rekonstrukce bezbariérových tras (žádáme o dotaci)
3 500 000
800 000
<br> 17 <.>
Rekonstrukce bývalého úřadu městyse (žádáme o dotaci)
6 500 000
2 000 000
<br> 18 <.>
Zateplení tělocvičny (žádáme o dotaci)
6 000 000
1 200 000
<br> 19 <.>
Rekonstrukce hřiště za sokolovnou (žádáme o dotaci)
7 500 000
3 000 000
<br> 20 <.>
Analýza rizik skládky průmyslových odpadů (žádáme o dotaci)
800 000
100 000
<br> 21 <.>
Revitalizace rybníka Obecník (žádáme o dotaci)
2 000 000
300 000
<br>  
Celkem
26 300 000
7 400 000
<br>
<br>
<br>
 
Akce v rezervě podle vývoje dotací a možností rozpočtu
 
 
<br> 22 <.>
Rekreační zázemí u rybníka Pilný - II.etapa
200 000
200 000
<br> 23 <.>
Rekonstrukce chodníku Nádražní (křižovatka - restaurace)
250 000
250 000
<br> 24 <.>
Rekonstrukce chodníku Nádražní (hotel - křižovatka)
400 000
400 000
<br>  
Celkem
850 000
850 000
<br>
<br>
<br>
 
Celkem program výstavby
63 600 000
22 400 000
<br>
<br>
<br> Návrh usnesení:
Zastupitelstvo městyse schvaluje Program výstavby na rok 2017 dle návrhu <.>

Příloha č. 1 k bodu č. 3 - výsledovka TS za rok 2017 - ke stažení

þ 01.01.2016 31.12.2016 Procházet i analytickou část účtu Tisknout součty analytické části Dle data účetního případu: Účet o þ Počáteční stav Koncový stavObratNázev účtu Výsledovka v tisících o o o Dle data plnění DPH: Výsledovka za období IČ: 26952599 účetní rok 2016Technické služby Okříšky,s.r.o.Nastavení výběru ( = filtrovat dle.<.> <.>,= negace):ýþ Jen pro střediska: Jen pro zakázky: Jen pro činnosti: od do od do o þ 6; ; 1; 2; 3; 4; 5; o Netisknout účty bez obratů Náklady 501001 0,00 39 283,62 39 283,62Spotřeba materiálu - náhradní díly 501002 0,00 286 170,23 286 170,23Spotřeba všeobecného materiálu 501003 0,00 168 154,27 168 154,27Spotřeba PHM 501004 0,00 13 637,97 13 637,97Ochranné pracovní oděvy 501005 0,00 7 825,45 7 825,45Spotřeba materiálu - DDHM 501006 0,00 57 553,90 57 553,90Spotřeba materiálu na skladě 501xxx 0,00 572 625,44 572 625,44 502002 0,00 562,09 562,09Spotřeba vody 502003 0,00 11 679,80 11 679,80Spotřeba elektrické energie 502xxx 0,00 12 241,89 12 241,89 504000 0,00 134 633,73 134 633,73Prodané zboží 504xxx 0,00 134 633,73 134 633,73 50xxxx 0,00 719 501,06 719 501,06 511000 0,00 113 807,91 113 807,91Opravy a udržování 511xxx 0,00 113 807,91 113 807,91 518000 0,00 300,00 300,00Ostatní služby 518001 0,00 8 927,20 8 927,20Poštovné,SIPO,balné 518002 0,00 20 444,00 20 444,00Služby účetní a poradenské 518005 0,00 12 330,71 12 330,71Poplatek za telefony 518006 0,00 72 356,48 72 356,48Školení,revize 518008 0,00 2 090,08 2 090,08Ostattní služby - udržovací poplatky za počítačové programy 518009 0,00 17 836,63 17 836,63doprava materiálu,práce stroji 518200 0,00 6 548,21 6 548,21Ostatní služby,poplatky 518500 0,00 71 459,12 71 459,12Nájemné nebyt.prostor,pozemku 518xxx 0,00 212 292,43 212 292,43 51xxxx 0,00 326 100,34 326 100,34 521100 0,00 1 622 482,00 1 622 482,00Mzdové náklady pracovní poměr 521200 0,00 61 349,00 61 349,00Mzdové náklady - OON 521xxx 0,00 1 683 831,00 1 683 831,00 524100 0,00 404 433,00 404 433,00Zákonné sociální pojištění 524200 0,00 143 023,00 143 023,00Zákonné zdravotní pojištění 524xxx 0,00 547 456,00 547 456,00 527100 0,00 50 330,00 50 330,00Závodní stravování 527200 0,00 15 300,00 15 300,00Penzijní pojištění placené zaměstnavatelem 527300 0,00 13 589,00 13 589,00Zákonné pojištění odpovětnosti zaměstnavatele 527xxx 0,00 79 219,00 79 219,00 528000 0,00 44 226,00 44 226,00Ostatní sociální náklady 528xxx 0,00 44 226,00 44 226,00 52xxxx 0,00 2 354 732,00 2 354 732,00 Strana: 1 Vytiskl(a): 20.02.2017 Zpracováno systémem Money S3 www.money.cz Výsledovka za období IČ: 26952599 účetní rok 2016Technické služby Okříšky,s.r.o.Účet Počáteční stav Koncový stavObratNázev účtu 531000 0,00 800,00 800,00Daň silniční 531xxx 0,00 800,00 800,00 53xxxx 0,00 800,00 800,00 544000 0,00 11,00 11,00Smluvní pokuty a úroky z prodlení 544xxx 0,00 11,00 11,00 546000 0,00 12 293,54 12 293,54Odpis pohledávky 546xxx 0,00 12 293,54 12 293,54 548000 0,00 1,58 1,58Jiné provozní náklady 548xxx 0,00 1,58 1,58 54xxxx 0,00 12 306,12 12 306,12 551000 0,00 18 975,00 18 975,00Odpisy dlouhodobého nehmotného a hmotného majetku 551xxx 0,00 18 975,00 18 975,00 55xxxx 0,00 18 975,00 18 975,00 562000 0,00 48 632,05 48 632,05Úroky 562xxx 0,00 48 632,05 48 632,05 568100 0,00 7 729,00 7 729,00Poplatky z bankovního účtu 568200 0,00 20 876,00 20 876,00Pojištění majetku 568xxx 0,00 28 605,00 28 605,00 56xxxx 0,00 77 237,05 77 237,05 5xxxxx 0,00 3 509 651,57 3 509 651,57 xxxxxx 0,00 3 509 651,57 3 509 651,57 Výnosy 602001 0,00 1 435 840,49 1 435 840,49práce nad rámec smlouvy - městys 602002 0,00 26 091,74 26 091,74Služby - byty,nebyt.prosroty 602003 0,00 7 430,41 7 430,41Služby byty,nebytové prostory 602004 0,00 195 555,40 195 555,40Dovoz materiálu,práce stroji 602005 0,00 7 548,71 7 548,71Služby kopírování,hlášení MR 602007 0,00 1 688 278,14 1 688 278,14Technická činnost pro obec 602xxx 0,00 3 360 744,89 3 360 744,89 604001 0,00 3 033,06 3 033,06Prodej pohlednic 604002 0,00 137 516,68 137 516,68Prodej drtě,písku,kameniva 604004 0,00 826,44 826,44Prodej tabulek s č.p.604xxx 0,00 141 376,18 141 376,18 60xxxx 0,00 3 502 121,07 3 502 121,07 641000 0,00 50 161,16 50 161,16Tržby z prodeje dlouhodobého nehmotného a hmotného majetku 641xxx 0,00 50 161,16 50 161,16 648000 0,00 1 525,00 1 525,00Jiné provozní výnosy 648xxx 0,00 1 525,00 1 525,00 64xxxx 0,00 51 686,16 51 686,16 6xxxxx 0,00 3 553 807,23 3 553 807,23 xxxxxx 0,00 3 553 807,23 3 553 807,23 Strana: 2 Vytiskl(a): 20.02.2017 Zpracováno systémem Money S3 www.money.cz Výsledovka za období IČ: 26952599 účetní rok 2016Technické služby Okříšky,s.r.o.Hospodářský výsledek: 0,00 44 155,66 44 155,66 Strana: 3 Vytiskl(a): 20.02.2017 Zpracováno systémem Money S3 www.money.cz

Bod č. 4 - způsob rekonstrukce a dostavby kulturního domu - ke stažení

Bod č.4 - způsob rekonstrukce a dostavby kulturního domu
<br> Ateliér Fabík dokončil projektovou dokumentaci rekonstrukce a dostavby kulturního domu,takže je možné začít s přípravou vlastní stavby.Nabízí se dvě možnosti realizace výstavby – dodavatelsky externí firmou nebo prostřednictvím Technických služeb Okříšky s.r.o.Obě varianty mají svoje klady i zápory <.>
Technické služby v posledních letech personálně posílily a osvědčily se na několika menších stavbách,přitom strategickým záměrem městyse je více orientovat Technické služby právě na stavební akce.Je zřejmé,že u stavby tak velkého rozsahu nejsou Technické služby schopné zajistit všechny činnosti a některé specializované práce by musely zajišťovat subdodavatelsky,to ale dnes běžně dělají i odborné stavební firmy,které si navíc k ceně připočítají ještě vlastní provizi,zatímco Technické služby by platily pouze přímou cenu prací.Na druhé straně by tento způsob výstavby znamenal mnohem vyšší organizační zatížení městyse,protože koordinaci jednotlivých prací bychom si museli zajišťovat sami.Oproti tomu by zajištění výstavby klasickým dodavatelským způsobem bylo z tohoto pohledu mnohem jednodušší,spočívalo by především v kontrolních dnech.Ovšem zkušenosti z jiných akcí,realizovaných na základě výběrových řízení s rozhodujícím kritériem ceny nejsou nejlepší – problémy byly v menší míře s kvalitou,především ale s termíny,protože nejnižší nabídky jsou většinou postavené právě na velkém podílu subdodávek,kde pak dochází ke zpožděním např.z důvody neplacení ze strany vítěze výběrového řízení (viz.zateplení škol,výstavba víceúčelového sportovního hřiště nebo naposled chodník do Cihelny) <.>
<br> Výstavba dodavatelským způsobem na základě výběrového řízení
<br> Výhody
Nevýhody
<br> Organizační zajištění jedním dodavatelem
Rizika nesplnění termínů a požadované kvality
<br> Menší nároky na organizaci ze strany městyse
Větší nároky na stavební dozor – kvalitu práce
<br> V případě reklamací jasný partner k vyřízení
Menší zodpovědnost firem z jiného regionu
<br>
Riziko zániku firmy – ztrácíme záruky
<br>
Omezení dalších stavebních aktivit TS
<br>
<br>
Výstavba prostřednictvím Technických služeb a subdodávek
<br> Výhody
Nevýhody
<br> Jednodušší kontrola kvality práce
Složitější organizační řízení
<br> Rozložení výstavby do dvou let
Výmluvy firem na kvalitu předchozí práce
<br> Podpora místních a regionálních firem
Složitější vyřizování případných reklamací
<br> Větší zodpovědnost regionálních firem – vizitka
<br>
Využití brigádnické práce
<br>
Snížení celkových nákladů
<br>
Snadnější řízení cash-flow
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Návrh usnesení:
Zastupitelstvo městyse schvaluje rekonstrukci a dostavbu kulturního domu formou …………… <.>

Načteno

edesky.cz/d/662522

Meta

Jednání zastupitelstva   Jednání zastupitelstva   Územní plánování   Prodej   EIA   Jednání zastupitelstva   Prodej   EIA   Jednání zastupitelstva   Územní plánování   Zveřejnění záměru   Jednání zastupitelstva   Stavební informace   Jednání zastupitelstva   Jednání zastupitelstva   Rozpočet   Jednání zastupitelstva   Rozpočet   Jednání zastupitelstva   Rozpočet   Jednání zastupitelstva   Jednání zastupitelstva   Pronájem   Rozpočet   Jednání zastupitelstva   Jednání zastupitelstva   Rozpočet   Jednání zastupitelstva   Veřejná zakázka   Rozpočet   Jednání zastupitelstva   Pronájem   Rozpočet   Prodej   Stavby   Rozpočet   Jednání zastupitelstva   Veřejná zakázka   Jednání zastupitelstva   Rozpočet   Stavby   Jednání zastupitelstva   Rozpočet   Jednání zastupitelstva   Jednání zastupitelstva   Stavby   Jednání zastupitelstva   Stavební informace   Jednání zastupitelstva   Prodej   Stavby   Jednání zastupitelstva   Stavební informace   Rozpočet   Rozpočet   Jednání zastupitelstva   Veřejná zakázka  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Městys Okříšky      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz