Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Královéhradecký kraj.
VYVĚŠENO DNE 09.03.2017
<br>
<br>
<br>
<br> Město Dvůr Králové nad Labem,náměstí T.G.Masaryka 38,544 17
Dvůr Králové nad Labem
<br>
<br> MĚSTO DVŮR KRÁLOVÉ NAD LABEM
se sídlem T.G.Masaryka čp.38,544 17 Dvůr Králové nad Labem
<br> zastoupené Ondřejem Kudrnáčem,tajemníkem MěÚ
<br>
<br> V Y H L A Š U J E
v souladu se zákonem č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních
<br> samosprávných celků a o změně některých zákonů ve znění pozdějších předpisů
<br>
<br> VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ
<br>
na obsazení pozice vedoucího právního oddělení
odboru kanceláře tajemníka úřadu Městského úřadu Dvůr Králové nad Labem
<br>
druh práce: vedoucí právního oddělení
místo výkonu práce: Dvůr Králové nad Labem
platová třída*: 11.třída
pracovní poměr: na dobu neurčitou
termín nástupu: květen 2017,případně dle dohody
<br> Předpoklady:
způsobilost k právním úkonům,bezúhonnost,ovládání jednacího jazyku,být fyzickou osobou <,>
<br> která je státním občanem České republiky,popřípadě fyzická osoba,která je cizím státním
občanem a má v České republice trvalý pobyt;
<br>
Požadavky:
dosažené vzdělání: vysokoškolské vzdělání právního zaměření
dobrá orientace v právních předpisech upravujících činnost obcí zejména v následujících
<br> oblastech: správní řád,občanský zákoník,zákon o veřejných zakázkách,zákon o obcích,zákon
o ochraně osobních údajů,zákon o svobodném přístupu k informacím a další zákony
<br> uvítáme praxi ve veřejné správě <.>
<br>
Další požadované dovednosti,znalosti a schopnosti:
dovednost pracovat na PC (Windows,MS Office – Word,Excel,Internet a elektronická pošta <,>
<br> správa souborů) <,>
základní přehled o regionu <,>
ochota se dále vzdělávat <,>
umění jednat s lidmi (dobré komunikační schopnosti) <,>
zkušenosti s vedením týmu <,>
řidičské oprávnění skupiny B a ochota řídit referentské vozidlo <.>
<br>
<br> VYVĚŠENO DNE 09.03.2017
<br>
<br> Osobnostní předpoklady:
samostatnost,spolehlivost,přesnost
schopnost logického,analytického a koncepčního myšlení
rozhodnost,vysoká odolnost proti stresu
organizační schopnosti
<br>
Náplň práce:
<br> řídí a organizuje práci svěřeného oddělení a odpovídá za jeho celkovou činnost <,>
<br> je nadřízen všem zaměstnancům příslušného oddělení <,>
<br> odpovídá za řádné plnění usnesení uložených oddělení orgány města a plnění dalších úkolů
řízeného oddělení <,>
<br> odpovídá za řádný výkon státní správy <,>
<br> odpovídá za včasné a kvalitní zpracování materiálů předkládaných k projednání v orgánech
města <,>
<br> v případě potřeby se zúčastňuje zasedání zastupitelstva města a pokud předkládá materiál
nebo je přizván i schůzí rady města <,>
<br> plní úkoly vyplývající pro oddělení z organizačního řádu a dalších směrnic a vnitřních předpisů
města a MěÚ <,>
<br> navrhuje vedoucímu odboru u podřízených zaměstnanců oddělení zařazení do platové třídy <,>
výši osobního příplatku a udělení odměny dle platných předpisů <,>
<br> vykonává další odborné činnosti pro plnění operativně vydávaných pokynů a úkolů,vedoucím
odboru a tajemníkem MěÚ,které jsou v rámci stanovené pracovní náplně <,>
<br> na úseku právního poradenství poskytuje odborům úřadu a příspěvkovým organizacím
zřízeným městem konzultace a stanoviska k řešení právních problémů,se zaměřením na
záležitosti majetkového charakteru,investic,veřejných zakázek a ochrany osobních údajů <.>
<br>
Bližší informace k obsahu práce Vám podá tajemník úřadu XXXXXX XXXXXXX č.tel.XXXXXXXXX <.>
<br> Uzávěrka přihlášek: 31.03.2017,ve 12:00 hodin (v této lhůtě musí být přihláška doručena
Městskému úřadu Dvůr Králové nad Labem) obálku označit „VŘ – vedoucí PO KTÚ - neotvírat“ <.>
<br> Přihlášky v písemné podobě s požadovanými doklady zasílejte na adresu:
Městský úřad Dvůr Králové nad Labem
XXXXXX XXXXXXX
tajemník MěÚ
nám.T.G.Masaryka čp.38
544 17 Dvůr Králové nad Labem
<br> Náležitostí přihlášky jsou:
<br> jméno,příjmení a titul zájemce,datum a místo narození zájemce,státní příslušnost,místo
trvalého pobytu zájemce,číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-
li o cizího státního občana,uvedení telefonického a případně elektronického kontaktu,datum
a podpis zájemce <.>
<br>
K přihlášce připojte:
<br> motivační dopis <,>
<br> strukturovaný životopis,ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných
znalostech a dovednostech týkajících se správních činností <,>
<br> výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (nelze nahradit čestným prohlášením,ani
kopií žádosti o výpis z evidence Rejstříku trestů s datem podání žádosti); u cizích státních
příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud
<br>
<br> VYVĚŠENO DNE 09.03.2017
<br>
<br> takový doklad domovský stát nevydává,doloží se bezúhonnost čestným prohlášením).Výpis
z evidence Rejstříku trestů je možné na počkání získat na recepci Městského úřadu Dvůr Králové
nad Labem <.>
<br> v případě,že je uchazeč narozen před 01.12.1971 předloží -
osvědčení dle zákona č.451/1991 Sb <.>,ve ...
Načteno
Meta
Jednání zastupitelstva
Další dokumenty od Královéhradecký kraj | ||
---|---|---|
31. 01. 2025 | Dodatek č. 1 k veřejnoprávní smlouvě uzavřené dne 05.08.2011 mezi městem Červený Kostelec a obcí Zábrodí | |
30. 01. 2025 | Veřejnoprávní smlouva mezi smluvními stranami městem Trutnov a obcí Maršov u Úpice | |
30. 01. 2025 | Veřejnoprávní smlouva mezi smluvními stranami - Městem Solnice a městem Rychnov nad Kněžnou | |
30. 01. 2025 | Veřejnoprávní smlouva mezi smluvními stranami- Městem Rychnov nad Kněžnou a obcí Bílý Újezd | |
30. 01. 2025 | Nabídka nepotřebného majetku - Základní škola a Praktická škola, Broumov | |
...a další |