Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Valašské Klobouky.
PÍSEMNÁ VÝZVA
<br> k podání nabídky dle zadávacího řízení zakázek mimo režim zákona č.134/2016 Sb.O veřejných zakázkách,ve znění pozdějších novel ( dále jen zákon)
<br> 1.PŘEDMĚT ZAKÁZKY
<br> Zakázka: „Revitalizace budovy č.p.282 ul.Nádražní,Valašské Klobouky Rekonstrukce vnitřních instalací a povrchů“
<br> Zadavatel: Město Valašské Klobouky,Masarykovo nám.189,766 01 Val.Klobouky
<br> Způsob zadání: Mimo režim zákona č.134/2006 Sb.o veřejných zakázkách
<br> Předmětem veřejné zakázky je rekonstrukce vnitřních instalací a povrchů u objektu č.p.282 ul.NádražníValašské Klobouky,par.č.st.1237,1238,3020/5 v k.ú.Valašské Klobouky <.>
<br> Jedná se o objekt občanské vybavenosti,ve kterém je umístěna městská sauna a šatny pro venkovní volnočasové aktivity provozované v areálu fotbalového hřiště <.>
<br> Konkrétně se jedná o:
<br> Drobnou dispoziční úpravu ve 2.np šaten,kde je provedena šatna pro rozhodčí,která bude současně splňovat hygienické předpisy.V 1.np dojde k drobným díspozičním úpravám v sociálním zařízení.Dále ve všech prostorách budovy doje k rekonstrukci povrchů,a to vše i z důvodu výměny vnitřních elektroinstalací.Větrání vnitřních prostor a nové řešení vzduchotechniky je V souladu s vyhláškou Vyhl.238/2011 Sb.<.> Dochází k výměně dveřních křídel,dřevěných obkladů stěn,podhledů,vnitřního pevně zabudovaného vybavení.Současně bude provedena sanace části vlhkého zdiva V 1.np fotbalových kabin.(viz podrobný popis v přiložené PD)
<br> Retenční nádrž,odvod srážkové vody,výměna ochlazovacího bazénu a oprava místnosti V objektu sauny nejsou předmětem výběrového řízení <.>
<br> 2.IDENTIFIKAČNÍ ÚDAJE ZADAVATELE
<br> Jméno/název: Město Valašské Klobouky IČ/ DIČ 00284611 / cz00234611 Adresa: Masarykovo náměstí 189,766 01 Valašské Klobouky
<br> Kontaktní osoba zadavatele: Mgr.XXXXXX XXXXXXXX - starostka Kontaktní osoba ve věcech technických: XXXXXXX XXXXXXXX,e—mail: suchacek©mu—vk.cz
<br> X.PŘEDPOKLÁDANÁ HODNOTA ZAKÁZKY
<br> Předpokládaná hodnota veřejné zakázky činí 2 000 000; Kč bez DPH
<br> 4.LHůTA a MÍSTO PLNĚNÍ
<br> Termín zahájení: 6/2017 Termín dokončení: 9/2017
<br> Místo plnění: Ul.Nádražní 282,Valašské Klobouky
<br> 5) PLATEBNÍ PODMÍNKY ZADAVATELE a DALŠÍ SMLUVNÍ PODMÍNKY
<br> 5.1
<br> 5.2
<br> 5.3
<br> 5.4
<br> 5.5
<br> 5.6
<br> Cenu za zhotovení díla zaplatí Objednatel na základě daňových dokladů (faktur),které budou vystaveny po ukončení díla na základě soupisu vzájemně odsouhlasených provedených prací a dodávek.Soupis provedených prací a dodávek se Objednatel zavazuje potvrdit podpisem do 2 dnů od jeho předložení zhotovitelem <.>
<br> Za datum uskutečněnízdanitelného plnění pro DPH je považován den podpisu objednatele na soupisu provedených prací a dodávek <.>
<br> Faktura (daňový doklad) musí obsahovat především tyto náležitosti:
<br> označení faktury a její číslo
<br> název,sídlo,IČ a DIČ objednatele a zhotovitele
<br> fakturovanou částku
<br> datum vystavení faktury a lhůtu její splatnosti
<br> veškeré náležitosti daňového dokladu podle příslušných ustanovení 2.č.235/2004 Sb.ve znění platných předpisů <.>
<br> Přílohou faktury bude soupis provedených prací a dodávek odsouhlasený objednatelem <.>
<br> Lhůta splatnosti faktur je 30 dnů ode dne doručení faktury objednateli <.>
<br> Smluvní strany se dohodly,že potvrzením zjišťovacího protokolu o provedených,předaných a převzatých,stavebních pracích a soupisu provedených prací a dodávek objednatelem Zhotovitel předává a objednatel přebírá rozsah prací,které byly
<br> V daném Období provedeny,a uznává tyto v souladu s platnou právní úpravou Obchodního Zákoníku jako jeho plnění <.>
<br> Po ukončení díla bude vyhotoven Protokol O předání a převzetí díla potvrzený oběma stranami.Dnem předání díla začíná běžet záruční lhůta <.>
<br> Objednatel není povinen převzít dílo vykazující vady či nedostatky <.>
<br> 6) ZÁKLADNÍ KVALIFIKAČNÍ PŘEDPOKLADY
<br> 6.1.Základní kvalifikační předpoklady
<br> Zadavatel požaduje prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů předložením čestného prohlášení.Z obsahu čestného prohlášení musí být zřejmé,že dodavatel splňuje příslušné základní kvalifikační předpoklady.Má-li být předmět veřejné zakázky plněn několika dodavateli společně,a za tímto účelem podávají či hodlají podat společnou nabídku,je každý z dodavatelů povinen prokázat splnění základních kvalifikačních předpokladů V plném rozsahu <.>
<br> Základní kvalifikační předpoklady splňuje dodavatel:
<br> a) který nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin spáchaný ve prospěch organizované zločinecké skupiny,trestný čin účasti na organizované zločinecké skupině,legalizace výnosů ztrestné činnosti,podílnictVí,přijetí úplatku,podplacení,nepřímého úplatkářství,podvodu,úvěrového podvodu,Včetně případů,kdy jde O přípravu nebo pokus nebo účastenství na takovém trestném činu,nebo došlo k zahlazení odsouzení za spáchání takového trestného činu; jde—li o právnickou osobu,musí tento předpoklad splňovat statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu,a je—Ii statutárním ...
Načteno
Meta
Veřejná zakázka
Další dokumenty od Město Valašské Klobouky | ||
---|---|---|
13. 11. 2024 | Zahájení společného řízení na stavební záměr "Silnice III/4942: Loučka" | |
11. 11. 2024 | JES - Lipina, kab. NN | |
11. 11. 2024 | JES - SOU Valašské Klobouky – vybudování výtahu | |
11. 11. 2024 | Opatření obecné povahy, stanovení přechodné úpravy provozu na pozemní komunikaci „Rozsvěcování Vánočního stromu“ | |
07. 11. 2024 | JES – novostavba RD Újezd | |
...a další |