Obec Povrly - Rozpočet MLS

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Povrly.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

zpr217

PAGE
7
<br> z p r á v y
<br> Ministerstva financí České republiky
<br> pro finanční orgány obcí a krajů
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
ISSN 1803-6082 (on line)
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Ročník: 2017
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Číslo: 2
V Praze dne 15.února 2017
http: www.mfcr.cz
<br> http://www.denik.obce.cz
<br> OBSAH:
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> strana
<br> 1.Pravidla rozpočtové odpovědnosti
ref.Mgr.M.Schneebergerová,Ing.J.Mesršmíd.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.2
1.Pravidla rozpočtové odpovědnosti
<br> ref.Mgr.M.Schneebergerová,Ing.J.Mesršmíd
<br> Zákony upravující pravidla rozpočtové odpovědnosti z pohledu ÚSC
V souvislosti s úpravou pravidel rozpočtové odpovědnosti byly přijaty tyto zákony upravující povinnosti ÚSC:
<br> 1.zákon č. 23/2017 Sb <.>,o pravidlech rozpočtové odpovědnosti
<br> 2.zákon č. 24/2017 Sb <.>,kterým se mění některé zákony v souvislosti s přijetím právní úpravy rozpočtové odpovědnosti,mj.:
<br> · část XII:
změna zákona č.243/2000 Sb <.>,o rozpočtovém určení daní (RUD)
<br> · část XIV:
změna zákona č.250/2000 Sb <.>,o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů
<br> Účinnost
<br> Zákony byly uveřejněny ve Sbírce zákonů dne 6.února 2017.Účinnost zákonů je od 21. února 2017 (tj.15.dnem po vyhlášení),s následujícími výjimkami:
<br> · od 1.1.2018: novela zákona o RUD (§§ 6a – 6d)
<br> · od 1.1.2018: § 17 odst.3 zákona o pravidlech rozpočtové odpovědnosti (pozastavování části daňových příjmů)
<br> I.Zákon o pravidlech rozpočtové odpovědnosti
<br> Zákon se vztahuje na veřejné instituce,kterými jsou mj.i územní samosprávné celky (ÚSC),dobrovolné svazky obcí (DSO),regionální rady regionu soudržnosti,příspěvkové organizace zřízené ÚSC,DSO nebo městskou částí hl.města Prahy a právnické osoby založené ÚSC,DSO nebo městskou částí hl.města Prahy,pokud jsou podle Registru ekonomických subjektů Českého statistického úřadu součástí sektoru vládních institucí
<.>
<br> Zákon o pravidlech rozpočtové odpovědnosti stanovuje pro ÚSC:
<br> 1.pravidlo dluhové brzdy (§ 14) – platí pro ÚSC,DSO,regionální rady a příspěvkové organizace
<br> 2.číselné fiskální pravidlo (§ 17) – platí pouze pro ÚSC
<br> Zákon o pravidlech rozpočtové odpovědnosti stanovuje nově pro příspěvkové organizace:
<br> · povinnost sestavovat střednědobý výhled rozpočtu a rozpočet – plán výnosů a nákladů (§ 4 a § 5 + § 28 zákona č.250/2000 Sb.)
A) Dluhová brzda (§ 14 + § 4 odst.6 a § 13 odst.4 zákona č. 250/2000 Sb.)
Činí-li výše dluhu sektoru veřejných institucí nejméně 55 % nominálního HDP,musí ÚSC schválit svůj rozpočet na následující XXX XXXX vyrovnaný či přebytkový.Rozpočet může být sestaven jako schodkový jen při splnění podmínek stanovených v § 4 odst.6 zákona č. 250/2000 Sb <.>,tj.pokud lze schodek uhradit:
<br> · uspořenými finančními prostředky z minulých let;
<br> · návratnou finanční výpomocí od jiné veřejné instituce;
<br> · úvěrem,půjčkou či příjmem z prodeje komunálních dluhopisů,pokud se tyto prostředky použijí pro předfinancování projektů spolufinancovaných z rozpočtu EU <.>
<br> DSO,regionální rady a příspěvkové organizace nesmí po období,v němž výše dluhu činí nejméně 55 % hrubého domácího produktu,zřizovat nové závazky ze smluv,s výjimkou závazků týkajících se projektů spolufinancovaných z rozpočtu Evropské unie nebo závazků nezbytných k plnění rozhodnutí soudu nebo orgánu státní moci,vedoucí k navýšení dluhu sektoru veřejných institucí na dobu delší než jeden kalendářní rok <.>
<br> Dluhová brzda se nespustí v případě významného zhoršení ekonomického vývoje ČR,v případě nouzového stavu či v případě rozsáhlého odstraňování následků živelních pohrom <.>
<br> Na tuto úpravu dále navazuje i úprava rozpočtového provizoria (§13 odst.4 zákona č. 250/2000 Sb.):
<br> Měsíční výdaje ÚSC nesmí překročit 1/12 výdajů rozpočtu schváleného pro předchozí rozpočtový rok.Vyšší výdaje lze stanovit pouze v případě,pokud jde o zajištění předfinancování projektů spolufinancovaných z EU nebo pokud tak stanoví jiný zákon <.>
B) Fiskální pravidlo (§ 17 + §§6a – 6d zákona o RUD)
<br> Fiskální pravidlo stanoví:
<br> · ÚSC hospodaří tak,aby výše jeho dluhu nepřesáhla 60 % průměru jeho příjmů za poslední 4 rozpočtové roky <,>
<br> a pokud je tato hranice překročena <,>
<br> · ÚSC má povinnost postupně splácet předchozí dluhy alespoň o 5 % z rozdílu mezi výší dluhu a 60 % jeho průměrných příjmů za poslední 4 rozpočtové roky <,>
<br> pokud ÚSC nesnižuje dluhy alespoň o zákonné minimum
<br> · Ministerstvo financí v následujícím kalendářním roce rozhodne o pozastavení převodu jeho podílu na výnosu daní (§ 6a až § 6d zákona č. 243/2000 Sb <.>,o rozpočtovém určení daní,ve znění pozdějších předpisů) <.>
<br> Z uvedeného vyplývá,že:
<br> · ÚSC může hospodařit i s dluhem vyšším než 60 % jeho průměrných příjmů,a
· k pozastavení převodu podílu na výnosu daní může dojít pouze za současného splnění obou podmínek: ÚSC svůj dluh nesníží minimálně o stanovenou čá...

Návrh rozpočtu 2017

Mikroregion Labské skály
Mírové nám.280
407 01 Jílové
IČO 70909695
Návrh rozpočtu pro rok  2 0 1 7
Příjmy
Text
<br> 67 000,--
Členské příspěvky
<br> 10 000,--
Půjčování pártystanu
<br> 40,--
Úroky z účtu
<br> 77 040,--
PŘÍJMY CELKEM
<br> Výdaje
<br>
40 000,--
Dohody o provedení práce
<br> 12 000,--
Sbírka zákonů
<br> 20 000,--
Příprava projektu MLS
<br> 6 050,--
Přezkum hospodaření a audit
<br> 2 400,--
Odměna za zprac.daň.přiznání
<br> 1 000,--
Bankovní poplatky
<br> 18 789,--
Pojistné
<br> 100 239,--
VÝDAJE CELKEM
<br> 23 199,--
Financování

MLS-rozpočtový výhled 2015-20

Mikroregion Labské skály - Rozpočtový výhled (2015-2020)
<br> Rozpočtový výhled (2015-2020)
 
 
Rok
 
 
<br> Třída
Název
<br> Popis
 
2015
2016
2017
2018
2019
2020
<br> 2
Nedaň.příjmy
Půjčování pártystanu
10000
10000
10000
10000
1000
10000
<br> 4
Přijaté dotace
Členské příspěvky
65000
65000
65000
65000
65000
65000
<br> Příjmy celkem
 
 
75000
75000
75000
75000
75000
75000
<br> 5
Běžné výdaje
Dohoda o prov.pr <.>
20000
20000
20000
20000
20000
20000
<br>  
<br>  
Sbírky zákonů
12000
12000
12000
12000
12000
12000
<br>  
<br>  
Pojistné
 
19000
19000
19000
19000
19000
19000
<br>  
<br>  
Přezkum hospodaření
8000
8000
8000
8000
8000
8000
<br>  
<br>  
Zprac.daň.přiznání
2500
2500
2500
2500
2500
2500
<br>  
<br>  
Doména a hosting
2000
2000
2000
2000
2000
2000
<br>  
 
 
Nespecifik.výdaje
11500
11500
11500
11500
11500
11500
<br> Výdaje celkem
 
 
75000
75000
75000
75000
75000
75000
<br> Dne:
<br> 8.7.2014
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Vypracovala:
XXXXXX XXXXXXXXX

Načteno

edesky.cz/d/653300

Meta

Prodej   Rozpočet   Rozpočet   Rozpočet  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Obec Povrly      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz