Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Prostějov.
M a g i s t r á t m ě s t a P r o s t ě j o v a
nám.T.G.Masaryka 130/14,796 01 Prostějov
<br>
<br> Stavební úřad Magistrátu města Prostějova
<br> Prostějov,dne 27.2.2017
<br> SpZn.: SÚ/347/2017-Ing.Mou *S00AX024S6CX*
Č.j.: PVMU 26229/2017 61 S00AX024S6CX
<br> Oprávněná úřední osoba pro vyřízení: Ing.XXXXX XXXXXXXX,tel.XXX XXX XXX
<br> Oprávněná úřední osoba pro podepisování: Ing.XXXXX XXXXXXXX,tel.XXX XXX XXX
<br>
<br>
<br> OZNÁMENÍ
<br> ZAHÁJENÍ ÚZEMNÍHO ŘÍZENÍ
<br>
<br> Statutární město Prostějov,nám.T.G.Masaryka 130/14,796 01 Prostějov,IČ: 002 88 659
<br> (dále jen "žadatel") podal dne 13.2.2017 žádost o vydání územního rozhodnutí o umístění stavby:
<br> "Prostějov,ulice Moravská - úprava rozšíření příjezdové cesty"
<br> sestávající ze stavebních objektů:
<br> SO 101 Komunikace a zpevněné plochy
<br> SO 401 Veřejné osvětlení
<br> SO 901 Sadové úpravy
<br> V Prostějově na pozemcích parc.č.7761,6231/1,6231/44,6231/45,6231/53,6231/59 v katastrálním
<br> území Prostějov a parc.č.223/1,223/11,223/13,223/14,223/15,454 v katastrálním území Krasice <.>
<br> Uvedeným dnem bylo zahájeno územní řízení <.>
<br>
<br> Popis stavby:
<br> SO 101 KOMUNIKACE A ZPEVNĚNÉ PLOCHY
V rámci SO 101 KOMUNIKACE A ZPEVNĚNÉ PLOCHY je navržena jedna větev místní
<br> komunikace,parkovací pruhy,parkoviště a chodníky <.>
VĚTEV 1 je úpravou stávající místní komunikace.Začíná v napojení na místní komunikaci
<br> Moravská a vede povšechně ve stopě stávající vozovky.Je řešena jako jednopruhová,jednosměrná v
<br> šíři 3,5m mezi obrubami.Minimální použitý sklon je 0,34% (odvodnění řešeno vsakováním v
<br> parkovacím pruhu).Maximální podélný sklon je 3,03%.Příčný sklon jednostranný 2,5% <.>
V km 0,000 v místě navázání na místní komunikaci je řešen zvýšený práh se sklonem 1:10 a
<br> převýšením 10 cm z kamenné kostky.Do km 0,110 se pravostranně nachází čtyři stávající zpevněné
<br> plochy pro parkování.Asfaltová plocha bude nově napojena.Dlážděné plochy budou rozebrány a
<br> znovu položeny na upravený a zpevněný podklad <.>
V km 0,095 začíná levostranně krátký parkovací pruh pro dvě osobní vozidla.Od km 0,120 do
<br> km 0,215 jsou pravostranně umístěny čtyři parkovací pruhy pro 5+2+1+7 vozidel.V km 0,215041 se
<br> na VĚTEV 1 připojuje VĚTEV 2 jako vozovka parkoviště.VĚTEV 1 končí v napojení na místní
<br> komunikaci Moravská.V KÚ je navržen dlouhý příčný práh z kamenné kostky se sklonem 1:10 <,>
<br> převýšení 10 cm v doplnění místa pro přecházení <.>
Napojení na ul.Krasickou již není řešeno jako ukončení stávající místní komunikace,ale je
<br> navrženo v připojení přes ul.Moravskou <.>
Konstrukčně se jedná o netuhou asfaltovou vozovku.Stávající asfaltový kryt bude odfrézován a v
<br> rozsahu dle situace budou odbourány i přebytečné podkladové vrstvy <.>
Budou osazeny nové přídlažby a obrubníky a položeny podkladové vrstvy.Následně bude proveden
<br> kryt <.>
<br>
<br> Č.j.PVMU 26229/2017 61 str.2
<br>
VĚTEV 2 je vozovkou parkoviště.Začíná napojením na VĚTEV 1.Je řešena jako dvoupruhová
<br> obousměrná komunikace o šíři 6,0m.Podélný sklon dle terénu a napojení,odvodnění vsakem <.>
<br> Maximální podélný sklon 1,25%.Příčný sklon jednostranný <.>
Konstrukčně se jedná o dlážděnou konstrukci z betonové distanční dlažby na nestmeleném podkladu <,>
<br> lemování obrubníkem 15/25 s převýšením 10 cm <.>
PARKOVACÍ PRUHY jsou řešeny jako dlážděné konstrukce z betonové distanční dlažby <.>
<br> Základní šířka 2,0m,lemování obrubníkem 15/25 s převýšením 10 cm.V parkovacích pruzích je
<br> umístěno celkem 17 míst <.>
PARKOVIŠTĚ je řešeno jako plocha z betonové distanční dlažby.Dva pásy kolmých stání <,>
<br> základní rozměr 2,5 x 5,0m,na straně zeleně 2,5 x 4,5m.Celkem 16 stání,dvě provedena rozšířením
<br> na 3,5m pro vyhrazená stání invalidů <.>
CHODNÍK je navržen pro doplnění pěších vazeb.Je řešen jako dlážděná konstrukce z betonové
<br> zámkové dlažby 20/10/6 do drti.V místě bezbariérových úprav je navržen varovný i signální pás z
<br> reliéfní dlažby v kontrastní barvě <.>
STÁNÍ NA KONTEJNERY je navrženo v odsunuté poloze oproti stávajícímu stavu tak,aby k
<br> němu byl zajištěn komfortní přístup.Konstrukčně shodný s chodníkem <.>
Napojení na stávající vozovky bude provedeno tak,že bude odbourán obrubník a přídlažba,ve
<br> vzdálenosti 1,0m od stávající nebo nově vytyčené obruby bude odřezán kryt,stupňovitě odbourány
<br> podklady pro navázání nových konstrukčních vrstev <.>
Odvod dešťových vod bude řešen dvěma způsoby.V úseku od ZÚ do km 0,110 se jedná o
<br> obnovu stávajícího stavu,zpevněné plochy se nerozšiřují.Odvodnění je řešeno do stávajících vpustí <.>
<br> Od km 0,110 jsou zpevněné plochy rozšířeny a princip odvodnění se zásadně mění na vsakování <.>
<br> Příčným sklonem je vozovka skloněna k parkovacímu pruhu,který bude řešen ze vsakovací distanční
<br> dlažby.V drenážní rýze bude voda akumulovat a vsakovat do podloží,drenážní trubkou bude voda
<br> svedena přepadem pro výjimečnou situaci do kanalizace <.>
<br> SO 401 VEŘEJNÉ OSVĚTLENÍ
S...
Načteno
Meta
Stavby Územní plánování Stavební informace