Město Strážnice - Veřejná vyhláška-ÚR žel. zastávka Baťův kanál-Výklopník, vyrozumění

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Strážnice.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Veřejná vyhláška-ÚR žel. zastávka Baťův kanál-Výklopník, vyrozumění

Městský úřad Strážnice
Stavební úřad
náměstí Svobody 503,696 62 Strážnice
Tel.518 306 030,fax.518 306 012,e-mail: helena.novotna@straznice-mesto.cz
Vyřizuje: Bc.XXXXXX XXXXXXX
Čj.MÚ/XXX/XXXX-HN/vyroz <.>
Sp.Zn.: SPMÚ//312/2014-HN
Strážnice 17.02.2015
<br> Veřejná vyhláška
vyrozumění účastníků řízení o možnosti seznámit se s podklady
rozhodnutí - oznámení o ukončení dokazování
Dne 14.11.2014 v pověření investora Správy železniční dopravní cesty,s.o <.>,se sídlem
Dlážděná 1003/7,110 00,Praha 1,IČ: 70994234,(dále jen „žadatel“) podala Stavební
správa východ,se sídlem Nerudova 1,772 58 Olomouc zastoupená MORAVIA
CONSULT Olomouc a.s <.>,se sídlem Legionářská 1085/8,779 00 Olomouc,IČ: 64610357 <,>
u Městského úřadu Strážnice,stavební úřad (dále jen „stavební úřad“),žádost o vydání
rozhodnutí o umístění stavby “Výstavba nové železniční zastávky Baťův kanál výklopník“ na pozemcích parc.č.1878; 1883; 1884; 1886/3; 1888; 2787/4; 2888 v k.ú <.>
Sudoměřice,podle § 86 ve spojení s § 79 zákona č.183/2006 Sb <.>,o územním plánování a
stavebního řádu,v platném znění (dále jen stavební zákon) <.>
Jedná se o stavbu nové železniční zastávky,navržené na severní straně trati regionální dráhy
č.343 Hodonín – Veselí nad Moravou – Vrbovce,před železničním mostem v km 3,896 ve
směru rostoucí kilometráže a stavebně bude přímo navázána na hranici koruny hráze Baťova
kanálu.Nové nástupiště bude vybaveno přístřeškem a bezbariérovým přístupem na nástupiště <.>
Součástí záměru je také provedení venkovního osvětlení zastávky a staničního rozhlasu,nové
přípojky NN a nutné přeložky sdělovacích kabelů.Stavba “Výstavba nové železniční
zastávky Baťův kanál - výklopník“ je rozčleněna na tyto stavební objekty:
SO 01 – Železniční svršek – konstrukce žel.svršku – v rozsahu rekonstrukce žel.svršku
bude snesen stávající kolejový rošt tvořený kolejnicemi S49 a ocelovými pražci a bude
sneseno stávající kol.lože.Nový žel.svršek bude tvořen kolejnicemi 49E1 upevněnými na
betonových pražcích tuhým podkladnicovým upevněním s žebrovými podkladnicemi
s úklonem kolejnic 1:20.V prostoru rekonstrukce bude vytvořeno nové kolejové lože
z nového materiálu – z přírodního drceného,hrubého,hutného kameniva frakce 31.5/63mm <.>
SO 02 - Železniční spodek – rozsah rekonstrukce žel.spodku je totožný s rozsahem
rekonstrukce žel.svršku.Žel.spodek je navržen typ 3 s konstrukční vrstvou ze štěrkodrti tř <.>
0/32 v tl.min.150 mm a separační geotextilií na zemní pláni.Bude provedena výměna zeminy
v mocnosti 0,50 m pod úrovní zemní pláně.Nový materiál bude totožný s materiálem přísypu
zemního tělesa.Odvodnění žel.spodku je uvažováno paraplání ve sklonu 5% od nástupiště na
svah <.>
Základní parametry:
- délka rekonstrukce koleje – 100 m
- nový svršek tv.49E1 na bet.pražcích s tuhým podkladnicovým upevněním
- délka směrové a výškové úpravy stávající koleje – 187 m
- pražcové podloží typ 3 – konstrukční vrstva min.150 mm + separační geotextilie
1
<br> -
<br> v délce rekonstrukce výměna podloží v tl.500 mm
rozsah rekonstrukce žel.svršku i spodku: km 3,772 950 – km 3,872 950
rozsah směrové a výškové úpravy stáv.Koleje: km 3,600 00 – km 3,886 444
<br> SO 03 - Nástupiště – je navrženo jako vnější s pevnou nástupní hranou tvořenou prefabrikáty
H130.Celková délka bude 60,00 m a šířka 2,50 m.Odvodnění nástupiště je řešeno volným
odtokem na svah násypu.V prostoru podél přístřešku pro cestující bude osazen odvodňovací
žlab DN 100 mm,s odvodem vody do terénního úžlabí,které bude vyplněno kamenným
pohozem š.1,00 m.Voda z chodníku bude svedena příčným sklonem na svah zemního tělesa <.>
SO 04 – Přístřešek pro cestující – jedná se o monolitický betonový „antivandal“ prefabrikát
tvaru „UU“ o půdorysných rozměrech 7,75 m x 1,80 m s plochou střechou s obousměrným
přesahem,výška objektu bude 2850 mm,nejmenší světlá výška přístřešku bude 2565 mm <.>
Voda ze střechy přístřešku bude svedena na terén a XXX zasakována.Přístřešek bude opatřen
hromosvodem <.>
SO 05 – Přípojka NN - napájení pro zastávku se uvažuje realizovat z trafostanice umístěné
v prostoru Baťova výklopníku.Stávající přípojková skříň bude demontována a na stejné místo
bude osazena nová,která bude sloužit pro připojení kabelu pro napájení zastávky.Trasa
kabelu NN bude situována částečně v standardní kabelové rýze,u paty hráze bude vedení NN
realizováno přísypem a v této části bude kabel uložen v chráničce.Sklon přísypu bude
v poměru 1:2.Kabel bude ukončen v elektroměrovém rozvaděči RE situovaném na konci
nástupiště (ve směru staničení).Jištění před elektroměrem 3x16A.Rozvaděč bude typizovaný
pilířového provedení <.>
SO 06 – Osvětlení nástupiště – bude realizováno pomocí 4 ks 6m sklápěcích stožárů
umístěných v nástupišti.Jako světelný zdroj budou použity sodíkové výbojky.Pro napájení
osvětlení bude osazen nový rozvaděč pro osvětlení RO situovaný na konci nástupiště (ve
směru staničení).Na stožárcích bude umístěný reproduktor rozhlasu.Stožárek bude mít již
z výroby připravený otvor pro sdělovací kabel k reproduktorku.Ovládání bude auto...

Načteno

edesky.cz/d/65126

Meta

Veřejná vyhláška   Územní plánování  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Strážnice      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz