Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Zubří.
Krajský úřad Zlínského kraje IČ: 70891320
třída Tomáše Bati 21 tel.:,fax: 577 043 452
761 90 Zlín e-mail: podatelna@kr-zlinsky.cz,www.kr-zlinsky.cz
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Odbor územního plánování a
stavebního řádu
Oddělení stavebního řádu
<br> Doručeno dle rozdělovníku
<br>
<br>
<br> datum oprávněná úřední osoba číslo jednací spisová značka
<br> 24.2.2017 Ing.arch.XXXXX XXXXXXXXX KUZL XXXXX/XXXX KUSP XXXX/XXXX ÚP-Mo
<br>
<br>
<br>
VEŘEJNÁ VYHLÁŠKA
<br> ROZHODNUTÍ
<br>
Krajský úřad Zlínského kraje,odbor územního plánování a stavebního řádu (dále též „odvolací správní
orgán“) obdržel odvolání,které podali Zdenka Dořičáková,nar.15.4.1949,bytem Rožnovská 464 <,>
756 54 Zubří,XXXXXX XXXXXX,nar.XX.X.XXXX,bytem Sídlištní 616,756 54 Zubří,a XXXXXX XXXXXXX <,>
nar.XX.X.XXXX,Rožnovská 607,756 54 Zubří (dále též „odvolatelé“),proti rozhodnutí Městského úřadu
Rožnov pod Radhoštěm,odboru výstavby a územního plánování (dále jen „stavební úřad“) vydanému
dne 5.12.2016 pod č.j.MěÚ-RpR/42537/2016.Tímto rozhodnutím stavební úřad ve stavebním řízení
rozhodl takto:
<br>
I.Vydal podle § 115 stavebního zákona a § 18c vyhlášky č.503/2006 Sb <.>,o podrobnější úpravě
územního rozhodování,územního opatření a stavebního řádu stavební povolení na stavbu:
<br>
Multifunkční areál - Zubří - sportovní budova
<br> s vnitřním bazénem,wellness,bufetem a kuželnou <,>
venkovní nerezový bazén s tobogánem a skluzavkou a dětský bazén <,>
<br> provozní objekt,sezonní objekt,zpevněné plochy
Zubří,Sídlištní
<br>
(dále jen "stavba") na pozemku parc.č.864,941/1,942,943,944 v katastrálním území Zubří <.>
<br> II.Stanovil podmínky pro provedení stavby
<br> Stavebníkem je Město Zubří,IČO 304492,U Domoviny 234,756 54 Zubří (dále též „stavebník“) <.>
<br> Krajský úřad Zlínského kraje,odbor územního plánování a stavebního řádu jako příslušný odvolací
správní orgán podle ust.§ 67 odst.1 písm.a) zákona č.129/2000 Sb <.>,o krajích (krajské zřízení),ve
znění pozdějších předpisů,a § 89 odst.1 a § 178 zákona č.500/2004 Sb <.>,správní řád,ve znění
pozdějších předpisů (dále jen “správní řád“),přezkoumal soulad napadeného rozhodnutí a řízení,které
vydání rozhodnutí předcházelo,s právními předpisy a správnost rozhodnutí v rozsahu námitek
uvedených v odvolání a na základě zjištěných skutečností rozhodl podle ust.§ 90 odst.5 správního řádu
tak,že
<br> podané odvolání
<br> z a m í t á
<br> a rozhodnutí stavebního úřadu č.j.MěÚ-RpR/42537/2016 ze dne 5.12.2016
<br>
<br>
Č.j.KUZL 15072/2017 str.2
<br>
p o t v r z u j e <.>
<br>
<br> Účastníci řízení na něž se vztahuje rozhodnutí správního orgánu:
Město Zubří,IČO 304492,U Domoviny 234,756 54 Zubří
<br>
<br>
<br> Odůvodnění:
<br> Stavební úřad vydal dne 5.12.2016 č.j.MěÚ-RpR/42537/2016 rozhodnutí,kterým povolil výše
uvedenou stavbu.Proti tomuto rozhodnutí podali odvolatelé v zákonné lhůtě společné odvolání,ve
kterém uvedli,že stavba Multifunkčního areálu je umístěna v lokalitě s největší koncentrací obyvatel
v Zubří,kde žije asi 1800 obyvatel.Přestože dle hlukové studie řešící především technologické vybavení
areálu je hluk v hranici normy,de odvolatelů není zohledněn stav,kdy se k hluku z technologických
zařízení přidává hluk z venkovního bazénu v letních měsících.Z umístění venkovního bazénu a
jednotlivých staveb areálu je zřejmé,že stěny staveb areálu mohou působit jako odrazné stěny zvyšující
úroveň hluku nad požadovanou mez,a to zvláště západním a severním směrem do prostoru uvedeného
sídliště.Absence hlukové studie zohledňující všechny vlivy v průběhu kalendářního roku zpochybňuje
bezkonfliktní provoz multifunkčního areálu a jeho provoz tak může významně snížit kvalitu a úroveň
bydlení v lokalitě s nejvyšší koncentrací obyvatel Zubří <.>
Odvolatelé dále uvedli,že parkoviště pro návštěvníky multifunkčního areálu je umístěno na jeho jižní
straně,a to souběžně s hlavní příjezdovou komunikací do sídliště.Dle odvolatelů je s podivem,že u
areálu s předpokládanou vysokou návštěvností,řádově stovek návštěvníků denně,je považováno za
vyhovují pouze 9 parkovacích míst,když u zařízení s mnohem menší frekvencí osob,je požadavek
parkovacích míst výrazně vyšší.Navíc při kolmém stání u hlavní příjezdové komunikace do sídliště zde
zcela nepochybně vzniká kolizní místo.Malý počet parkovacích míst by vedl k neřízenému a
nepřípustnému parkování na příjezdové komunikací do sídliště tak,jak tomu bylo v době provozu
bývalého koupaliště.Možný protiargument,že lze použít parkoviště u Klubu pracujících,je zcela
nereálný,neboť již nyní je toto veřejné parkoviště každodenně téměř využito zaměstnanci Gumáren
Zubří,navíc slouží návštěvníkům kulturních a sportovních akcí.Současné využití parkoviště dokládá
k odvolání doložená fotodokumentace pořízená na přelomu roku 2016/2017 v době bez kulturních či
sportovních akcí.Případné vyhrazení části tohoto parkoviště pro parkování návštěvníků bazénu by opět
vyvolalo situaci před jeho vybudováním,kdy na okolních komunikacích parkovaly desítky aut v rozporu
s dopravními předpisy a vznikaly tak nebe...
Načteno
Meta
Veřejná vyhláška Územní plánování Stavební informace Zveřejnění záměru Rozpočet Veřejná vyhláška Stavby Jednání zastupitelstva
Další dokumenty od Město Zubří | ||
---|---|---|
27. 08. 2020 | Pozvánka na 10. zasedání Zastupitelstva města Zubří | |
27. 08. 2020 | VPS 2018 | |
27. 08. 2020 | VPS 2019 | |
27. 08. 2020 | VPS 2017 | |
27. 08. 2020 | Usnesení 44. schůze Rady města Zubří konané dne 12.08.2020 | |
...a další |