Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Mníšek pod Brdy.
PŘÍKAZNÍ SMLOUVA Č.……
podle § 2430 a násl.zákona č.89/2012 Občanský zákoník (dále jen „NOZ“)
<br> I.Smluvní strany
<br> Příkazce: Město Mníšek pod Brdy
se sídlem nám.Dobříšská 56,252 10 Mníšek pod Brdy
jehož jménem jedná p.ing.XXXX XXXXXX,PhD <.>,starosta
IČ: XXXXXXXX
(dále jen „Příkazce“)
<br> a
<br> Příkazník:
se sídlem:
zastoupený:
IČ:
DIČ:
bankovní spojení:
č.ú.:
osoby oprávněné jednat ve věcech technických:
(dále jen „Příkazník“)
<br> Uzavírají dnešního dne,měsíce a roku tuto
<br> PŘÍKAZNÍ SMLOUVU Č.……
podle § 2430 a násl.zákona č.89/2012 Občanský zákoník (dále jen „NOZ“)
<br> I.Prohlášení
<br> 1.Příkazce je investorem projektu : Výstavba školního pavilonu,ZŠ Komenského 420,Mníšek pod Brdy (dále jen „projekt“) <.>
2.Projekt bude realizován dle projektové dokumentace „Výstavba školního pavilonu ZŠ Komenského 420,Mníšek pod Brdy“
3.Účelem této smlouvy je zajištění výkonu činnosti manažera projektu <.>
4.Příkazník prohlašuje,že má všechna podnikatelská oprávnění potřebná k naplnění předmětu této Smlouvy a že je oprávněn a schopen předmět této Smlouvy splnit <.>
<br>
II.Předmět Smlouvy
<br> 1.Předmětem této Smlouvy je závazek Příkazníka obstarat pro Příkazce výkon činnosti manažera projektu na stavbě školního pavilonu,ZŠ Komenského 420,Mníšek pod Brdy (dále jen „Stavba“ nebo „Dílo“),a to v souladu příslušnými právními předpisy jakož i v rámci této činnosti provádět v této Smlouvě specifikované výkony a veškeré činnosti související s činností manažera projektu v rozsahu,míře podrobnosti,členění,způsobem a za podmínek v této Smlouvě stanovených v souladu s příslušnými právními předpisy a technickými normami a v souladu s přílohou č.1 a č.2 této Smlouvy <.>
Příkazník se zavazuje pro Příkazce zajistit veškeré činnosti související s výkonem manažera projektu,jak je specifikováno v této Smlouvě,a to poctivě,s odpovídající profesní úrovní,péčí a s ohledem na ochranu zájmů a zachování dobrého jména Příkazce,a zavazuje se,že při této činnosti použije každého prostředku,kterého vyžaduje povaha obstarávané záležitosti,jakož i takového,který se shoduje s vůlí Příkazce a je v zájmu Příkazce <.>
2.Příkazník se zavazuje pro Příkazce provádět zejména následující činnosti:
a) organizovat a koordinovat Stavbu,provádět dokumentaci provádění Stavby <,>
b) pravidelné sledování a prověrky účelnosti vynaložení nákladů na Stavbu;
c) kontrola plnění termínů ostatními subjekty účastnícími se Stavby;
d) kontrola kvality a kvantity prováděných prací na Stavbě;
e) informovat Příkazce o výsledcích jednání,která vedl samostatně ve věci předmětné investice a Stavby <,>
f) přezkoumat veškeré doklady,příp.upravit vč.projednání se Zhotovitelem event.Dalšími dodavateli a výsledné znění předložit k podpisu Příkazci
g) průběžně informovat pravidelně nejméně jedenkrát týdně Příkazce o postupu prací na projektu včetně předání kopií všech dokumentů apod <.>,tak jak jsou podrobně specifikovány v příloze č.2 této Smlouvy <.>
3.Příkazce se zavazuje řádně poskytovat Příkazníkovi potřebnou součinnost a za podmínek v této Smlouvě stanovených zaplatit Příkazníkovi sjednanou odměnu – cenu za výkon činnosti dle této Smlouvy <.>
4.Příkazce při podpisu této smlouvy předal Příkazníkovi tyto doklady: projektová dokumentace stavby,vyjádření dotčených orgánů státní správy,vyjádření správců sítí,smlouvu o dílo se zhotovitelem.Po uzavření příkazní smlouvy o zajišťování TDI a BOZP a vydání rozhodnutí příslušného stavebního úřadu Příkazce předá tyto doklady Příkazníkovi po jejich obdržení <.>
5.Příkazník se seznámil k předanými doklady specifikovanými v odst.4 tohoto článku a výslovně prohlašuje,že je mu jejich obsah dostatečně znám,že jsou pro naplnění této Smlouvy dostačující a nebude žádat po Příkazci žádné další doklady.Pokud by se ukázala potřeba dalších dokladů,tyto si Příkazník opatří sám,případně bude o jejich potřebě bez zbytečného odkladu žádat Příkazce <.>
<br>
<br>
<br> III.Práva a povinnosti Smluvních stran
1.Příkazník se zavazuje veškeré objednávky,smlouvy,návrhy na změny a doplnění,návrh na odsouhlasení vzorků související se Stavbou pro Příkazce připravovat,s ním projednávat a připomínkovat do úrovně konečného návrhu,který předloží Příkazci s doporučením k podpisu a uzavření a/nebo připomínkování <.>
2.Příkazník se zavazuje během celé doby plnění této Smlouvy průběžně sledovat běh promlčecích a prekluzivních lhůt vztahujících se k právům Příkazce plynoucím ze smluvního vztahu se zhotovitelem Díla nebo s případnými dalšími dodavateli a informovat Příkazce o jejich běhu tak,aby nenastalo promlčení či prekluze práv Příkazce na plnění závazku zhotovitele Stavby event.Dalších dodavatelů,dále sledovat a informovat Příkazce ohledně uplatňování práv z titulu případného vadného plnění dodávky Stavby,uplatnění práv z titulu případného práva na náhradu škody,jakékoliv újmy majetkové či nemajetkové,na vydání bezdůvodného obohacení nebo na úhradu smluvní pokuty <.>
3.Příkazník se zavazuje v dostatečném časovém předstihu,minimálně však 2 týdny předem,písemně up...
KRYCÍ LIST NABÍDKY
<br>
<br> 1.Veřejná zakázka :
Veřejná zakázka malého rozsahu na služby zadaná výzvou dle § 31 zákona č.134/2016 Sb <.>,o veřejných zakázkách
<br> Zadavatel : Město Mníšek pod Brdy
Dobříšská 56,Mníšek pod Brdy 252 10
Název zakázky:
„Projektový management realizace projektu „Výstavba školního pavilonu ZŠ Komenského 420 v Mníšku pod Brdy“
<br>
<br> 2.Základní identifikační údaje uchazeče
<br> Název,právní forma:
<br>
Sídlo/místo podnikání:
<br>
Osoba oprávněná jednat jménem či za uchazeče:
<br>
Zapsáno v obchodním rejstříku vedeném,pod číslem:
<br>
IČ:
<br>
DIČ:
<br>
Kontaktní osoba:
<br>
Telefon,fax:
<br>
e-mail:
<br>
<br> 3.Nabídková cena (v Kč)
<br> Fixní cena výkonu na 12 měsíců celkem bez DPH
<br> Samostatně DPH
Cena celkem včetně DPH
<br>
<br>
<br> Hodinová sazba nad rámec fixní ceny celkem bez DPH
Samostatně DPH
Cena celkem včetně DPH
<br>
<br>
<br> 4.Záruční doba (v měsících)
<br>
<br>
5.Prohlášení uchazeče
<br>
Prohlašuji,že výše uvedený uchazeč o tuto veřejnou zakázku je vázán celým obsahem nabídky po celou dobu běhu zadávací lhůty <.>
<br>
Titul,jméno,příjmení:
<br>
Funkce:
<br>
Podpis osoby oprávněné jednat jménem či za uchazeče:
Výzva k podání nabídek na veřejnou zakázku malého rozsahu zadávanou dle 531 zákona č.134/2016 Sb <.>,o veřejných zakázkách
<br> Zadavatel: Město Mníšek pod Brdy,Dobříšska 56,252 10 Mníšek pod Brdy,lČ:00 242 748,DIČ: 0200242 748,mesto©mnisek.cz
<br> Název zakázky: Projektový management realizace projektu “Výstavba školního pavilonu,ZŠ Komenského 420 V Mníšku pod Brdy" <.>
<br> Rada města Mníšek pod Brdy,jako zadavatel veřejné zakázky malého rozsahu,vyzývá touto písemnou výzvou zájemce k podání nabídky na plnění veřejné zakázky a k prokázání splnění kvalifikace <.>
<br> Termín k podání nabídek: do 10.00 hodin dne 3.3.2017 na podatelně MU Mníšek pod Brdy,Dobříšska 56,252 10 Mníšek pod Brdy <.>
<br> Název realizovaného stavebního díla: Výstavba školního pavilonu,ZŠ Komenského 420,Mníšek pod Brdy
<br> Veškeré informace k projektové dokumentaci stavby jsou k dispozici na profilu zadavatele https:llwww.vhodnen uverejneni.cz/profil/mesto-mnisek-pod- dev
<br> Zhotovitel stavby: PKS stavby,a.s.Smlouva o dílo na realizaci stavby byia podepsána dne 2.1.2017.Vysoutéžená cena dila: 56.141.514,71 Kč bez DPH <.>
<br> Předpoklad zahájení realizace stavby: 2Q/2017,po nabytí právní moci stavebního povolení <.>
<br> Předpokládaný termin řešení veřejné zakázky: po celou dobu realizace výstavby školního pavilonu až po jeho kolaudaci <.>
<br> Předpokládaná doba výkonu činnosti: 12 měsíců
<br> Zahájení činnosti projektového manažera stavby: do 10 dnů od podpisu přikazní smlouvy <.>
<br> Dodavatel předloží ve své nabídce:
<br> - Vyplněný Krycí list,který je součástí výzvy.Krycí list bude podepsán oprávněnou osobou <.>
<br> _ výpis z obchodního rejstříku,nebo předložení písemného čestného prohlášení v případě,že není v obchodním rejstříku zapsán,ve vztahu k 5 74 odst.1 písm.e) <.>
<br> - živnostenský list
<br> - stručné představení společnosti včetně délky působení v oboru
<br> - seznam služeb (vedení managementů projektů obdobného rozsahu a druhu) poskytnutých za posledních 5 let před zahájením zadávacího řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele; (ztoho alespoň 1 realizovaná akce obdobného či většího rozsahu vprůběhu posledních 3 let u municipálních subjektů)
<br> - nabídkovou cenu za provedení služby - projektového managementu (viz.bod I.) ve struktuře - fixní cena za zajištění poptávané služby výkonu projektového managementu
<br> na 12 měsíců v sazbě ceny s DPH a bez DPH a hodinová sazba za výkon služeb nad rámec fixní ceny v sazbě ceny s DPH a bez DPH <,>
<br> - Vyplněný návrh příkazní smlouvy,který je součástí výzvy,a podepsaný oprávněnou osobou <.>
<br> Zadavateii postačí předložení těchto dokumentů v neověřených kopiích za předpokladu jejich platnosti <.>
<br> Požadavky zadavatele na provádění činnosti projektového manažera:
<br> Předmětem řízení projektu a činností budou násiedující výkony při řízení a koordinaci projektu stavby dle příkazní smlouvy v těchto oblastech:
<br>.organizace a koordinace projektu,dokumentace <,>
<br>.pravidelné sledování a prověrky účelnosti vynaložení nákladů na stavbu <,>
<br>.kontrola termínů provádění stavby <,>
<br>.kontrola kvality a kvantity provádění stavby <.>
<br> A.Provádění Stavby
<br> A.1.Organizace,koordinace a dokumentace průběžně informovat příkazce a odsouhlasování s příkazcem jako objednatelem,vedení a archivace záznamů zjednání a příprava jednání ohledně projektu,organizace kontrolních dnů projektu <,>
<br>.vedení a archivace záznamů zjednání a příprava jednání ohledně projektu,organizace kontrolních dnů se zhotovitelem event.daišímí dodavateli (gastro,povrchy,interiér,vybavení a zařízení,zamykací systémy atd.) <,>
<br>.v případě potřeby provádění fotodokumentace a pořizování dokumentace zakrývaných,sporných či vadně provedených částí díla v rozsahu pro event.budoucí spor se zhotovitelem stavby případně dalšími dodavateli,a to včetně zajištění přítomnosti nezávislé osoby u jednotlivých úkonů či jednání jakož i při pořizování dokumentace,která umožní příkazci uplatnění veškerých práv a nároků <,>
<br>.přikazníkje povinen v rámci plné moci udělené mu objednatelem písemně upozorňovat zhotovitele stavby ev.další dodavatele a další odborné profese na neplnění jejich povinnosti v souladu s uzavřenými smlouvami o dílo a právními předpisy tak,aby byly řádně uplatněny a zachovány nároky příkazce jako objednatele podle těchto uzavřených smiuv (smlouva o dílo se zhotoviteíem stavby,TDI,dodávky zařízení a vybavení atd.) a následně o těchto bez zbytečného odkladu informovat Příkazce <,>
<br>.veškerá součinnost při prosazování zájmů Příkazce,shromažďování a průběžná archivace podkladů a dokumentů,včetně projektové dokumentace <,>
<br>.veškerá součinnost při převzetí díla a jeho uvedení do provozu,kontrola a prověřování příp.dodatků ke smlouvám s TDI a zhotovitelem stavby,event.dalšími dodavateli <,>
<br>.claimový management v případě neplnění závazků zhotovitele (posouzení neplnění závazků Zhotovitele,vč.návrhů na opatření) <,>
<br>.veškerá součinnost p...
Načteno
Meta
Veřejná zakázka Veřejná zakázka Veřejná zakázka Stavební informace
Další dokumenty od Město Mníšek pod Brdy | ||
---|---|---|
28. 11. 2019 | Návrh rozpočtu na rok 2020 | |
27. 11. 2019 | Veřejná vyhláška, Strnad (Doručení Salačovým a Brábníkové), Rozhodnutí, k.ú. Mníšek pod Brdy | |
27. 11. 2019 | Záměr pronajmout nemovitost | |
27. 11. 2019 | Usnesení ze zasedání Rady města Mníšek pod Brdy č. 40 ze dne 18. 11. 2019 - anonymizováno | |
18. 11. 2019 | SOMR návrh rozpočtu na rok 2020 | |
...a další |