Město Sokolov - Výroční zpráva města Sokolov za rok 2016 dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Sokolov.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Výroční zpráva města Sokolov za rok 2016 dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím

1
<br> Výroční zpráva
města Sokolov
<br> za rok 2016
<br> zák.106/1999 Sb <.>,o svobodném přístupu k informacím
<br>
<br> 2
<br> VÝROČNÍ ZPRÁVA
<br> zák.106/1999 Sb <.>,o svobodném přístupu k informacím
<br> R O K 2 0 1 6
<br> Město Sokolov je povinným subjektem,který má podle výše uvedeného zákona povinnost poskytovat
informace vztahující se k jeho působnosti.Zákon se nevztahuje na poskytování informací o údajích
vedených v centrální evidenci účtů a v navazujících evidencích,informací,které jsou předmětem
průmyslového vlastnictví 1a),a dalších informací,pokud zvláštní zákon 1b) upravuje jejich
poskytování,zejména vyřízení žádosti včetně náležitostí a způsobu podání žádosti,lhůt,opravných
prostředků a způsobu poskytnutí informací <.>
<br> I <.>
<br> Město jako povinný subjekt dle zákona č.106/1999 Sb.je povinno zveřejňovat tyto informace:
a) důvod a způsob založení povinného subjektu,včetně podmínek a principů,za kterých provozuje
svoji činnost <,>
b) popis své organizační struktury,místo a způsob,jak získat příslušné informace,kde lze podat žádost
či stížnost,předložit návrh,podnět či jiné dožádání anebo obdržet rozhodnutí o právech a
povinnostech osob <,>
c) místo,lhůtu a způsob,kde lze podat opravný prostředek proti rozhodnutím povinného subjektu o
právech a povinnostech osob,a to včetně výslovného uvedení požadavků,které jsou v této souvislosti
kladeny na žadatele,jakož i popis postupů a pravidel,která je třeba dodržovat při těchto činnostech,a
označení příslušného formuláře a způsob a místo,kde lze takový formulář získat <,>
d) postup,který musí povinný subjekt dodržovat při vyřizování všech žádostí,návrhů i jiných
dožádání občanů,a to včetně příslušných lhůt,které je třeba dodržovat <,>
e) přehled nejdůležitějších předpisů,podle nichž povinný subjekt zejména jedná a rozhoduje,které
stanovují právo žádat informace a povinnost poskytovat informace a které upravují další práva občanů
ve vztahu k povinnému subjektu,a to včetně informace,kde a kdy jsou tyto předpisy poskytnuty k
nahlédnutí <,>
f) sazebník úhrad za poskytování informací <,>
g) výroční zprávu za předcházející kalendářní XXX o své činnosti v oblasti poskytování informací (§
XX) <,>
h) výhradní licence poskytnuté podle § 14a odst.4 <,>
i) usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad vydaná podle § 16a odst.7 <,>
j) elektronickou adresu podatelny <.>
<br> Ve svém sídle je dále povinno v úředních hodinách zpřístupnit
a) právní předpisy vydávané v rámci jejich působnosti <,>
b) seznamy hlavních dokumentů,zejména koncepční,strategické a programové povahy,které mohou
být poskytnuty podle tohoto zákona včetně případných návrhů licenčních smluv 2b) podle § 14a <,>
a to tak,aby do nich mohl každý nahlédnout a pořídit si XXXX,výpis nebo kopii <.>
<br> Do XX dnů od poskytnutí informací na žádost město tyto informace zveřejní způsobem umožňujícím
dálkový přístup.O informacích,poskytnutých v jiné než elektronické podobě,nebo mimořádně
rozsáhlých elektronicky poskytnutých informací postačí zveřejnit doprovodnou informaci vyjadřující
jejich obsah <.>
<br> Město je povinno zveřejňovat informace uvedené v odstavci 1 a 2 též způsobem umožňujícím dálkový
přístup <.>
<br> Dalšími informacemi,které město dle zákona zveřejňuje,jsou usnesení rady města a zastupitelstva
města,obecně závazné vyhlášky města a pravidla,rozpočet města na příslušný kalendářní rok,záměry
<br>
<br> 3
<br> nakládat s rozpočtem města,seznamy hlavních dokumentů strategické a rozvojové povahy,případné
návrhy licenčních smluv.Ostatní informace jsou zveřejňovány dle rozhodnutí orgánů města a
vedoucích pracovníků městského úřadu v rámci kompetencí vymezených zákonem o obcích,jednacím
a organizačním řádem pro činnost komisí a organizačním řádem městského úřadu <.>
<br> Město zveřejňuje informace těmito způsoby:
a) na elektronické úřední desce,na neúřední části úřední desky a na internetových stránkách města
(www.sokolov.cz)
b) na vývěskách jednotlivých odborů a samostatných oddělení
c) ve vlastním periodiku (MDK Sokolov)
d) v denním tisku a sdělovacích prostředcích
<br> V průběhu roku 2016 došlo k reorganizaci úřadu a od 1.10.2016 je platná nová struktura úřadu <.>
Z tohoto důvodu jsou oproti létům předešlým upraveny přehledy za rok 2016 <.>
<br> II <.>
<br> Pro vyřizování žádostí o poskytnutí informace dle tohoto zákona je přijata směrnice VS 09.4 „Pravidla
pro zajištění přístupu k informacím“ <.>
<br> III <.>
<br> Počet podaných žádostí v roce 2016
<br> Odbor nebo oddělení úřadu Zrušen k Nově od
Počet podaných žádostí o
<br> informace
<br> Samostatné oddělení kanceláře starosty 30.9.2016 x 4
<br> Odbor finanční 3
<br> Odbor školství a kultury 0
<br> Odbor stavební a územního plánování 3
<br> Odbor správy majetku 2
<br> Odbor rozvoje města 3
<br> Odbor vnitřní správy 30.9.2016 x 3
<br> Odbor obecní živnostenský úřad 30.9.2016 x 0
<br> Odbor sociálních věcí 1
<br> Odbor dopravy 2
<br> Odbor správních agend 0
<br> Odbor životního prostředí 0
<br> Samostatné oddělení finanční kontroly 30.9.2016 x 0
<...

Načteno

edesky.cz/d/644905

Meta

Stavby   Veřejná zakázka   Územní plánování   Stavební informace   Pronájem   Rozpočet   Zákon 106/1999  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Další dokumenty od Město Sokolov
21. 10. 2025
21. 10. 2025
21. 10. 2025
21. 10. 2025
21. 10. 2025
  ...a další
Více dokumentů od Město Sokolov      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz