Město Hrádek nad Nisou - Veřejnoprávní smlouva města

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Hrádek nad Nisou.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Veřejnoprávní smlouva o poskytnutí účelové dotace z rozpočtu Města Hrádek nad Nisou,č.16/007/17 schválená Radou města města Hrádek nad Nisou dne 18.1.2017 usnesením č.2/039/RM/ 17
<br> Smluvní strany:
<br> Město Hrádek nad Nisou
<br> se sídlem: Horní náměstí 73,463 34,Hrádek nad Nisou zastoupené: Mgr.Josefem Horinkou,starostou
<br> IČ: 00262854
<br> DIČ: 0200262854
<br> Bankovní spojení: 27-984856329/0800 (dále jen „Poskytovatel“)
<br> č.1
<br> Římskokatolická farnost Hrádek nad Nisou
<br> se sídlem: Liberecká 76,463 34 Hrádek nad Nisou zastoupená: R.D.ICLic.Mgr.RADEK VASINEK IC: 46745581
<br> Bankovní spojení: 4412269389/0800 (dále jen „příjemce“)
<br> uzavřely níže uvedeného dne,měsíce a roku v souladu s 515 9 zákona č.500/2004 Sb <.>,správní řád,ve znění pozdějších předpisů,podle zákona č.128/2000 Sb <.>,o obcích,ve znění pozdějších předpisů a zákona č.250/2000 Sb <.>,o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů,ve znění pozdějších předpisů tuto veřejnoprávní smlouvu o poskytnutí účelové dotace
<br> z rozpočtu Města Hrádek nad Nisou <.>
<br> Článek 1.Předmět a účel smlouvy 1.Smluvní strany uzavírají smlouvu o poskytnutí účelové neinvestiční dotace na úhradu nákladů spojených s rekonstrukcí parku kolem kostela sv.Bartoloměje v Hrádku nad Nisou a restaurátorské práce,jejíž podpora byla schválena usnesením Zastupitelstva města Hrádek nad Nisou č.2/035/ZM/17 ze dne 15.2.2017 <.>
<br> 2.Finanční prostředky z rozpočtu poskytovatele budou výhradně použity na způsobilé neinvestiční způsobilé výdaje do výše 327.000Kč odpovídající položkovému rozpočtu uvedenému v žádosti o dotaci V souladu s dosažením účelu projektu uvedeného v čl.I <.>,bodě 1 <.>
<br> 3.Změny v projektu,které by nebyly v souladu s podmínkami uvedenými v čl.I <.>,bodě 1.a2 <.>,podléhají schválení podle zákona č.128/2000 Sb <.>,o obcích (podrobně popsáno v čl.III,odst.6.a 7.) <.>
<br> 4.Termín realizace projektu: Zahájení: 1.1.2017 Ukončení: 31.12.2017
<br> Strana 1 (celkem 7)
<br> Článek II.Výše dotace a její uvolnění Poskytovatel poskytuje příjemci dotaci ve výši 327.000Kě (slovy: tři_sta__dvacet_sedm_tisíc korun českých) <.>
<br> Finanční prostředky budou převedeny na účet příjemce do 30 dnů po nabytí účinnosti této smlouvy <.>
<br> Vyúčtování poskytnuté dotace dle čl.III.odst.8.této smlouvy,a to ve formě kopií uhrazených daňových dokladů,je povinen příjemce předložit Odboru dotací,rozvoje města a kultury Městského úřadu v Hrádku nad Nisou <.>
<br> Článek m.Povinnosti příjemce a podmínky čerpání dotace Příjemce se zavazuje použít poskytnuté finanční prostředky hospodárným způsobem k úhradě způsobilých výdajů,pouze k účelu uvedenému v čl.I.této smlouvy a v souladu s předloženou žádostí o poskytnutí dotace <.>
<br> O použití a využití poskytovatelem poskytnutých finančních prostředků povede příjemce samostatnou (analytickou) průkaznou evidenci <.>
<br> Do způsobilých výdajů na realizaci projektu se započítávají jen Výdaje,které vzniknou příjemci v souvislosti s realizaci projektu dle čl.I.a vterrnínu dle čl.I.této smlouvy.Za způsobilé výdaje projektu se považují také výdaje,které vzniknou před uzavřením této smlouvy o poskytnutí účelové dotace,nejdříve však od 1.1.2017 <.>
<br> Daň z přidané hodnoty (dále také jen DPH) je považována za způsobilý výdaj v případě,kdy příjemce není plátcem DPH,resp.nemůže uplatnit v souvislosti s realizaci projektu dle č.1.této smlouvy nárok na odpočet DPH na vstupu <.>
<br> Termínem ukončení realizace projektu se rozumí ukončení veškerých aktivit na projektu včetně jejich financování <.>
<br> Změny v projektu týkající se úpravy účelu dotace,výše poskytnutých finančních prostředků nebo termínu realizace projektu schvaluje na základě písemné žádosti příjemce příslušný orgán města dle zákona č.128/2000 Sb <.>,o obcích.Změny Vpoložkovém rozpočtu do 20% není potřeba poskytovateli dotace předem oznamovat anepodléhají ani schvalovacímu procesu.Tyto změny je potřeba zdůvodnit ve Zprávě o realizaci projektu a vyúčtování projektu podpořeného z rozpočtu Města Hrádek nad Nisou.Změny v položkovém rozpočtu nad 20% podléhají schválení Odboru dotací,rozvoje města a kultury,který je bude na základě předložené žádosti se zdůvodněním schvalovat <.>
<br> Žádost o změny v projektu je možné podat nejdéle 30 dnů před ukončením realizace projektu Odboru dotací,rozvoje města a kultury.Odbor dotací,rozvoje města a kultury posoudí,zda žádost o změnu projektu podléhá schválení vpříslušných orgánech města Hrádku nad Nisou a vyžaduje uzavření dodatku <.>
<br> Projekt musí být vyúčtován nejpozději do 60 kalendářních dnů po ukončení realizace,nejpozději do 1.3.2018,a to formou předložení Zprávy o realizaci projektu a vyúčtování projektu podpořeného z rozpočtu Města Hrádek nad Nisou
<br> Strana 2 (celkem 7)
<br> 10 <.>
<br> 11 <.>
<br> 12 <.>
<br> 13 <.>
<br> na příslušném formuláři,který je nedílnou součástí této smlouvy.Zpráva o realizaci projektu & vyúčtování musí být vtermínu pro vyúčtování předložena Odboru dotací,rozvoje města a kultury Měs...

Načteno

edesky.cz/d/643042


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Hrádek nad Nisou      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz