Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Brno.
Statutární město Brno - Magistrát města Brna
<br>
O Z N Á M E N Í
<br> o vyhlášení výběrového řízení č.029/2017
<br> Tajemník Magistrátu města Brna
<br> vyhlašuje výběrové řízení na funkční místo úředníka/úřednice
<br> investiční referent
<br> s místem výkonu práce: Bytový odbor
<br> Výběrové řízení vyhlašuje vedoucí úřadu v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb.<,>
<br> o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,ve znění
<br> pozdějších předpisů (dále XXX XXXXX č.XXX/XXXX Sb.) <.>
<br> Charakteristika pozice:
<br> Investiční referent v oblasti přípravy a realizace projektů oblasti bydlení,tj.zejména příprava
<br> konstrukcí stávajících a výstavby nových bytových domů,příprava rozvojových lokalit
<br> bydlení,zajišťování zpracování a kontroly projektové dokumentace staveb a zajišťování
<br> následné realizace schválených projektů,koordinace a vyhodnocování projektů <.>
<br>
<br> Bližší informace o druhu práce podá: Ing.XXXXX XXXXXXXXX – tel.: XXXXXXXXX
<br>
<br> Platové podmínky se řídí zákonem č.262/2006 Sb <.>,zákoník práce,ve znění pozdějších
<br> předpisů a nařízením vlády č.564/2006 Sb <.>,o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných
<br> službách a správě (platová třída 10 - platový tarif od 17.100,-Kč.+příplatky dle nařízení
<br> vlády) <.>
<br>
<br> Požadavky:
<br> • vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu,stavební zaměření <,>
<br> • organizační a komunikační schopnosti <,>
<br> • velmi dobrý písemný projev <,>
<br> • znalost práce na PC – Word,Excel,Power-point <.>
<br>
<br> Dále výhodou:
<br> • praxe min.2 XXXX v přípravě a realizaci stavebních projektů <,>
<br> • zkušenosti z oblasti přípravy a realizace projektů s financováním z dotací EU <,>
<br> • oceňování stavebních prací (USI) <,>
<br> • znalost některého neslovanského jazyka (angličtina,němčina,francouzština) <.>
<br>
<br> Termín nástupu: po ukončení výběrového řízení
<br>
Další předpoklady
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka stanovené § 4 zákona č.312/2002 Sb <.>
<br> jsou:
<br> - státní občanství ČR nebo cizí státní občanství a trvalý pobyt v ČR <,>
<br> - věk minimálně 18 let <,>
<br> - způsobilost k právním úkonům a bezúhonnost <,>
<br> - ovládání jednacího jazyka <.>
<br>
<br> Náležitosti písemné přihlášky (§ 7 odstavec 4 zákona č.312/2002 Sb.):
<br> jméno,příjmení,titul,datum a místo narození,státní příslušnost,místo trvalého pobytu,číslo
<br> občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního občana) <,>
<br>
<br> datum a podpis.Uveďte rovněž telefonní spojení,název a číslo výběrového řízení a
<br> prohlášení o souhlasu s využitím osobních údajů výhradně pro potřeby výběrového řízení <.>
<br>
<br> K přihlášce je nutné připojit doklady (§ 6 odst.4 zákona č.312/2002 Sb.):
<br> - strukturovaný životopis <,>
<br> - výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce – získání viz.poznámka*) <,>
<br> - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání – ověření viz.poznámka*)
<br> ___________________________________________________________________________
<br> Písemné přihlášky s požadovanými náležitostmi a doklady zašlete či předejte v uzavřené
<br> obálce označené číslem a názvem výběrového řízení do 2.3.2017 (včetně) na adresu:
<br> Magistrát města Brna
<br> Personální oddělení
<br> Dominikánské nám.1
<br> 601 67 Brno
<br> nebo předejte na podatelně Magistrátu města Brna,Malinovského nám.č.3 <.>
*)
Poznámka:
<br> Výpis z evidence rejstříku trestů lze na počkání získat např.na Magistrátu města Brna <,>
<br> Informačním středisku,Malinovského nám.3,dv.011 <.>
<br> Více na webových stránkách Informačního střediska MMB <.>
<br> Doklady požadované k výběrovému řízení,s výjimkou listin uvedených v § 9 zákona
<br> č.21/2006 Sb <.>,o ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a o ověřování pravosti podpisu
<br> a o změně některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů (např.listin opatřených plastickým
<br> textem nebo otiskem plastického razítka) je možno ověřit např.:
<br> - na Magistrátu města Brna,Informačním středisku,Malinovského nám.3,dv.019.<,>
- na Magistrátu města Brna,Personálním oddělení,Dominikánské nám.č.1 <.>
<br> • Přihlášku zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami,bez nich není Vaše
<br> přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o obsazované
<br> funkční místo <.>
<br> • Informace k organizaci výběrových řízení včetně potřebných tiskopisů jsou k dispozici
<br> na internetu (www.brno.cz) nebo na Personálním oddělení MMB <.>
<br> • Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu <.>
<br>
Oznámení vyvěšeno dne: 15.2.2017
Načteno
Meta
Nic nerozpoznáno
Další dokumenty od Město Brno | ||
---|---|---|
18. 09. 2025 | Veřejná vyhláška, OOP, stanovení PDZ - Kosmova (parkoviště Kosmova) | |
18. 09. 2025 | Stanovení OPS 15-02, 15-03 Absolonova a Chaloupky, ul. Vrbenského 14-16 | |
18. 09. 2025 | oznámení o možnosti převzít písemnost: ZU - "Polyfunkční dům, změna užívání kanceláře na kosmetický | |
18. 09. 2025 | Veřejná vyhláška stanovení PDZ - Orlí 22 | |
18. 09. 2025 | Veřejná vyhláška stanovení PDZ - Božetěchova | |
...a další |