Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Hrádek nad Nisou.
Veřejnoprávní smlouva o poskytnutí účelové dotace z rozpočtu Města Hrádek nad Nisou,č.s.16/063/2016 schválená Radou města Hrádek nad Nisou dne 20.1.2016 usnesením č.2/026/RM/ 16.Smluvní strany: Město Hrádek nad Nisou se sídlem: Horní náměstí 73,463 34,Hrádek nad Nisou zastoupené: Mgr.Josefem Horinkou,starostou IČ: 00262854 DIČ: C200262854 Bankovní spojení: 27-984856329/0800 (dále jen „poskytovatel“) a OREL jednota Hrádek nad Nisou se sídlem: Lutherova 496,463 34 Hrádek nad Nisou zastoupený: Naděždou Faltusovou IC: 71 166921 Bankovní spojení: 986397349/0800 (dále jen „Příjemce“) uzavřely níže uvedeného dne,měsíce a roku v souladu s 5159 zákona č.500/2004 Sb <.>,správní v řád,ve znění pozdějších předpisů,podle zákona c.128/2000 Sb <.>,o obcích,ve znění pozdějších předpisů a zákona č.250/2000 Sb <.>,o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů,ve znění pozdějších předpisů tuto veřejnoprávní smlouvu o poskytnutí účelové dotace z rozpočtu Města Hrádek nad Nisou.Článek 1.Předmět a účel smlouvy 1.Smluvní strany uzavírají smlouvu o poskytnutí účelové neinvestiční dotace „na úhradu nákladů spojených s rekonstrukcí zastřešení městského kluziště v Hrádku nad Nisou“,a jejíž podpora byla schválena usnesením Zastupitelstva města Hrádek nad Nisou č.8/205/ZM/16 ze dne 21.9.2016.<.> Finanční prostředky zrozpočtu poskytovatele budou výhradně použity na neinvestiční způsobilé výdaje do výše 163.350Kč odpovídající položkovému rozpočtu uvedenému v žádosti o dotaci.<.> Termín realizace projektu: Zahájení: 1.1.2016 Ukončení: 31.12.2016 Článek 11.Výše dotace a její uvolnění Poskytovatel poskytuje příjemci dotaci ve výši 163.350,--Kč (slovy sto šedesát tři tisíc tři sta padesát korun českých).Vyúčtování poskytnuté dotace dle čl.III.odst.5.této smlouvy,a to ve formě kopií uhrazených daňových dokladů,je povinen příjemce předložit Odboru dotací,rozvoje města a kultury Městského úřadu v Hrádku nad Nisou.Finanční prostředky budou převedeny na účet příjemce do 30 dnů po nabytí účinnosti této smlouvy.Strana 1 (celkem 6) Článek 111.Povinnosti příjemce a podmínky čerpání dotace Příjemce se zavazuje použít poskytnuté finanční prostředky hospodárným způsobem a pouze k účelu uvedenému v Clánku 1.této smlouvy a v souladu s předloženou žádostí o poskytnutí dotace.Příjemce se zavazuje použit poskytnutou dotaci pouze kůhradě způsobilých výdajů projektu/akce dle čl.I.odst.1.a odst.2.této smlouvy.0 použití a využití poskytovatelem poskytnutých finančních prostředků povede příjemce samostatnou (analytickou) průkaznou evidenci.Do způsobilých výdajů na realizaci projektu se započítávají jen výdaje,které vzniknou příjemci vsouvislosti s realizaci projektu dle čl.1.odst.1.a odst.2.této smlouvy a v termínu dle čl.1 <.>,odst.3.této smlouvy.Za způsobilé výdaje projektu se považují také výdaje,které vzniknou před uzavřením této smlouvy o poskytnutí účelové dotace,nejdříve však od 1.1.2016.Daň z přidané hodnoty (dále také jen DPH) je považována za způsobilý výdaj vpřípadě,kdy příjemce není plátcem DPH,resp.nemůže uplatnit v souvislosti s realizaci projektu dle č.I.této smlouvy nárok na odpočet DPH na vstupu.Pokud je uplatňován režim reverse charge musí příjemce současně doložit i náležitosti uvedené v čl.III odst.8.Termínem ukončení realizace projektu se rozumí ukončení veškerých aktivit na projektu.Finanční prostředky poskytovatele na projekt dle čl.1.jsou poskytnuty kvyužiti do termínu pro předložení závěrečného vyúčtování stanoveného včl.111.odst.7 <.>,tj.do 1.3.2017.Projekt musí být vyúčtován nejpozději do 60 kalendářních dnů po ukončení realizace,nejpozději do 1.3.2017,a to formou předložení Zprávy o realizaci projektu a vyúčtování projektu podpořeného z rozpočtu Města Hrádek nad Nisou na příslušném formuláři,který je nedílnou součástí této smlouvy.Zpráva o realizaci projektu a vyúčtování musí být vtermínu pro vyúčtování předložena Odboru dotací,rozvoje města a kultury Městského úřadu v Hrádku nad Nisou.Závěrečné vyúčtování není vyžadováno v případě,kdy projekt nebyl realizován a veškeré poskytnuté prostředky byly příjemcem vráceny zpět na účet poskytovatele,v termínu dle čl.111.odst.9,event <.>,kdy příjemci nebyly finanční prostředky zaslány,ato XXX z části.vr V.r- K závěrečnému vyúčtování na příslušném formuláři předloz1 prljemce — kopie účetních resp.prvotních daňových dokladů nebo zjednodušených daňových dokladů (např.faktury,účtenky,paragony,výdajové pokladní doklady) týkajících se realizovaného projektu ve výši poskytnuté dotace z rozpočtu Města Hrádek nad Nisou,včetně kopií výpisů z účtu prokazující úhradu jednotlivých faktur,ze kterých bude zřejmý účel a způsob využití poskytnutých finančních prostředků poskytovatele; — zajištění informování veřejnosti o finanční podpoře města hrádek nad Nisou (např.uveřejněním článků na webu,místním periodiku,facebooku apod.).Zálohové faktury,směnky,úvěrové smlouvy a XXX podobné doklady se nepovažují za podklad k závěrečnému vyúčtování a nej sou považovány za způsobilé výdaje.Nevyčerpané resp.neproinvestované ...
Načteno
Meta
Rozpočet
Další dokumenty od Město Hrádek nad Nisou | ||
---|---|---|
04. 01. 2021 | Oznámení o zveřejnění finančních dokumentů Oznámení o zveřejnění finančních dokumentů | |
04. 01. 2021 | Oznámení stavebního úřadu Oznámení stavebního úřadu | |
17. 12. 2020 | Oznámení finančního odboru Oznámení finančního odboru | |
17. 12. 2020 | Oznámení finančního odboru Oznámení finančního odboru | |
17. 12. 2020 | Oznámení finančního odboru Oznámení finančního odboru | |
...a další |